Spriežot pēc TA datiem, tam auto ceļš uz "Tolmetu". Nav tik unikāls auto modelis, lai celtu no miroņiem. SS var atrast labākus aparātus. Tur taču viss izrūsējis un motoram arī "kapi".
Pagaidām vēl ir ražotāji, kuru auto ir pieejams ar pieklājīga tilpuma bez-turbo motoriem. Piemēram SUBARU. 2.5 atmo motorītis pagaidām vēl pieejams. Ražotāja degvielas patēriņa normās gan man iekļauties nekādi neizdodas, laikam smaga kāja. BET Subaru pat "no salona" auto drīkst aprīkot ar LPG (nezaudējot garantiju) un tad jau 12 l LPG uz 100 km finansiāli ir tīri patīkami.
Ar Forester bez apkopēm nobraucu 100 000 km, tikai pa vidu pats nomainīju filtriņu. Tad gan gāzinieks teica, ka reduktors riktīgi piedir..s. Bet neko, darbojās O.K., bez check engine vai citām problēmām. To motoru, kurš darbojas jau neremontē. Gan jau ka ar Outback vēl pēc pāris gadiem aizbraukšu pie gāzes veča tīri profilaktiski.
Var jau ar ievedmuitām čakarēt ražotājus. BET, par to tik un tā kāds samaksā un tas tik un tā ir auto pircējs. No tā patiesībā uzvārās neko lietderīgu neražojoši birokrāti. Tā tas ir gan Krievijā, gan US, gan pie mums. Patiesi brīvs tirgus visu noliktu savā vietā. Ražotu tas un tur, kur ir izdevīgāk, un iegūtu patērētājs.
Kad apskatos Nissan piedāvājumu kārtīgam pilnpiedziņas benzīnniekam ar AT, tad tās cenas vairs nešķiet konkurērtspējīgas ar, piemēram, Subaru Forester/Outback.
Jā, nu "obligātās" apkopes pie dīlera - tur jau ar zelta atslēgām visu skrūvē. Dēla draudzenei '15g. Yaris - pie dīlera eļļas un filtru maiņa 300 EUR, pie "Vasjas" maksātu tikai 60 EUR. Nopirkām Grosā - viss izmaksāja 30 EUR + 1 sundas darbs. Tāpēc jau es pērku līdz 2 g. vecus auto ar nobraukumu zem 50 k km (leišu amerikāņus) - nav KASKO, nav obligāto dīlerapkopju un vēl auto nav servismeņu sačakarēts. Patlaban braucu ar Subaru Outback '15 - viss "kedā", ēd savu LPG, nekas negrab, visur var izbraukt, piepūsts ar KROWN lai nerūsētu, braukšanas vaina.
Par CSDD un TA nesatraucieties. Manam auto (Subaru Outback 2015) vēl šie nemāk pieslēgties un airbagus pārbaudīt. Nopūšas un saka, ka ne esot šamējo datu bāzē. Tas nekas, ka es ar savu amatiru verķīti gan airbagus, gan ABS, gan riepu spiediena devējus redzu un varu kļūdas nomest...
Nu pagaidām tie elektroauto ir piemēroti tikai pilsētas režīmam (nu labi, daži var arī izbraukt uz tuvējo piepilsētu). Pat līdz Berlīnei ar elektroauto būtu nepārspējams piedzīvojums. Nemaz nerunājot par auto cenu, ekoloģiju saražojot akumulatorus un to, ka uzlāde nav lētāka kā benzīns (rēķinot uz km). Te var diskutēt par to, ka Tesla ir (vai arī nav) labāka par Jaguar un tie abi savukārt pārspēj VW.
Ja tas būtu Voyager 3.8 ar šādu nobraukumu un zināms, ka eļļa (kaut kāda) ir mainīta apmēram pa 10 k, tad vēl tā varētu teikt, BET mazmotors ar 160 k! Pasarg no tāda pirkuma. Otrajam īpašniekam gaidāmi "patīkami" rēķini servisos. Līdz 100 k jau tā Fabia ir O.K. Par eļļas maiņu ik pa 30 k vispār neizteikšos .
Nu Sharanam jau arī tās 3. ridas vietas par pilvērtīgām nesauktu. Bija dienesta Sharan (tas gan iepriekšējā paaudze). Reiz nācās 3. rindā līdz Daugavpilij. Ne esmu liela auguma (1.80), bet kājas vai nu plati izplestas vai uz vienu sānu šķībi. Tur var sēdināt tikai bērnus vai sievasmāti .
Pilnvērtīgas 7 vietas ir Renault Trafic un vēl pat kaut ko no bagāžas var ielikt.
Es ieteiktu pirkt "amerikāni" no Lietuvas vecumā līdz 2 gadiem ar nobraukumu līdz 50 000 km. Un, protams, skatīties bildes pirms remonta vai pirkt neremontētu. Man pēdējie 3 auto tādi. Pēdējais Subaru Outback '15. Nu jau 2 gadus esmu nobraucis un neko sliktu par auto nevaru teikt.
Neceri nopirkt lietotu nesistu auto.
Nepērc "no Vācijas" "mācītāja atraitnes" 10 g. vecu dīzeli ar 100 000 nobraukumu. Neviens vācietis tādu auto nepārdos. Pārdod ar defektiem vai, kad draud dārgi remonti.
Spriežot pēc TA datiem, tam auto ceļš uz "Tolmetu". Nav tik unikāls auto modelis, lai celtu no miroņiem. SS var atrast labākus aparātus. Tur taču viss izrūsējis un motoram arī "kapi".