iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 02.08.2009 21:51

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...

Tapēc, ka krievijā tirgo "netīru" (ar sēru u.c. piemaisījumiem) dīzeli, kas neatbilsts Eiropas standartiem un moderno dzinēju prasībām. Tajā pat laikā ir vēl viens būtisks rādītājs - kas neapdraud dzineju "veselību", bet vistiešākajā veidā ietekmē degvielas patēriņu - cetānskaitlis. Jeb savādāk sakot - degvielas enerģētiskā vērtība. Un to savukārt visvairāk izjūt tieši modernie dīzeļi ar augstu lietderības koeficientu, jo vecajiem visa atšķirība tāpat izkūp gaisā.

laikam esi kaads profesors ciparinsh tik ar vecu diplomu, ka vecas patiesiibas stasti

Laikam jau savādāk nesaproti, kapēc citi slavē krievijas degvielu. Pavecos motoros tai nav nekādas vainas. Iespējams, ka iet pat labāk.

Seene 02.08.2009 21:11

Slinkais rakstīja: nezkapeec krievijai joprojaam netirgo brendu dizeljus, attaisnojot ar sliktu degvielu...

Tapēc, ka krievijā tirgo "netīru" (ar sēru u.c. piemaisījumiem) dīzeli, kas neatbilsts Eiropas standartiem un moderno dzinēju prasībām. Tajā pat laikā ir vēl viens būtisks rādītājs - kas neapdraud dzineju "veselību", bet vistiešākajā veidā ietekmē degvielas patēriņu - cetānskaitlis. Jeb savādāk sakot - degvielas enerģētiskā vērtība. Un to savukārt visvairāk izjūt tieši modernie dīzeļi ar augstu lietderības koeficientu, jo vecajiem visa atšķirība tāpat izkūp gaisā.

Seene 02.08.2009 1:02

Slinkais rakstīja:

Seene rakstīja:

Slinkais rakstīja: tam nav noziimes. tika pasniegta defineeta doma, ka mums tirgo sliktu zupu, autoritatiivi apgalvoju ka taa nav taisniiba, ja vien nepildas liepinjaa vai trestaa

Autorititatīvi uz kā pamata? Esi Šņakoila PRists? Esmu gatavs atvest no Austrijas kanniņu dīzeļa un salidzināt tā cetānskaitli ar šeit nopērkamo, ja vien ir kāda neatkarīga laboratorija, kas to apņemas izveikt. Kamēr vēl braukāju ar benzīnu, starpība bija vēl manāmāka - AT/DE "parastais" benzīns (92 pēc mūsu izpratnes) motora "uztverē" bija līdzvērtīgs mūsu 98. Par Super (95) vai Super Plus (9 nemaz nerunājot.

neesmu gan PR. secinajumi balstaas uz prakses. uz dizelja paterinsh te un tur bija identisks, arii solito dzineja otro elpu nesagaidiju. tika lietots gan BP uuber diesel, gan Shell V-power. godiigi sakot latvijaa man nekad nav bijushas probleemas deelj degvielas, ko te skandina, ja, atdiizhos, lietoju tikai statoil-neste produkciju, un mistiski lekajosha briivgaita, duumi un vel sazin kas, liek tikai domaat ka problemu ipashnieki vai nu brauc ar shtotiem, vai pilda ezelju uriinu.

ar LPG vispaar bija katastrofa, paredzeetaas degvielas izmaksas izvairijaas no normas robezhaam un paterinsh tur bija pa 25% lielaaks nekaa te, pie +- vienaadiem braukshanas apstaakliem

Nu redz cik ātri tavs "autoritatīvais" paziņojums kļuva par neko vairāk, kā vien tavu personīgo viedokli Man arī nekad nav bijušas problēmas degvielas dēļ. Tikai lielāks patēriņš. Atkārtoju vēlreiz - lai autoritatīva tukšpļūtīšana pārvērstos par kaut ko taustāmu, piedāvāju salīdzināt cetānskaitli AT/DE dīzelim ar LV nopērkamo.

Seene 02.08.2009 0:20

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Nezinu kā Civicam, bet visiem man bijušajiem un esošajiem auto kondicioniera sūkni griež siksna. Nezinu gan, kā ir "tagad" jāliek ieslēgšana, lai varētu to padarbinat atsevišķi no motora.

Vispār klimats ir viena elektroniska ierīce, bet kondiša sūknis ir pavisam cita mehāniska ierīce

Klimats ir visa sistema kopā. Elektronisks ir tikai un vienīgi vadības bloks - viss pārējais ir mehānisks vai elektromehānisks. Un pēc tavas izpratnes sanāk ļoti dīvaini - elektronisks vadības bloks 20 minutēs iztērē akumulatoru??? Tad jau manam laptopam vajag pārvietojamo AES.

Seene 31.07.2009 23:50

kliks rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

TDIOTS rakstīja: Pagāšnedēl Spices Rīmā bij labas atlaides 2 dažādiem A/C 'tīrītajiem' , no ~Ls10 uz Ls6,- ,. Darbības algoritms bij šāc- ierubī dzinēju(ka aķis nenosēžas) ieslēdz klimu +'iekšējo' gaisu , uz grīdas noliek 'iedarbinatu' specaerosolu un 10min. pīpo + strebj kapiju

cik tas ir efektīgi xvz , nau mēģināc , bet analogs pakalpojums pie , piem.GetzBross latvia ltd. , maksā pacmit Ls.

Tev klima darbojas bez ieslēgta dzinēja? Kas par auto?

Pagriez atslēgu pa vienu klikšķi un arī tev klima darbodies! Ja tāda vispār ir. Kā tagad autiņiem liek klimu ieslēgšanas 100% nezinu, bet ap 2000.gada ražotu Civika kodišku mierīgi var kādas 20 min padarbināt. Pēc tam gan pats Civiks bija darbināms...

Nezinu kā Civicam, bet visiem man bijušajiem un esošajiem auto kondicioniera sūkni griež siksna. Nezinu gan, kā ir "tagad" jāliek ieslēgšana, lai varētu to padarbinat atsevišķi no motora.

Seene 31.07.2009 0:26

Slinkais rakstīja: tam nav noziimes. tika pasniegta defineeta doma, ka mums tirgo sliktu zupu, autoritatiivi apgalvoju ka taa nav taisniiba, ja vien nepildas liepinjaa vai trestaa

Autorititatīvi uz kā pamata? Esi Šņakoila PRists? Esmu gatavs atvest no Austrijas kanniņu dīzeļa un salidzināt tā cetānskaitli ar šeit nopērkamo, ja vien ir kāda neatkarīga laboratorija, kas to apņemas izveikt. Kamēr vēl braukāju ar benzīnu, starpība bija vēl manāmāka - AT/DE "parastais" benzīns (92 pēc mūsu izpratnes) motora "uztverē" bija līdzvērtīgs mūsu 98. Par Super (95) vai Super Plus (9 nemaz nerunājot.

Seene 30.07.2009 13:16

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Ok, tā laikam sanāk gan, bet arī 20km/h NAV adkvāti 1 litra patēriņa pieaugumam. Un vēl, vēju teorijas atbalstītāji - pastāstiet tad, kādēļ vējš ietekmē tikai posmu Rīga - Berlīne (vai Vīne), bet tālākajā ceļā (piemēram, līdz Alpiem) degvielas patēriņš abos virzienos ir praktiski vienāds? Alpu gadījumā pat sanāk turpceļā braukt kalnā!

Par to litru- cik Tavam auto starpība patēriņā, ja brauc uz 110 un uz 90? Nu, ja mazāk par 1l, tad starpību, varbūt, var arī norakstīt uz degvielas kvalitāti.

Es tik' gribu uzsvērt to, ka objektīvi novērtēt starpību varētu, izbraucot maršrutu ar 2 vienādiem auto vienlaicīgi, no kuriem vienam būtu LV degviela, otram DE degviela.

90-110 starpība ir visai nemanāma - varētu būt ~0,2. Pēc tam gan sāk pieaugt straujāk - īpaši pēc 150, kas motors darbojas aiz griezes momenta maksimuma - bet tas jau ir motora efektivitātes, nevis pretvēja radīts zudums. Līdz ar to nav spēkā pretvēja gadījumā.

Seene 30.07.2009 11:47

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Tādā sakarā, ka atpakaļ brauc pa vējam, bet turp - pret vēju, līdz ar ko vides apstākļu pretestība dubultīga.

Ok, tā laikam sanāk gan, bet arī 20km/h NAV adkvāti 1 litra patēriņa pieaugumam. Un vēl, vēju teorijas atbalstītāji - pastāstiet tad, kādēļ vējš ietekmē tikai posmu Rīga - Berlīne (vai Vīne), bet tālākajā ceļā (piemēram, līdz Alpiem) degvielas patēriņš abos virzienos ir praktiski vienāds? Alpu gadījumā pat sanāk turpceļā braukt kalnā!

Seene 30.07.2009 11:35

Maija_Eskuella rakstīja:

Rīga-Berlīne - padsmit stundu brauciens, uz katru stundu vēja dēļ zaudē 20km (jo vēja ātruns x2) - tur arī visa starpība = 200km.

Kādā sakarā vēja ātrums x2? Patiesībā jau pat būtu jāreizina ar 0,x - jo lielāka ātruma gadījumā patēriņu palielina ne tik vien gaisa pretestība, bet arī visa rites berzes summa transmisijā un motorā.

Seene 30.07.2009 11:32

Maija_Eskuella rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Iespējams, arī pretvējš vainīgs - pie mums tomēr valdošie ir rietumu vēji. Vēl, varbūt, turpceļā vairāk steidzies un brauc ātrāk nekā atpakaļ?

Parasti gan ir otrādi. Atpakaļceļā braukšana ir vairāk apnikusi un ātrāk gribas mājās. Bet pamatā tomēr ir 110 kruīzs.

Seene 30.07.2009 11:24

viktors1961 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Eiropā valdošie ir rietumu vai DR vēji. Lūk arī visa atšķirība

Un vidējais vēja ātrums ir ~3m/s jeb ~10km/h, kas nekādi neatbilst +1 litram uz 100km.

Seene 30.07.2009 10:48

Sretsked rakstīja: patiesībā jāpasmaida par to ekselento iekšējo sajūtu,salīdzinot dažādu tanku degvielu ,pamatojoties uz izjūtām...lēnāks paliek, mierīgāks, mīkstāks...jūs tādi varen sensitīvi patrāpījušies

Izrādās,pat Norvēģijā ķīsels saldāks

Aizbrauc tāds brašulis bāleliņš ar prievīti, ielej Norvēģijā benzīnu un re-pavisam cita lieta

Es tur nobraukāju 1500 km, nekādu atšķirību nejutu... bet es jau droši vien neko nesaprotu.

Nu vismaz viens no mums neko nesaprot. Laikam jau dzīvojam nenormālā bedrē salīdzinājumā ar Vāciju, ja mans auto ar turienes degvielu spēj tikt no Berlīnes līdz Rīgai ar vienu bāku, bet turpceļā pietrūkst ~150-200km. Droši vien tas tādēļ, ka tajā virzienā visu laiku pret kalnu jābrauc... Vai ne?

Seene 29.07.2009 21:25

Liepajniex rakstīja: Sveiki, mani te nesen noķēra ar +27km/h pārsniegumu vienvirziena ielā.

Poliči izrādijas braši puikas un bija nerunīgi. Nācās rakstī paskaidrojumu, kā braucu intensivajā satiksmē, starp daudz citiem automašīnām, protams kā ar ātrumu 50km/h.

Neesi tomēr padomājis, ka savu vainu kādreiz varetu arī atzīt? Esi pārkāpis - saņem sodu un aizmirsti.

Seene 27.07.2009 15:28

japcar rakstīja: Seene- mierigāk ar tekstiem.

Vai Sēne Tava sirdsapziņa ir tik tīra lai paskatītos acīs tiem cilvēkiem kuri no Tevis ir nopirkuši auto?

Ja esi lohs kurš nojāj auto pa 1-2 gadiem pabraucot, - tad man ir žēl tās automašīnu ar kuru Tu pašlaik pārvietojies

Pilnīgi noteikti nav nekādu problēmu ar sirdsapziņu.

Neesmu pārdevis nevienu auto nolietojuma pēc, lai tiktu no tā vaļā, bet gan tikai lai nomanītu pret atbilstošāku savam finansiālajam stāvoklim.

Attiecīgi arī kopti auto tiek priekš sevis. Un pašlaik kritērijs ir ļoti vienkāršs - auto ir jābūt tādā kondīcijā, lai varētu kaut rīt doties vairāku tūkstošu km ceļa, nebaidoties tur palikt.

Rezultātā ieguldījumi pēc lietota auto iegādes pilnīgi noteikti nav adekvāti, lai tos jebkādā veidā pārdodot atgūtu auto pārdotot pēc 1-2 gadiem.

Seene 27.07.2009 14:01

japcar rakstīja:

P.P.S. Pats vados pie ieteikuma- nesēdēt uz viena auto vairāk par 1-2 gadiem. Līzingā nelienu, bet reizi iepriekšminētajā periodā nomainu auto. Tā teikt lai vecais auto nezaudē savu vērtību un pie reizes lai jaunajam nav kosmosa $$$ jāpiemet klāt pašam.

Un interesanti, kurš ir tas laimīgais, kas tavus nojātos auto pēc tam kopj? Labāk nereklamē šādu attieksmi, pats būsi zaudētājs - tā ir iespējama tikai tikmēr, kamēr ir kam iesmērēt tos 1-2 gadus brauktos un nekoptos auto.

Seene 25.07.2009 3:07

brmbrmm rakstīja: Nav zināma kautkāda versija, kā samazināt benzīna patēriņu, nočipojot uz leju vai samazinot benzīna padevi vai kā tml?

Ja reiz citi čipo uz augšu, vai nevar uz leju?

Gribu samazināt patēriņu / jaudu.

A var ne tik šķidri? Čipot 24 gadus vecu autiņu? Provokācijas ir feina lieta, bet arī tām vajag kaut nedaudz intelektu.

Seene 22.07.2009 21:19

Sretsked rakstīja:

HIPPY rakstīja:

modena rakstīja: fishki.net/...

vienīgi nav pie mums... bet metode ir interesanta...

kautka neizskatas pec taisnibas

Kāpēc gan ne? Ja ments tur atradās tikai slaukšanas dēļ , tad viņam izdevīgāk ir palaist tādu ,kurš par sevi var pastāvēt un izrorēt nākamos 30 lētticīgos.

+1

Seene 22.07.2009 19:28

turbopiile rakstīja: nu ok.. studēju..

bet par mācīšanos patiešām, nevaru iedomaties nevienu puslīdz profesiju vai darbu, kur varētu iztikt bez mācībām un kvalifikācijas celšanas.. kaut vai tādā līmenī, ka seko aktualitātem nozarē..

Viena ir... CP

Seene 22.07.2009 18:31

WALA rakstīja: Da labi ar tevi Seene, domā ko gribi, bet 300+ platums riepām nav nekas paranormāls vai ekstrēms. Un tas cik sver tava kaste uz riteņiem ir stipri nebūtiski jo tai nemaz normāli 300-tā izmēra riteņus arkās nevarēs iebāzt. Tādēļ reāli šeit var būt runa tikai par "superkāru" vai arī džipaku, ja 300+ platums ir norma.

Ir jau gan ekstrēms. Ar tādām nekāda universāla ikdienas braukšana nesanāk. Vai nu asfalta trasi vai bezceļu vajag. Uz bruģa, tamvaja sliedēm, vai vienkārši fūru izbrauktas šosejas gan viens gan otrs variants zaudēs normālam auto.

Seene 22.07.2009 11:33

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Ātruma indekss atbilstošs Vācijas CSN prasībām - t.i. ne mazāks par auto max ātrumu - V

Labi ka pie mums nav tādas prasības.

Pie mums šai prasībai ir rekomendējošs raksturs un tad arī tikai pie officiālā dīlera…

Brīnums jau, ka nav... Pakaļskrējēji tak esam lieliski. Bet nu te tas būtu diezgan neadekvāts murgs, jo nav neviena ceļa, kur to legāli drīkstētu izmantot.

Seene 22.07.2009 11:31

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Platākas riepas tikai uzlabo stabilitāti. Vakar izgāzu ar 325-tā platuma riepām, auto vienkārši līmējās pie ceļa. Jebkurā ātrumā un līkumā.

Vēl varēji pierakstīt "un uz jebkura seguma". Kamēr asfalts sauss, vari tēlot šosejas karali, bet akvaplanēšana sākas jau rasā

Ko tu pīpē, kāda akvaplanēšana ar riepām kurām ir labs protektors ?!?!?! OK ja ar saviem 90km/h iesipj nopietnā pelķē - tad iespējams jā, taču ar atkaºīgs no tā kāds ir auto svars - džipakam tas i "Nāsing-spešals".

Moš džeks vispar ierēca, un tas ir uz 2+ tonnīga džipaka MUD vai M+S riepas - tur vispār par akvaplenēšanu nevar runāt pie mūsu ātrumiem.

"2+ tonnīgs džipaks" Vēl viens tirliņš, kam sēdēšana uz poda un zināma pirkstu pozīcija liekas krutuma kalngals. Mans vieglais ir 2+ tonnīgs un vienīgā vieta, kur stabilitātē zaudēs "džipakam", ir patiešām bezceļš. Un ja cilvēks runā par "džipaku ar M+S vasarā, kas līmējas pie ceļa", tad atliek vienīgi pajautāt, vai pirms tam ir braucis ar ko stabilāku par "kārlīti".

Seene 22.07.2009 11:24

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: vīkendā ceps gaļu un viņiem kopā būs vienkārši jautri..

cik gaļas tu vari nopirkt, ja tev mēnesī ir 150lati???????

Var ari pats izaudzēt - trušu būri kaut pilsētā uz balkona var ietilpināt. Ja laukos - tad vispār iespējas diezgan neierobežotas.

Seene 22.07.2009 10:48

Kaksis rakstīja: Platākas riepas tikai uzlabo stabilitāti. Vakar izgāzu ar 325-tā platuma riepām, auto vienkārši līmējās pie ceļa. Jebkurā ātrumā un līkumā.

Vēl varēji pierakstīt "un uz jebkura seguma". Kamēr asfalts sauss, vari tēlot šosejas karali, bet akvaplanēšana sākas jau rasā

Seene 22.07.2009 10:32

msh rakstīja: P.N. Ja reklūse ziņas nelasa, varu paziņot, kāda ziņa patlaban ir tvnetā izcelta - virsraksts "Patlaban uz vienu NVA reģistrēto vakanci pretendē 67 bezdarbnieki".

Un pamatā visi tādi - bez jebkādas speciālās izglītības, labākajā gadījumā ar B kategorijas tiesībām... Cik tad tos melnstrādniekus vajag? Nav jau vairs laiks, kad katrs varēja sevi par celtnieku nosaukt un sačakarēt kāda kredītatkarīgā sapņu māju tā, lai sabrūk ātrāk, nekā kredīts atdots.

Bet tad, kad vismaz tagad spriež, ka vajadzētu reorganizēt izglītibas sistēmu, lai vairāk attīstītu arodskolas, visi bļauj, ka tas nav pareizi... Vispārizglītojošā vidējā izglītība ir derīga tikai tiem, kas pēc tam specializāciju iegūst augstākajā, citādi tāds nekam īsti nederīgs cilvēciņš vien darba tirgū nonāk.

Seene 22.07.2009 1:40

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja: iisteniiba ja padomaa, parastam auto piemerotaakas buutu tieshi divi dazhadi riepu paari. priekshai ko pret lietu, pakaljaa ko iscili klusu, tikai ar garenaam rievaam. tas taa, no auto izvirtibaam

Ja arī tu domā par priekšas bezpiedziņu, neies cauri - sūdīgos saķeres apstākļos var sanākt "apgriešanās braukšanai pretējajā virzienā, kustības virzienu nemainot"

Taisn'ība par riepām, bet noželojami paskatīties uz pakaļas "arpiedziņu", tiklīdz jānobrauc no sausa asfalta. Par ziemu vispār nerunājot...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti