Kas tur ko barot ? es 6 gadus braucu ar no Šveices dzītu korejieti - 80k bija tāfelē - tagad 230k . tikai apkopes + pakaļas bukses + riepas 6 gados jaunas + kondiškas radiators. Rūsa vēl nav izlīdusi. Jā lielākā izmaksu daļa - degviela (auto 2,7 v6, paldies pabraucu ar dīzeli - nafig to ledusskapi ziemā pilsētā ) - esmu benzīna piekritējs...250 +- eur aiziet mēnesī vienam auto + pat ja 50 eur atstāju mēnesī remontiem tas ir lētāk par jaunu auto ( ja salīzdinu ar darba auto kuram līzis + kasko -+ degviela - sanāk ap 600 eur/m) . Pagājušogad decembra beigās tika veļviens 4x4 turbo benzīns iepirkts (rezerves auto - kurš pamazām par ikdienas paliek) ...Maniem abiem auto kasko nav - auto tiek uz ielas turēti, copē mežā atstāti etc. Tāpēc zagtās markas neinteresē. ja salīdzinu ar jaunu auto - izmaksas vismaz 2x mazākas. Nē nu var mazauto kā vw fans nopirkt....bet kaut cik sakarīgs mani interesējošs jauns auto maksā 35K... un tas man nav izdevīgi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tika neste, circle(statoil) un Lukoil....pēdējos gadus 20..tajos mazajos krūmu kantoros neleju. Ar dīzelikad braucu - mīnusos nekad nebija problēmu dēļ degvielas, tagad ar bendžu - besī, daudzos tankos 98 nav vai tikai viena pistole (lukoil. piem)