Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
RX-7 25.11.2008 10:11

sintris rakstīja:

RX-7 rakstīja: Lietoju šo ilgi gaidīto aparātu kopš 5. novembra un varu pateikt, ka:.........

3) bača velk rovno 2 dienas, ja nepārtraukti lieto visas fīčas (foto, GPS, Wi-Fi u.t.t.)

..........

d) vairākkārtīgi pārslēdzoties no vienas SIM kartes uz otru un atpakaļ reizēm vairs nestartējas telefona funkcija un ir jārestartē...

Bet citādi - PERFEKTS AGREGĀTS

Lūgtum advancētam lietotājam dikti nesmieties,paprasīšu:

-cik reāli spējīga GPS? ātrdarbībā,

mazās ieliņas un province karšu materiālā kā?

-pēc Tevis sacītā jāsaprot ka Xperia ir divu SIMu dzelzis?

GPS ļoti normāls ātrums un precizitāte... Ir programmiņa QuickGPS tajā X1, kas ielādē no interneta GPS timing datus, kā rezultātā ātrāk notiek pirmreizēja vietas atrašana (šie dati nav jāsaņem no satelītiem). Nupat braucu uz Latgali - uz Preiļiem - Google Maps visas mazās ieliņas atzīmētas perfekti, pie kam fīča "Satellite View" (satelītfotogrāfijas no Google Earth) ļauj orientiēties pēc mežu masīviem, stigām, ēkām u.t.t., kas kartē nav atzīmēts... Ja nav tiešas debesu redzamības un GPS vēl nav atradis pietiekošu pavadoņu skaitu, tad aptuveno vietu X1 nosaka, analizējot signālus no dažādiem GSM torņiem - uzrāda apgabalu, kurā varētu atrasties (apli ar rādisu no pārsimts metriem līdz 1.5 km - atkarībā no torņu izvietojuma un daudzuma apkārtnē)... Pie kam man ļoooti patīk interneta ātrums - GPRS, EDGE, HSDPA - šitie visi uz viņa iet un iet šņākdami

Xperia X1 pats par sevi nav divu SIM dzelzis, bet nu jau vairākus gadus lietoju divu SIM adapteri un esmu apmierināts kā zilonis Ja ir interese, varu par 15 Ls tādu notirgot - man ir krājumā daži

RX-7 23.11.2008 15:35

Setup rakstīja:

Proxy rakstīja:

kaa reiz shaa eriksona razhotaajs ir HTC

Tieši tā...Xperia ir uz HTC Diamond bāzes taisīts SE ar WM

Tāpēc jau arī salīdzinu ar HTC - kad parādījās jaunie HTC agregāti ar GPS u.t.t. iebūvētām On-Chip lietiņām un Windows Mobile 6, likās, ka Ericssoni un Nokias nobāl jauno risinājumu priekšā... Bet, kad pataustīju X1, sapratu, ka hibrīds no HTC inovācijām un Ericsson pieredzes telefonu ražošanā ir tiešām izdevies - HTC idejas, kas viņu pašu izstrādājumos bija gļukainas un bremzigas, Ericsson "iepakojumā" nu dzīvo un darbojas tiešām tā, kā tām bija jādarbojas

RX-7 22.11.2008 13:45

Lietoju šo ilgi gaidīto aparātu kopš 5. novembra un varu pateikt, ka:

1) nekāda krāsa ne no kurienes nost neberžas (korpuss pārsvarā no metāla un tur vispār nav krāsas). Ekrāns izturīgs kā jauEricssoniem - nekādi screenprotector nav vajadzīgi - neskrāpējas... Man bija līdz šim P990i (kādus 2 gadus) un ekrānā neviena skrāpējuma. Tiesa gan krāsa tam 990-tajam no plastmasas korpusa stūros padila nost...;

2) nebremzē (salīdzinot ar, teiksim, HTC da jebkuru, pat pašu jaunāko modeli, vai ar jebkuru PocketPC) - strādā kā vējš

3) bača velk rovno 2 dienas, ja nepārtraukti lieto visas fīčas (foto, GPS, Wi-Fi u.t.t.) Tikai telefona gaidīšanas režīmā pēc tehn. datiem vajadzētu būt ap 600 stundām bet nav bijis iespējas izmēģināt...

4) zonu ķer ļooooti labi - dzudz reizes labāk par P990i un P910i

5) detalizēta informācija par katru zvanu IR APSKATĀMA (un tā jau ir Windows Mobile 6.1 fīča, nevis telefona

6) nepatīk tikai dažas lietas:

a) nezinu kādēļ, bet ņemot ārā no kabatas, kad aparāts ir standby režīmā, tas pats no šī režīma iziet;

b) reizēm kad ienākošais zvans un ņemu aparātu ārā no kabatas, attēls ekrānā pagriežas šķērsām (kā pie atvērta slaidera), pakarājas tā ap sekundi (nereaģē uz taustiņiem) un tad pagriežas normāli;

c) maziņa podziņa, ar ko atbildēt zvanus, tādēļ tai grūti trāpīt un sanāk mazliet čakars ar ātru zvana atbildēšanu;

d) vairākkārtīgi pārslēdzoties no vienas SIM kartes uz otru un atpakaļ reizēm vairs nestartējas telefona funkcija un ir jārestartē...

Bet citādi - PERFEKTS AGREGĀTS

RX-7 29.10.2008 22:16

anonimikis rakstīja: tankam tā lūka ir lai ārā līstu, nevis iekšā

Tu gribi teikt, ka tur ir sisķema "ņippeļ" - tuda duj, ot tuda #uj?...

RX-7 28.10.2008 8:14

anonimikis rakstīja: var jau uztaisīt lūku zem auto un līst iekšā pa turieni

būs vēl krutāk - tā nevienam nav.

Kā ta nu nav? Tankam ir

RX-7 27.10.2008 22:31

zeltaroka rakstīja: man liekas, cik izskata var spriest, iekapšana var gadīties diezgan tizla, jo parasti iekapjot mašīnā cilvēks saliecas uz priekšu, bet šeit saliecoties var dabūt pa savu ķirbi

Tam SAABam eņģītes ieliktas par zemu, tādēļ durvis nevar uzregulēt tā, lai tā paceļas pilnīgi vertikāli... Normālā variantā tās durvis pēc atvēršanas nostājas pilnīgi vērtikālā stāvoklī virs priekšējā spārna un durvju apakšmala labi ja sniedzas tik tālu, cik priekšējais panelis... Tādēļ nekāda pa ķirbi dabūšabna ne arī dubļi aiz apkakles nedraud

Starp citu SAABam izskatās, ka ir nopietnās nevis ķīnīzeru plānās bleķenes uzliktas

RX-7 24.10.2008 23:59

Yetti rakstīja: ...

te pat apkakāt nav ko... LSD ir nopietns kantoris.... tik smaidu rauj, vai cilvēks, TO ieguldīs iekš auto...

cipars i' puse no auto

Nu, nesmej nemaz - redz ka ir vēl tādi cilvēki... Kaut uz mani paskaties

RX-7 24.10.2008 23:57

... komplekts jauns, iepakojumā... Pa 2x gāzes atsperēm uz katru eņģi, eņģes regulējamas visos iespējamos veidos. Durve atslēgā veras kā parasti, un pēc tam "giljotīnas" veidā uz augšu... Nevis kā daži labi "atlupušo ausu" varianti, kas ļurkājas ka bail (aizpagājušajā AutoExoticā tas latvju šķūniga kantoris demonstrēja šo ķīniešu plāno bleķa variantu)...

RX-7 24.10.2008 23:53

uldiskru rakstīja: Ir klikšķis, ka vajag kupejniekam tādas uzlikt, bet pirms to darīt gribas parunāt ar cilvēku/iem kam tādas jau ir vai kas tādas ir licis. Vai te iegriežas šādi cilvēki?

Tās eņģes ir dažādas - sākot no ķīniešu mēsliem (atgādina dīvāna eņģes), ko te daža laba šķūninga firmele tirgoja Latvijā, un beidzot ar tiešām labām eņģēm...

Ja ir vajadzība, varu nopārdot LSD ("Lambo Style Doors") eņģes - to labāko un nopietnāko variantu - ko pasūtīju no ASV sev, bet šobrīd nav laika ņemties uzstādīt un laikam tā laika vēl kādu gadu nebūs...

Mans tel.: 28655578

RX-7 18.10.2008 14:20

Ozz rakstīja: it iipaši ja jaadziivo automašīnaa...

kriizes apstākļos

vo, vo...

RX-7 15.10.2008 23:15

Vārdu sakot - viena smadzene visam - nevajag atsevišķi maģi, nevajag tomtomu, nevajag telefonu, nevajag laptopu u.t.t.

Un pilnai sistēmai par 200 Ls varu piepārdot arī labu 4-kanālu auto pastūzi - lai tas viss arī skan, ja pircējam jau tāda nav

RX-7 15.10.2008 23:12

Ā - un kam tāds vajadzīgs? Mūzikai, tīklam, borta informācijas analīzei un ECU vadībai (varu iepārdot atsevišķi arī ODB2 interfeisu, lai kompis "runātos" ar auto borta sistēmām un ECU, varu sagādāt arī WAG [tas pats Audi sistēmām]), navigācijai, datu logošanai/video ierakstam, tālruņa brīvrocim mašīnā un dajebkam, kas tik ioenāk prātā - tas ir industriālais kompis, ko var izmantot visam, ko vien tam var uzdot darīt... Tik raksti draiverus, aplikācijas un štepselē klāt...

RX-7 15.10.2008 23:05

Tas verķis ir speciāli paredzēts lietošanai bargos vides apstākļos, HDD uz gumijas buferīšiem un automātiski parko galvas, ja G-spēku sensors sajūt ziepes... Pārkaršana nedraud, jo, pirmkārt, izmanto speciālu SiS čipsetu un CPU, kas maksimāli samazina siltuma izdalīšanos, toties ir pieejama max. takts frekvence jau nākamajā pustaktī pēc brīža, kad parādās vajadzība pēc CPU jaudas.. (atšķirībā no Intel Mobile CPU, kas to izdara tikai pēc kkādām sekunžu daļām). Otrkārt, tam ir pamatīga dzesēšanas sistēma - kā RackMount serveriem, kas arī tiek iespiesti šaurā, karstā vietā.... Treškārt - tajā iepakojuma kastē, kas redzama bildē, līdzi nāk ne tikai vadi un "apkakle" montēšanai DIN bedrē, bet arī rāmītis ap "fasādi" kā jebkuram auto maģim... Tā ka izskatās jauki un diskrēti - izslēgtā veidā nevienam īpaši acīs nekrīt... Nedomāju, ka mūsdienās vēl kāds tā īpaši nodarbojas ar zagtu maģu biznesu... Veikalos par kapeikām tādus var nopirkt.. Un neies jau nu kāds baigi nočolēt, ka tas ir kompis par 400 Ls....

Ja kādam cena liekas par lielu plikam sistēmblokam, varu piemest klāt arī kādus 60 Ls vērtu strāvas kontrolieri, kas palīdz nošatdaunot automātiski un iestartēt automātiski kompi pie ACC izslēgšanas un ieslēgšanas, kā arī aizsargā no aķa nosēdināšanas, ja tiek darbināts ilgas stundas pie izslēgta dzinēja... (sasniedzot notiektu sprieguma pazeminājumu, nošatdauno kompi - tāpat kā laptops, kad baterija gandrīz beigusies...)...

7" tačskrīns par 100 Ls, maza - mazītiņa klava par 20 Ls, GPS USB uztvērējs par 50 Ls...

Tas verķis mediaplayer režīmā nav jāstartē Windows vidē - viņam ir sava atskaņotāja programmatūra, kas sēž BIOS boot apgabalā un ielādējas momentā... Un to pleijeri vada ar fasādes pogām vai pulti... Fasādes pogas arī apgaismotas....

Arī Windows var ielādēt jo fiksi, ja izņem lieko no sistēmas ielādes reģistriem un .ini failiem ārā, kā arī, ja slēdz ārā uz Hibernate (netērē strāvu, kad izslēgts)... Bet jamam ir visi draiveri arī Linuxam Liec virsū ko gribi

Ā - un radio modulis par 150 Ls - entuziastu radīts, ne rūpnieciskais ķīniešu s*ds. No tām pašām komponentēm kā normālos kvalitatīvos auto maģos... Ar visu RDS... Vadās vaur USB, programmatūra integrējama daudzās autoPC aplikācijās, winampā, u.tml. Opensource...

Tādā, lūk, infa pie mana steidzamā sludinājuma... Vajag ĀTRI tikt pie naudas, bet tas auto, kam šis dators bija domāts, aizgāja pavasarī bojā...

RX-7 15.10.2008 14:18

msh rakstīja: Izrādās, kāds latvijā pat šitādu lieto

Un tas vari būt tieši Tu!

Aparātu var apskatīt manā fotogalerijā šeit...

RX-7 15.10.2008 14:18
RX-7 15.10.2008 0:27

modena rakstīja: cardriver.ru/...

Japp.... Kaut kas tamlīdzīgs, kā no tā ķīniešu vāģa, iznāca arī no 2. golfa, tikai uz pusi mazks, kad jams manam A8 purnā ievilka... Man pat airbagus neizšāva.. A8 drošība tiešām ir atstrādāta perfekti...

Un tas mūžvecais golfiņš tomēr pasīvās drošības ziņā arī ir krietni pārāks par tādu ķīnas brīnumu vai to pašu "veco labo" jauno Volgu.... Tai ar stūre ielocās tieši braucējam ģīmī un virsbūve sadalās pa šuvēm..

RX-7 08.10.2008 1:44

Laba akustika salīdzinot ar sliktu akustiku skanēs daudz labāk pie praktiski vienalga kāda signāla - kaut vai no televizora vai rādža izejas paņemta - vnk pat ziļoņausu tupklausītāja ausīs nonāks mazāk kropļojumu un blakustrokšņu, bet vairāk tā, kas nāk no avota, lai kāds tas būtu... Hi-end skaļruņu pamatprincips ir atskaņot maksimāli tuvu tam, ko dod ārā avots... Savukārt širpotreba mūsdienu tendence ir hipertrofēt dažas frekvenču joslas (parasti midbasu rajonā) tādējādi iegūstot kaut kādu skaņu, kas ir attāla avota atblāzma, un ja vēl visādi "digitālie efekti" resīverī tiek ieslēgti, tad "kokteilis RIEBUMS" garantēts Agrāko laiku audiotehnika, savukārt, hipertrofēja tieši 1 kHz apkārtni, kas redīja "plikas" skaņas efektu (balss diapazons bez augšām un basiem), jo vnk tehnika nespēja pietiekami skaļi un bez harmoniskiem kropļiem pavilkt pacienta vēlamo izejas līmeni... Protams, arī 80-tajos gados bija aparatūra, kas skanēja nesalīdzināmi labāk par mūsdienu širpotrebu... Lai arī ar 0.1% THD, bet toties "dzīvi", nevis kā mūsdienās - ar 0.001% THD rādītāju, bet totāli apgraizīti un mākslīgi... Tas ir tas pats, kas fotogrāfijai sagriezt skaisti spilgtas krāsas un baltā balansu, tai pat laikā iegūstot absolūtu neatbilstību tam, kā fotografējamais kadrs izskatījās dabā - ne krāsu, ne gaismēnu ziņā... Bilde smuka, bet absolūti mākslīga Un, ja paskatās dabā, izrādās, ka bildē redzamā rozā jaciņa īstenībā bija gaiši zila Vai dzeltenais krekls - balts... Vai violetā šalle - sarkana...

Un - jā - "skaļi" arī bija viena no širpotreba tendencēm - tiesa gan kādus 5 gadus atpakaļ... It sevišķi auto audio pasaulē... Tas radies no fakta, ka nekvalitatīva (citiem vārdiem, ar parazīttrokšņiem un frekvenču "bedrēm" pilna) akustika ļauj pat ziloņausīm sadzirdēt pamatkomponentus (balsi, basu, sitamos) minimālajā komplektā tikai piesamērā lieliem skaļumiem... Nemaz nerunājot par kkādām niansēm un visiem orķestra instrumentiem... Domāju, ka vien retajam, ieslēdzot auto rādžu uz LR-3 ("Klasika") salonā neiestāsies prakstiski klusums, kamēr nebūs uzgriezts uz gandrīz maksimālo skaļumu...

Turpretī laba akustika pie maziem skaļuma līmeņiem dos ārā pilnskanīgu skaņu... Un ierindas (neaudiofīlam) pilsonim pirmā atšķirība, kas būs reāli pamanāma, salīdzinot sliktas un labas akustikas klausīšanos, būs tāda, ka pēc nekvalitatīvas, kaut, viņaprāt, "krutas" aparatūras pusstundas paklausīšanās viņš jutīs totālu nogurumu un radīsies vēlme "mūziku" izslēgt, bet pēc labas aparatūras izmantošanas tās pašas tā paša avota skaņas klausīšanai kaut vai 3 stundas, šāda noguruma nebūs... Fakts iz dzīves...

RX-7 07.10.2008 2:04

Sviestc rakstīja: Skatos ka man tajā vienā tumbā stāv divi 4 omu skaļruņi ar jaudu 10w,ķēdē saslēgti, un viens pīkstulis 8 omi un 5w, atradu 8 omu skaļruni ar jaudu 1w,vai tādus tur vispār ir jēga slēgt klāt?

Tie \"butaforiskie\" skaļruņi tiešām visdrīzāk ir pasīvās membrānas. Paskaties netā info par akustisko sistēmu projektēšanu un teoriju, kas aiz tā visa stāv, un sapratīsi, ka šī zinātne ir pietiekoši sarežģīta, lai nevarētu pat cerēt, ka vnk pieliekot vairāk skaļruņu, skanēs labāk.

Un tie omi un vati, kas rakstīti uz skaļruņa, ir tikai aisberga virsūdens daļa - svarīgākie parametri, kas nosaka, vai konkrētais skaļrunis akustiski derēs konkrētajam tumbas korpusam, ir skaļruņa membrānas pašsvārstību jeb rezonanses frekvence, kustīgās sistēmas masa, membrānas diametrs un skaļruņa frekvenču diapazons... Un bez minētās tinuma elektriskās pretestības svarīgs elektriskais parametrs ir arī skaļruņa induktīvā pretestība... Un šos visnotaļ svarīgos parametrus, lai zinātu, kāds skaļrunis derēs minētajam tumbas korpusam, parasti zina tikai skaļruņa ražotājs un nekur tā īpaši nepopularizē. Kkādiem kreisajiem skaļruņiem šos parametrus vispār nekur nevar uzzināt, bet kārtīgi labi skaļruņi maksās labas naudiņas, toties ielikti nepareizā kastē un pievienoti nepareiziem krossoveriem skanēs sliktāk par prastiem kompja grabuļskaļrunīšiem...

Šai firmai: www.polo-elektronika.com/...

ir katalogs, kurā vari cerēt sameklēt vajadzīgos skaļruņus pēc visiem parametriem... Ja nemaldos, tad viņi izplatīja JBL marku...

RX-7 06.10.2008 0:29

Yetti rakstīja: Tu sevi, savu dzīves vietu vai TO dzīvokli slavē?

RX-7 06.10.2008 0:25

Zini - ja reiz taisa, tad taisa ar rezervi Celtniekiem nebija problēmu konstrukcijas metināt, nebija problēmu būvniecības laikā to 200 ciktur m2 šķūni ar 3-fāzu kalorīferiem piesildīt...

Un šobrīd nav problēmu pieslēgt da jebko, nebaidoties, ka visu laiku jāskraida uz drošinātāju kasti slēgt atpakaļ izsistos automātus, ja sagadās, ka veļas mašīna, cepene, trauķene, nosūcējs, tējkanna, gludeklis, TV, audio, apkures katls un džakūzis reizē vēl ar lampiņām un neiztrūkstošo ledusskapi rušina... Un, ja nu reiz elektromobili nāksies uzlādēt? Tad es būšu tam gatavs

Esmu pabijis svaigi izremontētā krutā dzīvoklī, kur nepārtraukti tika izbliezts centrālais automāts pie skaitītāja, jo jauda nepietika pat plikam boilerim, TV un veļas mašīnai - tiklīdz fēnu vai tējkannu ieslēdza, tā - ai, tumsa, tumsiņa...

RX-7 04.10.2008 23:57

Sorry - nevis TP, bet sadales skapja - TP pāri ielai vēl kādi 5 m - labi, ka nebija asfalts jārok vaļā

RX-7 04.10.2008 23:56

RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)

RX-7 04.10.2008 23:34

Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)

RX-7 04.10.2008 23:31

380V ir trīsfāzu tīklā starp fāzēm... Domāju, ka tikai un vienīgi tādēļ, ka tādu megakampienu strāvas, lai samērīgi īsā laikā salādētu tos diezgan ietilpīgos (maigi sakot) aķus, parasta "bitovaja" rozete un vadiņi nepavilks... Kā jau MSH pareizi minēja - lai nevajadzētu tik resnus vadus (vienīgi viņš kļūdījās, runājot par "grīdā mīšanu" - tur - ticiet man - IR RESNI VADI, a vot lādēšanas laikā tā "astīte", ko rozetē štepselē, nosviltu ka nemetas, lai vajadzīgo jaudu paņemtu no 220V tīkla...)

RX-7 01.10.2008 1:49

msh rakstīja:

... Bet par kaut kādu mūžību - nolaidies uz zemes, pat vislabākā eļļa nenovērš berzi uz cilindru sienām un tāpēc agrāk vai vēlāk pienāk brīdis, kad spraugas paliek pārāk lielas - virzuļi un gredzeni nopērkami tikai oriģinālā izmēra, kā lasīts, tādēļ, ka tas alumīnija bloks ir tik saspiesti uztaisīts, ka tur vienkārši nevar izslīpēt remontizmēru... Cita lieta, ka normāli braucot tas resurss ir diezgan liels, kā arī - dzirdēts ka pat ar eļļas strebienu 1l/1k km vēl ejot normāli Cita lieta, ļoti ticams, ka īpašnieks varēs regulāri lambdas mainīt

Da ne jau par mūžību absolūtos lielumos ir runa - viss ir relatīvs... Salīdzinot ar citiem dzinējiem, šim ir milzīga resursa rezerve Un eļļu V8 vai W12 ēd tikai pie lielām slodzēm/apgriezieniem, jo tā tam konstruktīvi jābūt.. Pirmkārt - cilindru sienas notur eļļu uz sevis, lai gredzeni pa tām slīdētu, tādēļ tā eļļa, kas pie sieniņām, nonāk degkamerā... Pie 1000 rpm tātad tā eļļa nonāk x mg/min., bet pie 7000 rpm attiecīgi 7x vairāk tajā pašā laika vienībā... Ja "strebienu", braucot rāmi nemaz nevar piefiksēt, tad to jau mana, ja brauc pārsvarā dinamiski... un dinamiku šie motorīši pieļauj pietiekami iespaidīgu Un vēl - pie augstām slodzēm samērā daudz atgāzu tiek iepūstas gar virzuļiem karterī... Tās tad arī parauj eļļas šļakatas caur kartera vēdināšanu ieplūdē, kā rezultātā arī pieilgstoši lielām slodzēm palielinās eļļas patēriņš...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti