iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kasinsh79 17.01.2008 13:25

Man ir citur "gali". Cik ir būts Kauņas tirgū, tik garām.

Par to, ka lēti un lieliski Lietuvā nav iespējams, varu apgalvot pat 200% Kvalitatīvi būs Vācijā no Autohaus, bet tas daudz dārgāk nekā Latvijas vidējā cena

kasinsh79 17.01.2008 12:23

Ne jau visi dzimuši zeltroči Lai katrs dara to, ko māk vislabāk. Nekad neremontēšu savu autiņu, ja neesmu drošs, ka to pratīšu izdarīt kvalitatīvi.

kasinsh79 17.01.2008 12:21

Kauņas autotirgus vienkāršam pircējam (tipa, priekš sevis) ir tāaaada loterija Neiesaku, pilnīgi noteikti.

Pirkt mašīnu no traļa, iedodot rokas naudu PIRMS to nodzen nost?... A, kā naudiņa aizlidoja

kasinsh79 03.01.2008 16:46

Uggga rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Var atšķirt Multitronic no Tiptronic arī pēc ātrumpārslēdzēja salonā.

Te varat apskatīt atšķirību:

foto.inbox.lv/...

Kas šī foto.inbox.lv/... ir par kārbu?

Tas ir 99.g A4 1,9TDI 110zs aparāts.

Tiem vispar bija slavenie muļķtroniki?

Parastais automāts. Muļķu drošs un uzticams

kasinsh79 17.12.2007 13:48

Tikko kā atbraucu no Somijas, tur 95E šobrīd maksā aš 1,35 eur, taču DD - tikai 1,12 eur. Šādai proporcijai būtu normāli jāeksistē arī pie mums, tā tas ir arī Vācijā u.c.

Atcerieties, ka dīzeļus pērk (un pirks) ne jau tikai, lai taupītu uz patēriņu. Ar tiem vismaz var pabraukt, jo līdzīga tilpuma benzīnnieki ir atstojs Tātad - minu grīdā un patērēju tikpat, cik ar benzīnnieku, taču knapi gāzes pedālim pieskaroties (ko ciest nevaru).

kasinsh79 05.12.2007 12:19

Starp citu, katram ir sava taisnība, kurā vērts ieklausīties. Tikai skaidrībai - neviens korejietis nekad nebūs tik nopakots (akustiskais komforts) kā Premium vācieši. Ar to jāsamierinās

kasinsh79 28.11.2007 11:44

Patiesībā 2008.-2009.gadā tirgūs būs daudzi jauni modeļi. Tad arī pie kaut kā būs jāapstājas.

Kā jau ierasti, gribas ietilpīgu, ar max ekstrām, kvalitatīvu un nopakotu, bet vienmēr paliek žēl naudas un samierinos ar labu lietotu autiņu. Bet kādreiz jau būs jāsaņemas atkal

kasinsh79 28.11.2007 11:08

protams rakstīja: vispār liekas jocīgi,ka čals kurš dzenā auto uz pārdošanu jautā par auto

Kas tur jocīgs? Nav nācies šādus tirgot.

Par AUDI un VW zin daudz vairāk Orientējos uz pieprasījumu tirgū

kasinsh79 28.11.2007 9:01

..un tagad vairs neesmu pārliecināts, ka Voyager ir labākā izvēle savā klasē.

Kādam ir info, kad būs jaunais Sharan?

Un kas par sviestu, ka daudzi šajā klasē nemaz nepiedāvā dīzeli ar automātu?

kasinsh79 27.11.2007 16:10

Risks diez vai attaisnosies. Dārgs tas prieks, ja nu kas... Tā arī ir, jauna kārba jau 7,7k eur

kasinsh79 27.11.2007 16:09

Pametāt man kārtīgu vielu pādomām

Līdz šim, jāatzīst, esmu bijis uzticīgs tikai vācu izstrādājumiem, nu labi, bija arī jauns japāņu brīnums savulaik tam visam pa vidu

Šis ir kaut kas, kam jātiek pāri

kasinsh79 27.11.2007 16:00

F***! Neesmu drošs, ka man patiks regulāras vizītes pie auto daktera

Viens gan skaidrs - gan salona ietilpība, gan komforts - līmenī.

Vizuāli arī liekas ļoti OK

kasinsh79 27.11.2007 15:46

Tur jau tā sāls, Multitronic iesmērēt ir elementāri

kasinsh79 27.11.2007 15:39

Nu jāa... Cik cilvēku, tik viedokļu.

Varbūt kāds var izskaidrot, kur slēpjas tā popularitāte šim modelim?

Izbraukšu noteikti, taču vispirms iauto biedrīšu pieredze lieti noderētu

kasinsh79 27.11.2007 14:48

Šamais ir 2005.gada modelis... Respektīvi, jaunākais uz doto brīdi.

kasinsh79 27.11.2007 14:37

No pieredzes (ne tikai savas, bet arī auto tirgotāju) - Multitronic kārba, kamēr auksta, strādās nevainojami. Neviens serviss un neviena diagnostikas iekārta defektu atklāt nevarēs (arī AR, starp citu). Vienīgais variants pārliecināties, vai viss OK - starts Pārdaugavā un stop&go režīmā līdz Juglai. Ja viss OK, tad ir cerības, ka kādu laiku strādās tā kārba Ja pārdevējs nepiekrīt (tici man, ne bez iemesla), tad met lielu līkumu tādam auto

kasinsh79 27.11.2007 14:30

Links laikam neiet.

Ja kādam sanāk uzmest aci www.chrysler.lv, tad Grand Voyager tas, kurš pa 24 900 eur (pelēkais)

kasinsh79 27.11.2007 14:02

Precīzi teikts par to kārbu. Ja viss strādās, būs superīgi, taču bojājuma gadījumā... :I

kasinsh79 27.11.2007 10:28

Velomens rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Poliči arī ir cilvēki - ja vestu kādu uz slimnīcu - šo pantu Tev nepiemērotu...

Tieši tā. Pirms nedēļas braucu ar ar vecākiem uz Latgali. Tēvam saasinājās kāda veca kaite un bija patiešām švaki. Ok esam pie Varakļāniem jātiek uz slimnīcu lidojam uz Rēzekni. Nju protams pirms Viļāniem aptur menti. Uz 140km/h. Es uzreiz saku,ka braucam uz slimnīcu, Tētim slikti. Tētis vēl paspēja izkāpt no mašinas un gandrīz mentam kājās novemt. Tad nu ments pasaka lai braucam mazliet lēnāk un palaiž mūs. Izrādās,ka menti ar ir cilvēki.

Principā, viņiem vajadzēja palīdzēt nokļūt slimnīcā vēl ātrāk un drošāk...

Par šo situāciju jāpiekrīt, ir nācies būt situācijā, kad bērnam kļuva ļoti slikti un bija jāved uz slimnīcu ASAP. Ātrie atbildēja, ka būs tipa pēc minūtēm 20-30, izlēmām vest paši. Un ticiet man, tad ir pilnīgi vienalga, apstādinās vai nē, ir noteikumi paredzēti vai nav.

Atlidojām uz Rīgu apmēram 15 minūtēs saviem spēkiem.

Un nekaunos par to, ka šādā veidā nācās glābt sava bērna dzīvību.

kasinsh79 27.11.2007 10:10

Neko nav droši darīt, ja nu kas. Arī ķie'helis uz galvas kādam var uzkrist, ar kājām ejot.

Vai es pirkšu jaudīgu autiņu, lai ar to vienmēr ievērotu noteikumus, braucot uz 90 km/h? Dream on

Galvai uz pleciem jābūt, tas gan tiesa. Taču - ir vietas arī Latvijā, kur pabraukt ātrāk. Un tas nozīmē ieskrieties un uzreiz sabremzēties, ne jau vilkt uz 180 minūtes desmit - tādu ceļu tiešām pie mums nav daudz... Domāju, ka daudzi to ir mēģinājuši un mēģinās.

P.S. Un sviests ir tas par Austriju, pats esmu vērojis, ka pa bāni vietējie velk krietni, krietni virs 150 km/h Un nevienu tas nekrata. Katrā ziņā man ar kasti uz jumta ātrāk par šādu ātrumu braukt negribējās, taču mani apdzina katrs otrais

kasinsh79 22.11.2007 17:41

Mans princips ir vērtēt autiņu pēc ikmēneša līzinga maksājuma, nevis iegādes summas vai tml.

Nav jau starpības, dārgs un uz ilgu termiņu vai pusi lētāks, tikai uz pusi īsāku līzinga termiņu. Tik un tā līdzīgi ikmēneša maksājumi.

Finansu līzinga gadījumā (kā HL, piemēram), varu pārdot, kam gribu un kad gribu. Jaunais pircējs pārņem saistības manas neizmaksātās summas apmērā, piemaksājot starpību līdz manai vēlamajai summas skaidrucī Un tā vienmēr.

Savulaik pirku jaunu Avensi, nobraucu nepilnu gadu un pārdevu bez problēmām, man pircējs piemaksāja 1k eur (kas principā savulaik bija mana pirmā iemaksa līzinga kantorim). Uztvēru to un arī šī brīža autiņa līzinga maksājumu kā autiņa nomu un dzīvoju nesatraukdamies

Bet, nopirkt jaunu Getz un cerēt pēc gada pārdot līdzīgi manai iepriekš rakstītajai shēmai Dream on ...

kasinsh79 14.11.2007 16:26

Smile Taxi izmantots vairākkārt, par krieviskumu jāpiekrīt, pat pa rāciju visa komunikācija slāvu mēlē

Man gan patika mazās izmaksas.

Pārsvarā gan izmantoju (kad vajag) Riga Taxi. Cita pasaule, patīkami šoferīši

kasinsh79 14.11.2007 11:10

Ja nav bijis Kasko, tad pats vien vainīgs.

Pirms tas nav izdarīts, labāk turēt autiņu stāvvietā un nekustināt.

Riska grupas mašīnu neapdrošināt? Nu, tas jau ir stulbums

kasinsh79 31.10.2007 12:39

No pieredzes varu teikt, ka tiešām pat 2,8Q ir lēnīgāks par jaudīgāko 2,5TDi Q ar 180zs ...

Un Recaro ir perfekti

kasinsh79 31.10.2007 9:52

Komforts - super!

Piekare - pat ļoti OK!

Quattro - bez komentāriem

Patēriņu benzīna Audi Quattro parasti nejautā

P.S. Pēc 2000.gada patiešām gaumīgāks paneļa apgaismojums, bet pēc 2001.gada arī feislifts no ārpuses.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti