iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 08.12.2008 23:05

msh rakstīja: P.S. Nafig vispār vajag kaut kādai tur latvijai valdību? Vajag visai eiropai vienu un miers, tas, par ko latvija tiek pārvērsta, notiksies ātrāk Saucās "mēs te no saviem augstumiem redzam, kā visiem ir labāk, tāpēc jums jādara tā, kā mēs gribam, ne jūs" - tikai palaidniex to vēlas latvijas mērogā.

msh - labi - tad katrām 4 mājām ievēlam valsts algotu mājpārvaldnieku, tad katriem 5 mājpārvaldniekam par uzraugam un tā tālāk - karoč vismaz 40% valsts iedzīvotāji būš iesaistīti valsts pārvaldē. Un kāds būš rezultāts?

Te viens jau rakstīja - kur divi latvieši tur trīs partija! Pareiz, pareiz msh - iesaku pagastus sadalīt vēl katru 15 daļās ar savu pārvaldi. un tad būš pa īštam labi !Katru viensētu par karalisti! urrrāāāa!

Palaidniex 08.12.2008 23:03

msh rakstīja:

Par kaut kādu turēšanos pie vietām - nevajag tak pīpēt zāli Te nav ūdensgalvas variants, kur dominieki ir politiķi un tikai. Lielais vairums no pagastvečiem vienlaicīgi ir kāds zemkopis, lopkopis vai kaut kas tamlīdzīgs. Mūsējais ir tāds izglītotāks, pirms savas tagadējās atrašānās vietas jams vadīja kaut kādu valsts iestādi liepājā + jams joprojām laikam par tulku piešancē. Un, galu galā - ja tu sevi uzskati par pārtikušu pasaules nabas iemītnieku, tas zini - pagastvečiem aldziņa garntēti ir vismaz uz pusi mazāka - nu neiet runa par rīgas rajona pašvaldībām, uz kurām tu ar skaudīgu aci lūri

Ko pac pīpē??? Tāpēc ir arī pakaļā, ka pagastvecis domā vairāk par savām govīm, nevis par lietām. Padari to par profesiju. Un labāk maksāt vienam profesionālim štuku divsimts, nevis pieciem visvariem, puszinātājiem/puspratējiem/pusnodarbinātajiem pa pieci simti!!!!

Palaidniex 08.12.2008 23:00

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nezinite rakstīja: vai tad gumijām kāds sakars ar administratīvo iedalījumu???

to tak tirgus regulē, jādomā. Nav pieprasījuma, nav gumiju..

No administratīvā iedalījuma atkarīgi tikai publiskie pakalpojumi, kas arī nenozīmē, ka tie būs pieejami tikai tajā pat pilsētā, kur novada centrs. Tas, ka ir ciema padome, nebūt nenozīmē, ka būs arī skola un ambulance. Bet skola un ambulance itin labi var būt arī bez ciema padomes - viss ir darba organizācijas jautājums.

msh - izlasi šito un es Nezinītei pilnīgi piekrītu!

Saglabājam pagastus kā administratīvās vienības, kuriem katram pienākās kāds finansējums, tikai neliec katram pagastam pagastveci. Paceļot lietderības koeficientu valsts bidodīkdieņiem var veiksmīgi to visu rrealizēt, bet nē kur 2 latvieši tur trīs partijas, kur 15 cilvēki tur pagasts un pagastvecis. Nafig vajag latvijā 109 pašvaldības??? Uzraksti likumā, ka katram pagastam ir paredzēts savs finansējums, bet priekšnieku tam tāpēc nevajag. Nebūš lielu problēmu normālam Pašvaldības darbonim (pasvītroju normālam) tikt galā ar 25 novadā ietilpstošiem pagastiem (tā nu vidēji sanāk)...

Tu neredzi - jo tu tik redzi savu ūdensgalvu Sāksim jau ar to, ka savulaik bija n ciematu, un vesela kaudze kolhozu, kā tos apvienoja, tā cilvēki aizplūda uz centru. Praktiski katrā pagastā ir vismaz pa pāris ciematiem, kuros vairs pārsvarā pensionāri dzīvo. Tas par jauko apvienošanu un "ka no tā nekas neizceļas" - dzīvojot pasaules nabā, tāds iespaids var likties.

Vēl arī var redzēt, ka tu nemaz nezini, kā pašvaldība darbojas, ka vari atļauties filosofēt par kaut kādiem "pašvaldības darboņiem" Neatceros, cik reizes mēnesī notika sapulce, sēde vai kā to padarīšanu sauca - vismaz viena bija. Un tad tu iedomājies, ka tas tavs "darbonis" katru dienu, varbūt vienīgi svētdienās ne, brauc uz tām sēdēm un neko citu nedara Vēl vairāk - kurzemes variantā tas "darbonis" noteikti atrastos liepājā - vot un teiksim talsu novadā jānotiek deputātu sapulcei - kādas 2-3 stundas turpceļš, pāris stundas sapulce, 2-3h atpakaļceļš un viss - darbadiena pagājusi, gandrīz nekas nav izdarīts Un ja tu piesauksi kaut kādus palīgus vai vēl dajebko - lūk šijā brīdī rodas birokrātija. Patlaban katram pagastam ir saimnieks, kas savu saimniecību uzrauga, tu piedāvā birokrātiju, kur ne to varētu izveikt un kur arī tas būtu diezgan dziļi po - apmēram tā kā patlaban tās lietas notiek ūdensgalvā.

Tu laikam nestādies priekšā cik liela ir papīru kaudze, kas ceļo strp tām sīkajām pašvaldībām un uz/no valsts iestādēm Tiem tak arī jābrauc uz Rīgu utt - tak aizbrauc un gabals nenokrīt. Un vēl bū par pagasta veci ir darbs, nevis papilddarbs, kas nodrošina pašam priekšrocības. Gala beigās ir E-pārvalde, videokonferences utt.

Runājot par pašvaldību skaitu - Pēc vācijas mērogiem Latvijā ir jābū 2 pašvaldībām - Rīgai un pārējai Latvijai. Un tur kaut kā visi iztiek un nenosauksi to par nolaistāko valsti pasaulē, kur ir salīdzinoši liela centralizācija... Lai tie pagastveči brauc un sēž kādā vienā pilsētā uz kopsapulcēm tas ir viņu darbs!!! A pieņemšanas lai rīko uz vietām. Lai nepieļautu finanšu ieplūšanu tikai vienā pagastā saglabā pagastu kā finansiāli/teritoriālu nevis administratīvi/teritoriālu formāciju. Rīgā katra izpilddirekcija pārrauga apmēram vismaz 25 skolas, 45 bērnudžrzus un nekas neliecija ka tie bērnudārzi un skolas pulcētos ap izpilddirekciju ēkām un tālāk no izpilddirekcijām skolas vērtu ciet...

Palaidniex 08.12.2008 22:43

anonimikis rakstīja: nečakarējot bobi būtu bijis ļoti vienkāršs risinājums - ir jau 26 rajoni. Tos pārtaisa par novadiem (tā krutāk skan ) un miers kedā.

Man skolā reiz mācīja, ka Novads tas ir kaut kas liels. Kurzeme, Vidzeme... A tagad ir lejaspi$ānu lielnovads, kas sastāv no mazpi$aniem, vispi$aniem un liellažas pagastiem. Kopā 700 cilvēki un tiem 15 priekštsāvji agrāko 45 vietā...

A teksts pat Latvijas savienotajām valstīm - iespārda!

Palaidniex 08.12.2008 20:43

Bet parēķini pats - Rīgā ir viena dome, kas tiek galā ar apmēram 800 000 iedzīvotāju lielu pilsētu kurā ik rītu iebdauc no 100 - 200 tūkstoši gastarbaiteru. Sanāk Rīgas dome tiek galā (nu šis izklausās mazliet smieklīgi) ar vienu miljonu iedzīvotāju problēmām un dzīves telpu. Norēķinam vēl nost prāvākās./skandalozākās pašvaldības - D-pils ar 200 000 iedzīvotājiem Liepāja ar ~60 000 iedzīvbotāju un Jūºmalu ar lēmumskandāliem. Pārējā Latvija ir sadalīta 106 pašvaldības, kas aprūpē zem miljona iedzīvotāju dzīves telpas. Rīgai ar miljonu viena dome un atlikušajam gandrīz miljonam 106 domīes... tātad rupji pa domītei uz katriem 10 000 iedzīotājuu - forši ne? Un katram savs birojs, štats X3, kukuļi utt... Protams šie pagastkundziņi turēsies pie savas vietas kā pie pēdējā salmiņa, tikai nah tādi mums vajadzīgi. Labāka dzīve jau tamdēļ tais pagastos nav, jo nav pareizi uzrakstīts finansēšanas likums, kas norādītu, ka jaunizveidotajā pagastā līdzekļi izmantojami katram pagastam atbilstoši iepriekšējam pirmsrekonstrukcijas finansējumam. Bet šito jau šajā taukmūļu valstiņā ilgi neredzēt.

Palaidniex 08.12.2008 20:37

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nezinite rakstīja: vai tad gumijām kāds sakars ar administratīvo iedalījumu???

to tak tirgus regulē, jādomā. Nav pieprasījuma, nav gumiju..

No administratīvā iedalījuma atkarīgi tikai publiskie pakalpojumi, kas arī nenozīmē, ka tie būs pieejami tikai tajā pat pilsētā, kur novada centrs. Tas, ka ir ciema padome, nebūt nenozīmē, ka būs arī skola un ambulance. Bet skola un ambulance itin labi var būt arī bez ciema padomes - viss ir darba organizācijas jautājums.

msh - izlasi šito un es Nezinītei pilnīgi piekrītu!

Saglabājam pagastus kā administratīvās vienības, kuriem katram pienākās kāds finansējums, tikai neliec katram pagastam pagastveci. Paceļot lietderības koeficientu valsts bidodīkdieņiem var veiksmīgi to visu rrealizēt, bet nē kur 2 latvieši tur trīs partijas, kur 15 cilvēki tur pagasts un pagastvecis. Nafig vajag latvijā 109 pašvaldības??? Uzraksti likumā, ka katram pagastam ir paredzēts savs finansējums, bet priekšnieku tam tāpēc nevajag. Nebūš lielu problēmu normālam Pašvaldības darbonim (pasvītroju normālam) tikt galā ar 25 novadā ietilpstošiem pagastiem (tā nu vidēji sanāk)...

Nu nu, un kādā tad sarakstā nākamajās vēlēšanās tavu vārdu redzēsim?

Atšķirībā no RaimondsM - mani tur neredzēsi!

Palaidniex 08.12.2008 20:30

Nezinite rakstīja: vai tad gumijām kāds sakars ar administratīvo iedalījumu???

to tak tirgus regulē, jādomā. Nav pieprasījuma, nav gumiju..

No administratīvā iedalījuma atkarīgi tikai publiskie pakalpojumi, kas arī nenozīmē, ka tie būs pieejami tikai tajā pat pilsētā, kur novada centrs. Tas, ka ir ciema padome, nebūt nenozīmē, ka būs arī skola un ambulance. Bet skola un ambulance itin labi var būt arī bez ciema padomes - viss ir darba organizācijas jautājums.

msh - izlasi šito un es Nezinītei pilnīgi piekrītu!

Saglabājam pagastus kā administratīvās vienības, kuriem katram pienākās kāds finansējums, tikai neliec katram pagastam pagastveci. Paceļot lietderības koeficientu valsts bidodīkdieņiem var veiksmīgi to visu rrealizēt, bet nē kur 2 latvieši tur trīs partijas, kur 15 cilvēki tur pagasts un pagastvecis. Nafig vajag latvijā 109 pašvaldības??? Uzraksti likumā, ka katram pagastam ir paredzēts savs finansējums, bet priekšnieku tam tāpēc nevajag. Nebūš lielu problēmu normālam Pašvaldības darbonim (pasvītroju normālam) tikt galā ar 25 novadā ietilpstošiem pagastiem (tā nu vidēji sanāk)...

Palaidniex 08.12.2008 14:28

smaidiigais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Kautko radikāli mainīt šajā valstī nav iespējams. Pārāk maza valsts, visi viens otram ir n-tajās pakāpēs radinieki, paziņas un visādi citādi atkarīgi. Un visi kā viens atkarīgi no Sorosa, Vīzentāla, u.c. ebrejiem. Sen jau mēs esam nopirkti un pārpirkti. Pat nezinam, kura sponsora labā vispār dzīvojam. Politika Latvijā tiek taisīt tur ārā... Tas kas te notiek ir tāda acu mālēšana.

principā tas D-tilts vairāk kalpos kā apvedceļš tirm, kas brauc no Bauskas puses un grib Rīgai trāpīt garām.

kam tas ir izdevīgi? Visiem, kas tādiem braucējiem grib kaut ko pārdot, un Rīgas pilsētas budžetam, kas grib iekasēt nodokli no peļņas. A tā - visi pa apvedceļu kratās garām. Tagad apvedceļš totāli nolaists, piebarikādēts ar luksoforiem, satiksmes intensitāte liela, gan jau daudzi izvēlēsies braukt pa jauno D-tiltu

kaut kas līdzīgs briest ar Siguldu.

