www.riepuserviss.lv to izdara par 30 EUR.
Veči to izdara zibenīgi (pie auto darbojas 2 vai sezonā pat 3 zelļi). Par kvalitāti nav problēmu. Un galvenais - tas atrodas Pārdaugavā.
www.riepuserviss.lv to izdara par 30 EUR.
Veči to izdara zibenīgi (pie auto darbojas 2 vai sezonā pat 3 zelļi). Par kvalitāti nav problēmu. Un galvenais - tas atrodas Pārdaugavā.
Vai tad ar 3K piektajā robā nepietiek?
Nu tad jau jauns Android radio būs lētāks (un ar daudz lielāku funkcionalitāti).
Nu tas man atgādina senu PadLaiku reklāmu: "Margarīns ir veselīgāks par sviestu. Labākajam margarīnam pat sviestu liek klāt".
Zvani tuvākajam Tolmet kantorim. Atbrauks, savāks un ieskaitīs kkādu naudiņu Tavā norādītajā kontā. Atskaitot transporta izdevumus kādi 50 EUR sanāks. Tā es izdarīju laukos ar vecu passatu, kad biju noņēmis ko man vajadzēja. Ja vajag likvidācijas papīru, tad gan būs jāaizbrauc uz to kantori.
Nu normāls noskrējiens (max 50 000 km) un normāls vecums (max 2 gadi) diemžēl neiet kopā ar paredzētajām finansēm. Jāizvēlas, ko vajag: normālu auto ar daudzmaz paredzamu uzvedību vai lātu nodzītu auto, kuram viss visu laiku būs jāmaina.
Man savukārt laba pieredze pērkot leišu "amerikāņus". www.plius.lt Pēdējie 4 auto tādi. Pēdējais Subaru Outback '15, nu jau 2 gadus LV būšu nobraucis un nenožēloju ne vienu brīdi. Protams visi bijuši sisti, bet jāskatās bojājumu vieta. Jāpērk auto ne vecāks par 2 gadiem un ar nobraukumu ne lielāku par 50 000 km. Tad iepriekšējais īpašnieks un viņa servismeņi nebūs savas līkās roķeles visās iespējamās (un neiespējamās) vietās bāzuši.
Benzīnnieks ar LPG ir ekonomiskāks par dīzeli (12 l LPG uz 100 km). Subaru labi sadzīvo ar LPG. Manā ģimenē sievietes nav sūdzējušās par Forester automātu.
Nu ja grib lielu klīrensu un zemu smagumcentru, tad jau jāskatās uz Subaru. Pie tam būs vēl piedevām pastāvīgs 4x4, nevis automātiska pieslēgšanās, kā Volvo.
Izmērs? XV -> Forester -> Outback.
Katrs izvēlas pēc vajadzības.
Vecākajiem automāts tups (man gan īpaši netraucēja), bet toties nenokaujams. Kārbu remontnieki pat nezin, kas lācītim vēderā, jo neviens tāds nenāk priekšā.
Jaunākajiem variators, strādā perfekti (manuprāt). Par ilgmūžību vēl īpašas statistikas nav.
Tas 8000 jau nobraukums km .
Nu tas ir "amerikānis" no izsoles. UN JĀSKATĀS, KAS IR BIJIS SISTS. No US nesistus auto neved. Nesaku, ka tāpēc slikts. Pats jau 2 gadus braucu ar Outback '15, kuru pirku Mažeiķos un esmu ļoti apmierināts.
XV tiešām izskatās labs. Piemērots Rīgas kvalitatīvajām ielām. Varēs bez bažām gan pa sniegu braukt, gan uz trotuāra uzrāpties.
Subaru. Akcijā pat trūcīgāku Outback var ieķert. Par Forester un XV pat nerunājot.
Kurš tad Tavu auto tā apskādēja?
Lambdas sensori mūsdienu auto ir vajadzīgi, lai kompis mācētu pareizu degmaisījumu gatavot. Ja nav izveikts kāds kompja programmatūras "uzlabojums", tad bez labmdām Tavs auto normāli nedarbosies. Būs gan kļūdas, gan sūdīga motora darbība, gan katalizatora maitāšana, gan lielāks degvielas patēriņš.
Nu 5.2 l/100 km benžas nav nekas īpašs. Man Subaru Outback ar LPG tērē 10-11 l LPG uz 100 km kombinētā ciklā , kas ~ atbilst (vismaz naudas izteiksmē).
Cienītais "raimondsm" sāka runāt par fiziku (nu patiesību sakot - pamatskolas līmenī). Pīelikšu savu pagalīti, lai tas ugunskurs turpina degt. Nu man skolā mācīja, ka strāvas avota iekšējā pretestība ( ideālā gadījumā - bezgalība) un sprieguma avota iekšējā pretestība (ideālā gadījumā - nulle) ir biku atšķirīgas lietas. Nez ko autors ar to domāja?
p.s. Kādreiz ar barošanas avotiem darbojos LPSR ZA PMI SKB. (Varbūt kāds pat mācēs šo atkodēt). Par šo tēmu pat kāds "sarkanais stūris" bija. Varbūt pat to kāds sapratīs.
Par 200% PIEVIENOJOS.
Subaru FB25 motorītim ir nieka 170 zirdziņi, kas tādam tilpumam tiešām nav visai daudz, bet subjektīvi kopā ar variatoru nejūt jaudas trūkumu apdzenot. Braucot no Rīgas Amatas gravā pacēlumā Outback viegli uzrauj līdz 120. Cik zinu ne pašam, ne draugiem ar Subaru motoriem problēmu nav bijis (9 dažādu gadu Outback un Forester). Acīmredzot te nostrādā F1 zināmais - jo lielāku jaudu no tilpuma noņemsi, jo īsāks mūžs. Kā saka, fiziku neapmānīsi.
2. Subaru vēl joprojām ražo auto ar H6 3.6 un četrcilindru boxeri 2.5 (motora kods FB25), kuri ir normāli gāzējami un par nemotoriem kaut kā negribas tos nosaukt.
3. Subaru Outback ar balonu rezerves riteņa vietā ar LPG nobrauc virs 600 km kombinētā ciklā (pie tam pa šoseju nesēņojot). Auto stāv garāžā un nekas pēc gāzes nesmird. Patēriņš ar LPG naudas izteiksmē ir mazāks nekā dīzelim (draugam ir analogs Outback, bet dīzelis).
Braucu ar Subaru Outback '15.
Kurzemes prospektā, pretim "IunA Gultņiem" vienmēr laba LPG cena.
Tas protams būs mans personīgais viedoklis:
1. Vai ir liela jēga pirkt vecu dīzeli? Kāpēc pirmais īpašnieks pirka dīzeli? Pareizi! Paredzēja DAUDZ nobraukt. Kāpēc pārdeva? DAUDZ nobrauca.
2. Vai dīzelis ir ekonomiskāks par benzīns+ LPG(patēriņš+ apkopes? NĒ. Dīzelis izmaksā dārgāk un ir vairāk nojāts.
3. Kāpēc tomēr pirkt dīzeli? Tas riebīgāk smird.
Nu STI ir ne tikai Impreza, bet arī FORESTER. Tos gan šeit dīleris netirgo, interesanti velk no Japānas un pārliek stūri uz pareizo pusi .
1. Mani Subaru pilniībā apmierina un tā īsti neredzu konkurentu, kurš kādā man svarīgā fīčā būtu labāks. Jā, vienkāršie atmo motori iet uz beigām, jaunais Forester jau nāk ar tiešo iešprici. Būs jāapgreidojas uz kādu '19 Outback, kamēr vēl tam ir LPG draudzīgs motors. Bet kad iznāks jaunās paaudzes Outback, vecos kādu brīdi pie dīlera varēs par draudzīgāku ciparu dabūt un Subaru ļauj uzlikt LPG nezaudējot garantiju.
2. CNG un LPG ir divas pilnīgi dažādas lietas. Šķiet, ka CNG tā īsti nekur nav populārs. LPG ir populārs Itālijā, Nīderlandē, Polijā un Lietuvā. Pie mums arī. Vācijā un Čehijā arī var iztikt, pie skandināviem diži jāmeklē. BET ar pielietām abām bākām (benzīns 60 l un LPG 80 l) var nobraukt vismaz 1200 km, lai cik arī smaga kāja nebūtu.
Nu šeit būs gan fanātiski dīzeļu aizstāvji, gan ne mazāk aktīvi "zaļie" (ELLEKTRO AUTO FANI).
No malas skatoties šķkiet, ka CO2 izmešu daudzums abiem transporta veidiem uz km diži neatšķiras. Cita lieta, ka bez CO2 izmešos ir vēl citas vēl kaitīgākas vielas, kuras tik viegli uzskaitīt nevar un vēl elektroauto izmantošana ļauj pārvietot izmešus prom no lielpilsētām.
Pagaidām elektroauto ir ~ 2x dārgāki par dīzeļ/benzīnauto un ar ierobežotu pielietojamību. Pilsētā/piepilsētā O.K., laukos, mežā uz trases tālbraucienā ne visai. Oponenti teiks, ka drīz sabūvēs uzlādes stacijas. Bet ja būs vairāk elektroauto, ko darīt, ja pie uzlādes punkta ir rinda un akumulators tukšs? Benzīna/dīzeļ/LPG rindā pagaidi 5 min. vai 15 min., bet ar elektro gaidīsi pāris stundas. Vēl jāsaka, ka elektro-SUV kategorijā izvēle nav nekāda.
Tādēļ es braucu ar Subaru Outback '15 benzīns/LPG un visticamāk arī nākošais auto būs kaut kas līdzīgs.
Nu man OUTBACKam '15 60k uz šiltes. Apkopes veicu pats (eļļa, filtri). Servisus apmeklēt nav bijusi vajadzība. Ak jā, aizbraucu pie čoma gāzinieka pēc 30k nomainīt gāzes filtriņu. Patēriņš gan (nesēņojot) 11 l/100 km, bet tas LPG. Pārrēķinot uz dīzeli/benzīnu naudas izteiksmē jādala vismaz ar 2.