tas nav no likumiem, bet no CSDD info lapas par nodevas aprēķinu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tas nav no likumiem, bet no CSDD info lapas par nodevas aprēķinu.
tur vēl ir šāda fišķa, ka škiet attiecas uz tiem gadījumeim kad tr-ta līdzeklis noņemts no uzskaites:
####
3. Noņemot transportlīdzekli no uzskaites, ja tas nav saistīts ar transportlīdzekļa norakstīšanu, nodevas summai jābūt samaksātai apmērā, ko aprēķina saskaņā ar šādu formulu:
nodeva = nodeva gadam x 1/12 x kārtējā gadā aizvadīto mēnešu skaits (ieskaitot kārtējo mēnesi).
4. Ja transportlīdzeklis ir bijis reģistrēts Latvijā, bet nodeva par iepriekšējo gadu nav maksāta un šajā laikā nav mainījies transportlīdzekļa īpašnieks, nodeva maksājama arī par iepriekšējo kalendāro gadu.
####
Līdz ark o to savu koyotu ko novacu no uzskaites šķiet samaksāju to kas minēts punktā 3., tālākais jau vairs uz mani neattiecas.
Slinkais rakstīja: staav viens A100 93g labs. mans kazu auto, tapee pardot nedriigst. shogad beidzaas skate. tad ko? man janonjem shamais no uzskaites, jaatdod numuri lai vinsh nedzer manas asinis? cik ilgi taa var dariit? un cik sarezhgiti peec tam shamo reabiliteet?
Da tak nerauj krenķi paņem jamo noņem no uzskaites "tip uz pārdošanu", tika uzzini kādas tur tās ceļu nodokļu un citas izmaksas.
Seene rakstīja:
WALA rakstīja:
Aimirsu piebilst, ka no uzskaites uz laiku aºī tika noņemc !!!
Un par laiku, kad bija noņemts, nodokli nelika maksāt?
tagad man būs grūti atbildēt uz šo jautājumu, droši ka kaut kas neliels bija jāsamaksā tipa par mēnešiem līdz brīdim kad oficiāli noņem no uzskaites ( neatceros cik man izmaksāja tā operācija, bet nu tur nebija nekas liels)
Bet man nebūs iespējas uzzinat ko maksā tā auto uzlikšana atpakaļ uzskaitē pēc vairākiem gadiem !!!
Seene rakstīja:
Tev arī - RTFM. Numuri ir jānodod tikai, ja auto tiek uz laiku noņemts no uzskaites, nemainot īpašnieku.
AUTO īpāsņieku NAV mainījis, personīgi izjaucu detaļās, viena daļa detaļu aizgāja japāņietes stūres pāºlikšānai citas detaļas iekš citām Celicām - virsbūvi sagriezu gabalos un uz lūžņiem prom. Numura zīmes skuj viņu zin kur palika tam visam pa vidu, tacu CSDD nekas neesmu nodevis.
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Tev arī - RTFM. Numuri ir jānodod tikai, ja auto tiek uz laiku noņemts no uzskaites, nemainot īpašnieku.
AUTO īpāsņieku NAV mainījis, personīgi izjaucu detaļās, viena daļa detaļu aizgāja japāņietes stūres pāºlikšānai citas detaļas iekš citām Celicām - virsbūvi sagriezu gabalos un uz lūžņiem prom. Numura zīmes skuj viņu zin kur palika tam visam pa vidu, tacu CSDD nekas neesmu nodevis.
Aimirsu piebilst, ka no uzskaites uz laiku aºī tika noņemc !!!
Godīgi sakot man arī ir noņemta no uzskates 1 mašīna, kas nu jau sagrizta lūžņos, nummurus nekur nebija jānodod !!! Vienīgā skāde ka tagad pats nemaz nezinu kur D jamie vispāº ir palikuši.
gauja - nu dators kā dators , protams pa lielam tur ir lēta un "reibīga plastmasa, nav parāk izturīgs. Bet savu darbu padara. Man pašam Asus U5F 12" verķisj - patīk daudz labāk par Gauju.
Tikai kā visiem 12" verķiem ir gºūti ja darbā strādā pie pilnizmēra klavieries un majās mēģinu uz viņa defaultās klabināt - nu ļooooti bieži situ pavisam citus burtus kā vajadzētu raxtot tekstus,
Seene - šoreiz man vairāk nākas piekrist Deksim, līdz 500 cm3 lielāķoties tas nav uzsaktāms par moci. Ja gribi normālu enduro vai tūrisma moči tie sākas aiz 500 cm3. Pārējie moto paveidi nav priekš manīm līdz ar to par tiem lai spriež tie kam tie patīk. Par luksu to varbūt var uzskatīt tad ja tiek pirkti tādi kā Ducati, Harley Davidson motocikli kas tiešām ir citā cenu kategorijā it īpaši visādi street Fighter tipa vipendronu "cikli". Jā aºi laikam BMW, no kuriem atsevišķi modeļi pat ļoti mani "uzrunā".
Bet vispār par tiem močiem kā luksusa preci - to tik vajag aizdomāties. Es neņemšos spriest par to cik šosejniekam ir pieteikemi jaudas/tilpuma, bet normāls "enduro" tipa mocis knapi pie 250 cm3 sākas. Es zinu cilvēku kuram 500 cm3 mocis ir tikai tāds pļerdaks, jo kā uzsēžas kādam 250 cm3 mocītim tā rāmis bezmaz saliecas līkumā un no vietas tikpat kā nekust. Aºī 500 cm3 mocīts tā pasmieklīgi jamam izskatījas, līdz pārkāpa šķiet uz BMW 500 vai 600 kubu enduru - sāka pēc cilvēka izskatīties, da i pabaukt biedzot varēja.
P.S. Es neesmu sevišķi ar močiem braucis, bet nu tomeº uzsaktu ka 500 cm3 ir tas apjoms no kura sākas normāli moči, pāºējie pa lielam ir "mopēdi".
Atraduši ko apsirets vienu nieka 200 tonnu sastāvu ko Kanādieši pieļauj. Patās labāk uz Austrālijas road-train, ko tie vazā apkārt. Tiesa tie autosi nevar līt uz visiem koplietošanas ceļiem, bet ir ceļi uz kuriem jamie dºīkst "vālēt".
uupis rakstīja:
WALA rakstīja: Vo toč Dodge SRT10 - komerc transporc
Pēc idejas jau var mēģināt arī Lamborgini piereģistrēt kā komerctransportn – tā teik vēstuļu pārvadāšanai ātri un ar komfortu…
NU kas vaines - reģistrējam vēl vienu VIP kurjers firmu un aidā ![]()
![]()
Tiesa laikam lētāk atkal reģīstrēt to Lietuvā ![]()
![]()
![]()
uupis rakstīja: Kā pieņems šos nodevas paaugstinājumus tā uzreiz nākamā dienā būs rindas pēc kravas transporta un autobusiem… nenokavējiet, ka nav jāstāv garās rindās…
Da ko nu tik sarežgīti, ņemam ārā pakaļbenķus, un reģīstrējam savus auto kā komerctransportu. Man gan tas mazliet sarežģīti jo jāpārvadā 3 dupšus vienā piegājienā. Tipa Honda FR-V, Fiat Multipla utml, - pavisam vienkarši, USA pickup trucki jau by default der. Vo toč Dodge SRT10 - komerc transporc ![]()
![]()
Kaksis rakstīja: Un par Latvijas rakstīšanu ar mazo burtu - 1000 Ls un sabiedriskos darbus pus gada garumā
Tagda mēs dzīvojam latvijā nevis Latvijā. Latvija ir tā vieta kur es/mēs gribētu džīvot, bet latvija ir dzīves realitāte
Ideots rakstīja:
Kaksis rakstīja: Varētu ieviest pases un vadītāja apliecības nodokli. Tas būtu tikai normāli, ja cilvēkiem liktu maksāt par valstij piederošu dokumentu izmantošanu.
vēl vajadzētu piederības pie JL nodokli.... - Ls 300 gadā.
Man šķiet ka internetā klikšķinātāju nodoklis aºī būtu ļoti būtisks tautsaimniecībai !!! Tukšmuldēšanas nodoklis utml.
Un tad vel iespējas nopirkt dažādas licences latvija sodāmām lietām, tādām kā rasu nada kurināšana utml.
jugasvilli rakstīja: Vai tad visiem močiem, neatkarīgi no kubiem būs 100 LVL. Varēja jau kaut kā tā:
50-125 kubi - 20 LVL;
125-500 - 45 LVL;
500-750 - 75 LVL;
750-1000 - 120 LVL;
1000 un vairāk - 200 LVL.
Rezultāts - jo jaudīgāks braucamais, jo biezāks turētājs, kā rezultātā bagātais vairāk maksā.
Es gan ar moto nebraucu, bet stulbāku ideju iedomāties grūti.
a) mazos dranduļetus centīsies pēc iespējas nereģistrēt !!!
b) lieliem drapakiem norādīs mazāku jaudu, vai aºī ņems mazāko pieejamo un tad "tūnēs" ...
c) vienkārši neko nemaksās
brmbrmm rakstīja:
Šitiem varētu pat visus Ls 200 vai vairāk uzlikt - jaudīgs mocis tas ir ekskluzīvs tr. līdzeklis, extra, tā teikt. Tikai vajag noteikt robežu, no kuras (masas/jaudas) uzlikt šo lielo nodokli, lai visādi mopēdi netiktu apbižoti.
Hmm, nu kas gan ir jaudīgs mocis, tās "šujamašīnas" tak spēj nežēļīgus zirgus noņemt no 1 litra, kamēr čoperi jaudas ziņā atpaliek. Tad visi salīdīs uz čôperiem un atkal būs ideja ZH-opā.
Bet nu jau ja godīgi tas viss izskatās pēc ta ka valdībai pakaļa svilst un nespēj vien rast risinājumu. Varbūt jāiesaka šiem lai iebāž TO ūdenī kopā ar galvu - lai atdziest mazliet ?!?!?
Da tak pilns ss.lv ar dažādiem ādās salonu pāršuvējiem. SKaties kurš var parādīt darbus iepriekšējos, un ja kvalitāte apmierina uz priekšu.
And we are back to square one !!! Patiešībā šis sarunas virziens ir neauglīgs, jo pa lielam kredītņēmēji nekur nepazudīs un aºī vinu problēams pašas no sevis neizgaisīs, un jā tas protams ietekmē visus. BET arī valsts vinu problēmas nevar atrasināt citādi kā vienīgi atveseļojot ekonomiku. Līdz ar to vienīgais jautājums ir kā nenomērdējot badā tos kas ir atkarīgi no valsts finansēm, pacelt LV ekonomiku. Jā bezdarba nodoklis godīgi sakot varētu būt OK ideja.
Pie reizes ja šādu uzņēmumu izveido - nekas netraucē nodarboties ar uzņēmējdarbību un piedāvāt šo sava auto nomāšanu kā pakalpojumu par taisnīgu samaksu ![]()
jugasvilli rakstīja:
...
Un, cik zinu, Latvijā vairs nedrīkst pastāvīgi braukāt ar LT reģistrētām mašīnām.
...
Tur bija izņēmumi likumā, tiesa man jāatzīstas pieņemto versiju neesmu lasījis, jo nav aktuāli. Un šķiet ka nomas pakalpojumi ar bija kā izņēmums.
Man šķiet ka mūsu degviela jau sen saņēma spirtotas piedevas oktāna skaitļa palielināšanai. Šī bezmaz vai tāda kā legalizēšanās sanāca.
Nelaimes ar "spirtoto" degvielu ir tādas ,ka
a) jams vairāk piesaista ūdeni (intensīviem braucējiem juhop )
b) spirta "atdotās" enerģijas daudzums ir mazāks kā tīram benzīnam.
Citādi skat. Crankshaft kompetento viedokli.
Slinkais rakstīja: nav vel kaads izshtukojis jaunu gajienu, kaa auto var paarakstiit uz kaadu kajminjzemi?
Nu ja nekā citādi, tad vairākiem cilviņiem jāreģīstrē sava firma Lietuvā, mašīnas arī ar LT numuriem. Tā firma tipa nodarbojas ar auto nomu, un tu to auto teiksim "nomā". Mazliet ķēpīgāk kā gribetos bet manuprat vajadzetu strādāt.
Japnis rakstīja: Dziivokliits nederees.
www.youtube.com/...
Ehh tas štrunc - šis \"labāx\"
![]()
![]()
![]()
Kas tur ko rēķināt - 4 ir vajadzīgas. Bet zinot ka tās ir 13 (laimīgs skaitlis) Ja gribi uzzinat kur jamāš paliek - pielie RFID čīpus klāt, un ja ir iespējams tad attiecīgus uztvērjesu, vai nu kā vičos - tipa vartus kuriem jāieziet cauri vai arī ar attiecīgu skaneri.
Ja vēlme pašam meistarot tad skaties ko Hackeri tur samontierējuši iekš ASV RFID personas ID karšu "fenderēšanai" - tie ir gana jaudīgi lai pa attālumu fiksētu to ko tev vajag.