iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Seene 26.10.2008 21:37

raimondsm rakstīja: Tas viss sākās tad, ka sāka mediji un bankas melot katram kredītņēmājam, cik tas gudrs, skaists, kredītspējigs un neviens īpaši neiebilda. Tad arī panesās purva pļavu arhitektūra, šarmelšeihas, plakanie tēvē un citu ekonomiku un ražošanu stimulējošu iekārtu iegade.

Nu gan sameti visu vienā maisā. Purva pļavu arhitektūra perfekti atbilst situācijas raksturojumam. Šarmelšeiha... Nu nez - arī padomju laikos cilvēki brauca uz jūru, vienīgi citā valstī. Kūrorta sarunvaloda gan joprojām krievu. Plakanie TV? Nu ko vēl izdomāsi - tad jau tadu pašu krīzi bij jārada krāsainajiem TV un vēl lielāku televīzijai vispār.

Seene 25.10.2008 14:07

anonimikis rakstīja: tehnoloģijas ir sūds un tam nav nekāda sakara ar to attīstību vai ne.

pie visa vainīgi parasti ir sēņveidīgi cipargalvas, kuri konfigurē tehnoloģijas pēc kaut kādiem algoritmiem, nevis domājot par reālo dzīvi.

Izklausas mazliet pēc viedokļa, kas piedērējās laikmetam pirms dažiem gadsimtiem. Tā laika cipargalvu Galileju arī apcietināja par tik stulbu domu, kā apstrīdet, ka zeme ir visuma cetrs.

Seene 25.10.2008 13:48

Yetti rakstīja: bija cieņa pret tevi...

bet nupat tu izņēmi apakšējās ribas....

Padomā tad labāk pats, cik reizes esi kādam bērnam aizvēris muti ar argumentu, ka esi vecāks un gudrāks, pat neieklausoties viņa viedoklī. Ņemot vērā, ka nesaprati manu domu, esmu pārliecināts, ka esi to darījis ne reizi vien.

Seene 25.10.2008 1:26

Yetti rakstīja: bez noniecināšanas...

A JA MAN NAV SAPRAŠANAS (POŅAS) PAR TO KO Tu STĀSTI.... ?

man ir 40, 50, 60....

apskaties, kā padzīvojuši cilvēki naudu no tā sūda (bankomāta) iegūst...

Tad paklusē. Visvairāk tracina tie "pieredzējušie" jauno cilvēku pamācītāji, kas par argumentu savai gudrībai uzskata tikai un vienīgi savu cienījamo vecumu un nekādi ne reālās zināšanas. Realitāte gan ir tāda, ka mūsdienu pasaulē ar lielu dzīves pieredzi vien nekur netiksi - tehnoloģijas apsteidz matu sirmošanu.

Seene 25.10.2008 1:09

Einstein rakstīja: Nu par Neste karti nezinu....; es par to, ka, maksājot ar bankas karti, var iebraukt mīnusos, jo tad, kad Tu iebāz karti, šie kautkādā bezsakarā nobloķē noteiktu summu, teiksim 30 latus. Tu zupu ielej pa 20, bet desmitnieks paliek kautkur karājoties gaisā. Pēc kautkāda viņiem vien zināma laika viņi itkā atbloķē to summu, bet man pašam un vēl dažiem paziņām ir gadījies, ka viņi to tomēr piemirst izdarīt. Kačāt pravas pret banku arī ir nesekmīgi, šie vien noplāta rokas. Ar vienvārdsakot, lai bencīns finālā nesanāktu par 50% dārgāks, labāk maksāju skaidrā, vai, ja nav skaidrā, leju suckoilā.

Lasi pa burtiem. L.O.H.S. Šāda problēma bija aktuāla pirms nu jau daudziem gadiem. Jau toreiz, ja bija kaut minimālas zināšanas par elektroniskajiem norēķiniem, bija zinams, ka 100% rezervētas summas tūlītēju atbloķēšanu garantēja vēlreizēja kartes ielikšana pēc uzpildīšanās (tas arī gan agrāk gan tagad ir nepieciešams čeka saņemšanai). Lai šādas zināšanas iegūtu, vajadzēja izdarīt kaut tik nedaudz, kā izlasīt informāciju, kas tika izsniegta buketiņā kopā ar bankas karti. Šobrīd banku sistēmas ir attīstījušās un attiecīgi rezervāciju ir iespējams atcelt daudz operatīvāk - respektīvi šādas transakcijas vispār neuzrādās nekādās atskaitēs, izņemot sistēmas logus. Ja ir jautājums par to kādēļ šāda rezervācija vispār ir nepieciešama - banka nesniedz nevienam (arī tirgotājam) izziņas par tavu konta atlikumu. Viss, ko tirgotājs var uzzināt ir tas, vai šajā konkrētajā brīdī no kartes var apmaksāt pieprasīto summu. Degvielas iepildīšanas gadījumā konkrēta summa nav zināma, tādēļ tiek pieprasīts apstiprināt gatavību samaksāt kaut kādu iepriekš noteiktu summu (30 Ls rezervācija), kas pēc reālās transakcijas tiek atcelta, nomainot ar faktiskās summas apmaksas pieprasījumu.

Seene 24.10.2008 13:37

BusDriver rakstīja: Šodien ap 11:30 manīju fotoradarus uz Zemitānu tilta virzienā no centra uz Purvciemu pretī Dominai.

Tak vajadzēja uzlikt uz VEF tilta. Cita aršana būtu. To 30 tur neievēro pat trolejbusi. Uz zemitānu tilta tik tāda līdzekļu izšķērdēšana uzstādīšanas izmaksām vien sanāk.

Seene 24.10.2008 13:23

Einstein rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja:

Ir arī patīkami - ielejies, ieej, iedod dvacāru un brauc prom, nevis gaidi, kamēr tur ar karti jāakarējas, vai jāskaita kapeikas Sēne mošk lejas suckoilā, tur gan nav šķirbas - rindas ar hamburgeru rīmām ir vienmēr + apdolbījošās reklāmas liek pašam arī vienu paņemt

P.S. Stāsta, ka plastmasas bākā probas ar kondensātu esot minimālas

Lejos Nestē, kur vispār nekur nav jāiet. Un skaidru naudu pārsvarā lietoju tikai pusdienojot.

Nestē ar karti maksāt var sanākt dārgāk, ja kas... Es tāpēc jau n-tos gadus tikai naudu bāžu tai automātā...

Šito gan tu varētu paskaidrot sīkāk. Kā tieši ar karti ir dārgāk? Man gan sanāk maksāt tikai nākamajā mēnesi un vēl ar 1 santīma atlaidi.

Seene 24.10.2008 13:15

msh rakstīja:

Ir arī patīkami - ielejies, ieej, iedod dvacāru un brauc prom, nevis gaidi, kamēr tur ar karti jāakarējas, vai jāskaita kapeikas Sēne mošk lejas suckoilā, tur gan nav šķirbas - rindas ar hamburgeru rīmām ir vienmēr + apdolbījošās reklāmas liek pašam arī vienu paņemt

P.S. Stāsta, ka plastmasas bākā probas ar kondensātu esot minimālas

Lejos Nestē, kur vispār nekur nav jāiet. Un skaidru naudu pārsvarā lietoju tikai pusdienojot.

Seene 24.10.2008 12:39

RLaguna rakstīja:

Seene rakstīja: Savukārt, piemēram, manam auto ir 64 litri, kas pusbākas gadījumā ietaupītu 32kg (t.i. ļoti mazu pasažierīti), bet patēriņa starpība pilsētā, braucot vienam, vai braucot pieciem ar pilnu bagāžnieku, nepārsniedz 0.5 l/100km.

nevis 32kg, bet 32*0,7=22,4kg, jo 1l benzīna ir ~0,7kg

nu vēl jo vairāk tas nozīmē, ka ir bezjēdzīgi rēķināt ietaupījumu uz līdzi vadājamo svaru.

Seene 24.10.2008 10:38

Arsmens rakstīja:

RLaguna rakstīja:

Ozz rakstīja: ja cilveeks lej ik pa 300 km pa 30 ls degvielu, tad logjiski, ka baakaa vinjas paliek aizvien vairaak...

vismaz es taa daru...pieradums

man atkal slinkums katreiz turēt to mēlīti nospiestu lai ielietu tieši 30Ls.

patīkamāk ir liet pilnu bāku un tad var novērot cik santīmi vao Ls ir iesipti

iesipt santiimu labaak sanaak braucot ar patukshu baaku, jo braucot ar pilnu tu vadaa liidzi svara zinjaa 1 pasazhieri

Nefig nesanāk - iztērētais laiks un degviela lieku reizi braucot uz DUS ir dārgāki, nekā tas, ko sanāk ietaupit uz patēriņu. Nav jau tā, ka kādam auto bāka būtu nesamērīgi milzīga pret motora paramatriem. Visiem mazmotoriem, kas jūt katru lieko kilogramu arī ir mazas bāciņas. Savukārt, piemēram, manam auto ir 64 litri, kas pusbākas gadījumā ietaupītu 32kg (t.i. ļoti mazu pasažierīti), bet patēriņa starpība pilsētā, braucot vienam, vai braucot pieciem ar pilnu bagāžnieku, nepārsniedz 0.5 l/100km.

Seene 24.10.2008 10:00

msh rakstīja:

kliks rakstīja: Bāc, būtu kādam nr.zīme TRIPERIS, to gan paņemtu par 1000 naudiņām. 2.5k nav spēka pacelt šais laikos...

Ja likums atļautu tāda eksistenci...

Par tēmu - aizvakar ielejoties, 1,7l vairāk ielieti, nekā pirms nedēļas Varētu katru nedēļu tāds kritums notikt

Nja, vai tiešām ir vēl saglabājušies šitie dīvaiņi, kam mainās ielietās degvielas daudzums atkarībā no cenas? Manam auto gan nav staipīga bāka.

Seene 24.10.2008 1:01

_PN_ rakstīja: Dīzeļi vispār iesūkā. Pagājušajās grīvdienās 3.0 TDI pakāsa atmosfēriskajam 3.0 benzīnam.

Dambretē vai hokejā?

Seene 23.10.2008 13:50

kliks rakstīja: Lasīt protu, tikai nekādi nevarēju atrast. Tagad zinu. Būs OK un stresam nav pamata.

Tavs pirmais teikums bija daudzsološs: "Kāds ir debils - vai nu es vai visi šietie beztabu un tautasbalss veidīgie."

Secinājumus izdari pats

Seene 23.10.2008 13:42

msh rakstīja: Priekš trīslitrīga ķīseļa normāla kārba.

Fanam normāls kārbas garums - taisni kā man

Nau normāla... Uz bāņa 6 ātrums baisi pietrūkst

Seene 23.10.2008 11:57

Ozz rakstīja: tas joks par nepaartraukto liiniju rullee...

un galvenais, ka viss legaali

Video ir? Nav jau nemaz tik droši uz aci pa gabalu noteikt, kurā vietā līnija sķērsota.

Seene 23.10.2008 11:55

Nezinite rakstīja: izklausās, k air kaut kāda starptautiska konvencija, ko Latvija parakstījusi, bet aizmirsusi par to informēt sabiedrību, kur nu vēl - iestrādāt likumos..

Izskatās, ka ir kautkāda vietējā publika, kas ir aizmirsusi izlasīt CSN un nav informējusi par to CSDD, saņemot tiesības

Seene 23.10.2008 10:57

Kaspersky rakstīja: 2700@160km/h ? Tev astoņpakāpju kārba?

Un kas tev nepatīk? Man 5-pakāpju ir ~3000 pie 160km/h.

Seene 23.10.2008 10:50

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Stāvvietā tas pats - jāiet ar kājām no trešās rindas - agrāk vismaz otrajā varēja kadu vietu atrast.

tas gan drausmīgi, ne? Klau, cik tu sver? 190 būs? Un augums droši vien kādi nuu...155 cm ?

Pats droši vien savu auto vienmēr centies nolikt pašā tālākajā kaktā?

Tiem, kam patiešām grūti ar saprašanu - ar šo gribēju pateikt, ka auto skaits stāvvietā ir palielinājies.

Seene 23.10.2008 0:19

Kurš te teica, ka rindas kaut kur samazinajušās? Šovakar SKY Ganbejā gandriz nevienu brīvu galdiņu nevarēja atrast. Stāvvietā tas pats - jāiet ar kājām no trešās rindas - agrāk vismaz otrajā varēja kadu vietu atrast.

Seene 22.10.2008 15:51

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Seene 22.10.2008 12:59

ValdisM rakstīja:

kā ko darīja?

tā nobīde bija tik liela, ka bija jātaisa operācija un skrūvēšana

Kad salauzu atslēgas kaulu ar bija divi dakteru viedokļi - viens, ka pats sadzīs, otrs, ka jātaisa operācija un jāskrūvē. Un man nenāk ne prātā pārmest kaut ko tam, saskaņā ar kura padomu kauls ir saaudzis nedaudz šķībi (var sataustīt), bet toties esmu izticis bez rētas un narkozes, kas nebūt nenāk par labu organismam kopumā). Otrajā variantā papildus vēl pastāvētu iespēja, ka bez ārsta zīmes mani lidmasīnā nelaistu, jo pie patreizējiem drošības standartiem metāla daudzums būtu pilnīgi pietiekams, lai to uztvertu detektors.

Seene 21.10.2008 16:32

Ozz rakstīja:

cap rakstīja: [ Cita lieta, ka rietumos lielākoties arī šai kategorijai algas ir pieklajīgas, ir uzkrājumi u.c., bet mums līdz tam vēl tālu.

pardon...nepiekriitu...

mums jau ir gan rietumu algas (vismaz bija visaadiem šinderiem un paliigstraadniekiem stroikaas) gan arii rietumu cenas veikalos...

Pašam tev nepiekrītu. Algas mums nekādi pat teorētiski, nevar būt rietumu līmenī, ja sākot no viszemākā ienākumu līmeņa summārais nodokļu slogs ir līdzvērtīgs Vācijas _augstākajam_ progresīvajam nodoklim! Tajā pat laikā rietumu cenas veikalos tev neredzēt kā savas ausis - maksā vien kā pienākas kārtīgam latvietim. Nesen iegādājos IKEA lampu par 15 EUR - pēc tam to nejauši sanāca ieraudzīt vienā vietējā interjera veikalā - 80Ls!

Seene 21.10.2008 10:10

snow rakstīja: www.subaru.lv/...

www.usatoday.com/...

vai ta ir ari jaunajam 9-3 ?

pats saprati, ko pajautāji? es ne.

Seene 21.10.2008 9:53

msh rakstīja: Interesanti, kā tad tiek izveikti tie 90% - kaut kāds dubults tas sajūgs? Tad jau mošk elektronikas gļuku dēļ var palikt pavisam bez piedziņas[pēc gadiem, kad tādi sāks peldēt augšā]?

Grieze tikai vienam ritenim ož pēc parastās sistēmas [neatceros nosaukumu] kas cītīgi izmanto bremzes

Vārdu sakot, sābs kā sābs - ļurbo brīnums, kuru uz ceļa notur tikai elektronika

Izlasi pats www.haldex.com/...

Bet SAAB ezbrauci pilnīgi nepamatoti - paradi man kaut vienu mūsdienu auto, kas neapstāsies, ja elektronika pievils.

Starp citu Hadex AWD III ir ļoti daudziem pazīstama ar citu nosaukumu - 4motion. Un to arī kontrolē ECU.

Seene 21.10.2008 0:45

msh rakstīja: Haldex ir vismaz 10 gadus vecs un vispār saucams par 4wd, nevis awd

Būs jau gan tomer AWD, pie tam jauns, lai vai kā tev nepatiktu.

Haldex Traction AB is a division of the Swedish manufacturing company Haldex AB. It specialises in the development and manufacture of All-Wheel Drive systems. Haldex is currently producing their fourth generation AWD system called, by saab, XWD (Cross-Wheel Drive). The first generation of Haldex’s four-wheel drive system was introduced in 1998. Through continued product development, the system characteristics have been refined and improved for each new generation. Haldex is one of the leading suppliers of four-wheel drive systems.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti