Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Conqueror 05.10.2022 20:58

nopirku indukcijas plīti

Conqueror 02.10.2022 9:00

nobalsoju ar tukšu aploksni, tas ir mans protests pret visiem šitiem politpulciņiem

Conqueror 10.09.2022 4:45

šitas labs:

13.Saeimas deputāts Aleksandrs Kiršteins (NA) TV24 raidījumā “Kārtības rullis” ar Armandu Puči izsakās šādi: “Es domāju, ka tas nav nekas sevišķs. Krievu fašisms jeb krievu imperiālisms, ko mēs redzam pēdējos trīssimt gados. Es neredzu nekādu atšķirību starp Ļermontova aprakstīto Kaukāza tautu slepkavošanu, pēc tam Sibīrijas tautu slaktēšanu, pēc tam iebrukumu Somijā vai pēdējos gados invāziju Abhāzijā, Dienvidosetijā, Gruzijā un Krimas pussalas pievienošanu 2014. gadā.

Tā ir normāla Krievijas eksistences forma, viņš konstatē.

Un kamēr šī valsts netiks likvidēta un sadalīta, tur nekas nemainīsies.

Citādi nevajag domāt, ka kaut kas tur apstāsies, prognozē deputāts.

Conqueror 30.08.2022 19:00

laikam nevienam nedeva ar šito izbraukt....

Conqueror 29.07.2022 4:32

Alfa Romeo Supercar, iespējams, tiks izgatavots 2023. gadā ar Twin-Turbo V6.

Paredzams, ka līdz 2025. gadam sekos maza apjoma sērijveida automašīna.

2018. gada jūnijā Alfa Romeo atklāja produktu ceļvedi, kurā bija norādīti GTV un 8C modeļi, kuru iznākšana bija plānota līdz 2022. gadam. Tomēr šī attēla atjauninātajā versijā no FCA 2019. gada 3. ceturkšņa rezultātiem šie divi jauninājumi diemžēl vairs nebija iekļauti. Par entuziastu sarūgtinājumu, plāni par Giulia Coupe un superauto ar vidējo dzinēju tika nolikti plauktos. Tomēr jaunā ziņojumā teikts, ka, pirms zīmols kļūs elektrisks, joprojām varētu būt iespējama aizraujoša ar ICE darbināma Alfa.

Automašīnu medijam motor1.com ir laba ziņa - Alfa Romeo jau nākamgad prezentēs "dizaina pētījumu" par pilnvērtīgu superauto. Ja būs pietiekama interese, līdz desmitgades vidum tiks laists klajā maza apjoma sērijveida automašīna. Veiktspējas mašīnas centrā, domājams, būs divu turbo 2,9 litru V6 dzinējs no Quadrifoglio-spec Giulia un Stelvio, ar jaudu 505 zirgspēki un 600 ņūtonmetru griezes momentu.

Lai mēs neaizmirstu, Alfa Romeo uz īsu brīdi pārdeva Giulia GTA/GTAm ar sešu cilindru dzinēju, kura jauda bija 533 ZS, vienlaikus saglabājot tādu pašu griezes momentu. Ziņojumā nav izslēgta hibrīda spēka piedziņas iespēja ar Formula 1 know-how, balstoties uz saikni ar Sauber. Oglekļa šķiedras monokoka šasija, kādai vajadzēja būt atdzimušajam 8C, ir atsevišķa iespēja, arī ar iespējamu detaļu izmantošanu no Sauber un/vai māsas zīmola Maserati ar tā MC20.

Uztveriet šīs ziņas kopā ar sakāmvārdā teikto sāls šķipsniņu, taču būtu skumji, ja V6 dzinēju neizmantotu vēl pēdējo reizi, pirms Alfa Romeo kļūst elektrisks. Saskaņā ar dokumentu, ko pirms gada izdeva mātes uzņēmums Stellantis, teiksmainais itāļu zīmols 2027. gadā kļūs par pilnībā elektrisku zīmolu paplašinātajā Eiropā, Ziemeļamerikā un Ķīnā. Nākamās paaudzes Giulia jau ir pasludināts par EV, taču tas varētu vairs nebūt tradicionāls sedans.

Alfa Romeo nebija problēmu pārdot visus 500 Giulia GTA/GTAm spēkratus, lai gan tie bija ārkārtīgi dārgi, sasniedzot 180 000 eiro pēdējā gadījumā. Beidzamajam benzīna auto būtu tūlītējs kolekcionāru uzbrukums, it īpaši vēlamā superauto formā. Cerams, ka šajā visā ir kāda patiesība un mēs saņemsim pēdējo urrā no benzīna Alfas, pirms viss kļūs elektrisks.

Resurss: motor1.com

Conqueror 27.07.2022 20:35

Kristians fon Kēnigsegs vēlas aizbraukt ar Jesko Absolut uz VW Group Ehra-Lessien testa trasi.

Tas bija 2020. gada marts, kad Koenigsegg atklāja Jesko Absolut ar solījumu sasniegt neticamās 300 jūdzes stundā. Faktiski zviedru zīmols apsolīja, ka neviens cits nākotnes modelis nespēs to pārvarēt, līdzīgi kā Bugatti pēc Chiron Super Sport 300+ ir pārstājis dzīties pēc ātruma rekordiem. Kamēr ļaudīm no Molšeimas ir izdevies sasniegt 304,77 jūdzes stundā (490 km/h) – lai gan tikai vienā virzienā –, mēs vēl neesam redzējuši maksimālo ātrumu ar visu laiku ātrāko ķēniņa olu 

Kristians fon Kēnigsegs sarunā ar žurnālu Top Gear izteica uzņēmuma apņemšanos izmantot Jesko Absolute ar pilnu jaudu. Viņš pat teica, ka "būtu kauns neparādīt, ko tas spēj", ņemot vērā simulācijas un reālās dzīves veiktspēju, ko līdz šim ir parādījis hipeauto. Tomēr to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt.

"Tajā pašā laikā tas ir patiešām biedējoši. Kad mēs Nevadā uz atklāta ceļa [ar Agera RS] veicām dominējošo homologētas sērijveida automašīnas rekordu divos virzienos ar ātrumu 277 jūdzes stundā, tas bija vienkārši ļoti bīstami. Es vēlētos lai ir slēgts ceļš, iespējams, piemēram, Ehra-Lessien, kur tā ir ļoti gara, kur jūs varat izņemt daļu no tās puses, jo tā tik un tā ir pietiekami biedējoša. Mēs noteikti vēlamies, lai mēs tur brauktu tikai drošības apsvērumu dēļ. Pārbaudāma norises vietu, ceļš, pieredzējis šoferis."

Uzņēmuma vadītājs cer uz Volkswagen grupas Ehra-Lessien testa trasi Lejassaksijā, Vācijā, kur pirms tam tika izmēģinātas neierobežotas Chiron Super Sport 300+ un Veyron Super Sport versijas. Protams, jādomā, vai VW būtu tik laipns un ļautu Koenigsegg izmantot savu trasi un gāzt no troņa W16 hiperauto savā mājas laukumā. Bažas rada arī drošība, jo, ja mēģinājuma laikā kaut kas noiet greizi, VW izskatīsies slikti.

Conqueror 27.07.2022 20:05

Conqueror 27.07.2022 20:04

Ferrari SP48 Unica

Conqueror 27.07.2022 20:02

Ferrari Boss ir pārliecināts, ka 2025. gadā gaidāmā pirmā elektriskā sporta automašīna kompensēs papildu svaru ar lielisku transportlīdzekļa dinamiku noņems papildus svaru.

Ir pagājuši gandrīz desmit gadi, kopš LaFerrari hibrīds tika atklāts sabiedrībai, parādot Maranello vēlmi pieņemt elektrificētu nākotni. Šodienas klāsts ietver ne vienu, bet divus PHEV modeļus ar 296 GTB un SF90 Stradale. Purosangue apvidus auto, kas debitēs septembrī, tiks veidots uz platformas, kas jau no pirmās dienas izstrādāta, lai atbalstītu hibrīda spēka piedziņu, jo pat Prancing Horse nevar būt imūna pret stingrākiem emisiju noteikumiem.

Tālab 2025. gads ieies vēsturē kā gads, kad Ferrari gatavojas prezentēt modeli bez iekšdedzes dzinēja. Klientiem nevajag uztraukties par papildu svaru, ko rada akumulators un cita aparatūra, jo uzņēmuma izpilddirektors saka, ka inženieri atradīs veidu, kā kompensēt pievienoto masu. Benedetto Vigna apliecināja klientiem, ka EV joprojām būs Ferrari:

"Runājot par piedziņu, attiecībā uz transportlīdzekļa dinamiku, mēs varam pārvaldīt šo papildu svaru. Tiesa, mums ir par dažiem 100 kilogramiem vairāk nekā parastai ICE automašīnai uz tāda paša veida zirgspēkiem, bet patiesībā, mani pārliecina fakts, ka mums ir dziļa izpratne par transportlīdzekļa dinamiku. Tātad tas ir izaicinājums, bet mēs to uzskatām par iespēju turpināt radīt kaut ko unikālu."

Lai gan autoražotāji parasti izmanto vairāk vai mazāk vienas un tās pašas elektroniskās mikroshēmas, Ferrari inženieri spēj nodrošināt kaut ko unikālu un atšķirīgu. Lai mēs neaizmirstu par notiekošo Le Mans Hypercar programmu, kas turpmākajos gados noteikti nesīs dividendes hibrīdauto un elektrisko automobiļu attīstībā.

296 GTB, SF90 Stradale, elektrificēts Purosangue un 2025 EV ir tikai aisberga redzamā daļa, jo Ferrari saka, ka tīri ICE modeļi līdz 2026. gadam veidos tikai 40 procentus, bet desmitgades beigās tas samazināsies līdz 20 procentiem. 2030. gadā hibrīdi un EV katrs veidos 40 procentus.

Lai izstrādes posmā būtu pilnīga kontrole, elektromotori tiks konstruēti pašu spēkiem. Turklāt akumulatori tiks izgatavoti Maranello un integrēti automašīnās procesā, kas par prioritāti piešķirs vieglo konstrukciju.

Conqueror 24.07.2022 17:41

Ferrari Purosangue izspiegots ar ražošanai gatavu ārpusi

Šim testa mūlim ir virsbūves paneļi, kas atbilst iepriekšējiem spiegu kadriem no ražošanai gatava SUV.

Ražošanai gatavais Ferrari Purosangue SUV tika izspiegots Ferrari rūpnīcā Maranello, Itālijā, veicot vieglas maskēšanās pārbaudes. Mēs esam redzējuši daudz spiegu kadru, kuros redzams Ferrari pirmais SUV, taču ir skaidrs, ka šis konkrētais testa mūlis ir tuvu ražošanas specifikācijām. Mēs sagaidām, ka sērijveidā gatavu Ferrari Purosangue SUV redzēsim vēlāk šogad, kad tas beidzot debitēs septembrī.

Ferrari Purosangue SUV iezīmē lielas pārmaiņas Ferrari, kas ir pazīstama ar saviem superauto. Lai gan Ferrari nosaukums ir sinonīms skaisti veidotām kupejām, tas nenozīmē, ka Ferrari iebilst pret praktiskākām formām. Pirms Ferrari ienāca SUV pasaulē, itāļu zīmols radīja dažas unikālas 2+2 kupejas un pat pilnpiedziņas GTC4 Lusso.

Ferrari Purosangue SUV ir transportlīdzeklis, ar kuru Enzo Ferrari noteikti lepotos. Enzo bija skaidrs, ka viņš uzbūvēja Ferrari automobiļus, lai finansētu savas sacīkšu komandas. Tā kā veiktspējas apvidus auto popularitāte turpina augt, šķiet, ka tas ir ideāls veids, kā Ferrari izveidot praktiskāku transportlīdzekli, kas radītu pietiekami daudz ieņēmumu, lai Enzo būtu vairāk nekā lepns.

Mēs sagaidām, ka Ferrari Purosangue SUV izmantos vai nu V8 dzinēju ar turbokompresoru, vai hibrīdu V12. Ferrari Purosangue SUV bāzes modelis palīdzētu Ferrari pārdot lielu apvidus auto apjomu, savukārt V12 augšējā apdare radītu ekskluzivitāti un piedāvātu klientiem jaudīgāku iespēju.

Conqueror 23.07.2022 20:39

Dodge Charger SRT Hellcat Widebody By Bader ir draudīgs sedans

Tā aizmugurējās riepas ir platākas nekā OG Lamborghini Countach.

Iespējams, neapmācītai acij Dodge Charger SRT Hellcat neizskatās savādāk nekā standarta V6 modelis. Un zini ko? Varbūt tas ir nedaudz smalks lietu lielajā shēmā, ņemot vērā zem pārsega slēptos spēka plūdus. Šim konkrētajam lādētājam nav šādas anonimitātes. Pat tiem, kas neko nezina par automašīnām, šī elles kaķene izskatās pēc Frankenšteina uz riteņiem.

Šis ir 2016. gada Charger SRT Hellcat, kas ir svaigi no Vācijas bāzētā tūninga uzņēmuma S. Bader Karosserie und Lack garāžas. Tā īpašniekam Sebastianam Bāderam ir tieksme uzkopt amerikāņu muskuļus, lai terorizētu Vācijas ielas, un šis Bādera pielāgotais lādētājs dara tieši to.

Pilnīgi netrūkst lielā platā korpusa komplekta, kas sniedzas krietni tālāk par riteņu arkām, nosedzot daļu priekšējo durvju un pusi no aizmugures. Komplektā ir iekļauti arī sānu sliekšņi, priekšējais sadalītājs, aizmugurējās fasādes pagarinājumi un pārsteidzoši pieticīgs spoileris uz bagāžnieka. Priekšpuses pārsegu aizstāj ar sarkano acu krāsu pārsegu.

Lai maksimāli izmantotu papildu telpu, Bāders uzstāda 21 collu piecu spieķu riteņus, kas apvilkti ar 295/35 sērijas riepām priekšā, un absurdi 355/25 sērijas gaļas izstrādājumi aizmugurē. Jāpiemin, ka tas ir lielāks nekā pirmās paaudzes Lamborghini Countach tvaikonis un Bugatti Chiron. Pat tad, lai pareizi aizpildītu spārnus, ir nepieciešamas garākas asis un 25 mm riteņu starplikas. Balstiekārta ir ieguvusi regulējamus coiloverus, lai nodrošinātu veselīgu kritumu, un citi apakšdaļas komponenti ir uzlaboti, lai saskaņotu lādētāja plašāko pozīciju.

Conqueror 22.07.2022 17:09

Kena Bloka Hoonicorn Mustang tagad var iegādāties kā 1:10 mēroga RC automašīnu

Tam ir arī visu riteņu piedziņa.

Kena Bloka 1400 zirgspēku pilnpiedziņas 1965. gada Ford Mustang Hoonicorn ir zvērs. Tas ir bijis virsrakstos kopš tā debijas 2016. gadā ar tikai 845 ZS zem motora pārsega, taču laiks maina lietas, un pat Hoonicorn neatpūšas. Team Associated ir šeit, lai sniegtu faniem iespēju pilotēt foršo Mustang 1:10 mēroga RC automašīnas formā.

Team Associated būvē Block Hoonicorn Mustang uz tās pilnīgi jaunās Apex2 šasijas. Tā izmērs ir 18 collas (458 mm) un 7,87 collas (200 mm) plats, un tam ir noslēgti priekšējie un aizmugurējie pārnesumu diferenciāļi, pilna metāla lodīšu gultņi, tērauda piedziņas asis, regulējamas amortizatora stiprinājuma vietas un oficiāli licencēti American Racing VF503 riteņi. iet ar oficiāli licencēto 1965. gada Ford Mustang un tā Hoonicorn virsbūvi.

RC automašīnai ir aizmugurējā neatkarīgā balstiekārta, noslēgta piedziņa, lai izvairītos no gružiem, ar eļļu pildītiem amortizatoriem, kā arī metāla gredzenu un zobratu zobrati. Tā ir izturīga RC automašīna, kas ir aprīkota ar trīs partiju suku motoru, Reedy SC500X programmējamu matētu ESC un aktīvo aizmugurējo piekari, kas pielāgo purngalu visā piekares cikla laikā. Tam ir arī visu riteņu piedziņa, un tā ir gatava visam, ko vien var darīt.

Hoonicorn ir pieejams ar Team Associated rezerves daļu līniju un Apex2 šasijas jauninājumiem, kas ietver akumulatora lādētāju, papildu akumulatorus, motorus, balstiekārtas uzgaļus un šķidrumus, tāpat kā īstais auto.

Conqueror 18.07.2022 19:58

2023 Ford F-150 Raptor R atbilst 700 zirgspēkiem ar 110 000 USD cenu

kad Ford 2021. gada februārī prezentēja trešās paaudzes F-150 Raptor, mūsu pirmais jautājums bija “Kur ir V8?” Tā kā Ram TRX izņēma daļu no segmenta, kas Fordam jau sen bija bijis nepieciešams, bija cerības, ka nākamais Raptor lieliski atgriezīsies pie astoņu cilindru jaudas. Lai gan mēs toreiz būtu vēlējušies redzēt tā saukto Raptor R, tagad mēs sveicam īsto, apmēram 17 mēnešus vēlāk, un bija vērts gaidīt.

Ford apstiprināja astoņu cilindru Raptor, un baumu dzirnavas acīmredzot iekrita divās nometnēs, attiecībā uz kurām V8 atradīsies zem motora pārsega. Lai gan daži ieteica atmosfērisko 7,3 litru “Godzilla” stumšanas stieni, uzvarošā likme arī bija favorīte: Shelby GT500 5,2 litru V8 ar kompresoru. Bet tas nav tas pats V8 no Ford superponija.

Ja GT500 nodrošina milzīgus 760 zirgspēkus (567 kilovatus) un 625 mārciņas (847 ņūtonmetrus) griezes momentu, Ford pārkalibrēja un pielāgoja “Predator” V8, lai uzlabotu veiktspēju zemā un vidējā diapazonā. Rezultātā Raptor R V8 ir 650 mārciņas-pēdas (867 Nm) griezes moments, un tas viss ir pieejams no 4250 apgr./min pret 5000 apgr./min. Arī griezes momenta līkne ir vidēji dāsnāka visā apgriezienu diapazonā.

Ford to paveica, pārkalibrējot V8 2,65 litru kompresoru un uzstādot mazāku skriemeli – 74 milimetri pret 80 GT500. Taču maksimālā jauda samazinās līdz pat 700 ponijiem (522 kW), ko internets pavadīs visu atlikušo Raptor mūžu, atzīmējot, ka 702 ZS (523,4 kW) TRX ir mazāks.

Tas, kā Ford rīkosies ar šo neizbēgamo stāstījumu, ir atklāts, taču Ford pārstāvji, ar kuriem sarunājās Motor1.com, izaicinoši atzīmēja, ka Raptor R sver tikai 5950 mārciņas (2699 kilogramus) — tas ir tikai par 100 mārciņām (45 kg) vairāk nekā V6 Raptor un ievērības cienīgi par 400 mārciņām (181 kg) mazāk nekā Ram TRX. Tāpēc, kad jūsu Mopar mīlošais draugs norāda uz diviem papildu ponijiem savā kravas automašīnā, noteikti norādiet Raptor R lielisko jaudas un svara attiecību. Tas viņiem pateiks.

Ford arī veica uzlabojumus izturības vārdā, ar kompresoru V8 ieviešot jaunu eļļas dzesētāju un filtru, dziļāku eļļas tvertni agresīvām kategorijām un pārskatītu ieplūdes sistēmu ar plašāku gaisa ieplūdi. Taču, ja tā nav, pamanāms ir 5,2 litru V8 parastais partneris, Tremec ražotā divu sajūgu transmisija. Tā vietā standarta Raptor 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba turpina darboties ar nemainīgiem pārnesumu skaitļiem — primārās izmaiņas ir paredzētas, lai saglabātu uzticamību, kad tas ir savienots pārī ar griezīgāku kompresoru V8.

Ja jūs gaidījāt, ka Ford no jauna izgudros riteni, nevis vienkārši ieliks liela izmēra V8 zem Raptor pārsega, mums, protams, ir sliktas ziņas. Papildus nedaudz stingrākām priekšējām atsperēm, lai pārvaldītu dzinēja papildu svaru, īpaši spējīgā piekare un braukšanas režīmu klāsts ir identiski pamata Raptor. Ford izgatavo 37 collu riepas standarta standartā (tās ir izvēles aprīkojumā V6), tāpēc tas joprojām būs neticami spējīgs transportlīdzeklis nelīdzenā apvidū, taču negaidiet dramatiskas izmaiņas, lai iegūtu vēl lielāku piekares spēju.

Lielāku vilšanos rada Ford atturība, ko izmantoja gan salonā, gan ārpusē. Jaudas kupols uz pārsega ir par collu augstāks, un jauna R emblēma rotā režģa apakšējo stūri vadītāja pusē. Šai nozīmītei, kā arī pēdējai R simbolam “Raptor” nozīmītēs uz pārsega un bagāžas nodalījuma durvīm ir Ford raksturīgais Oranžs kods, ko atradīsit arī uz sakabes āķiem un ar (par laimi, izvēles) grafiku. Riteņu arkas krāsotas melnā krāsā. Salonā standarta Recaro sēdekļiem melna polsterējums mijas ar ādu un Alcantara.

Un cena par Raptor R īpašo neprāta sajaukumu? Satriecoši USD 109 145. Jā, šīs pustonnas smagās kravas automašīnas bāzes cena ir pārsniegusi sešciparu barjeru. Taču, pirms kāds dodas uz Dīrbornu, pieprasot Ford grāmatveža vadītāju, paturiet prātā, ka Raptor R cenu zīmē ir iekļautas visas Raptor bāzes opcijas, izņemot augstākās kvalitātes krāsojumu un jumta lūku. Tas ietver 37s un pērlīšu bloķēšanas spējīgus riteņus, visu aktīvās drošības aprīkojumu, jaudīgāko audio sistēmu, bagātīgāko interjeru ar standarta oglekļa šķiedras apdari un 700 ZS V8.

Dzīve ir nedaudz labāka ar TRX, kura cena ir nedaudz vairāk par 80 000 USD, taču opciju katalogā ir nepieciešami 20 000 USD, lai tas atbilstu Raptor R aprīkojuma līmenim. Šī 10 000 USD atstarpe starp ielādētu TRX un standarta Raptor R varētu šķist milzīga, taču, ja jums ir naudu, lai iegādātos un uzpildītu 700 ZS bezceļa pikapu, kas ir 10 000 USD?

Conqueror 16.07.2022 17:58

Interesanti, vizuāls salīdzinājums, kādas proporcijas un izmēri, kad blakus šie auto

Conqueror 16.07.2022 15:02

re, šitas arī labs

Manhart Land Rover Defender ir slēpts 500 ZS SUV

Ja jums nepatīk V8 ar kompresoru, Manhart piedāvā kaut ko jums.

Land Rover Defender nosaukuma plāksnīte jau labu laiku ir bijusi pazīstama ar savām bezceļa spējām. Jaunajā versijā tā kā stabila un vienkārša SUV statuss, iespējams, ir mazinājies, taču paliek viens fakts – tā joprojām ir ļoti spējīga bezceļa rotaļlieta.

Defender faktiski nekonkurē pašreizējā jaudīgo SUV tirgū. Bet, ja meklējat vairāk, Manhartam ir Defender DP 500. Vācu uztvērējs britu apvidus auto ir piešķīris slēptu pārveidojumu, kas ir ierobežots un diezgan unikāls salīdzinājumā ar pārējiem Defenders.

Pirmkārt, tas ir virsbūves pārveidojums. Defender DP 500 ir ieguvis spīdīgi melnus spārnu paplašinājumus un radiatora režģi, un Manhartam raksturīgās svītras ir smalki izpildītas. Šeit galvenais ir riteņu iespējas. Klienti, kas nav bezceļu, var izvēlēties gaiši pelēko Manhart Forged Line disku komplektu, kura izmēri ir 12x24 collas, kas ietīti 295/30ZR24 riepās.

Savukārt tie, kas Defender DP 500 izmantos nopietniem bezceļiem, var izvēlēties melno Concave One 10,5x22 collu riteni, ko var nosegt ar 295/40ZR22 riepām.

Salona uzlabojumi ietver ādas un Alcantara, kas konfigurētas pēc klienta vēlmēm. Fotogrāfijās redzamā augsta kontrasta, divu toņu krāsu koncepcija melnā un sudrabaini pelēkā krāsā.

Conqueror 15.07.2022 4:32

Lamborghini apstiprina, ka Huracan iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu

Tas iegūs V8 vai V10 dzinēju pēc pasūtījuma.

Mēs nezinām daudz par superauto, kas galu galā aizstās Lamborghini Huracan. Autoražotāja sākuma līmeņa kupeja debitēja 2013. gada beigās, tāpēc tas vairs nav jauns lielgabals šajā segmentā. Klīst baumas, ka aizstājējs varētu ierasties 2024. gadā, taču nekas nav skaidrs. Tomēr Lamborghini ir apstiprinājis Auto Express, ka Huracan tuvākajā laikā iegūs plug-in hibrīda spēka piedziņu.

Saskaņā ar Auto Express ziņojumu, PHEV spēka agregāts varētu darbināt superauto jau nākamajā gadā. Lamborghini CTO Rouven Mohr sniedza dažas detaļas par automašīnas spēka piedziņu, atklājot, ka uzņēmums savienos elektromotoru ar dzinēju ar vairāk nekā sešiem cilindriem, bet mazāk nekā 12 cilindriem. Ne tikai tas, bet arī šis jaunais dzinējs tiks pielāgots Lamborghini. Tomēr Mohrs sacīja, ka nevar komentēt "pēdējās detaļas" par spēka piedziņu.

Lamborghini ir agresīvs plāns līdz 2024. gada beigām piedāvāt katram transportlīdzeklim hibrīda variantu. Uzņēmums veic lielus ieguldījumus savos elektrifikācijas pasākumos, kas galu galā radīs zīmola pirmo elektrisko transportlīdzekli desmitgades otrajā pusē. EV būs četrvietīgs GT automobilis.

Urus ir vēl viens Lamborghini, kas tiek pārveidots par hibrīdu, autoražotājs sāk hibridizācijas pasākumus ar Aventador nomaiņu, kas tiks piegādāts 2023. gadā. Spiegu kadri fiksēja krosovera testus šā mēneša sākumā, un SUV varēja izmantot Porsche ražotu divu turbokompresoru. 4,0 litru V8 hibrīda spēka agregāts, kas darbina Panamera Turbo S E-Hybrid. Šajā lietojumā tas nodrošina 689 zirgspēkus (513 kilovatus), un baumas liecina, ka Urus tas varētu nodrošināt aptuveni 820 ZS (611).

Conqueror 13.07.2022 4:35

Conqueror 13.07.2022 4:35

Pirmie 10 piemēri maksā 196 207,26 eiro. Turklāt pircējam ir jāpiegādā donora automašīna.

Itālijas uzņēmums ErreErre Fuoriserie ievieš intriģējošu dizaina kapitālo remontu, kā sākumpunktu izmantojot pašreizējo Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Tas piešķir modernajam sporta sedanam retro izskatu ar jauniem virsbūves paneļiem un apgaismojumu.

Dizains ir iedvesmots no Giulia Tipo 105 ar oriģinālo debiju 1962. gadā. ErreErre Fuoriserie dod priekšroku saukt to par "retromodu", jo tas pagriež atpakaļ pulksteni, kā sākuma punktu izmantojot esošu transportlīdzekli.

Retro stils ietver jaunu priekšējo daļu, kas piešķir Giulia Quadrifoglio kvadraciklam apaļus priekšējos lukturus. Lampas uz ārējiem stūriem ir lielākas nekā iekšējiem. Pārskatītajai virsbūvei ir apļveida ieplūdes atveres sānos un izliektas formas atveres tuvu vidusdaļai.

Atjauninātais pārsegs ir plakanāks nekā tas, ko parasti valkā Giulia Quadrifoglio. No gala līdz vējstiklam stiepjas šaura, paaugstināta vieta. Ieplūdes atveres, kas atrodas tuvu A statņiem, atrodas katrā pusē.

Gar sāniem ir paplašināti spārni, un priekšā esošie izceļas tālāk par durvīm. Pārskatītam jumtam aizmugurē ir integrēts spoileris. Ir arī jaunas ventilācijas atveres aiz aizmugurējiem riteņiem.

Mugurai ir leņķiskāka forma. Uz bagāžnieka vāka ir spoileris un taisnstūrveida aizmugurējie lukturi. Pāris centrālās izplūdes izplūdes caurules nāk no pamanāma difuzora.

ErreErre Fuoriserie sader ar CNC sagatavēm slīpētiem 19 collu riteņiem. Dizains ar vairākiem apaļiem caurumiem atgādina klasiskās Alfa dizainu.

Jaunizstrādātie CNC sagatavju frēzēšanas riteņi tika īpaši izstrādāti Giulia ErreErre Fuoriserie. Tie ir 19 collu ar tādiem pašiem izmēriem un izmēriem kā Quadrifoghlio versijai gan priekšējai, gan aizmugurējai asij.

Conqueror 12.07.2022 20:27

Leģendārais BMW 328i iedvesmo Shift Customs R18 Retro Reverse Trike

Ideāla divu un četru riteņu Beemers savienība.

Tāpat kā Honda un Suzuki, arī BMW ražo gan automašīnas, gan motociklus. Bavārijas zīmola automobiļu un divriteņu mantojums ir vienlīdz bagāts, taču BMW uzskata abas rokas kā atsevišķas vienības. Klasiskās automašīnas valoda reti informē BMW Motorrad dizainu, bet Baltkrievijā bāzētais ShifCustom atkal nonāk BMW automobiļu arhīvā, lai iegūtu pielāgotu R 18 atpakaļgaitas trīsriteni.

Minhenes māja aplūkoja 1936. gada R5, izstrādājot 2021. gada R18 kreiseri. Ar vārpstu darbināmais, liela izmēra bokseris noliecās R5 ikoniskajā cilpveida rāmī, asaru tvertnē un zemajā un garajā stājā. Izmantojot šos stila pamatus, Minska, Baltkrievijas ShifCustom zināja, ka var smelties no tā paša laikmeta BMW automašīnu piedāvājumiem.

BMW 328 debitēja 1932. gadā. To savā laikā uzskatīja par sporta auto, 328 bija 1971 kubikcentimetru sešstūris, kas ražoja 79 zirgspēkus un sasniedza maksimālo ātrumu 93 jūdzes stundā. R 18 1802 cc pretdvīnis gandrīz atbilst 328 darba tilpumam, taču tas izceļas ar lielāku jaudu un maksimālo ātrumu. Šīs līdzības padarīja BMW 328 piemērotu ShifCustom retro stila reversajam trīsritenim.

Neskatoties uz to, ka priekšpuse ir līdzīga Can-Am Spyder, pasūtījuma veikals izstrādāja savu trīsriteņu šasiju modelim R 18. ShifCustom digitāli izstrādāja priekšējo daļu pirms dubultās sviras balstiekārtas sistēmas un priekšējā apakšrāmja pievienošanas pamatrāmim. Pagarināts stūres kakls, dubultie amortizatori, Audi A3 riteņi un Nissin piespiež Bavarian cruiser vēl tuvāk automobiļu šasijai.

ShifCustom tikai nostiprina šo asociāciju, pārklājot šo priekšgala ierīci ar 328 esque pārsegu. No diviem priekšējiem režģiem līdz robainajiem virsbūves paneļiem un diviem priekšējiem lukturiem – jaunais priekšgala konuss atspoguļo BMW 30. gadu dizaina valodas būtību. ShifCustom tikai papildina šo Art Deco iedvesmu ar iegareniem priekšējiem spārniem un aizmugurējo dubļusargu.

Divu toņu satīna sudraba/jūras zilā krāsa vēl vairāk paaugstina trīsriteņu motociklu, savukārt brūnie ādas sēdekļi, tvertnes priekšauts un motora pārsega jostas apvieno vintage estētiku. Krosoveri starp BMW četru un divriteņu transportlīdzekļiem var būt reti, taču ShifCustom R 18 atpakaļgaitas trīsritenis pierāda, ka tā ir skaista savienība.

Conqueror 09.07.2022 6:14

viens jau internetā pateica perfekto domu - karš būs bezgalīgs, kamēr tas būs izdevīgi trešajām pusēm, ukraiņiem dod ieročus tikai tik daudz, lai viņi neuzvarētu un arī nezaudētu

Conqueror 09.07.2022 6:12

kāds sakars ar iAuto ir gāzes apkurei privātmajai? ir taču visādi celtniecības portāli dari pats utt

Conqueror 09.07.2022 6:10

nuja nuja, tagad tevi te visi čaklie metīsies tevi sliņķi aplaimot, tā tas nenotiek, par velti ir tikai siers peļu slazdā

Conqueror 06.07.2022 18:35

Tam ir garš izvēles M jauninājumu saraksts.

M3 Touring, iespējams, ir viss, kas jums kādreiz būs nepieciešams, taču tas noteikti nav lēts. Mājās Vācijā tas maksā nedaudz mazāk par 100 000 eiro, un jūs varat viegli nokļūt sešu ciparu teritorijā, opciju sarakstā atzīmējot dažas izvēles rūtiņas. Ikviens, kurš konfigurēja šo būvējumu, noteikti ir atzīmējis gandrīz visus, jo mēs redzam Alpine White automašīnu ar paplašinātu jauninājumu klāstu no M Performance kataloga.

Vispievilcīgākā iespēja ir riteņu dizains, ko BMW apzīmē ar nosaukumu Frozen Gold. Ietīti Yokohama riepās, sakausējumi šeit ir redzami ar īpašiem vārstu vāciņiem, kas lepni nes M logotipu. Mēs uzskatītu, ka šīs vagona priekšējās oglekļa šķiedras kārbas ir pārspīlētas, lai gan pārējā aerodinamiskā komplektācija piešķir M3 Touring muskuļotāku izskatu.

Tāpat kā nesen uzlabotajā 3. sērijas klāstā, arī darāmajam M3 ir iDrive 8 ar blakus esošajiem ekrāniem, kas tiek koplietoti ar M3 sedanu. Tomēr abām veiktspējas automašīnām trūkst asāka izskata priekšējo lukturu, kas ieviesti ar 3. sērijas LCI. Sastāvs ir nedaudz mulsinošs, ņemot vērā, ka mehāniski saistītajam M4 visos tā veidos vēl ir jāpārslēdzas uz jaunāko informācijas un izklaides sistēmu, jo pat jaunajam CSL tas nav pieejams. Paredzams, ka uz M4 balstītā 3.0 CSL versija, kas nāks klajā pirms gada beigām, paliks kopā ar iDrive 7.

Tikmēr M3 Touring pasūtījumu grāmatiņas tiks atvērtas septembrī, un ražošanu plānots sākt aptuveni mēnesi vēlāk. Kā minēts iepriekš, automašīna nenonāks ASV, kur BMW teica, ka homologācijas izmaksas būtu pārāk augstas.

Conqueror 06.07.2022 5:45

Conqueror 06.07.2022 5:44

Pasaulē melnākais Porsche 911 izskatās nereāls un dezorientējoši

Tas ir gandrīz tikpat tumšs kā Vantablack krāsa, ko izmanto kosmosā.

Gadu no gada pasaulē populārākās automašīnu krāsas, pamatojoties uz pārdošanas apjomu, ir balta, melna un pelēka. Bet, ja vēlaties tumšāko no visiem melnās krāsas darbiem pasaulē, jums vajadzētu pievērst uzmanību Japānai, īpaši Koyo Orient Japan un tās Musou Black krāsai.

Musou Black krāsa tiek uzskatīta par vienu no pasaulē melnākajām ūdens bāzes akrila krāsām. Iepriekš iegultajā videoklipā Porsche 911 ir nokrāsots ar Musou Black krāsu, pateicoties Pit One ar Koyo Orient palīdzību.

Musou Black krāsa atstaro 0,6 procentus gaismas (un absorbē pārējo), kas izskaidro uber melno krāsu. Tādā veidā tas atstāja automašīnu no detaļām un krokām, gandrīz pārvēršot kupeju par divdimensiju figūru vai ēnu. Atklāti sakot, tas ir mulsinoši un izskatās nereāli, un, iespējams, nav laba ideja braukt ar šo automašīnu naktī.

Šī nav pirmā reize, kad mēs redzam automašīnu, kas nokrāsota ar Musou Black krāsu. 2020. gada decembrī arī Mitsubishi Lancer saņēma tādu pašu krāsojumu, un uz to ir tikpat dīvaini skatīties. Jāatzīmē, ka Musou Black krāsas darbu izstrādāja un izlaida uzņēmums Koyo Orient 2020. gada septembrī.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti