Čau!
Nebūšu dailrunīgs, ieteikšu japāni. Brauksi un aizmirsīsi par remontiem pretstatā varbūt gudrākam vācietim ![]()
Čau!
Nebūšu dailrunīgs, ieteikšu japāni. Brauksi un aizmirsīsi par remontiem pretstatā varbūt gudrākam vācietim ![]()
rudens68 rakstīja: Viena no darba kolēģēm pirms gadiem uz darbu(Rīga Jelgava ) parasti brauca ar lanceri . Tad pamanīju priusu . Uz jautājumu vai nomainīts autiņš tik atbildēja ,ka lancers servisā un hibrīds vīra . Bet ļoti drīz viņa sāka braukāt tikai ar priusu ( hm izdevīgāk kā lanceri ??) . Reāli tam priusam jau vajadzētu būt pie 8 gadi . Būs jāpaprasa ar ko tad vīrs braukā , vai atkal hibrīds ? Ja tā. Tad ģimenīte atdzinusi šīs tehnoloģijas .
Labs un reāls piemērs
PALDIES!
Es teiktu tā, ja rēķina elementāri naudas summā, iespējams, nav izdevīgi. Whatcar.lv gan iepatikās viena lietotāja komentārs:
www.whatcar.lv/auto-testi/toyota/prius-hecbeks/lasitaju-atsauksmes/1900/1/
Man patīk tāda domāšana
Tas ir kas vairāk par sausu ekonomisku aprēķinu.
Lai visiem labs Jaunais gads!
rudens68 rakstīja: Nav hibrīds , bet .... SKYACTIV tehnoloģiju klāstu un pirmā Mazda, kas līdz šim radīta ar uzņēmuma unikālo i-ELOOP bremzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēmu. Tas nozīmē, ka Mazda6 ir vēl jaudīgāka un vēl ekonomiskāka kā jebkad........
Par jauno Skyactive piekritīšu, radinieks nopirka jauno Mazda 6 benzīnnieku (pie tam automātu) un vidējais patēriņš ikdienā ir ap 7 litriem mix režīmā (50% vismaz - pilsētā)
Pa šoseju garākos braucienos gluži kā dīzelis, ap 6 litriem, pat braucot visai agresīvi
Topiks mazaktīvs, tāpēc iepostēšu
Jūs pirktu mazlietotu/lietotu hibrīdauto ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi?
Nu jau no vairākiem avotiem dzirdēts daudz pozitīvā pilsētas satiksmē. Tur tad arī visa ekonomija slēpjas laikam ![]()
Man arī tikai pozitīvas atsauksmes. Bet - tikai pilsētas satiksmē rodas reāla priekšrocība. Braucot slēpot uz Austriju, no ekonomijas vairs ne vēsts ![]()
nomiks rakstīja: Ar KIA pieredzes nav nekāds un domājams, ka arī nebūs. Manuprāt, lielākais mīnuss ir tāds, ka vsidrīzāk tu būs pēdējais šī auto lietotājs, jo aftermarket šādam auto ir pilnīgi nekāds.
Nebūs tiesa, pirms laiciņa paziņa tādu universāli (benzīnnieku) pārdeva ļoti ātri
Jau mainās cilvēku priekšstati par KIA kā autobūvētāju.
Nebūšu oriģināls - pirmajam autiņam ideāli derēs VW GOLF. Vienalga, kura no pirmajām trijām sērijām, nesagādās nekādu problēmu, viss maksā lēti, ja atrasts labs 1.6D - hiperekonomisks un uzticams vienmēr utt.
Es noteikti neņemtu līzingā pirmo auto ![]()
Bet, ja tomēr - padomā jau sapņu auto (pirkums), un pārdevējs paņem esošo auto kā pirmo iemaksu
Es par šo tēmu varu sacīt vien to, ka sen pagājuši tie laiki, kad LPG bija gudri uzstādīt tikai lielmotoriem. Šodien Rīgā manīju VW POLO ar 1.4 benzīna motoru + LPG, Polijā ar gāzi brauc pat mikroskopiski mazie FIAT
Ikviens prātīgi domājošs cilvēks jau sen būs vai uzstādījis gāzes iekārtu savam benzīna autiņam vai arī - pārsēdies uz dīzeli. Katrā ziņā, es apzināti pirku ģimenei auto ar domu uzreiz uzstādīt LPG, nepilnos divos gados absolūti bez neviena čakara esam nobraukājuši ar gāzi 60 tkm (tajā skaitā krietni daudz arī pa Eiropu, kur gazifikācija sit augstu vilni dotajā brīdī) un, maigi sakot, esam uz cenu starpības vien ietaupījuši ~ 2k LVL vismaz
Man reāli patīk daudz braukāt, jau krietnu laiku par to galva nesāp nu nemaz ![]()
Ehh, LV sasāpējis topic daudziem
Piederu pie tiem, kuri vienmēr un bez kurnēšanas palaidīs ātrāk braucošo (un nav mana darīšana, kāpēc cilvēks tā dara) un vispār neesmu no tiem, kam patīk ilgstoši kreisajā joslā uzturēties. Bet 100% atbalstu ideju, ka diviem auniem satiekoties, vienam tomēr jābūt gudrākam. Ja nelaiž (AUNS), apsteidz pa citu joslu, ja tā brīva. Kamēr savu taisnību pierādīsi, citi būs jau gabalā.
Vispār ļoti atbalstu risinājumu, ka CP lūko tādus l**us izaudzināt ar nevardarbīgām metodēm. Tā teikt, profilaksei, lai gadījumā, uz civilizētām ārzemēm aizbraucot, nekrīt totālā kaunā un visi par pāķi nesauc ![]()
Gribu pastāstīt iz savas pieredzes. Un man nav pilnīgi nekādas intereses kādam kaut ko ieārstēt.
Tiek lietotas Yokohama:
www.pkp.lv/lv/veikals/ziemas-riepas/riepas-detalas/?tyres=FR191307611206155502
Turās uz jebkura seguma vienkārši ideāli. Jau otrais autiņš tieši ar šīm ziemenēm (pirmais, uz kā testēts, bija RWD), ļoti klusas, nevienā sniegā neizdevās ierakties
Mīkstas, līdz ar ko reāli siltā laikā ILGSTOŠI- neiesaku. Uz ledus lameles nodrošina tiešām pārliecinošu braukšanu. Vienīgais mīnuss - strauji uzsākot braukšanu vai strauji dodot pa bremzēm, mēdz izspolēt (līdz pretbuksēšanas sistēmas ieslēgšanās sākumam) /nokaucināt riepas (līdz ABS darba sākumam).
Iesaku!
Pilnīgu atbalstu noziedot!
Kas attiecas uz pašu traģēdiju, es domāju un patiesi ceru, ka tas ir reāls "force majoure" gadījums, kāds vairs neatkārtosies. Katrā ziņā, mēs varam būt pa īstam laimīgi, ka esam dzīvi, sveiki un veseli, jo paši saprotat - Latvija ir maza un Rīga - pavisam maza. Tur varēja būt ikviens, jo - nopirkt pārtiku taču nevar būt bīstami, vai ne? ...
Pēdējā 10-gadē esmu kļuvis par nepārprotamu japāņu fanu, ko arī pilnībā nopietnībā iesaku
Nopirksi auto, kurš pratiski neplīst, ja minētajā cenu līmenī - nav zagļu iecienīts un ļoti bagātīgi aprīkots pat tikai vienu pakāpi augstāk par standarta komplektāciju - jau bāzītē.
Visam papildus, japāņi viegli sadzīvo ar mūsdienu gāzes iekārtām un ir ļoti, ļoti ekonomiski jau saknē.
Tikai mans subjektīvais viedoklis
Ar konkrētā autovadītāja braukšanas stilu, nekas tam motorītim ne tagad, ne arī nākotnē visticamāk arī nenotiks.
Bet ir viens BET - cena. Ja pārdevējam tīk "tirgot", tad to šādā veidā var darīt ļoti ilgi. Jo neviens arī reāli nezvanīs, manuprāt. Ja pārdevējs beidzot izdomās, ka gribas no tā zilā brīnuma tikt vaļā, tad ieliks sludinājumā reālu ("ātrās realizācijas") cenu un autiņš tiks pārdots. Vēl jo vairāk, ja jau cits auto iegādāts tā vietā un stresa nekāda.
P.S. Es VW Fana vietā būtu Opeli atdevis kā pirmo iemaksu, pērkot jaunu aparātu. Novērtētu, nešaubīgi, smieklīgi lēti, bet vismaz būtu ticis uzreiz no tā vaļā bez galvassāpēm.
P.S.S. Ikvienam, pērkot LV jaunu auto, iesaku divreiz padomāt, varbūt vērts iegādāties labāk nopakotu un dzīvākas virsbūves krāsas aparātu ![]()
VW Fan,
ar to to cenu ir tā - var likt cenu un TIRGOT, bet var likt cenu ar nolūku PĀRDOT
Tālāk jau pašam jāizdomā, kas sirdij tuvāk.
Labāk jau būt reālistam un saprast, ka ir daudzi faktori, kas neļauj par Tavu Merivu prasīt augstāko tirgus cenu (krāsa, vājais aprīkojums, mazais motorītis, kaut godīgais, bet tomēr - lielais nobraukums utt.)
Iz realitātes LV.
Reiz grasos uzpildīt LPG savam autiņam, bet man pretī Statoil nostājas fūre
Pajauns MAN vilcējs, kā tagad atceros firmu "Otaņķu dzirnavnieks"
Prasīju džekam, kas tad nu, skaidri izdzirdot dīzeļa skaņu. Atbildēja, ka tepat LV uzstādīta papildus gāzes iekārta, kas ļauj ekonomēt 5Ls/100km un palielina dīzelim jaudu.
Uzstādīta 180l LPG tverne un esot visai jautra uzpildīšanās, ilgu laiku turot nospiestu melno aparāta pogu.
Tā kā, tiešām tāda štelle patāv.
Viss būtu OK, bet ir viena liela problēma - CENA ir stipri par augstu. Ja uzskatām, ka tirgū var atrast tepat iegādātus, nopakotākus un stipri mazāk brauktus auto, tad...
Malacis
Tomēr ieklausījies padomos!
Es teiktu, ka tagad ir super un tikai jāgaida īsto pircēju, ar kuru noteikti jāvienojas arī par cenu ( jo reālu interesentu nebūs daudz). Lai veicas!
Ir gadījies izbraukt ar jauno Mazda 6 - es teiktu, ka tas ir tas pats Lexus, tikai ar citu emblēmu. Un aprīkots ar nenormāli daudzām extrām, ka pat vācieši nobāl
Vienīgais, varēja japāņi padomāt par rūpīgāku skaņas izolāciju aizmugurē...
Es teiktu, ka reāls līderis balsojumā. Un pamatoti.
No pieredzes varu teikt, ka ar šādu sludinājumu izredzes auto pārdot ir tuvu nullei.
1. Nav bilžu (tā viena ir parodija)
2. Nav apraksta par aprīkojumu
3. Nav apraksta par auto ekspluatāciju (stilu) un to, ka pirkts LV
4. Nav uzsvērts, ka garantēts noskrējiens un caurspīdīga vēsture
Man laikam uz pārdošanu ir talants
Jo pilnīgi ikviens auto ticis pārdots, uzsverot tā labās īpašības, kā rezultātā pircējs pircis ar baudu
Nav auto, kuru nevar pārdot. Ir slinks vai tizls pārdevējs un, iespējams, neadekvāta cena!
Darba auto (dīzelis) - Neste.
Privātais (benzīns + gāze) - Eko Gāze, LPG un PRO Gāze.
Ilgu laiku izmantojām Statoil, kad viņiem bija Intergaz (reāli labāka nekā citiem), bet kopš viņi par stipri dārgāku nekā citi tirgotāji, sākuši tirgot to pašu LPG gāzi, vairs neredzu jēgu.
SAABISTS rakstīja: Mieru! Tikai mieru,Kungi!
Ar Saab viss ir štokos.
Neredzu nekādu problēmu!
Nekādu problēmu SAAB, patiešām
Vairs pilnīgi nekādu
Nesaprotu, kāpēc šo lielākajai daļai ne īpaši aktuālo topiku tagad atrodu pirmajā lapā?
Bet nu doma saprotama, vajag laba brenda jaunas riepas ar papīriem un par labu cenu ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
21
martinslusis rakstīja:
Kā ir cīnīties ar rūsu (ja gadījumā izvēlos Mazdu vai Focusu)? Cik reāli ir kaut ko darīt lietas labā? Un cik tas izmaksā?
Man ģimenes autiņš ir kā reiz Mazda (minivens - ar sērijas nr. "5"), gandrīz 6 gadu laikā pa LV (pirkts jauns tepat) uz virsbūves nav absolūti neviena rūsas punkta. Nesaprotu, par ko cilvēkiem stress
Vajag tikai atrast nesistu autiņu, tad viss būs gerai