iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 27.11.2010 18:43

STALINS rakstīja:

Ir dažas pazīmes, kas neļauj šim tā īsti noticēt, piem:

www.delfi.lv/...

Katrā ziņā pārāk sausām kājām, pārāk

Tā noma ir diezgan veikls triks, kā piesegt savu pakaļu !!!

Tas ir apmēram tas pats kas notiek ar banku "nelikvīdajiem" dzīvokļiem - izsolēs nopērk to pašu banku radīti uzņēmumi. Reizē var "norakstīt" zaudējumus un mēģīnāt otrreiz nopelnīt + diezgan nepamatoti notur cenu NĪ tirgū !!!

WALA 27.11.2010 17:53

STALINS rakstīja:

Apmēram tādas ir arī manas domas.

Izņemot 4.punktu- piem. Šīns arī treknajos gados bļaustījās, ka gribot kaut ko maksāt nodokļos, bet Kalvītis viņu 3 mājas tālāk pasūtīja, šur tur arī naudasmaisi gribot maksāt vairāk, lai gan īstā motivācija nav skaidra, bet fakts, ka tādas vēlmes reizēm ir arī gluži normāliem biznesmeņiem.

Redzi ir cilvēki kuriem ir sāta sajūta un ir negausīgi rijēji, tas pats ir ar naudu, ir cilvēki kuriem nekad nav gana. Principā pie zināmiem nosacījumiem tā nauda agri vai vēlu atgriežas pie uzņēmēja. Bet te arī ir otra puse - jebkurai lietai ir sava ekonomiski pamatotā cena, brīdī kad šī cena aizkāpj kosmosā rodas nesamērīgi riski biznesam, un ir vismaz daži cilvēki Latvijā, kas šo to no šie riskiem saprot, bet ir lērums kuri acīmredzot nav pietiekami gudri lai to saprastu. Pat IT sfērā ir lērums nenovērtēti riski, vislabāk IMO patreiz šos riskus apzinās bankas ( tiesa nekad neesmu strādājis bankā tā kā īsti precīzi situāciju tur nepārzinu) , bet redz NĪ riskus bankas tomēr arī nejēdza novērtēt - varbūt tābrīža valdība un banku uzraugi mālēja acis ciet, vai kas tur notika, bet nu sanāca ka "apfisa" pašas sevi gan savus klientus, tiesa pārāk jau nu sausām kājām jamās būs izlīdušas no šī visa, bet nu ...

WALA 26.11.2010 21:01

EZ rakstīja: nopērkot jaunā alņa mega komplektu: tabletes bākā+ fujelmaksi+neo štepseli+ē gāzes HOO šūnu , tīri hipotētiski, tiek iegūts: perpetuum mobile.

Degvielu vagaj tik, lai pirmo reizi iedarbinātu noripojot no rūpnīcas konveijera. Pēc tam var pat vispār neslēgt ārā.

Skaidrs ka perpetuum mobile, jo ar tādu "ķīseli" vienīgais veids kā to auto dabūt uz priekšu būs stumjot, no kalna ripinot vai uz evakuatora - tāds fuel saving ka prieks

WALA 25.11.2010 10:00

smaidiigais rakstīja: nevaru atrast - kaut kur ir kādas online kameras kur redz ceļu stāvokli? Gugļa mamma neko man nerāda...

Google mapz "satelīts" vispār saka ka šodien ir skaidrs laiks un ceļiem sniega nav.

P.S. neņemat pa pilnu - arī sagribējās kādu muļķību ierakstīt.

WALA 24.11.2010 22:15

anonimikis rakstīja: maijiem esot bijis koka saaps bez ritenjiem.

Tagad saprotu ko maiji bija domajuši ar pasaules galu, tas ir brīdis kad no viņu koka sāpa vairs pat atmiņas nebūs palikušas ...

WALA 24.11.2010 18:48

NU nav pamata apdrist arī visus aizbraucējus, protams ir laimes meklētāji, bet ir arī cita tipa cilvēki aizbraukuši. Un vai tos kas ir aizbraukuši strādāt ārzemēs kā Latvijas firmu darbinieki arī būtu metami tajā pašā katlā ?!?! Tā kā stāšti ir daudz un dažādi, es neņemos teikt ka aizbraucēji neko nav devuši/nedod !!!

WALA 24.11.2010 12:20

CRDI rakstīja: Man ir sajūta, ka visi valdības lēmumi domāti, lai bagātie paliktu bagātāki, bet nabagie - nabagāki.

(c) Viljams Henrijs Harisons, ASV prezidents 1840. gadā.

Pilnībā piekrītu.

Ja tauta ir lupatas un pastāv uz savām tiesībām tikai tad kad jau jāiet "ziepēt striķis, lai upē nošautos" tad neko daudz jau arī nevar prast no valdības - paēdušais neēdušo nesapratīs, tādēļ tad kad ir tiešam izcili tautu čakarējoši likumi un lēmumi - ir jāvelk sava pakaļa un protestiem. Bet pagaidām es neko tadu izcili aplamu tajā visā nesaskatu - vienkārši kādam bija izdevīgi parādīt cik konkrētais ministrelis nekompetents, lai arī dorši ka paši zināja - ideja ir stipri negatava ( moš vispār dienu iepriekš kādam galvā ienākusi). Bet nu ja būs kas izcili stulbs tajā visā - nekautrēšos aizbraukt/aiziet un paprostestēt !!! Ceru ka vismaz LAMB utml. organizācijas arī neļaus muļķības pieņemt.

WALA 24.11.2010 11:51

rudens68 rakstīja: Ir man vecs rādoš TV , ...Pēdējo 2- u gadu laikā drauga sievasmāte aizāja bojā aizdegoties tv , paziņas tēvs knapi dzīvs palika , mātes darba kolēģim brālis ar sievu tālajos 80-os Teļuka dēļ aizgāja bojā . Pašam darbā sāka kupēt monitors ,tad biju klāt ,visus vadus izrāvu , bet sākums bija straujš , dūmi ārkārtīgi kodīgi . Nezinu kā būtu ja mājā gulētu ... vispār agrāk uzliku tv uz taimeri un zem teļuka aizmigu , tagad raustos .

Šeit būtu vietā jautājums vai vainīgs teļuks, vai vainīgi cilvēki kas neizslēdz iekārtu. JO aizdegšānās nav sprādziens - tas nav nāvējoši ja cilvēks zina ko darīt un nav aizmidzis !!! Un pat ja ir aizmidzis - dūmu detektori maksā kapeikas - uzliec tādus !!! Man ir kopā ar siģeni uzlikti dūmu detektori dzīvoklī - ja nu kas tad aºī kad manis nav mājās info aiziet uz apsardzes pulti.

WALA 24.11.2010 10:58

Sretsked rakstīja:

...

Bet nu es labi saprotu arī viņus tur augšā. Vot paņem tagad un uztaisi to visu sistēmu tā,lai visiem būtu labi. Katram būs savi argumenti,iebildumi.

Nemaz nevajag lai būtu labi visiem - svarīgi lai būtu labi ekonomikai - tipa regulēt tirgu tā lai lietas bez kurām cilvēku dzīves kvalitāte nemainās tiktu apliktas ar lielākiem nodokļiem. NU nav vajadzīgs ejošu televizoru aizvietot ar uber mega krutu LED televizoru. Tas pats ar auto, nu nav vajadzības aizvietot auto kura CO2 uc. izmešu daudzums ir pieļaujamās normas robežās (bieži ir stipri zem).

Kāds grib "luksusu" nu tad attiecīgi arī maksā.

WALA 24.11.2010 10:45

Gauss rakstīja:

Ja uz sētas ir uzrakstīts "*******", tad tu ej un sūkā sētu?

Tu pēc savas pieredzes par citiem spried ?!?!?

WALA 24.11.2010 9:35

Runājo tieši par auto - mums ir sviestaina situācija - mēs LV nevienu auto neražojam, bet tikai lobējam to lai pirktu jaunus auto ( arī šī nodokļa sakarā kaut kādas šādas pat idejas pavīd). Vai tiešām ir tik grūti saprast, ka dažādu neekoloģisku izmešu jauna auto ražošanā tiek "saražots" tik daudz ka ar vecu auto labā kārtībā mierīgi var atļauties nobraukt vismaz 100 Kkm.

Esmu par to lai šo jauno auto bums tiktu pamazām ierobežots tāpat kā Dānijā, Somijā utml. valstīs - nu nav ekonomiskā pamatojuma steriem pirkt jaunus auto, īpaši pie mūsu ekonomiskās situācijas !!!

Bet no otras puses protams musm ir tik daudz darboņu kas šājā nozarē vārās, ka kamēr šī herņa mūs neiemetīs kārtējā "bedrē" - neviens droši par to neliksies ne zinis.

WALA 24.11.2010 9:28

Gauss rakstīja: Tas ka Lācītis ar galvu nedraudzējas bija skaidrs jau sen. Pa lielam ņemot, viņš dzen valsti vēl lielākā postā nekā visas iepriekšējās valdības kopā. Strādāt ņi******* nemāk, tikai uzvārīties uz mierīgajiem iedzīvotājiem. Tipisks spekulants, nu tāds kā deksters...

To ko tu puis dari - par darbu arī nenosauksi !!! Un Lācītis ar galvu draudzējas daudz vairāk nekā tu (cik komentari forumā ļauj noprast par tevi). Tas ka tu neredzi ekonomikas kopainu un "greizas" lietas tajā - vai nu dumš, vai arī izmanto pats šīs aplamības, līdz ar ko nemaz nav izdevīgi lai pamazām tiktu ieviesta kārtība.

P.S. bet nu auto nodoklīts tāds padumjšs patreiz. IMO par ātru ministrelis atvēra muti - tas vēl nav nogatavināts produkts !!! Bet nu paskatīsimies, ja kaut ko stulbu būs beigās uzcepuši, tad būs jāizvelk sava pakaļa ielās.

WALA 23.11.2010 13:53

Bet iedomājaties kāda ir vilšanās kad tu esi cerējis uz pasaules galu un jams nav "atnācis".

Tā var visu dzīvi gaidīt un nesagaidīt

WALA 23.11.2010 9:35

jugasvilli rakstīja:

anonimikis rakstīja: japāņu autiņiem lampiņas izdeg tik reti, ka nav jēgas tāpēc likt kaut kādu papildus herņu vēl panelī.

Man tieši japāņu abām carinām visbiežāk lampočkas izdega.

Es neesmu mainījis nevienu individuāli ņemtu lampiņu biežāk kā 1 x gadā (nevienai no savām japāņu mašīnām) - vai tas ir bieži vai reti neņemos spriest.

WALA 23.11.2010 9:33

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

WALA 22.11.2010 19:53

Laikam kaut kas šāds gaidāms 2012:

www.starspace.lv/...

WALA 22.11.2010 19:51

Sretsked rakstīja:

anonimikis rakstīja: Līdz 2012.gadam vairs nav tālu.

Kas tad būs?

Nebija kaut kāds pasaules gals ieplānots ?!?!? Godīgi sakot arī pārāk šitās muļķības neincē, bet kaut kas pa ausu galam ir dzirdēts.

WALA 22.11.2010 8:10

Šitās brīvdienas praktiski pavadīju zem Rangera- apgāju visiem ratiem un izjaucu iztīrīju bremžu daļas, iekustināju mazliet "slinkos" bremžu cilindrīšus, un secināju ka vienā pusē loks galīgi noēsts - būs jāmaina nost.

Un otra lieta ko secināju - izskatās ka orģinālā "rocenei" ( USA auto tā parsvarā ir "kājene" - šim auto toč tā ir) ir papildus atsperes zem kuzava kas jamo velk atpakaļ, kuru tur iepriekš nebija - saliku no Celikas un IŽ-412 divas kas bija piemērotas pēc garuma - tagad rocene atlaiž vienkārši ideāli. Protas pirms tam atjaucu visus trumuļus un izraustīju un iesmērēju troses - bet tur īsti nebija problēma, ja protams tas uzlaboja situāciju, bet nebija problēmas risinājums.

Salaboju bāku ar kaut kādu epoksīdu kas paredzēts laivu līmēšanai un kas ir noturīgs pret sālsūdeni un arī benzīnu + savilku ar nerūsošā tērauda skrūvi ar paplāksnēm lai ja nu tas epoksīds arī izdomā nolekt no plastmasas, tad skrūve joprojām to visu saspiež kopā.

Noņemšana gan ir paliels jebatorijs, bet principā noņemot kuzavu ( 6 skrūves) ir viegli tikt pie sūkņa utml.

Bet ir 2 nepatīkamas lietas -

1) viena trubiņa maucas virsū ar metāla konektoru un lai jamo noņemtu ir tur 3 tādas kā "atskabargas" kas neļauj trubiņai nomaukties - kamēr tikām ar tam galā diezgan nočakarējos ( beigās uztaisīju 3 naglas ar plakaniem galiem un ar tām tad atliecu).

2) bākas sūknis un kas tur vēl tiek pievilkts ar tādu kā - padomju laikā bija - skrūvējamu "vāku" uz 20 cm diametrā - saprotams ka ar rokām jamo nekādi pakustināt nevarēja, tad nu talkā nāca gadnieka instruments - palielākas līmspīles - un vāks padevās.

Uzliku Ford Explorera (USA) versijas kapotu - izmēri jamam der, bet liekums nav īsti pareizais - tipa paliek paliela sprauga starp dekoratīvo režģi un haubi - tad nu tiks taisīts no stiklašķiedras jauns "vāks".

Un protams šis viss neiztika bez krietnas devas WD40, jo nu rūsa šos auto vienkārši "mīl". Te arī bija skaidri redzama atšķirība starp Japānā (uz TOYOTA) lietoto skrūvju tērauda kvalitāti un to kas uz šī auto ir !!!

Tāpat arī teiktu ka amīši daudzviet skrūves ir uztaisījuši pārlieku garas - ļoti liela daļa kas lien ārpus uzgriežņa un protams arī pakļauta rūsēšanai.

UN no instrumentiem ļoti palīdz ja ir gan Torx (vismaz līdz 55 izmēram) un hex jeb seškantes (iekšējās) atslēgas.

Protams arī collīgās "muciņas" ir OK, bet nu ja ir visi izmēri metrīgajām atslēgām ( ik pa milimtram) tad arī tās pilnībā derēs - ejošākais izmērs šķiet bija 13, 15 un 16 mm, kas attiecīgi atbilst 1/2"(13) un pārējās nepateikšu jo tās nebija pie rokas.

WALA 18.11.2010 18:37

Gan Hakook gan Toyo Proxes tīri labi ir patikušas kā lietus riepas, pat liekot plataku profilu kā manam auto pienāktos. Proxes ( gan ne CF1) man uz sausa asfalta ir lukušās mazliet paskaļas, bet nu manai vecajai Toyotai ar to skaņas izolāciju ar tā pašvaki, uz kāda vācu auto droši to mazliet lielāko troksni i nepamanīsi.

Bet vienalga es jamās (Toyo) lietoju, jo netīšām arī uz pēkšņa sniega sanāca pārbaudīt - vienīgās "problēmas" radās Vecpiebalgā kad pa piebrauktu sniegotu kalnu veļējos paºbaudīt kas notiks ja no pastāva kalna ( zemes ceļš neilgi pirms krustojuma kur ir ass līkums krustā kur sazarojas ceļi uz Cesvaini un uz Madonu) - tur gan ABS ar šīm riepām jutās bezspēcīgs - ātrums no šāda kalna nekrītas ( tas ja tupi bremzē ar bremzi grīdā - ko es arī darīju jo tas bija ar nolūku). Bet nu ja pat šādā situācijā to dara ar prātu - ātrumiem un motoru vai ar pulsējošām kustībām bremzē ( vecajam Avensim ABS nav sevišķi ātrs domāšanā) - tad arī ar šīm riepām no šī kalna nobremzēt nebija problēmu.

WALA 17.11.2010 22:04

Jā nu kādam noder, tad 1999 gada Rangerim un ar to "savietojamiem" gadiem izskatās ka der daļas no Ford Explorer, kapotu savācu no 2000 gada US Explorera - atšķiras malziet stiprinājumi un fiksators, bet izskatās ka ar diezgan vienkārši tas viss "savietojas" jo platumi un garumi sakrīt. Tiesa Explorerim ir bleķa kapots, Rangerim - alumīnijs. Bet tas netraucē.

Tad arī atradu jumta reliņus kas dizgan labi derēs mana dampja kuzava pārsegam (no Mistu Space Wagon apmeram 93. gada) - tipa kuzava "vāks" ir apmēram 180 -190 cm, Space Wagona jumta reliņi ~ 150 - 160 cm. Būs baigi OK, lai uzliktu vellapēdus, un "vāks" joprojām būtu atverams ( un nebrauktu iekšā logos). Vēl alternatīva šīm būtu likt no tā paša explorera jumta sliedes - bet tādas man patreiz netrāpījās veselas šrotā + tā daudz vairāk elementu jāpērk klāt.

WALA 17.11.2010 7:31

msh rakstīja:

Da pričom te līmenis? Tev tie lukturi atrodas tik augstu no zemes kā, piemēram, tavu koijotu lukturi?

Un neaizmirstam ar ko atšķiras amūrkāņu lukturu stars no eiropas lukturu stara.

Rezultāts tātad apmēram tāds pats, kā ar hrenonu - vienīgi hrenonists nevar iziet TA, tu vari, bet kaitēkļi ir abi

Šis drapaks nav ne liftoc nekā un nav arī 4x4 - līdz ar ko tā lukturi ir zemāk nekā vidusmēra jebkruam citam džipam, un ir apmēram vienā līmenī ar parketnieku lukturiem. PAr par to ka esmu kaitnieks kā jau rakstīju esmu apjautis pateicoties pretīmbraucošiem kravas šoferiem.

Bet ja gribi palīdz ar ko reālu nevis tukšu muldēšanu parādi kur var dabūt normālus EU lukturus šīm vāģim.

JO nu Hellas moduļi nežēlīgi kož ( nu vismaz tagad sāķumā kad jāsaved kārtībā vēl paris lietas), mums Celica klubā viens fanāts tādus sev uzlika ( izgatavojot tiem speciālus korpusus) bet nu tā jau mazliet ir "autopederastija".

WALA 17.11.2010 7:25

brmbrmm rakstīja:

Protams, protams - ja vajag pilnu servisu, tad SPS nederēs gan - Germans riepas izvirpo un piegādā, bet uzmontēt jāved citur.

Bet te jau cilvēks tieši grib tik vien kā riepas iegādāt!

Labs - par virpošanu !!!

WALA 17.11.2010 2:05

brmbrmm rakstīja:

Katrā ziņā ziemenes tajā SPSā ir par kādiem 10-15% lētākas nekā visādos mega riepu veikalos ar visām "īpašajām" 25-35% atlaidēm.

Katramsavas vajadzības - R1 kantoris relatīvi pa dārgo, bet toties vismaz labajos laikos varēja paļauties uz to ka jamie lietos diskus neapskādēs liekot virsū riepas. Un pofig par kādu profilu iet runa.

WALA 17.11.2010 1:55

Un kas "čakarējas" ar alumīnija metināšanu - kantoru pietiek. Ramoto utml. Tehnoloģijas mazliet ir gājušas uz priekšu, un tehniski pat daudzas lietas var vienkārši salīmēt !!! UN bieži vien tāds līmēts savienojums (bieži izmanto autoindustrijā kad "jāsalipina" dzelzs ar alumīniju) ir pārāks un izturīgāks par alternatīvām.

WALA 17.11.2010 1:52

Sretsked rakstīja:

Nu pag,pag. Dzinējs ir viena lieta,tam var nomainīt jebko. Bet kā remontēs alumīnija kapotu,ja tas ir avārijā deformēts? Tas būs dārgāk nekā jaunu nopirkt. Un kurš to vēl izdarīs. Protams,var čakarēties,locīt tur kaut ko,mēģināt sametināt,plāns tur viss.... tad špaktelēt??

Iedomājies ka man Rangerim ir alumīnija kapots, un te jamo dabūt nevar, tātad sūtīt no ASV, kā domā cik izmaksās tāda "plāceņa" sūtīšana no ASV ??? Man lētāk būs uztaisīt formu un kaut no oglekļšķiedras jamo izgatavot. Un konkrēto tiešām nav vērts metināt - pārāk plāns un jau oksidējies alumīnijs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti