Slinkais rakstīja: nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...
Tapēc, ka krievijā tirgo "netīru" (ar sēru u.c. piemaisījumiem) dīzeli, kas neatbilsts Eiropas standartiem un moderno dzinēju prasībām. Tajā pat laikā ir vēl viens būtisks rādītājs - kas neapdraud dzineju "veselību", bet vistiešākajā veidā ietekmē degvielas patēriņu - cetānskaitlis. Jeb savādāk sakot - degvielas enerģētiskā vērtība. Un to savukārt visvairāk izjūt tieši modernie dīzeļi ar augstu lietderības koeficientu, jo vecajiem visa atšķirība tāpat izkūp gaisā.




















Slinkais rakstīja:
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...
Tapēc, ka krievijā tirgo "netīru" (ar sēru u.c. piemaisījumiem) dīzeli, kas neatbilsts Eiropas standartiem un moderno dzinēju prasībām. Tajā pat laikā ir vēl viens būtisks rādītājs - kas neapdraud dzineju "veselību", bet vistiešākajā veidā ietekmē degvielas patēriņu - cetānskaitlis. Jeb savādāk sakot - degvielas enerģētiskā vērtība. Un to savukārt visvairāk izjūt tieši modernie dīzeļi ar augstu lietderības koeficientu, jo vecajiem visa atšķirība tāpat izkūp gaisā.
laikam esi kaads profesors ciparinsh tik ar vecu diplomu, ka vecas patiesiibas stasti
Laikam jau savādāk nesaproti, kapēc citi slavē krievijas degvielu. Pavecos motoros tai nav nekādas vainas. Iespējams, ka iet pat labāk.