Ja ārā būs šādas ziemas, kā šonedēļ, tad elektroauto vēl ilgi rindā jāpastāv, līdz iegūs gada auto titulu, ja nu vienīgi dalīs nominācijas - vasaras gada auto vai ziemas gada auto!
Viņam vēl ir paveicies, ka atkusni sola, tad pāris simti vēl būs klāt. Jāņem gan vērā, ka šādos pasākumos vairums ir tādi "štata" apmeklētāji, kuri iet visur, kur kko pret jebko bļauj. Cilvēki, kuriem dzīvē viss ir slikti pie jebkuras iekārtas, vienmēr citi būs vainīgi, jo viņam iet grūti, nevar nopirkt jaunu auto, atļauties labu dzīvokli, utt. Šādiem kadriem piektdien paziņojot saeimas vēlēšanu rezultātus, pirmdien jau būs jākliedz - Atlaist saeimu!
Man interesē, cik ļoti bauri atbalstītu gobzemu, ja zinātu, ka viņš šīs dārgās savas šmotkas iegūst no saviem draudziņiem, kuri viņu guļamistabā samīļo? (LV juridiskā elite ir ļooti varavīkšņota) Sievas, bērni ir tikai kkāds fons, kuru vajag, lai izskatās smuki.
Kā vispār var apsvērt balsot par cilvēku - narkomānu, kaut Jūrmala mums rāda labu piemēru
Kā cilvēks viņš ir pilnīgs kretīns, tīrs pašlabuma meklētājs, viņam ir pilnīgi pie pakaļas jebkādas tautas intereses, pat ja viņu ievēlētu, viņš neko pa labu nespētu vērst, jo reāli nezin un nav ne mazākās saprašanas kā to izdarīt, kā arī komandas viņam NAV.
Piekrītu, ka šobrīd mums ministru kabinets izskatās kā diletantu pulciņš, lēmumi brīžiem ir neizskaidrojami stulbi, ministru krēslos sēž cilvēki, bez jebkādas pieredzes nozarē un valsts pārvaldē, tas ir laiks, ka šādiem idiotiem, kā gobzems, skaļi bļaujot ir iespēja tikt pie vadības svirām.
Kaut ja man pašam prasa, par ko šobrīd balsot...man atbildes nav, reāli redzu dažus cilvēkus no dažādiem sarakstiem, par kuriem it kā varētu, bet arī tikai it kā, tādā grāvī diemžēl esam, bet tas nenozīmē, ka vajag mestiem iekšā vilcienā, kurš traucas uz priekšu bez bremzēm.
Es jau kādu trešo nedēļu telefonā nevaru normāli lietot Iauto.lv, visu laiku met ārā Error 520, rakstus atvērt var, forumu nevar, komentārus pie rakstiem - nevar.
Tevis pieminētais Audi 2,2 20V turbo versijā bija ļoti rets auto, kas tika saražots nelielā daudzumā, 90tajos par tādu modeli varējām tik siekaloties, bija mežinieki/muitnieki, kas tika pie tādiem, bet tajos laikos bija pamatīgas problēmas ar servisu viņiem, gāja viņš, tiem laikiem, tiešām labi, bet bija ar diezgan niķīgs, jo tika mocīts un neviens te īsti tolkam nemācēja viņus taisīt, daļas ar nebija, bet pie dīlera braukt tajos laikos tikai retais varēja atļauties un arī tur bija problēmas ar zināšanām. Man muteres šefs nopirka pirmo A8 latvijā (1994.g.), remontēt viņu veda uz skandināviju, te ar viņu neko nevarēja izdarīt. Lūk tas bija kosmoss tais laikos, pat Lavents tad ar Saab braukāja!
Čomam 90tajos bija E30 M3 ar 220Zs "pakaļbezpiedziņu" (bija muitnieks ), viņš joprojām saka, ka vadāmības ziņā tā viņam ir bijusi labākā mašīna mūža! Ja nemaldos, svars viņai bija zem tonnas. Ar piezīmi, viņš šobrīd brauc ar Panameru GTS...
Kā Tu esi apnicis ar savu vēsturi, regulāri piemini mašīnas, kuras jau sen nav aktuālas un ir pilntiesīgas jau iegūt vēsturiskā spēkrata statusu. Kāda nafig dinamika tiem dinozauriem, lielākoties šie autiņi šobrīd ar mocībām skrietos ar 2.0tdi, kuriem šobrīd jau ir virs 200zs, mūsdienu mašīnām sen ir ESP, utt. kas nepieļautu, ka mašīna peld pa ceļu un velk uz grāvi.
Jaunībā, pirms vairāk kā 20 gadiem braukāju ar E30, nebija nekāda problēma viņu vākt, braukt ir jāmāk! Braukšana ar muteres A80 bija daudz neinteresantāka! Saab 95 aero ar bijis, tā mašīna labi gāja gaitā, no vietas, problēma bija ka spolē, jo cēla priekšu gaisā. BMW joprojām ražo pakaļpiedziņas mašīnas, kaut vai 8 sērija nāk arī tikai ar klasiku, top modeļi nē, jo tur jau tās jaudas ir tik daudz, ka vienai asij nav iespējams to visu efektīvi izmantot, tas pats CL 63 amg mersis to parāda, nav tā mašīna normāli vadāma ar to milzīgo jaudu uz vienu asi. Tas, ka Tu saki, ka nejūti paātrinājumu mūsdienu mašīnās...gribētu tevi iesēdināt kādā jaunākā RS6 vai M5, tad redzētu, kā Tu vēl te pieminētu tos dinozaurus, kuri līdz simtam skrēja ap 8 sekundēm, ja nebija nokauti jau.
Kāda jēga visu laiku muldēt par mašīnām - vēsturi, ar kādām praktiski neviens vairs nepārvietojās? (Izņemot kkādus fanātus)
Sanāca Francijā nedēļu pabraukt ar jaunu E-klasi 300d. No sākuma ieraugot 300d, nopriecājos, ka 3L dīzeli iešķiebuši, bet tad sapratu, ka 2,0d+elektro Vai kā pareizi laikam -Plug-in hibrīds.
Ar bateriju var nobraukt ap 60km, pilsētā tiešām ekonomisks, uz šosejas garus gabalus nebraukāju, tāpēc par patēriņu grūti spriest, bet arī nekas liels. Ripojot no kalna lejā smuki uzlādējās, pēc tam 5-6km var ripināt na haļavu Dinamika ļoti laba priekš 2L dīzeļa, kopējā jauda 306Zs.
Bija dažas lietas, kas nepatika, menu pārvaldība sarežģīta, tā arī nedēļas laikā neapguvu, pamatlietas jau skaidras, bet bija ko paburties. Skaļš!!! E-klases jauns mersis - skaļš, dod virsū - pilnīgs traktors, gandrīz kā Ford Transit! Šādas klases mašīnai tam tā nevajadzētu būt. Savus USB lādējamos vadus varēju iebāzt kkur citur, šai auto ar tiem neko neuzlādēt, pāriet atkal uz kko jaunu
Vienā reizē kkas nogļukoja un nekādi nevarēju no Parking režīma iziet, kādu pusstundu čakarējos, izgāju, kaut darīju tieši tāpat, kā parasti. Nepameta arī sajūta, ka auto ir mega sarežģits, jauns OK, ripo, bet kas ar viņu notiks pēc 5 gadiem ar 200K noskrējienu...bail domāt.
A...bagažnieks - mini, var ielikt vienu čemodānu - un viss!
90+% laika stāv konstanta temperatūra, bet reizēm, kad ārā ir kā tagad, bet spīd saule, mašīnā paliek karsti, nez ko viņš tur rēķina, tad ir jāpaliek pāris grādi zemāk. Katrai markai/modelim ir savas īpatnības.
Cik nu zinu karšu komisija šobrīd ir ap 1%, (Man 0,99) mazajām lauku bodītēm, gan jau tas procis ir lielāks. Tādiem vaļiem kā Rimi un Maxima, neticu ka atstāj vairāk kā 0,5-0,6%.
Ja pirkumi ir lieli, tad klientam parasti lūdzu veikt bankas pārskaitījumu, jo atdot pārdesmit eiro tikai par to, ka paņemu karti - nevēlos!
Kkādu brīdi atpakaļ nopirku Aranet4, pārsteidz tas, ka guļamistabā naktī, ja logs nav vaļā uz lielo ventilāciju (bet šobrīd negribas turēt visu nakti logu vaļā) mērījums uzskrien virs 1400 (vienreiz pat virs 2000), 2 logiem esot vaļā uz ziemas ventilāciju, daudz jau tas gaiss tur neplūst, bet nu tomēr kkas, nepietiek. Guļamistaba ar nav maza 30kv.m., plus durvis vaļā uz pārējo māju...
Arī kabinetā strādājot, ik pa pusstundai ir jāvēdina telpa, jo skaitlis baigi ātri skrien augšā!
iciks rakstīja: Ko gan nozīmē nepieciešamība un ko iegribas? Var dzīvokli pirkt/īrēt arī ar tikai jumtu virs galvas un bez apkures, jo principā ar to pietiek - gluži zem klajas debess taču neesi, taču nezin kāpēc visi cenšas gan dabūt apkuri, gan sienas ar tapetēm, vannasistabās flīzes, silto ūdeni u.t.t. Nepamatotas iegribas vai arī kaut kāda zināma nepieciešamība?
Kāpēc pirkt dzīvokli?
1) tavs īpašums. Ko gribi, to ar to dari, kamēr īrētiem nākas pieciest izīrētāja vēlmes.
2) var uzskatīt par ieguldījumu. Mantosi māju un gribēsi pārcelties uz to? Ja dzīvoklis nav Ipiķos vai kādā citā neejošā vietā, pārdod un naudiņu dabū.
3) kā jau iepriekš minēja, stabilitātes sajūta. Neviens nepaziņos, ka pēc mēneša tiec palūgts lasīties prom, jo īpašnieks tā vēlas.
Īrējot maksā, bet pēc īres perioda paliec ar neko. Ir jau savi plusi, piemēram, iespēja mainīt dzīvesvietu, bet uz iepriekšminēto apstākļu fona tas neliekas tā vērts.
Galu galā, pienāks vecumdienas, kad būsi vecs un nevarīgs, būs savs stūrītis, nevis paliksi valsts veco ļaužu pansionātā piemīstā gultā! Īrējot visu savu dzīvi būsi maksājis citam un pats palicis ar pliku dibenu, bez nekā! Īrēt ir izdevīgi īstermiņā, nevis ilgtermiņā!
Jā, posmā Poznan - Berlin, man bija krietni virs 10L, max ātrums 257km/h, žēl ka satiksme dzīva, nesanāca izspiest visu sulu Šodien lēnām virzīšos atpakaļ, moš izdosies atvilkt
Volx rakstīja: Interesanti, cilvēki aktīvi postē 3-5 no rīta. GB aizplēsa uz Poliju, tagad Moto. Pastāstiet kāpēc tur jābrauc, kas jādara? Agrāk brauca kkādas šmotkas, produktus pirkt. Vai jūs tur braucat skrieties ar muskuļlāriem uz 200?
Es darba jautājumos, trijiem cilvēkiem lidot+īrēt auto un braukt tāpat 400km, nav izdevīgi, labāk startēt ar auto no Rīgas.
Es arī esmu atpakaļ! Izskrēju 2200+ km fiksi un nesāpīgi! Polija plaukst un zeļ, asaras tek skatoties, kā viss attīstās, nebiju bijis 1,5 gadu! Izbraucu ar vidējo patēriņu, pēc komja, 7,4L, ar vidējo ātrumu virs 100km/h. Kādus 100km nolaidu sacīkšu režīmā 200+, aiz AMG 5,5L merša un Dogde muskuļkāra...mans 325Zs bērītis kaunā nepalika, turēju smuki līdz pofig tur visiem zīmes 100km/h, stabili 200+ iet
Lietuva sabāzusi vidējā atruma kontroles VISUR, kur var sabāzt, nekur nepaskriesi...
Polijā uz Covid visiem nospļauties! Cilvēli dzīvo! Viss vaļā, viss strādā! Pa retam kādu masku kādam redz, bet 90% nelieto viņas, kaut ķipa jāliek.
Pie mums ir tas stulbums, ka ja nav bijis pozitīvs tests, tad neskaitās, ka esi izslimojis, kaut antivielas uzrādās ar kaudzi. Jādomā pār kuru robežpunktu braukt, moš caur Lazdijiem braukt...
iet jau uz to, ka var būt arī +200 +250%, labi neizskatās.