Gachs rakstīja: 1.avatara nomaiņa bez maksas + lielākus avatarus
2.postu labošanas iespēja
3.jaunus smailus
+1000000000
Gachs rakstīja: 1.avatara nomaiņa bez maksas + lielākus avatarus
2.postu labošanas iespēja
3.jaunus smailus
+1000000000
Ideots rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Avatara nomaiņu bez maxas!!! Pliiz
nu jā.....tev tas ir tiešām aktuāli...
P.S. nekā personīga
Pilniibaaa piekriitu, arii tev dereetu nedaudz uzlabot fričeni.
Avatara nomaiņu bez maxas!!! Pliiz
Omega universaalis. Vismaz 95 g izlaidumam vietas bija aizmugures rindā ar maniem 1,95 pa pilno.
Kaadas bildes tam aparātam diez sanāk tumšajā diennakts laikā?
Runāju ar dažiem Vito īpašniekiem, viss lūstot un viss ir nežēlīgi dārgs. Piekare esot dārga, automāts arī čakarējās, turklāt ik pa laikam jūdzās nost centrālā atslēga, logu pacēlāji utt.
Ta kā Vito laikam atkrīt, ne velti vito cenas ir krietni zemākas nekā T4
Par Renault Traffic veel kaads var padaliities pieredzee, kādu bīdeli labāk meklēt un vai 1.9 nav par švaku ja iznāk piekraut pilnu mašīnu.
Kaada ir pieredze at Renault Traffic???
Un veel vai ir kaads megjinaajis ieks T4 multivan iekraut 1 tonnu?
superb rakstīja: ja RU nav problēma, tad www.catalog.auto.ru/...
Paldies,
Vai ir arii kada vieta kur var atrast origjinaalo info no VW, i neta atradu tikai prieks t5.
Kaa alternatiiva T4 varetu but kads tranziits vai renault traffic,
no jaunajiem interesants or jaunais citroen Jumpy, ja tik kvalitate i uzlabota.
Paldies par padomiem.
Buus jaapamēģina.
Kaads nezin, kur var atrast pilnu tehnisko informaaciju par t4 2,4D un 2.5 TDI, nekur goolgee neko prātīgu nevarēju atrast.
Interesē tādi tehniskie, kā patērīņš, kravnesība, max ātrums utt.
Kaadam ir nacies ar 2.4 D gaazt pa baani, cik vinjam ir max un vai ar viņu var normāli turēt 130km/h
.
Liels paldies SUPEB par izsmeļošo informāciju. Izasot to uzreiz kļūst skaidrs kas ir kas.
WV = rullee
Vito = suuc
Uggga rakstīja: Šeit www.autokrasas.lv/... vari ilustrēti papētīt, kas un kā būtu jādara, tad arī izlem, vai pats esi gatavs savu auto piekrāsot? Turpat arī adresi un kontaktus atradīsi, kur materiālus var iepirkt.
Paldies
Ir doma autiņam dažas šīkas piekrāsot, gribēju zināt tapēc ko var pasākt.
A kā ir ar tām krāsām, kuras dīleri pārdod tādās mazās pudelītēs kā nagu laka, priekš švīku aiztaisīšanas? Reāli palīdz, jeb padara situāciju vēl sliktāku?
Nesen tika lietots TT 720
Labs aparāts, r+a eiropa, viegli novilkt karshu apdeitus papildus balsis.
+ Var izmantot kā handsfree
+ labas kartes
+ pat ja pazūd signāls turpina +/- rādīt ceļu.
+ ir pat atzīmētas bendzīntanku teritorijas
+ uzrāda radaru atrašanās vietas
- no rīta paiet ilgāks laiks līdz atrod satelītu
- latvijā lauku ceļi tomēr maz atzīmēti
- vācijā atradu ceļu, kurš nebija atzīmēts kartē pie tam ne jau pirmā svaiguma ceļš.
IMHO latvijā vajadzība pēc tāda nav īpaši liela, taču vācijā bez tāda dzīvot grūti.
apaljais_buss rakstīja:
Seene rakstīja:
nomiks rakstīja:
Lai gan jau pašas bankas ir atzinušas, ka šodiien faktiski ir pazudusi robeža starp debetkartēm un kredītkartēm, jo katra banka arī debetkartes kontam piedāvā lielu overdraftu, kas pēc būtības ir tas pats kredīts kredītkartei.
Garām - īstai kredītkartei (un nevis Visa Open u.c. puskredītkartēm) NAV limitu no pārdevēja viedokļa. Līdz ar to tās pārdevējam garantē samaksu jebkurā gadījumā. Debetkartes savukārt pieņem tikai elektroniski un tās limita pārtēriņa gadījumā būs "tukšas". Savukārt kredītkartei ir iespējams piestādīt rēķinu, kas tavā bankas kontā izpaudīsies kā pārsniegts kredītlimits ar ļoti lieliem procentiem, ja neatjaunosi bilanci pāris dienu laikā.
Garām - mūsdienās nevienai kartei nav limitu no tirgotāja viedokļa, praktiski visas pārbauda elektroniski/online pret banku. Ja pārdevējs visu izdarījis pareizi, tad apmaksa tam garantēta gan debetkartēm, gad kredītkartēm, gan 'puskredītkartēm'.
Debetkartes (Visa Electron/Maestro) neņem tur, kur vajag garantēt kaut kādus maksājumus - autonoma, viesnīcu rezervācija - jo ja klients nozūd nesamaksājis, tad nav iespējams naudiņu iekasēt.
Tāpat debetkartes var neņemt tur, kur nav pieejami normāli sakari ar 'sauszemi' - lidmašīnas, prāmji, visādi maksāšanas automāti.
Open hansenei ir gan Visa Classic (ko autonomas ņems pretī), gan Electron, ar kuru sūtīs bekot gan autonomas, gan viesnīcas.
Tur jau tas joks, ka manu VISA Classic Open Vāczemē pretī autonomā neņēma.
Man pagāšnedēļ dēļ kartēm sanāca nepatīkams gadījums. Biju pasūtījis Doičlandē autiņu nomā, uzvaņiju uz banku un jautāju via mana VISA OPEN ir derīga izmantošanai auto nomā, bankā protams atbild ka no problems. saliku veselu čupu naudas uz konta un aidā uz Vāczemi.
A tur man saka, ka sorry, bet jūsu karte neiet, lai gan jau rezervācijas pieteikumā biju nosūtījis kartes datus un principā viņiem bija iespēja kartes datus pārbaudīt, taču reāli to viņi veica tikai man ierodoties.
Problēma nebija tajā, ka naudas nepietiktu, bet gan tajā ka viņiem pēc kartes kodiem dators aizliedz izsniegt šo karšu īpašniekiem automašīnas.
Tā nu ar visu varzu stāvu un domāju ko darīt, labi ka Vācijā man ir labi draugi, kas palīdzēja to visu nokārtot, taču pat viņiem neizdevās uzreiz visu nokārtot bez problēmām.
BTW neiesaku SIXT auto nomas pakalpojumus, lai gan autiņi labi, tācu nestandarta situācijās apkalpošana ir vienk drausmīga, darbinieki maz zinoši un parāk maz.
Janisss rakstīja: PERKU Golf II (86.g) pakalejo bamperi ar numura vietu un spoileri!
Ja ir piedāvājumi, tad sutiet uz - Janisss@tvnet.lv
lētāk sanāks nopirkt vēl tādu pašu golpu, www.tuning.lv - ķekavas aplis.
lamerok rakstīja: Ir daļējs BMW numurs (burti un divi cipari) kuru pierakstīja šoferis, kas brauca aiz BMW un visu redzēja, tākā vismaz viens liecinieks jau ir.
Avārijas situācija sekojoša, braucu pie zaļās gaismas pāri krustijumam, taisni. BMW no pretējās joslas stāv krusta vidū un gaida lai izdarītu kreiso pagriezienu. Man gandrīz jau esot krustojumā BMW sāk braukt, lai nobremzētu attālums jau bija par mazu, tāpēc es bremzējot griezos uz labo pusi, lai izvairītos no frontālās sadursmes. Kā rezultātā ieslīdēju smagajam riepā, kas stāvēja pie krustojuma labajā pusē. Smagajam protams nekā, ja neskaita nobrāzto rūsu uz diska. Man izsists caurums bamperā un salocīts spārns.
Varbūt tā dāma pēc tam nemaz neapjauta ka ir visa šī cirka iniciatore un tāpēc arī ar mierīgu sirdi aizbrauca.
BTW, kā parasti vainīgs BMW.
IMHO neizdevies vairants, ne velti vinjus vairs nerazo.
Magistrs rakstīja: Tagad modē ir krikets un beisbols.
Tikai bez bumbiņas, katram maskačniekam mājās ir pa spēles rīkam.
gonzalless rakstīja: Nu, kas tad buus? Vajag to zhurnaalus kaadam vai nee?
Kur var zurnaalinjus savaakt?
Un kas ir " Tehnika Jums" ???
zhuks rakstīja: Sveiki. Paredzēts tālāks ceļojums bez viesnīcām, tāpēc doma iegādāties kaut ko līdzīgu šim
www.xnet.lv/...
Vai kādam ir pieredze to lietošanā- plusi, mīnusi, lietošanas īpatnības u.c.
Vareeut buut labs, lai gan padaargs.
Eiiniivei forsha ir taa karseesanas fukcija, piemeeram ziemas laikaa dzilji igaunijas mezos gaidot kaarteejo dopu, eest siltu picu.
batka rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Kur tads rentgens ir???
Nu mosha ne rentgens, bet ir kautkāda tur pārbaudes metode ar kuru var tās mikroplaisas pārbaudīt.
Manam Bee Emmm Weee kādreiz bija līdzīga probza, un pamazām uz kartera vāciņa veidojās baltās putas. Tik pēc tam pamanīju, ka tosola bačokam pārspiediena vārsts nedarbojās un liekais spiediens izgāja ārā. Kolīdz uzliku normālu vāciņu tā uzreiz motors bija pilns ar putām.
Ko tauta saka par jauno Citroen Jumpy???