Kārtot: Augošā secībā
Peeecis 07.09.2010 15:34

Nortel rakstīja: Nevaru neko saņemt, nav abonēts ipasts.

Nu auto šodien iegādāts!

Būšu pateicīgs par visa veida infu- kur detaļas pērc (jaunas/lietotas) utt. Kurā servisā var uzticēt veikt dzinēja lielo apkopi (siksnas utt.)?

peteris.k at inbox.lv

Peeecis 06.09.2010 13:59

Nortel rakstīja: Fanam taisnība, lietuviešiem šis modelis ir topā.

Pats vairāk kā gadu lietoju šādu, tikai ar 2.0 16 vārstu motoru. Ir lietots arī 3.0 V6. Trīslitrīgais, protams, lidmašīna. Neko sliktu nevaru teikt par abiem. Viss atkarīgs no tā, kādā stāvoklī nopirksi. Ar motoriem problēmas nav bijušas. Piekares kā jau visiem auto mūsu ceļos, ik pa laikam kautkas jāparemontē. Detaļas nav dārgas. Dārgākais remonts bija pusass maiņa. Orģinālā "sborā" ar abiem galiem maksāja 160 Ls (salīdzinājumam, kolēģis mazdai6 par pusasi samaksāja 450 Ls).

Lielā apkope motoram: siksnu maiņa, ar visiem ruļļiem, sūknis, eļļas, filtri (arī kartera ventilācijas filtrs) ap 300 Ls. Piekare vienkārša.

Patika tas, ka salonu var iekārtot pēc patikas mainot beņķus, priekšējie pagriežās par 180 grādiem. Apsildi/klimatu var regulēt ar kreiso roku, radio vadās no stūres. Nav nekādu lieku slēdžu, viss ērti izvietots un aizsniedzams.

Mīnusi:

-kaitinošās salona apgaismojuma problēmas (te viņš ir, te nav);

-durvīm iekšpusē nav tradicionālo aizslēgšanas tapiņu, slēdzas tikai ar centrālo. Mitrā laikā kādas durvis mēdz nogļučīt, aizslēgties vai atslēgties tikai pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem. Aizmugurējās durvis arī var atslēgt/aizslēgt tikai ar centrālo. Ja aķis tukšs, tad pēc vadiem jālien cauri visam salonam.

Principā tikai braukšanas vaina. Subjektīvi liekas labāks un lētāks ekspluatācijā par šarānu, bet līdz T&C patālu.

Ja interesē, varu sameklēt remontu vēsturi.

Tagad meklēju kādu labu no GrandEspace IV.

Aizsūtīju Tev ipastu.

Peeecis 05.09.2010 16:15

Slinkais rakstīja: izskataas baudaams, bet tehniski noteikti suuc

Par to jau arī tas satraukums. Tā jau ir labi aprīkots, jaudīgs, ērts utt.

Peeecis 01.07.2009 15:20

Kuros šrotos meklēt priekšējo bamperi un kreisās puses miglinieku un pagriezienrādītāju minētajam auto?

Peeecis 06.12.2007 16:18

edzulis rakstīja: kas pērk tādus auto??? Patīk cilvēkiem problēmas...

Nav jau tik traki kā izskatās...

Auto ir labs un izturīgs- kārtīgs džips ar bloķējamu diferi un pazeminātajiem pārnesumiem. Ir arī ekstras- gaiša āda, klimats, el. beņķi, el. logi, el. lūka, kompass, automāts...

Auto tika ņemts no ASV, bija bišku uzsista priekša no apakšas, bet nekas traks. Noskrējis tikai 65000 jūdzes.

Peeecis 06.12.2007 16:13

edzulis rakstīja: kas pērk tādus auto??? Patīk cilvēkiem problēmas...

Nav jau tik traki kā izskatās...

Auto ir labs un izturīgs- kārtīgs džips ar bloķējamu diferi un pazeminātajiem pārnesumiem. Ir arī ekstras- gaiša āda, klimats, el. beņķi, el. logi, el. lūka, kompass, automāts...

Auto tika ņemts no ASV, bija bišku uzsista priekša no apakšas, bet nekas traks. Noskrējis tikai 65000 jūdzes.

Peeecis 05.12.2007 23:04

TDI rakstīja: da luudzu . par amiishiem - plazaa neiechekoji ??

Plazā gan neskatījos- viņiem ir amīši japāņiem?

Peeecis 05.12.2007 21:04

TDI rakstīja: Shampeetera un apuuzes krustaa iraid japanju/karejas autosu rez.d. bode , provee tur .

Paldies!

Peeecis 05.12.2007 18:54

Ar tām detaļām ir jocīgi- atsevišķas detaļas var dabūt Grosā uzreiz un lēti, bet citas jāpasūta un dažas pat nevar pasūtīt... tas jau nav ASV ražots auto- tas ir īsts japānis..

Varbūt kāds zina kādu japāņu autodaļu veikalu?

P.S. Nordē mēnesi jāgaida amortiņi un maksā 165Ls gabalā....

Peeecis 20.09.2007 17:48

traxis rakstīja: Kā īsti ir? Ja gaisa burbuļi ir degvielā, tad tas ir normāli?

Domāju,ka augstspiediena sūknis jāmaina/jāremontē. ir bijuši t'di gadījumi

Peeecis 15.09.2007 20:03

Klučus nomainīt var pats pa 20min

Peeecis 03.09.2007 21:27

LyNx8 rakstīja: Nu tad vēl es saprotu. Man arī aptuveni 35 tk km gadā, bet plānoju pāriet uz, piemēram, 2.4 GDI Galantu ar gāzi - degvielas ekonomija vēl jūtamāka nekā ar dīzeli, lai gan šitais TDi arī ir ļoti ekonomisks - man vidējais ir 6,2l par pēdejiem 4 tk km. Braucu pa pilsētu, laukiem, šoseju utt.

Nepērc to miskasti un vēl ar to 2.4GDI motoru- tas motors ir izgāšanās un inženieru kļūda. Iet krietni sliktāk par 1.9TDI, bet rij kā 3.0 benzīnnieks. Labam draugam tāds bija gandrīz jauns- pārdeva pa 6500eiro un bija laimīgs.

Peeecis 18.05.2007 14:56

Kur varētu dabūt stabilizatora atsaites augstākminētajam džipam? Pazvanījos uz vairākām vietām, bet visur ilgi jāgaida- nav uz vietas...?

Peeecis 05.04.2007 16:45

Lai salīdzinātu benzīna dzinējus ar un bez turbo, tad turbodzināja tilpums jāreizina ar 1,7. Tā notiek arī dalīšana klasēs dragreisiem.

sanāk,ka Audi ir 4.6l vs BMW 4.4l. BMW krietni smagāks, tāpēc iznākums loģisks.

Peeecis 30.03.2007 18:38

Ir situācija, ka vietā,kur pārkrāsots ir nedaudz nolobījusies laka.. Kā tur var līdzēt?

Peeecis 24.03.2007 0:47

Es izbraucu un nevienu labu vārdu nevaru pateikt... Lētums!!!

Peeecis 22.02.2007 22:07

TDI rakstīja:

Peeecis rakstīja:

viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?

Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.

Lai dīzelis iedarbotos pie -30,

1)tam jābūt labam dzinējam jau no rūpnīcas

2)visam jābūt ideālā kārtībā

3)jāpiedomā pie degvielas kvalitātes utt.

Vēl jau tas,ka tie sūdīgie dīzeļi pat nespēj sasniegt normālu darba temperatūru un piesildīt salonu.

Vispār ziemā viss ir slikti ar tiem dīzeļiem (kādiem 80% apmēram)

taa ir vakara pasacinja mazuljiem - par diizelja nedomaatiibu nu TAADAM aukstumam ?

Peeecis 22.02.2007 20:11

viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?

Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.

Peeecis 15.02.2007 23:08

anonimikis rakstīja: kā tu zini kā tā ķēde tur ir ?

grāmatā izlasīji vai pats redzēji ?

Tas taču ir BMW dīzeļmotors un ir skaidrs, ka tam ir ķēde!!!

Peeecis 29.01.2007 22:38

Ja ir labs termoststs, tad lpģiski domājot tam kartona gabalam nav nekādas jēgas....

Peeecis 31.10.2006 16:10

Paldies!

Peeecis 30.10.2006 20:32

1999.g Infinity QX4

Peeecis 30.10.2006 18:54

Ja taa, tad varbuut kaads var ieteikt kaadu normaalu servisu, kur to zobsiksnu nomainiit?

Peeecis 22.09.2005 14:47

Tirgoju daljas no e30 2durvnieka 320i!

Peeecis 22.09.2005 14:45

Vajag gaisa meeriitaaju 320i 89.g peteris.k@inbox.lv

Lasītākie raksti

Jaunie raksti