Plāno apvedceļu. Tas labi. Bet pirms apvedceļa uzbūvēšanas - ko sola tikai ap 2015 - 2018. gadu - būs satiksmes risinājumu 'pirmā kārta', kas paredz četru joslu izbūvi cauri Siguldai. Atkal - kārtīgs lobijs, lai ļimonus uzreiz netērē apvedceļa būvēšanai, bet gan cik ilgi iespējams laiž satiksmi caur pilsētai. Jo te plāno vēl 2 lielus tirdzniecības centrus...

Vot šito nesaprotu - no jebkā var iesmelt ķepā, bet kāpēc nedrāzt plebejus un nezagt no valsts ilgstoši? Kā? Katru drāzienu un katru zādzību padarot par tīkamu? Laikam tik zemas kvalifikācijas taukmūļi ir tikai pi emums. Ja spētu domāt ilgtermiņā dzīvotu tie taukmūļi aiz pārticības zaļi un neviens nekurnētu...

Palaidniex 08.12.2008 14:21

Ozz rakstīja: koks ar diviem galiem:

no vienas puses uz Riigu visi brauc peec pakalpojuma jo rajonā taa pakalpojuma nav

no otras puses rajonaa nav pakalpojuma jo visi brauc uz Riigu

par tiem rajonu iedziivotaajiem kas dziivo aarpus, bet straadaa Riigaa.

taisniiba jau ir, ka sociaalais nodoklis aiziet rajona pašvaldiibai, bet reaali Riigas infrastruktuura tiek lietota "uz bumbiņu" un pilseeta neko nesanjem.

man OCTA ir 2x lielaaka kaa Carnikavas pagasta iedziivotaajam kurš uz darbu dienaa cauri pilseetai nobrauc 2x vairaak km kaa es loģika tādas nav.

savukaart- kaada iksa peec rajona centraa tureet beernudaarzus, skolas, ambulances, ja 90% iezdiivotaaju katru dienu no 8-18tiem ir Riigaa pie viena i peecnaakamos aizved, i paiku sapeerk utt.

Vot par šito kā reizi ir besis...

Palaidniex 08.12.2008 14:19

Kaksis rakstīja: Kautko radikāli mainīt šajā valstī nav iespējams. Pārāk maza valsts, visi viens otram ir n-tajās pakāpēs radinieki, paziņas un visādi citādi atkarīgi. Un visi kā viens atkarīgi no Sorosa, Vīzentāla, u.c. ebrejiem. Sen jau mēs esam nopirkti un pārpirkti. Pat nezinam, kura sponsora labā vispār dzīvojam. Politika Latvijā tiek taisīt tur ārā... Tas kas te notiek ir tāda acu mālēšana.

Kā reizi mazā valstī pārmaiņas ir vieglāk realizejamas. Galvenais, lai krīze tā SĀPĪGĀK IESPERTU par uzblīdušo brirokrātisko aperātu...

Tas mums toč ir 3x par lielu pie esošā sadalījuma un ~ 100x pa lielu ja skaita pašvaldību skaitu.

Pēc eiropas mērogiem Latvijā ir vajadzīgas max 5 pašvaldības Rīga, Kurzeme, Vidzeme, Zemgale un Latgale. Katrā pagastā pagasta vecis ar budžetu un dibenpārvietojamo nav vajadzīgi...

Palaidniex 08.12.2008 14:05

rrupucis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tā ir simbioze - pilsētai vajag tos, kas uz turieni brauc, un braucējiem vajag kur vienuviet saņemt pakalpojumus

Vot ja brauc tikai saņemt pakalpojumus - Zemesgrāmatu apmeklēt, arhīvu, uz Kādu konci atbraukt, Paciemoties - manispēc, lai brauc.

Un nebūs tā bardaka te tik liela. Latvijas izteiktais ūdensgalvisms reizēm kretinē...

Vai tiešām pilnīgi visa dzīve jebkuram nerīdziniekam ir iekārtota tā, ka bez Rīgas iztikt nevar?

Un ko mūsdienās nevar nokārtot sēžot pie compja vai sava miestā???

pats jau atbildēji uz jautājumu - rīga ir visa latvija. tā nu viš šobrīd ir. vnk piemēri, bērnu pie speciālista ārsta var aizvest faktiski tikai rīgā, plašākas darba iespējas, izklaides iespējas, izglītība, veikali utt utt... un kāda hu.ja pēc man dēļ tā visa būtu reglāri jāmēro piem. 200km no liepājas? tieši tāpēc daudzi meklē iespējas noenkuroties rīgā vai tās tuvumā, jo citur jau būtībā nekā nava :lol:

moš tad visu pārējo Latviju jānaglo ciet

Aidā visi uz Rīgu?

Un kam vajag tē tos simtus viduvējību. Vēl nesen bija piemērs - D-pilī vienam tēvam divi dēli. Abi +/- normāli keksi. Viens aizbrauca uz rīgu, ķipa Jurists būšot, beigās palika par tādu mazu juristeli knapi Ls 500 pelnot. Otrs beidza teķi pamācīõjās par metinātāju un strādā Dīzeļlokomotīvju remontrūpnīcā par metinātaju tehnologu un saņem uz rokas oficioālus Ls 850,-.

Nevar bez jurista un nevar bez meha. Jā juristam darbs baltos cimdos, otram melnu muti. Tiesa ja bez slikta jurista es iztikšu, tad bez laba mehāniķa - diez vai...

Palaidniex 08.12.2008 13:46

Uggga rakstīja: Es joprojām neesmu braucis pāri tam tiltam, jo vienkārši nav kur pa viņu braukt

Estakādi no Stahančika puses uz Krasta/Maskavas ielām un otrādi gan esmu, vismaz kaut kāds uzlabojums par tiem 400ciktur ļimoniem

Estakādes reāli iespārda.

Smieklīgi bija agrāk dažos rītos, kad vēl estakāžu nebija, kad nedarbojās lusofors uz Maskavenes - arī stūķu nebija... Jo tos 5 gājējus un džimbuļus palaida uz zebras un dēļ zīmes Dodiet ceļu...

Palaidniex 08.12.2008 13:45

Motorolers rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav pamatoti

Piekrītu tam, ka dienvidu tilts šobrīd ir derīgs diezgan šauram cilvēku lokam, būsim godīgi, bauskas šoseja nav tā lielākā maģistrāle kas nāk Rīgā iekšā. Nesaprotu, kāda mārutka pēc viņi to ceļu neuzblieza līdz jelgavas šosejai, tad tas tilts būtu ļooti aktuāls dadziem ziepniekalna, olaines, Mārupes, Tīraines, u.c. iedzīvotājiem.

Bet nu par to lai atbild Rīgas dome

Šitam piekrist! Nu nemaz tik grūti un dārgi nebūtu to Čakstes Gatvi pagarināt kaut līdz Ziepniekkalna ielai, kaut pagaidu risinājumā. Bet nē, tā vietā - rekonstruēja ielu caur Vadlačiem...

Palaidniex 08.12.2008 13:31

Motorolers rakstīja: Man liekas tevi skolā sita

Pašu Tevi sita, ja reiz šādas asociācijas - vienkārši pamatoti paspamot nedrīkst?

Palaidniex 08.12.2008 13:25

Kaksis rakstīja:

Kas ir 18% PVN pret trešdaļu sociālā nodokļa. Un ne jau visu algu noēd.

Nejauc - PVN saņem VALSTS, sociālo nodokli pašvaldība.

Rīga nav valsts - Rīga ir pašvaldība, līdz ar to par savas infrastruktūras izmantošanu ta nesaņem visai būtisku līdzekļu apjomu, jo šīs pašvaldības infrastruktūru izmanto visi, kam nav slikkums, toties tā jāfinansē tikai no Rīgā deklarēto nodokļiem.

P.S. Un kāda velna pēc ne rīgas rajona iedzīvotājiem OCTA maksā lētāk, kaut viņi brauc uz to pašu Rīgu ik dienu???

Palaidniex 08.12.2008 13:20

smaidiigais rakstīja: Tā ir simbioze - pilsētai vajag tos, kas uz turieni brauc, un braucējiem vajag kur vienuviet saņemt pakalpojumus

Vot ja brauc tikai saņemt pakalpojumus - Zemesgrāmatu apmeklēt, arhīvu, uz Kādu konci atbraukt, Paciemoties - manispēc, lai brauc.

Un nebūs tā bardaka te tik liela. Latvijas izteiktais ūdensgalvisms reizēm kretinē...

Vai tiešām pilnīgi visa dzīve jebkuram nerīdziniekam ir iekārtota tā, ka bez Rīgas iztikt nevar?

Un ko mūsdienās nevar nokārtot sēžot pie compja vai sava miestā???

Palaidniex 08.12.2008 13:15

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

garausis rakstīja: Nu nebrauksim ar uz Rīgu. Jūs tur nosprāksiet no bada. Uztaisīsim ķip Ļeņingradas blokādi Pēc pusgada iebrauksim un ielas būs tukšas

Sajūta tāda itkā katru reizi rīgā iebraucot tu šejienes badacietējiem atvestu vai nu šķiņķa kluci vai karpeļmaisu... Nesmīdini cilvēkus.

Vienkārši padomā pats - Uz rīgu no Rīgas apkārtnes ikrītu dodas desmietiem tūkstošu cilvēku, lai aizvestu bērnus uz dārziņu/skolu Rīgā un paši sevi uz darbu... Radot ikrīta stūķus iebraucot un vakara stūķus izbraucot no šīs sapņu zemes...

A grūti savā miestā uzcept to businesu, atvērt biroju, bērnus nevest uz Rīgu bet vest uz dārziņu/skolu savā pagastā?

Es zinu visai daudzus, kas vāc ārā no pilsētas savas ražotnes un birojus un pārvācās uz lētākām telpām ārpus šīs medusmaizes. Un neko dzīvo, strādā un pelna tikpat, ja ne vairāk, jo īre zemāka, vietējiem darbavietas. Skaisti! Es tikai par!

parādies tu tikai Siguldā dzeltenās lapas lūrēt! pasķ parvu margali vikaļu

naf ko te braukt arī slēpot, šļūcat tur no Bastejkalna, Katlakalna, kaut no Skanstes virsotnēm

vopšem - drusku iebrauci auzās

Tā ir simbioze - pilsētai vajag tos, kas uz turieni brauc, un braucējiem vajag kur vienuviet saņemt pakalpojumus

Tas, ka braukšanas process ir sad***sts, par to prasat saviem Domniekiem, ko paši Demokrātiski Ievēlējāt

Nebaidies, uz Siguldu es nebraucu zelta rudeni lūret.

A Pašu galveno nesaprati - Rīga nesaņem tos nodokļus, kas tajā tiek sapelnīti, kā arī patreiz esošā likumdošana neveicina reģionu attīstību.

Palaidniex 08.12.2008 13:13

Kaksis rakstīja: Rīgā rīdzeniekam ir grūtāk nekā laukos lauciniekam. Tā nav diksriminācija? varbūt padod zajavu uz Hāgu

Laukos ir slikti nevis tāpēc, ka Rīgā ir labāk, bet tāpēc ka visi skrien uz to medus apziesto Rīgu un nesaskata iespējas pie sevis uz vietas...

Palaidniex 08.12.2008 12:54

garausis rakstīja: Nu nebrauksim ar uz Rīgu. Jūs tur nosprāksiet no bada. Uztaisīsim ķip Ļeņingradas blokādi Pēc pusgada iebrauksim un ielas būs tukšas

Sajūta tāda itkā katru reizi rīgā iebraucot tu šejienes badacietējiem atvestu vai nu šķiņķa kluci vai karpeļmaisu... Nesmīdini cilvēkus.

Vienkārši padomā pats - Uz rīgu no Rīgas apkārtnes ikrītu dodas desmietiem tūkstošu cilvēku, lai aizvestu bērnus uz dārziņu/skolu Rīgā un paši sevi uz darbu... Radot ikrīta stūķus iebraucot un vakara stūķus izbraucot no šīs sapņu zemes...

A grūti savā miestā uzcept to businesu, atvērt biroju, bērnus nevest uz Rīgu bet vest uz dārziņu/skolu savā pagastā?

Es zinu visai daudzus, kas vāc ārā no pilsētas savas ražotnes un birojus un pārvācās uz lētākām telpām ārpus šīs medusmaizes. Un neko dzīvo, strādā un pelna tikpat, ja ne vairāk, jo īre zemāka, vietējiem darbavietas. Skaisti! Es tikai par!

Palaidniex 08.12.2008 12:03

Kaksis rakstīja: Da Rīgu vispār vajag pataisīt par kājāmgājēju zonu. Atstāt tikai tramvajus un trolejbusus. Nebūs korķu, būs svaigāks gaiss. Visiem būs labi. Ja kādam kautko vajag vest, tad lai ved pa nakti.

Bet pats galvenais - Rīgai trūkst apvedceļa pa āru kā šķira - to murgu, kas tur ir, klaviere nespiežās par apvedceļu nosaukt...

Un tad pa iekšu vajadzīgs vēl viens loks...

A tos iebraucējus mierīgi var samazināt... Rīga sliktāk no viņu trūkuma nepaliks...

Palaidniex 08.12.2008 11:14

rrupucis rakstīja:

pajols ne pa jokam

tu jau laiam pats nekad neizbrauc no rīgas un nelieto citu pašvaldību uzturētos ceļus vai ne? a par to iebraukšanas maksu - tīri jautri būtu, ja tagad katram rīgā iebraucējam/strādātājam ikdienā būtu jāmaksā. normāls bardaks sāktos

Zini, es ārpus Rīgas, lai arī braucu, tomēr tie nebūs vairāk par 400 km mēnesī, pie kam 90% no tiem ir par valsts galvenajiem autoceļiem un es netaisu stūķi nevienā nopašvaldībām, jo 90% no tur dzīvojošajiem stāv stūķī ar medu apziestajā peļņas mekā Rīgā.... Katrs Rīgā stradājošais, kas tajā iebrauc - parasti ar vienu mašīnu ieved vidēji ne vairāk kā "pusotru pakaļu", tātad vidēji ar 2 mašīnām Rīgā iebrauc trīs pakaļas... Ja es izbraucu no Rīgas, tad manā mašīnā ir vismaz vēl viens braucējs. Un katru dienu pa 30 km nobraucot pa Rīgu tas vien ir 600 km...

Palaidniex 08.12.2008 10:52

Sretsked rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Nerausti māgu. Rīga nepieder tādiem kā tu...Rīga ir VISAS Latvijas īpašums,zēniņ.

Brīdī, kad jārunā par papildus finansējumu ceļa infrastruktūras uzturēšanai, tā visas pašvaldības sāk brētkt, ka katram sava kasse, un Rīga ir visu kopīpašums. Ja tā tad Dienvidu tilta izmaksas ir jāsadala uz visas Latvijas pašvaldībām...

Kaut es esmu PAR iebraukšanas maksu Rīgā. Kādu trīnīti no katra iebraucēja derētu nokāst, vienīgais to var iekasēt tikai tad, kad par visui pašvaldību (izņem,ot Rīgu) naudiņu šim visu kjopīpašumam uzcelš normālu apvedceļu...

Nja...it kā jau katram var būt savas domas...bet nu ,ja šitāds ambīlis tiek politikā, tad nu gan ir ziepes.... Bet kāpēc lielākie dīvaiņu procenti ir saab un alfu lietotāju vidū,tas jājautā speciālajiem ārstiem.

A pasaki - kāds man rīdziniekam labums no tiem Rīgas aglomerācijas iebraucējiem? Kas nespējat/negribat radīt darbavietas savā dzīvesvietā??? Kāpēc viss biuzness jāveido Rīgā???

Ja jau tik izdevīgi tas ir, tad jau Rīgai būtu pamats uz to pelnīt un nest labumu rīdziniekiem. Iedomājies, kas notiks, ja Rīgā neviens vairs nedzīvos, tikai visi no rīta iebrauks uz darbu un vakarā izbrauks uz mājām???

Saki - uz Rīgu peļņā brauc, a ko Rīdziniekiem uz Stokholmu katru dienu derētu ar ļopeni lidot - jo tur maksā vairāk???

Ja jau tā rRīga ir tik ļoti apsmērēta ar medu un tik iekārojama, tad par to medu atļaujies samaksāt...

Citas pašvaldības? Kad es braucu cauri Jūrmalai, nevis apkārt es arī iemaksāju savu latiņu.

A Rīgā gribi iebraukt ar savu vāģi - iemaksā un miers. Ja nergribi maksāt - brauc uz Rīgu ar eļkektričku, autobusu, mikriņu, vellepēdu, nāc kaut kājām! Ij Rīgā mašīnu mazāk, ij gaiss svaigāks...

P.S.

Par komercdarbību Rīgā derētu kādu papildus nodokli uzlikt, ja jau te viss tik skaisti, vai arī peļņas nodokli ieskaitīt nevis darba ņēmeja deklarētās dzīves vietas pašvaldībā, bet gan uzņēmuma faktiskās vai juridiskās adreses pašvaldībā. un miers! Es nesaprotu, kāda mārrutka pēc šī ūdensgalva Rīga ir jāuzpūš vēl lielāka. Visur citur nespējīgi murmuļi nodarbojas ar biznesu???

Palaidniex 08.12.2008 10:18

Sretsked rakstīja:

Nerausti māgu. Rīga nepieder tādiem kā tu...Rīga ir VISAS Latvijas īpašums,zēniņ.

Brīdī, kad jārunā par papildus finansējumu ceļa infrastruktūras uzturēšanai, tā visas pašvaldības sāk brētkt, ka katram sava kasse, un Rīga ir visu kopīpašums. Ja tā tad Dienvidu tilta izmaksas ir jāsadala uz visas Latvijas pašvaldībām...

Kaut es esmu PAR iebraukšanas maksu Rīgā. Kādu trīnīti no katra iebraucēja derētu nokāst, vienīgais to var iekasēt tikai tad, kad par visui pašvaldību (izņem,ot Rīgu) naudiņu šim visu kjopīpašumam uzcelš normālu apvedceļu...

Palaidniex 07.12.2008 16:40

Bams rakstīja:

edis86 rakstīja: ' Manuprāt ja šī būve būtu jāsavieno ar Jelgavas maģistrāli, jo tad gan mainītos satiksmes plūsma. Bet par cik tas nekad nenotiks, jo tad ir jāatņem ļoti daudz īpašumi, tad nāksies vien stāvēt korķos gan uz Salu, gan Akmens, gan Vanšu tilta.

Kapēc nenotiks? Viss notiek, ir plāns, ir skices, ir darba uzdevumi, ir zināma trase, nekādi īpašumi tur nav jāatņem- kādiem 1 vai 2 palūgs aizvākties, jo pilsētas plānā Dienvidu tilts ir no ...1937.gada.

Turklāt tagad beidzot ir atčohnijušies, ka tiltam tomēr vajag tiešo izeju uz Jūrmalas šoseju un Lidostu, tapēc arī tā tiks ar laiku uzbūvēta.

Ņemot vērā ekonomisko krīzi drīzāk tilts sabruks, pirms tas reāli sāks iekļauties pilsētas ceļu infrastruktūrā... Kas traucēja tam tiltam izbūvēt pagarinājumu kaut līdz Ziepniekkalna ielai REIZĒ ar pašu tiltu? Satiksmes sastrēgumi būtu mazāki un satiksmei tas traucētu mazāk, nekā šovasar rekonstruētā ielā cauri Vadlaučiem...

Palaidniex 06.12.2008 13:26

Nezinite rakstīja: ceturtdienas vakarā ap 18.30 braucu no Purvciema uz Pārdaugavu pa Marijas ielu gar staciju un pār Akmens tiltu. Ne mazāko sastrēguma pazīmju nevienā posmā! Manuprāt tomēr pateicoties jaunajam tiltam... Ja kāds zina citu izskaidrojumu, welcome..

Automašīnu skaits pilsētā mazliet tomēr ir arī samazinājies, kā arī vienkārši stūķi ir pārcēlušies uz citām vietām.

Piemēram, ikrīta stūķis uz Salinieka ir pārcēlies uz megastūķi uz Krasta ielas pie 13. janvāraa ielas... utt...

vēl kādu brīdi notiks pārkārtošanās - kādi ir jaunie meršruti un kur veidosies jaunie stūķi...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti