iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 07.10.2010 11:35

Kad man bija Citroen C3, tam arī bija problēma ar gaisa masas mērītāju. Tikai tam auto bija viens BET - kad iedegās Check Engine, tā uzrez dzinējs darbojās saudzējošā režīmā - līdz 1500 apgriezieniem un viss. nevarēja normāli pabraukt.

Pēc ilgām diskusijām ar VEHO kļūme tika novērts pa garantiju. Reizes trīs viņi toreiz tikai anulēja kompja kļūdu un teica, ka viss kārtībā. Kā jau VEHO

nomiks 03.10.2010 8:47

VWfans rakstīja: Es nobalsoju par Vienotību, speciāli ar vecākiem braukdams uz Vidzemes apgabalu Olainē.

Ko ta neiebrauci ciemā???

nomiks 27.09.2010 9:30

rudens68

1) ja zaudējumi nav nodarīti trešajai personai, bet gan tikai paša īpašumam, tad BM klasi tas neietekmē;

2) ja izmaksātā apdrošināšanas atlīdzība ir mazāka kā samaksātā apdrošināšanas prēmija, tad visticamāk konkrētā sīkā "ķibele" negatīvi neietekmēs arī nākamā KASKO līguma prēmijas apmēru.

nomiks 24.09.2010 13:23

anonimikis rakstīja: nu pag, man tur sieva un viens bērns ir reģistrēti un es maksāju par viņiem.

laukos sen būtu noslēdzis līgumu, bet tie padlas vietējie savācēji prasa stumt konteineru 200m uz lielā ceļa ārā. kur to mierīgi var nofizģīt pa dienu.

Tas nozīmē, ka par atkritumu izvešanu maksā par 3 cilvēkiem, a reāli šo pakalpojumu izmanto 4 cilvēki!

Krāpnieks!!!!!!!

nomiks 24.09.2010 10:43

UBJU rakstīja: neredzu jēgu uz Berlīni braukt ar mašīnu.

ātrāk un lētāk ir ar lidmašīnu , tāpat pa pilsētu ar bani ir atraks un ērtāk.

Protams ja mērķis nav kalnu ar pendelēm vest atpakaļ

Ja brauc visa ģimene (2+2), tad ar auto noteikti sanāk lētāk nekā lidot!

nomiks 24.09.2010 10:40

es tiešām nezinu, kā ir tagad, bet pirms pusotra gada, kad pirku savu auto, man uzreiz rakstīja to adresi, kurā esmu deklarējis savu dzīvesvietu. Prasīju, vai var ierakstīt faktisko nevis deklarēto, inspektors teica, ka nevar, jo sistēma no iedzīvotāju reģistra pati paņem nepieciešamo info.

Pirms kādiem 5 gadiem gan atceros, ka mierīgi varēja nosaukt kaut vai izdomātu adresi Zilupē.

Piekrītu, ka tā ir nevien santīmjāšana, bet arī negodīga attieksme pret citiem. Man viena mašīna "deklarēta" Olainē, bet otra - Rīgā. nevarētu teikt, ka par abām maksātu milzīgu OCTA prēmiju. Atšķirība starp radinieka OCTA mašīnai, kas reģistrēta Viesītē, ir max 12 latos.

nomiks 20.05.2010 20:51

scope rakstīja:

Rekur www.amserv.lv/... apakšā var PDF apskatīt ar salīdzinājumu.

Tur domāti 0,... lati nevis santīmi.

nomiks 20.05.2010 20:01

rudens68 rakstīja: Tikko atnāca svaigs Amserva žurnāls un tur rēķinātas izmaksas uz km . Tad RAV4 2,0 benzins ar Multidrive kārbu Luxuary komplektācija 5 gados izmaksā 0,27 sant/km . Yaris 1.33 motorīs 0.16 sant. LC200 4,5 D Luxuary komplektācijā 0.64 sant

Tiešām 0,27; 0,16 un 0,64 santīmi?

nomiks 16.05.2010 20:43

rudens68 rakstīja:

VWfan , Nomik Cik Jūs rēķinat km izmaksas ja tajā neietver garantēti fiksētās izmaiņas . Proti, atmetat ikmēneša līzingu un apdrošināšanu ,un TA.

Divu gadu laikā šādas izmaksas bija kopā Ls 4 594,59, t.sk.:

Ls 2 945.11 - degviela;

Ls 406.22 - apkopes;

Ls 941,87 - ziemas riepu komplekts, sakabes āķa uzstādīšana, papildus imobilaiera uzstādīšana un gumijas paklājiņi salonam un bagažniekam;

Ls 301,39 - logu šķidrums, mazgāšana, stāvvieta, riepu nomaiņa.

Tātad uz 1 km sanāk 10,5 santīmi.

nomiks 14.05.2010 8:24

Sarēķināju:

Ja nerēķina ar iegādi saistītos izdevumus, bet tikai ekspluatācijas izdevumus un vērtības kritumu, tad sanāk, ka 1 km izmaksas ir Ls 0,226.

Vispār šāds cipars manu sirdi silda vairāk nekā iepriekšējais

nomiks 14.05.2010 6:12

OK. Būšu precīzāks. Līdz šim brīdim mans CR-V man ir radījis izmaksas 37,5 santīmi/km, ieskaitot arī tā eventuālo vērtības kritumu.

Tā kā es par savu CR-V joprojām maksāju līzingu, tad uzksatu par pamatotu izmaksās iekļaut 2 gadu līzinga maksājumus.

Ja rēķina tiai ekspluatācijas izmaksas un vērtības kritumu, tad cipars sanāks mazāks. Precīzi to nosaukšu mazliet vēlāk!

nomiks 13.05.2010 21:36

VAi iegādes vērtība 10 000 arī iekļauta izmaksās? Tā taču nav nedz ekspluatācijas izmaksa, nedz arī vērtības krituma izmaksa. Sanāk, ka jāpieskaita vēl arī 10 000 lati uz 100 000 km jeb 10 santīmi/km.

Tad mēs iegūstam salīdzinošos rādītājus:

Mana CR-V izmaksas šobrīd ir 37,5 santīm/km, bet tavas Merivas - 24 santīmi/km. Bet jāņem vērā, ka tava Meriva ir vecāka, līdz r to ilgtermiņ;a kopējā izmaksa uz 1 km objektīvi ir mazāka.

nomiks 13.05.2010 21:18

VWfanam

Ja Meriva izmaksāja 10 000 latus, tad sanāk, ka 100 000 km tev ir izmaksājuši tikai 4 000 latus?

Es savās izmaksās liku iekšā ne tikai vērtības kritumu, bet arī iegādes izmaksas.

Bez iegādes izmaksām loģiski, ka 37,5 santīmi uz km ir ievērojami par daudz.

nomiks 13.05.2010 16:54

rudens68 rakstīja:

Nomik , cik Tu rēķini vērtības zudumu tieši ar nobrauktiem km . Piemēram ja ar savu autiņu šo 2 gadu laikā būtu nobraucis 20 000 km , vai 60 000 ?

Konkrētā gadījumā vērtības zudumu liku 4 000 lati. Pieņēmums balstīts uz to, ka šobrīd vidējā cena tā paša gada, līdzīga aprīkojuma un nobraukuma Hondai CR-V ir aptuveni 14 000 lati, kas ir par 4 000 latiem mazāk nekā mana CR-V iegādes vērtība.

Manuprāt, 2 gadus jaunam auto cena ir puslīdz vienāda gan ar nobtaukumu 20 000 km, gan ar 60 000 km. Nu varbūt attiecīgi +/- 500 latu robežās no manis pieminētajiem 14 000 latiem.

nomiks 13.05.2010 13:22

Manuprāt, Renault ir pat pietiekoši labs auto un Latvijas apstākļiem visnotaļ piemērots.

Ne velti Rīgas Taksometru parks daudzus gadus iegādājās tieši Renault markas taksometrus. Lielākā daļa no tiem ir noripojuši krietni pāri 300 tūkst.km, bet pa ielām joprojām braukā.

Jaunie Ford S-Max ir ērtāki, lielāki, klusāki, bet daudz, daudz niķīgāki.

nomiks 12.05.2010 16:28

nezinu ka citiem. Manam pilsētā vidēji ap 11 litriem sanāk.

nomiks 12.05.2010 16:00

Pirmais rakstīja:

incanti vai cēervē var atslēgt pakaļu?

Nē, nevar. Pastāvīgi darbojas tikai priekšpiedziņa (neesmu pārliecināts, bet vai tik nebija attiecība 90/10), bet pakaļ piesliedzās tikai tad, kad tas pēc kompja domām ir nepieciešams

nomiks 12.05.2010 15:37

Pirmais rakstīja: man savulaik renaults bija līzingā vispār bez pirmās iemaksas

Ja būtu jāveic 1.iemaksa, tad droši vien nemaz nevarētu atļauties to Megani iegādāties

Pirmais rakstīja: un es neredzu ekonomisku nepieciešamību pirkt jaunu trešdaļdžipu, ar kuru ir bail nobraukt no asfalta un kurš pie tam ir jāapdrošina vismaz līzinga laikā....

Mans Jazz nav iegādāts līzingā, bet KASKO apdrošināšana tam tiek veikta. Es, piemēram, apdrošināšanu uzskatu par savu risku apdrošināšanu nevis par līzinga devēja kantora iegribas izpildīšanu!

Pirmais rakstīja: pa asfaltu mans renaults iet labāk.... un ar audī es varu aizbraukt vēl dziļāk purvā, kā tiks cēervē ar savu pseidopilnpiedziņu.... pie tam nestresojot, ka nolūzīs kāds moldings vai uzvilksies strīpa uz sāna

un ar gazeli es varu aizvest vairāk kravas kā ar cēervē

Subjektīvi argumenti, vēl pie tam pie apstākļiem, ka mums visticamāk ir pilnīgi dažādi dzīvesstili.

Liela izmēra kravu pārvadāšanai varu par velti dabūt piekabi vai arī busiņu Purvos nelienu un nemaz nedomāju to darīt. Uz asfaltēta vai grants ceļa CR-V uzvedas lieliski. Nav neviena iemesla sūdzēties.

nomiks 12.05.2010 15:14

Kungi!

Tēma ir CR-V nevis līzingu lietderība un ietekme uz valsts makroekonomiskajiem rādītājiem!

nomiks 12.05.2010 14:12

cap rakstīja: lielai daļai mūsu vidusslāņa ir jauns CRV līzingā, kā arī 2istabu hatņiks purčika devenē ar grafitty-style trepenes dizainu, piemīzto liftu un iegādes cenu 3000eur/m2

sanāk, ka piederu pie mazākās daļas vidusslāņa

nomiks 12.05.2010 13:43

Pirmais rakstīja:

man viena pazīstama meitene izrēķināja, ka viņai ir izdevīgāk ar taksi, bet ja jābrauc kautkur tālāk, tad īrēt mašīnu...

ja katru dienu brauc, tad protams sanāk mašīna izdevīgāka....

Bet tas jau loģiski. Ja es gadā brauktu tikai kādus 5 000 km, nekad nepirktu sev jaunu auto, jo tas sanāktu ļoti dārgi.

Ja brauktu ar savu CR-V 50 tūkst.km gadā, tad izmaksas uz 1 km būtu mazākas. Vismaz pirmajos 3 gados

nomiks 12.05.2010 13:18

Pirmais rakstīja:

un tu maksāji taksistam pa taisno neprasot čeku?????

Čeks izdrukājās automātiski, ja kas

Pirmais rakstīja:

kāpēc, piemēram, kampars brauc ar šoferi, ja jau ar savu auto ir patīkamāk

Ja man, braucot mašīnā, būtu nepārtraukti jānoslogo sava galva ar dažādām domām par darbu, es arī izmantotu auto ar šoferi, vai taksometru, piemēram. starp citu, darba vajadzībām parasti es arī izmantoju šoferi, jo tad man nav jādomā, kur noparkoties u.t.t.

Pirmais rakstīja: a jau tu rēķināji visu tik sīki un smalki, tad kāpēc neirēķināji šofera algu

Un kāpēc lai es izdevumu sadaļā iekļautu kādu teorētisku rādītāju, kurš neeksistē? Ja man šofera nav, tad loģiski, ka tevis minētā izdevumu pozīcija man nav aktuāla.

Man gan nekas nebūtu pret kādreiz sasniegt tādu dzīves līmeni, ka man pie visiem šiem izdevumiem būtu papildus jāpieskaita arī šofera alga.

nomiks 12.05.2010 13:01

cap rakstīja: trust me, lētā gala pseido-džips uz līzinga nav nekāda veiksmīga cilvēka pazīme it nē tuvu

Katram būtu jābrauc ar tādu auto, kādu var atļauties. Ne vienmēr veiksmīgi cilvēki brauc ar luksusklases zīmola auto.

Manām vajadzībām un dzīvesveidam šobrīd atbilstošākais auto ir manā rīcībā. Tas, ka kāds var atļauties iegādāties Range Rover , bet tomēr brauc ar VW Passat, vēl nenozīmē to, ka viņš nevarētu būt veiksmīgs. Varbūt gluži pretēji?

nomiks 12.05.2010 12:57

Pirmais rakstīja: tu laikam sen neesi ar taksi braucis

Ir gadījies braukt arī ar taksi, ja kas. Tik un tā ar savu auto braukt ir ievērojami lētāk, ērtāk un daudz patīkamāk.

nomiks 12.05.2010 11:56

Pirmais rakstīja: ja tu taisies taksi izmantot tik daudz, tad noslēdz līgumu un nebūs tev 50 saņi

Tad taksim būtu mani jāvadā pēc tarifa aptuveni LVL 0,30/km.

Turklāt, samaksājot visu naudu taksometra vadītājam, es veicinātu ēnu ekonomikas pieaugumu, jo šādā veidā nodokļi valstij tiktu praktski tikai no degvielas akcīzes nodokļa un viss.

Kā apzinīgs valsts pilsonis par pienākumu uzskatu arī godīgi maksāt nodokļus. Zinu, ka tā dzīvot sanāk dārgāk, bet pilsoniskā apziņa tomēr ir spēcīgāka!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti