iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 28.11.2008 20:40

sintris rakstīja:

TDIOTS rakstīja: O.K. tahanks RX par izklāstu , laikam turpināšu būt 'urla' ar divām 'mabilām'

Tut ti ņe praf Pats biju gana skeptisks,bet pēc randiņa ar RX-7 un tā sviča/adaptera iegādes šaubas iraid zudušas. Nu ir man tagad telefonā tas verķītis,verķītī divi LMT SIM karšu čipi un viss rullē. Uzlikts SIM 2 - privātais un SIM 1 darba Nr ar pāradresāciju uz personīgo numuru.Saņemu zvanus no abām SIM kartēm, ja vajag zvanīt izvēlos no kura numura.

Varbūt neesmu ierubījis fišku, bet neredzu da jebkādu traucējošu momentu šajā lietā.

P.S. Es nelobēju RX-7 biznesu, vnk.pie gadījuma vēlreiz viņam pateikšu paldies par preci.

Saprastu ja vēl darba nr būtu bez pāradresācijas un tikai darba laikā. Bet kāda &^*%^& jēga ir no divām savstarpēji pāradresētām kartēm vienā tīklā. Paskaidrojiet man lūdzu...

Seene 28.11.2008 0:35

RX-7 rakstīja:

Uggga rakstīja:

TDIOTS rakstīja: kā tas 2SIMu adapters izpaužās ?? waj der dajebkuram mobim??

www.youtube.com/...

Nju, šitais iekš video redzamais ir kkas baiss Lietoju elegantu vienas SIM kartes izmēra adapteri - tādu metālisku knibuci, kurā 2 mazās bedrēs tiek ielikti čipi no abām vēlamajām SIM un metāla vāciņš pa virsu... Lai iegūtu čipus no parastām SIM kartēm, jālieto vai nu speciāls rīks (tipa kompostrētājs - man tāds ir), vai arī šķēres (var sačakarēt SIM)...

Savietojams ir a pilnīgi visiem telefoniem, jo tas SIM pārslēgšanas softs sēž iekšā adapterī un lādējas mobzī no speciālām atmiņas adresēm, kas SIM standartā paredzētas tīkla operatora specfiskam softa kodam, bet pie mums neviens operators šo adrešu apgabalu neizmanto... Ienākošos zvanus var pāradresēt savā starpā starp abiem Nr., līdz ar to zvani nonāks tajā kartē, kas tajā brīdī aktīva. Zvanot uz āru varam pārslēgties uz to karti, kuru gribam izmantot... Adaptera setingo varam uzstādīt intervālu, kādā tas pats pārslēdzas no vienas SIM uz otru, lai nočekotu ienākošās SMS... Var arī izslēgt automātisko pārslēgšanos...

Skaidrojums foršs. Beidzot ir pavisam skaidrs - SŪC. Tas ir nevis "Dual SIM", lai vai kā dažiem gribētos, bet gan "SIM switch". Telefons, kas uztur patiesu "dual", spēj būt aktīvs abos tīklos vienlaicīgi, un to acīmredzot tomēr nevar panākt ar kautkādu adapteri vien.

Seene 26.11.2008 17:14

Uggga rakstīja:

Dzīvē neesmu redzējis. Par ienākošiem zvaniem tā kā saprotu, ka varētu pienākt no abām SIM, bet kā ar izejošiem, ja standartā truba nav paredzejusi izveles iespējas?

Arī ienākošajiem - kā telefons, kurš nav paredzēts vienlaicīgai darbībai divos tīklos, to dabū gatavu?

Seene 26.11.2008 16:54

raimondsm rakstīja: vecais labais dzinējs nav nemaz tik labs, 35-40% lietderības koeficients

Tas jau tik vasarā. Ziemā jau pie -10 mazajiem EkoTeciem pietrūkst siltuma salona apsildei. Attiecīgi pieeugot motora lietderības koeficientam parādās tādas lietas, kā autonomās apkures, kas ietaupīto devielu notērē siltuma ražošanai.

Seene 24.11.2008 16:19

Ozz rakstīja:

taapat tas viss naak no ķiinas

Nemaz ar ne. Vācijā ir ļoti daudz vidēji lētā darbaspēka ražojumi, kas kvalitātes ziņā ir krietni labāki par Ķīnas darinājumiem. Vai zini kur, piemēram ražo lielu daļu H&M adīto džemperu? Pareizi - Ogrē. Vai zini kādēļ tos nevar nopirkt Latvijā? Atkal pareizi - H&M dod savu dizainu kopā ar pasūtījumu un līgumu, kas tikai viņi paši tādus drīkst tirgot.

Seene 21.11.2008 22:57

Sretsked rakstīja:

Tātad maz tu kur esi bijis...trešā josla MĒDZ pāriet uz vidējo gan Vācijā, gan Anglijā gan arī Spānijā...kur to atceros. Atceries,Latgale nav visa pasaule.

+1

Visur Rietumeiropā pie trīsjoslu brauktuves sašaurinājuma likvidējas trešā josla, nevis kāda cita.

Seene 21.11.2008 13:49

Uggga rakstīja: Par zvanu pārlūku opcijām gan jau veikalā atbildētu

Ļoti maldies... Pārdevēji par šo mantu ir mazāk informēti, nekā fani, kas gaida tā parādīšanos. Arī gribas beidzot paņemt rokā un aptaustīt, lai var saprast vai ir vērts sev Ziemassvētkos uzdāvināt

Seene 21.11.2008 0:47

Bucefals rakstīja: Vienīgā info, kas varētu būt noderīūga, ir laiks, ko konkrēta a/m patērē tilta šķērsošanai, bet tā jau laikam ir zinātniska fantastika.

UK un USA ar šādu metodi aizstāj fotoradarus. Tā ka būs vien ļoti skarbā un nebūt ne dārgā realitāte.

Seene 20.11.2008 15:15

Siksparnis rakstīja:

Seene rakstīja:

Master_D rakstīja: Ok - bet ja mana sieva to auto pārdod man, un mainās ne tikai turētājs, bet arī īpašnieks - teiksim es izmaksāju atlikušo līzi Hanzenei...?

Tad taču tai 4. klasei nevajadzētu vilkties līdzi...?

Nevilksies līdzi. Bet paliks krājumā sievai un nopērkot nākamo uz viņas vārda tas jau uzreiz saņems 4. klasi. Tātad pērc no sievas līzingauto. Un lai viņa pērk žiguli, kam piesiet savus grēkus.

Vai tad tā malus klase celsies, ja pa to žiku nemaksās apdrošināšanu?

Necelsies. Bet ja žiks netiks norakstīts, tas ar visu sev piesieto BM klasi turpinās eksistēt CSDD reģistrā un 4. klase nekur citur netiks pārnesta. Ilgtermiņā gan iespējams var rasties problēmas ar to, ka tev pieder lūznis, ko neesi utilizējis paredzētajā kārtībā. Bet nu tur jau atkal var kautko sadomāt, ja tāds laiks pienāk. Vēlams būtu numurus saglabāt. Un tad pie vajadzības jau var pieskrūvēt kādam sētmalē atrastam rūsas pikucim un atdot Tolmetam.

Seene 20.11.2008 15:11

Master_D rakstīja: Skādi nodarīju es ar sievas auto

Līdz ar to, 30% nost ir gan manam personiskajam ratio (kas bija ap 13 ) gan sievas auto (kam bija 6)

Nu tad ej strīdies. par katru avāriju ir piemērojams 2. klašu "sods" tikai VIENAM BM pārim! Abiem noņemt nevar.

Seene 20.11.2008 13:59

Master_D rakstīja: Ok - bet ja mana sieva to auto pārdod man, un mainās ne tikai turētājs, bet arī īpašnieks - teiksim es izmaksāju atlikušo līzi Hanzenei...?

Tad taču tai 4. klasei nevajadzētu vilkties līdzi...?

Nevilksies līdzi. Bet paliks krājumā sievai un nopērkot nākamo uz viņas vārda tas jau uzreiz saņems 4. klasi. Tātad pērc no sievas līzingauto. Un lai viņa pērk žiguli, kam piesiet savus grēkus.

Seene 20.11.2008 11:38

boliks rakstīja: Rēali datums kad mainās BM klases ir 15 septembris. Bet ja auto pērc jūnijā tad tev iedod avansu un klasi jau pārliek uz lielāku (pie nosac'ijuma ja nav avārijas).

Fīča ko esmu izpīpējis ir tā, ka Volvo vajadzētu meiģināt nopirkt polisi vēl uz gadu par veco cenu. bet ar Audi vajadzētu darīt tā ka ir jānopēr vēl viens autiņš labāk VAZ ,(jo tam ir mazāka OCTA defaultā) 6 klase un pēc tam to vajadzētu mēģināt pārnest uz AUDI līdz ar to tiktu iegūta 5 klase.

Manuprāt vispareizākais - pārreģistrē Audi uz kādu draugu lai pats pēc CSDD datiem paliec bez auto. TAD nopērc Žiguli un pieprasi, lai tev uz viņu pārnes Malus klasi, kas tajā brīdī būs piesaistīta tikai tev personīgi, nevis pārim ar auto. Apdrošini žigsi uz 3 mēnešiem un pa kluso nolikvidē. Šo triju mēnešu laika piereģistrē atpakaļ savu AUDI ar jaunslēgumu. Turpmāk lidz nāvei skaitīsies laimīgs žiguļa īpašnieks un 5 klase būs piesieta jūsu pārim. Dzīvē protams neko tādu neesmu mēģinājis, bet apmēram tā Bonus-Malus sistēmai vajadzētu darboties pēc tā, kas no viņiem ir izspiests pēdējo gadu biežajās diskusijās, kuru rezultātā sev esmu izcīnījis 15. klasi - t.i. vismaz 2 būtu nošmaukuši, ja pats necīnītos ar LTAB un nestāstītu viņiem, ko un kā ir jāapvieno. Rezultātā pēdējā OCTA savam 2130kg smagajam auto uz gadu izmaksāja 49Ls

Seene 20.11.2008 11:24

msh rakstīja: Tagad tik tā jautrība sākas, paies vēl kāds laiciņš un sāks sprāgt badā visādi papīru smērētāji, tad vēl tas loks atgriezīsies atpakaļ... Pastāsti kādā jomā strādā, ja jau reiz taisies jaunāku un sliktāku opeļsābu pirkt

Esmu IT uzņēmuma 50% īpašnieks, ja tas tev ko palīdz. Ņemot vērā pārmaiņu laikus ir pāris idejas ko pasākt arī citās nozarēs ar vēl augstāku pievienoto vērtību. Tas gan attiecīgi varētu būt iemesls atlikt jauna auto iegādi un līdzekļus ieguldīt citur.

Un vissvarīgakais noteikti bija piejaukt tēmai "jaunāku un sliktāku opeļsābu" Pirmkārt jau neteicu, ka domāju pirkt jaunu SAAB, un, otrkārt, nekas vairāk jau kā skaudība, ka pašam acīmredzot pat jauna baudāma līzingMeriva nesanāk, tas nav...

Seene 20.11.2008 0:01

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Kindzulis rakstīja: nu tikai nevajag tie kas pashi chinjiija- tie arii tagad to dara...lielaakoties ... tos kuri megaaneem un golpiem lampinjas servii maina- neskaitaam

Nu tad es esmu izņēmums... Bet man jau gan liekas ka daudzi, kas grūtajos laikos prata auto labot, šobrīd ir pratuši atrast savu vietu dzīvē, lai to vairs nevajadzētu darīt.

Tagad taisni tie grūtie laiki ir klāt, tikai vietas atradēji nu brauks ar sabtransu, nevis skrūvēs

Ne gluži tā bija domāts. Cilvēki, kam rokas neaug no pakaļas un galva ir vietā arī šobrīd nekādu krīzi nejūt. Ar sabtransu būs jābrauc tiem, kas iekārtojās siltās vietiņās "pa draugam" vai tamlīdzīgi, īsti nesaprotot ko tur dara.

Šobrīd es, piemēram, beidzot sāku domāt par jauna auto iegādi, jo pateicoties tam, ka masveida nesegtie kredīti ir piegriezti, beidzot auto cenas tuvojas normālām. Nepaies ne pusgads un varbūt arī apģērbu par normālu cenu varēs nopirkt tepat.

Seene 19.11.2008 17:50

Kindzulis rakstīja: nu tikai nevajag tie kas pashi chinjiija- tie arii tagad to dara...lielaakoties ... tos kuri megaaneem un golpiem lampinjas servii maina- neskaitaam

Nu tad es esmu izņēmums... Bet man jau gan liekas ka daudzi, kas grūtajos laikos prata auto labot, šobrīd ir pratuši atrast savu vietu dzīvē, lai to vairs nevajadzētu darīt.

Seene 19.11.2008 16:16

anonimikis rakstīja: 3.kārtas shēma ir kaut kur pieejama?

www.riga.lv/...

Seene 19.11.2008 15:38

robchix rakstīja:

Kas trauceeja taa tilta galaa uzveidot normaalu apli?

Pārvadu kompleksa 3. kārtas projekts. Apli nevar būvēt tur, kur ir jābūvē tilta turpinājums.

Seene 15.11.2008 1:18

Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.

??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?

Seene 15.11.2008 0:43

Kindzulis rakstīja: nu jaa- teema par to ka taas caurspiidiiguma bleenjas neizklausaas paaraak ticamas....

Ja nebūtu šo "blēņu", Parex būtu tirgus līderis, nevis izpārdevis savus nekustamos īpašumus, apdrošināšanas kompāniju un beigās pašu banku. Tas vien jau arī ir iemesls Krievijas netīrās naudas straumes apsīkumam.

Seene 15.11.2008 0:11

Kaksis rakstīja:

RLaguna rakstīja:

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Jau šobrīd ir izteikts atpirkšanas piedāvājums un izskatās, ka jau visdrīzākajā laikā Parex kontrolpakete piederēs skandināviem. Es gan vairāk priecātos, ja valsts to banku paturētu sev, nevis samierinātos ar daļu peļnas un pārējo atdotu tur, kur jau tā mūsu naudiņa plūst lielos apjomos. Vienīgā nelaime - pēc līguma ir gada laikā japārdod, citādi K&K drīkstēs atpirkt.

Es īsti neibraucu, kas par problēmu tajā ka K&K atpirks, tipa līgumā ierakstīts ka varēs pat tiem pasiem 2 Ls???? Ja pa tirgus vērtību +/- tad tak pofig.

atpirkt par 2 Ls + viss ko LV ieguldījusi bankā + vēl kaut kādi %.

karoč K&K tādas naudas toč pagaidām domājams nav

Domājams ka ir daudz, daudz vairāk. Bet kāpēc nedarīt par valsts naudu, ja ir tāda iespēja. Tipisks gadījums kad partijas atsrādā sponsoram.

Šoreiz tomēr būs citādi... Jau tagad tirgus vērtība (esot zemākajā punktā) tam 51% ir krietni lielāka, nekā K&K piejamie līdzekļi. Ļoti tikt pie ši darījuma grib Krievija Alfa banka, tikai nevar... Ņemot vērā, ka pie mums ir spēkā ES un ASV banku darījumu caurspīdīguna prasības, tai nav tiesības pat izteikt piedāvājumu.

Seene 15.11.2008 0:02

Dragon rakstīja: Esmu praktisks un ekonomisks cilvēks. Ņemot vērā KASKO izmaksas, es pirktu KASKO tikai un vienīgi par pozīciju - auto nozagšana, ar nosacījumu, ja tā būtu nesalīdzināmi lētāka par +- vidējo komplektu.

Tatad tu arī "izklausies pēc pilsoņa ar riktīgi līku degunu"

Seene 14.11.2008 22:49

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Seene rakstīja: Es gribēju reiz apdrošināt auto tikai pret trešo personu prettiesisku rīcību - t.i. zādzību / huligānismu. Bet redz nē - tas vispar nav iespējams. Apdrošinātāji nav ar mieru nesaņemt no manis naudiņu par CSNg, kur esmu ar mieru uzņemties 100% pašrisku par savu vainu vai arī segt zaudējumus no vainīgā OCTAs...

neesmu antisemīts, bet tu izklausies pēc pilsoņa ar riktīgi līku degunu

Opā... No kā tāds secinājums??? Šitādai loģikai nespēju izsekot.

Seene 14.11.2008 9:32

Es gribēju reiz apdrošināt auto tikai pret trešo personu prettiesisku rīcību - t.i. zādzību / huligānismu. Bet redz nē - tas vispar nav iespējams. Apdrošinātāji nav ar mieru nesaņemt no manis naudiņu par CSNg, kur esmu ar mieru uzņemties 100% pašrisku par savu vainu vai arī segt zaudējumus no vainīgā OCTAs...

Seene 14.11.2008 0:32

M1A1 rakstīja:

Man mājā visas (siltās) grīdas ir no betona, sanāk pamatīga siltumietilpība. Pat pilnīgi nekurinot pa diennakti temperatūra nokritās par dažiem grādiem.

Eksperts neesmu, pagaidām pats tikai eksperimentēju

Ja pareizi atceros, pēc normatīviem nosiltinātai mājai bez kurināšanas t kritums ir 1 grāds 24 stundās

Pie cik lielas iekšējās un ārējās temperatūras starpības? Pilnīgi bezjēdzīgs rādītajas, ja nezini atbildi uz manu jautājumu.

Seene 12.11.2008 13:53

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Jau šobrīd ir izteikts atpirkšanas piedāvājums un izskatās, ka jau visdrīzākajā laikā Parex kontrolpakete piederēs skandināviem. Es gan vairāk priecātos, ja valsts to banku paturētu sev, nevis samierinātos ar daļu peļnas un pārējo atdotu tur, kur jau tā mūsu naudiņa plūst lielos apjomos. Vienīgā nelaime - pēc līguma ir gada laikā japārdod, citādi K&K drīkstēs atpirkt.

Es īsti neibraucu, kas par problēmu tajā ka K&K atpirks, tipa līgumā ierakstīts ka varēs pat tiem pasiem 2 Ls???? Ja pa tirgus vērtību +/- tad tak pofig.

Nav problēmu. Bet tad jau labāk skandināviem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti