Nu tu tā kā reāli vismaz pats tici tām muļķībām ko publicē ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu tu tā kā reāli vismaz pats tici tām muļķībām ko publicē ???
1) Šī konkrētā trase ir ceļš (maksas ceļš) ciktāl tas attiecas uz apdrošinātājiem utml. Nekādi karkasi nav ne obligāti ne arī nepieciešami uz šī maksas ceļa. Tāpēc nebrīnies ka tur redzēsi gan Ram1500, gan tūristu autobusus ...
2) ziemīgie ceļi mūsu "ne gramu virs 90kmh" pārsteidz ne sliktāk kā sēdpozīcijas maiņa konkrēto kadru
3) un lai nu kas, bet tavu jautājumu/komentāru par šo es gan negaidīju ... vismaz ne šādu ...
P.S. Un piesēžoties pirmoreiz ziemā pie auto no Japānas stūres, es esmu tieši tāpat Salu tiltā gājis virsū tieši pa ceļa viduslīniju - pa dubulto nepārtraukto.
Nesaredzu tam absolūti nekādu jēgu, tā kā 90% gadījumu provē vienus melus aizstāt ar citiem ...
Un tas satraukums par brīvību ierobežošanu vispār ir sviests, iedod tiem ākstiem varu, un visu "sa-ierobežos" pēc savas (ne)saprašanas.
Kamēr dunduki protestēs pret pašreizējo "zaļo" politiku tikmēr aizdirsīs visu citu ko nebūs slinkums. Bet piemēram to ko 100% vajag izdarīt - ražot stipri mazāk atkritumu, tā tak ir nahren nevienu neinteresējoša tēma ...jo citādi mēs tajos mēslos nosprāgsim ...
Es daudz nedomājot to darītu - man tas Rīgas centrs nav vajadzīgs, vai ja nu galīgi, tad tāpat jau elektrisku Smart ar vienu aci pētu ... vasarai jau toč būs velo ...
Neko darīt, tāds tiem ākstiem "darbs", kaut kā jau tā sava "aktualitāte" jānotur sabiedrības acīs, citādi jebkura pat aktuālākā problēma cilvēkiem tupa apnīk ...
Tiesa klimats ir tik nozelēta tēma, ka neredzu jēgu šādam solim, nu jeb teiktu ka PR var arī ko labāku "izvilkt no azotes" ...
CRV nemaz ar nav tik ļoti pacēlies, es būtu gaidījis ka vairāk ...
Varbūt kādu baida tas ka dīzelis, bet nu pagaidām piemērotāku dzinēju par šo es Cirvītim redzējis neesmu. Automāts gan man nepatīk.
20kmh jau ir kā "sapņu piepildījums", jo pa Čaka ielu ar to kājminamo skrejriteni tiem "pilsētas velobraucējiem" var diezgan mierīgi turēt līdz, un dažus pat apdzīt, tas nekas ka pa ietvi un pa to tupo bruģi ....
Nē tu apraksti ceļu būves nosacījumus joslu platumam, CSN ar to nav nekāda sakara. Ir gan pazīmes līniju veidā no kuru tipa izriet cik joslu var potenciāli būt uz ceļa.
Nu ja atradīsi iepriekšējo diskusiju un google maps joprojām ir tas Čaka ielas posms ar veco līniju marķējumu, tad tur ļoti labi var saskatīt 4 joslas, jo vieglie auto tur brauc 4 blakus ... no tā izriet ka autovadītāji ir "vienojušies" un sapratuši ka ir 4 joslas, tātad arī atbilstoši CSN ir 4.
Un uzzīmēto līniju tips tajā nelielajā posmā noteica tikai to ka tās atdala pretējās plūsmas, bet neko par joslu skaitu !
Nu CSN ir rakstīts tas kas tur ir, un bez nedazīmētām joslām pie mums mēdz būt sniegs un vēl visādi kāzusi ... Būtu muļķīgi ja vadītāji pēkšņi nespētu orientēties bez līnijām ...
Nepareizi, joslu dalījumu pēc CSN nosaka vadītāji, šeit iepriekš var atrast manu rakstīto ar pamatojumu, kur un kāpēc Čaka ielā ir bijušas četras joslas atbilstoši CSN !
Neglaimo sev, man ne silts ne auksts no tā ko tu saki ... ![]()
Labi, pieņemu pārmetumu, ka mana terminoloģija ir "no pakaļas izvilkta", pie tā arī paliksim.
Paklau, Rīgā metro nav vajadzīgs, tā ir jautājuma būtība, nevis riskēt vai neriskēt ar kaut ko. Tehnoloģijas ir, tās kopš Staļina laika tiek lietotas un uzlabotas, un tas ka ķīnieši nolaiž lažu, nav ne pirmo ne pēdējo reizi, tas cik atceros arī bija galvenais analīzes secinājums.
P.S. Neko no tevis teiktā tas neapstiprina, tās ir tavas iedomas un tikai ! Un ja satraucies par gruntsūdeni, tad vislabāk iestājies kādā biedrībā, kura rūpēsiez par to lai Rīgā neceļ pilnīgi neko, tā kā jebkura no pēdējos 20 gados celtajām ēkām gruntsūdeņus ir būtiski ietekmējusi ...
Kaut gan arī pirns tam tas ir noticis daudz un dikti, un tāpēc tāda Rīdziņa vairs sen neeksistē, kaut kādreiz zem Audēju 15/Kalēju 48 tāda vēl bija jāiedzen "caurulēs" ...
Pietiks nu izlikties, ka zini kā izskatas remonts atbilstoši rūpnīcas procedūrai, jo muldi pastāvīgi par onkuļa Fedjas tipa darbu ...
Tev ir grūta galva, vai internetu atņēmuši ?
Nav Rīga mega super unikāla, ka nekur nebūs atrodams objekts ar tādām pašām problēmām, tak visur kur gribējuši Metro ir uzbūvējuši. Ķīnā ap 2003 (???) pat šķiet bija gadījums, kad gruntsūdens pārrāva mākslīgā sasaluma kārtu, un aizdirsa visu šahtu ar dubļiem ūdeni utt. To gadījumu visā pasaulē analizēja cik atceros.
Intersanti kurā vietā tavā tekstā bija jāuzmin ka tu tikai par kaut kādu "ielāpiņu" figņu runā ....
bet vairāk izskatas ka tev darīt nebija ko, pierakstījis esi daudz, bet jēgas no tā maz ...
Beidz muldēt un tupi piesieties, virsbūves daļas tiek metinātas utt. darīts viss ko vajag, cik lielā mērā jāiet resertifikācija svaigam Porsche ar atbilstoši rūpnīcas prasībām pārmetinātu lonžeronu, par to gan man nav ne jausmas ...
Par maz sveķu vai līmes tev bija ;)
Uz monētas protams ...
ā nu labi neņem galvā, acīmredzot puse pasaules ir tupa, tikai tādēļ vien ka Wala uz sitiena atcerējās un atrada to ko nu atrada ![]()
Un te var atrast vēl šo un to :
www.tunneltalk.com/Germany-6Dec2018-Berlin-metro-U5-ground-freeze.php
Te tev būs ķīniešu megaprojekts ļoti sarežģītā apvidū, ar visām tā potenciālajām problēmām:
www.scientificamerican.com/article/global-warming-china-tibet-railway/#
Pie kam sasalumu nodrošināja dabīgā veidā, panākot tikai to lai siltajos mēnešos neatkūst.
Pietiekami jau nu gudrs un spējīgs esi - noteikti spēj arī pats atrast, bet būs brīdī kad darīt nav ko - atradīšu. Reālu projektu netrūkst. IMO pat Londonas metro to izmantoja pie Temzas jaunās līnijas būvējot ...
Nevaru neko komentēt par lietām ko nezinu, un es arī saprastu ja auto līdz 40K naudiņām tiešām arī nebūtu paredzēts nesošo elementu remonts ... parasti pārāk dārgi pret atlikušo vērtību ....
Nē es Rīgas sab. transu ciest nevaru, bet metro gan Maskavā gan Pēterburgā manā skatījumā ir vēl reizes 10 pretīgāka padarīšana "stūķa laikā" , es vienmēr labāk izvēlos iet ar kājām ...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
Ko tik visu mūsdienās nenodēvē par ekspertu, diez kā tādus "sertificē" ???