Sestdien bija iespēja stundu patestēt šo auto. Premium ir jūtams it visā - salona apdares materiālos, aprīkojumā, klusumā, ļoti laba audio skaņa.
Kameras spoguļu vietā man nepatika. Pirmkārt, bildes vizualizācijas augstum ir ļoti neērts, tas ir būtiski zemāks kā pierasts, skatoties parastajos sānu spoguļos. Bilde bija diezgan neskaidra, iespējams, kameras mazliet ar putekļiem. Bilde, ko varēja spoguļos redzēt, bija grūti uztverama. Tā arī nespēju objektīvi novērtēt, cik tālu patiesībā atrodas blakus esošais objekts. Drošs paliek nedrošs grozīju galvu, lai nekļūdītos.
Starp citu, mazaji un 3 x lētākajai Honda e kameru - spoguļu izvietojums ir daudz ērtāks, bilde kvalitatīvāka. Es teiktu, ka tiešām pat ērtāk nekā parastie sānu spoguļi.
Tas laikam vienīgais trūkums, ko izdevās saskatīt šajā auto. Un jā, cena. Konkrētajam testa auto, ja var ticēt specifikācijai un cenu lapai, bija 119 595 EUR. Te noteikti nav runa par ekspluatācijas izdevumu samazināšanu (bezmaksas stāvvietas, mazāki "degvielas" izdevumi). Te ir runa par stilu un attieksmi pret vidi un mūsdienu tehnoloģijām.




















Es šo auto testēju iepriekšējā dienā pirms Laaciz. Tik detalizētas nianses neuztaustīju, bet par skaļumu varu teikt, ka man pat patika tā zummmināšana, uzņemot ātrumu un bremzējot. Patestēju arī režīmu B (Brake), kad, atlaižot akseleratora pedāli, auto strauji samazina ātrumu un bremzē. Ja brauktu ikdienā, es domāju, ka pilnīgi reāli ir pierast pie šādas funkcijas un lielāko daļu maršruta braukt vispār bez bremžu pedāļa izmantošanas.
Pēc braukšanas sajūtām man ID.3 patika pat labāk kā Audi e-tron (lai man piedod Audi pārstāvji). Par cenu pilnībā piekrīt Laaciz - 52 kEUR šim auto nevajadzētu maksāt. Pats par šādu auto būtu gatavs šķirties no +/- 40 kEUR.