iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 16.10.2017 13:36

Man savulaik bija Citroen Xsara Picasso, kuram arī mērinstrumentu panelis bija vidū. Ļoti patika. Vizuāli ir pat vēl labāk pievērts uzmanību ātrumam nekā skatīties uz leju, bet priekšā.

nomiks 12.10.2017 16:52

24.11.2016 13:06 rakstīju šo:

Jāipebilst, ka dienesta automašīnu sarakstā nav nevienas Fabias, toties ir viens jaunās paaudzes XC90. Par šo gan jāatzīst, ka tas ir tehniski neuzticams un gada laikā servisu ir apmeklējis ne mazāk kā 10 reizes. Jau pēc mēneša pa garantiju tika nomainīts kardāns. Bija problēmas ar durvju aizvēršanos. Tāpat joprojām ik pa laikam gadās, ka XC90 pats nolemj ieslēgt dzinēju, kamēr šoferis stāv ārā un smēķē. Un pretēji - ir bijuši gadījumi, kad nav iespējams XC90 iedarbināt. Izsauc evakuatoru un tad, kad jāvelk mašīna uz evakuatora, tad uzreiz motors iedarbojas.

Toties komforta un aprīkojuma līmenis gan ir augstākās klases. Par šo iebildumu nav nevienam.

Šobrīd konkrētais eksmeplārs ir pārdošanā! 47 300 EUR. Neiesaku

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bndghx.html

nomiks 12.10.2017 6:45

Kad augustā braucu uz Viļņu uz Robbie Williams koncertu, uz leišu bāņa pārsvarā atradās tikai auto ar LV numuriem. Sākumā braucu mierīgi - kruīzā uz 150. Tad man aizgāja garām 4 LV skrējēji un es līdz pat Viļņai iesēdis astē. Ātruns bija 205 pēc spidometra. Pēc waze - 190.

Biju pārsteigts par Zafira degvielas patēriņu pie šāda ātruma. Tikai 11 litri ProDiesel uz 100 km.

nomiks 10.10.2017 13:38

Vai nav tā, ka sodu nomas kantoris iekasēs pa tiešo no tava norādītā bankas konta?

nomiks 06.10.2017 16:27

Uz Jelgavas šosejas viss bez izmaiņām. Zīmes 100 gan noņemtas

nomiks 04.10.2017 14:06

Tas ir stāsts par to, cik viegli vienu teikumu var izlasīt/saprast dažādi.

Es uzreiz grozījumus sapratu tieši tā, kā tagad izskaidrots. Kā parasti mediji no mušas grib uzpūst ziloni un mūsu naivā bāleliņu tauta viegli uzķeras uz šādu informāciju.

nomiks 03.10.2017 18:48

Es izmaiņas saprotu tā, ka polise vajadzīga, ja ar transportlīdzekli, kuram octa ir obligāta, brauc arī vietās, kuras nevar uzskatīt par ceļu satiksmi. Ja transportlīdzeklis netiek kustināts, tad octa joprojām nebūs nepieciešama

nomiks 28.09.2017 11:04

Ā, tad esmu pārpratis. Maniem ir adaptīvās tuvās - tālās gaismas. Šāds brīnums nav.

Bet tas nozīmē, ka tas afigenna labais apgaismojums ir tikai tad, ja pretī kāds brauc. Pārējā laikā ir tādas pašas tālās gaismas kā citiem, ne?

nomiks 28.09.2017 10:21

Pat manai Zafirai ir adaptīvās gaismas, protams, arī CR-V un Jazz tādas ir.

Jau iepriekš rakstīju, ka tā tiešām ir viena no opcijām (Hondām tā pat nebija opcija konkrētajā aprīkojumā), par kuru ir vērts piemaksāt.

nomiks 26.09.2017 10:57

Ceturtdien iešu uz jaunā Citroen dīlera Karlo motors Citroen centra atklāšanas svētkiem. Būs iespēja tuvāk aplūkot Citroen pēdējo laiku sasniegumus autobūvē. Jau ļoti sen neesmu šīs markas auto aplūkojis tuvāk

nomiks 25.09.2017 14:51

Varbūt kādreiz būs vairāk laika un uzrakstīšu kādu garāku rakstu par savu nu jau 2 gadus veco CR-V.

Dinamiku vēlētos labāku, bet visādi citādi esmu ļoti apmierināts ar pirkumu

nomiks 25.09.2017 13:24

Vai testa eksemplārs bija ar 1.0 l motoru?

Ja ar 1.3 litru, tad īsti negribas piekrist par dinamiku. MAn tā likās pielnīgi pietiekama.

Protams, ja pēc 283 ZS iesēžas Civic, tad var likties, ka ir gauss.

nomiks 15.09.2017 18:44

Reiz LPG uzpildes laikā apskatīju vienu 2013.gada Sienna. Ļoti patika. Pie 7 komfortablām sēdvietām liels bagažnieks. Īpašnieks teica, ka jau nez kuro Sienna nopircis. Katru reizi arvien jaunāku. Es pirms Zafira iegādes arī kā variantu izskatīju, bet neizvēlējos cenas un ekspluatācijas izdevumu dēļ. Vēl vienu līzi ņemt negribējās

nomiks 11.09.2017 10:23

Sprauslas?

nomiks 07.09.2017 18:56

Uzskatu, ka tūrisma nozarei stratēģiski svarīgās vietās ir jābūt ierobežotam pakalpojumu sniedzēju lokam. Lidostā, autoostā, pie Centrālās stacijas, pie viesnīcām.

Tas varbūt nenodrošina zemāku cenu, toties augstāku kvalitāti noteikti. Bieži tieši taksometrs ir tas, kas rada pirmo iespaidu par Rīgu.

Ja vēl kāds atceras pirms nepilna mēneša manu iesūtīto video par baltā taksometra Toyota vadītāju, kurš iebrauca tehniskās apskates bedrē Antenas ielā, tad varu papildus darīt zināmu, ka tieši šīs firmas īpašnieks (viņam pieder lielākā daļa šādas mazas un blēdīgas taksometru formas) ir tā persona, kas panāca šo visnotaļ dīvaino spriedumu.

Viņam reiz piederēja melnie merši, tad baltās toyotas. Visi, kas siro pa un ap Vecrīgu, autoostu u.c.

Vadītāji latviski nerunā un mazāk par 10 EUR gandrīz nekad nav gatavi vest pa no Laimas pulksteņa līdz viesnīcai Latvija.

nomiks 06.09.2017 13:04

Olainē. Te Mežaparka estrāde tādos pašos toņos

www.google.lv/search?q=olaines+estr%C4%81de&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit-MPgp5DWAhUIQpoKHdtzCYYQ_AUICigB&biw=1600&bih=791#imgrc=ekF0at4heUSoTM:

Mana māja ar nav tālu. Uz Jelgavenes varēsim kārtīgi notestēt!

nomiks 06.09.2017 11:11

Mazāks nobraukums oplīzes laikā nedod nekādu atpakaļpirkuma vērtības palielinājumu. Turpretī lielāks nobraukums rada pienākumu maksāt papildus diezgan lielu summu.

Hondas jebkurā gadījumā ir izdevīgāk pašam pārdot, jo tirgus vērtība ir augstāka nekā oplīzinga līgumā norādītā.

Par Renault neesmu tik drošs

nomiks 02.09.2017 20:50

Gaumes lieta. Man, piemēram, ļoti patīk.

nomiks 02.09.2017 15:05

Biju reiz brīvdienās paņēmis no Nippon testā tieši šo pašu konkrēto, kas bildē, jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.

Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:

1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.

Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.

2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.

3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja 

4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);

5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.

6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.

Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).

Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.

- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).

- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.

- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.

Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.

nomiks 31.08.2017 14:16

Patstāvīgi un pastāvīgi TA reizi gadā eju kopš 1999.gada (tolaik VAZ-21011). Līdz šim brīdim NE REIZI nav prasīts uzrādīt aptieciņu, ugunsdzēšamo vai avārijas trīsstūri.

Ugunsdzēšanamais man ir tikai Opel Zafirā. Vēl no rūpnīcas. Pat nezinu, vai derīgs.

Aptieciņa un trīsstūris ir visās mašīnās.

nomiks 29.08.2017 18:03

1 h ir iebraukšanai. Brauc ārā kaut vai pēc nedēļas

nomiks 29.08.2017 10:37

Vienmēr pirms iebraukšanas samaksāju 2 EUR ar Mobilly aplikācijas palīdzību. Ērti un nav dārgi, ja ņem vērā, ka par P nav pēc tam jāmaksā

nomiks 23.08.2017 13:21

VW nav 5 gadu garantijas, kā piemēram, KIA.

Ražotāja garantija ir spēkā arī citās valstīs.

nomiks 23.08.2017 10:21

Domāju, ka jā. Tik jaskatās, vai 5 gadi ir rūpnīcas vai dīleta garantija. Bieži ražotājs dod 3 gadus, bet dīleris dod pats pagarinato līdz 5 gadiem. Tad gan citā valstī tas var nestrādāt

nomiks 15.08.2017 21:08

Domāu, ka ekonomiski izdevīgāk ir turpināt braukt ar esošo auto, par kruu nevien maksā ikmēneša oplīzes maksājumus, bet arī esi veicis pirmo iemaksu.

Nu un, ka dīzelis un maz nobrauksi. Toties viens normāls auto, ar kuru vajadzības gadījumā var braukt arī ceļojumā. Parkoties "pa lielam" nekādas starpības.

Ja gribi izlīst vismaz pa nullēm, tad sarēķini, vai šobrīd esošā tirgus cena irpietiekama, lai segtu atlikušo oplīzes maksājumu ar visu atpakaļpirkuma maksu. Ja vēl izdodas atsists atpakaļ arī pirmo iemaksu, tad vispār ideāli.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti