Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
RX-7 14.04.2004 14:15

To Jansons:

Jā, tā pati.. Aigars Matvejevs bija tās iepriekšējias īpašnieks...

Bet nu tagad tā ir cita mašīna - sarijusies "Biovitālu" un "Pumpanu" [addsig]

RX-7 14.04.2004 14:23

Supra arī tā neko ... nopietna... un smuka...

A kāpēc Tev avatarā cits auto - nofoķē un ieliec Supru![addsig]

RX-7 14.04.2004 15:15

tā jau arī gribēju teikt - ieliec to jauno... Bet, ja Tev patīk vecā, tad atstāj veco... [addsig]

RX-7 15.04.2004 2:36

Jāaa.... Mr. Ozona turbomotors griežas tīri konkurentiski tomēr... Man jāpiestrādā pie uzsākšanas (bez rīstīšanās )... Citādi prom tieku tikai tad, kad šis slēdzas no 4. uz 5. (es - no 3. uz 4.) un nočakarējas A kā man no 1. uz 2. pirmajā braucienā nočakarējās... kauns pat atcerētis... laikam nonervozēju - kā nekā pirmo reizi reālā dragā 1:1...[addsig]

RX-7 15.04.2004 11:30

... jā, bloķa vairs (vēl) nav... kāds to pirms manis ir laikam salauzis un ielicis tur parastu diferi... Bet nekas, ir ievadītas sarunas par krievu bloķa dabūšanu un pielāgošanu manam tiltam... [addsig]

RX-7 15.04.2004 11:32

Būtībā tās bloķa nebūšanas dēļ nevaru uzsākt ar apgriezieniem, pie kuriem ir max. jauda... tādēļ jāsās ar kādiem 2000, bet pie tiem man vēl raustās tas motors un neiet... Piektdien, cerams, tiksim uz pēdām tai šaizei ar raustīšanos un tukšgaitas apgr.

...[addsig]

RX-7 15.04.2004 12:41

Dzirdēju, Remus, ka Tavam bračkam tur dažas šaizes tomēr esot... Itkā sists no Vācijas nācis un Latvijā ķīlēts... Vai tiešām tik labi griežas? Būs jāsarunā kādreiz paskrieties Man jau ar no rūpnīcas varianta tālu vēl nav aiztjūnēts... katalizatori izmesi laukā, ieplūde paslīpēta un tas pagaidām viss... Stāsta, ka tava bračkas RXam arī katalizatori esot amputēti un izpūtējs pārtaisīts, vai ne tā? Un, ja jauns sajūgs stāv iekšā, un arī bloķis funicē, tad jau var konkurēt [addsig]

RX-7 15.04.2004 12:43

Vetal, kur Tu šajos laikos atradīsi standarta RX-7? Kurš muļķis pirks ellē dārgus katalizatorus, kad pa n-padsmit gadiem vecie pateiks "čau!"? Laikam tikai Amerikā ko tādu vēl varētu sameklēt...[addsig]

RX-7 15.04.2004 12:47

Izplūdes kolektoram aizmetinātas plaisas un noslīpēta blīves virsma...

Ieplūdes kolektoram noņemtas lējuma krunkas un slīpēta blīves virsma...

Ieplūdes porti izslīpēti lielāki (virzuļdzinējos analogs varētu būt lielāki vārsti un ilgāks vaļā stāvēšanas laiks), bet turbodzinējam jau, neceļot spiedienu, atšķirības jaudā nebūs, vienīgi pie lielākiem spiedieniem varēs vairāk gaisa sapumpēt, kā caur maziem portiem, kas ātri aizveras...[addsig]

RX-7 15.04.2004 12:50

Remus, ta šis pakāsa OOOO un tādēļ iepirka tādu OOOO?

Būtu labāk to naudu ieguldījis RXā un būtu tagad monstrilla

Un nebūtu jāgaida trakais, kas tagad nopirks RX-7 no viņa...[addsig]

RX-7 15.04.2004 12:51

Met bildes ātri uz martins@keizari.apollo.lv

Varbūt SaiX interesē tas exemplārs, varu parunāt vēl ar dažiem entuāzistiem [addsig]

RX-7 15.04.2004 12:56

To Remus:

Man te viens paziņa stāstīja, ka Tavējais bračka esot sadabūjis gandrīz reālu pircēju - tipa jau sarunāts... 1000 Ls un garāža brīva... Tāpēc laikam arī uzposts tas auto tagad [addsig]

RX-7 15.04.2004 13:32

Remus, paldies par bildēm...

Jautājumi rodas - laikam tomēr ir priekšā šķilts - bamperī nav stikla "lodziņu" pret nolaistām lampām. Tev tie izskatās vai nu aizkrāsoti, vai uzliets jauns bamperis ar lidziņu kontūru, bet ne caurumiem.... Labais priekšas spārns tāds kā iebuktēts... Uz bremzēm nav gaisa novadītāju (caur ambrazūrām bamperī zemi var redzēt)... Kapots kaut kā īsti nepieguļ... Bet tas, kā krievi saka, na skorosķ ņe vļijajet

Arī pakaļējais spoileris neizskatās pēc oriģinālā Turbo II spoilera... Kas tā par dīvainu hromētu "podziņu" uz augšu un aizmuguri no bākas vāciņa?

Bet tā jau nu RX-7 paliek RX-7 Bet papētot rūpīgāk laikam tagad saprotu, kāpēc Tavs bračka tirgo nost autiņu... Tomēr DAUDZ $$$$ jāiegulda, lai būtu riktīgais... NO otras puses, ja zem kapota viss čikeniekos, tad jau pārējo var piepulēt [addsig]

RX-7 15.04.2004 13:37

Ak atkal AUDI-RS uzradās... Nu pastāsti gan, kur Tu ar manu Krokodilu atvilki un secināji, ka s.ūds vien ir... [addsig]

RX-7 15.04.2004 14:05

Hei, a kas Tu esi? Neslēpies un saki, kur dabūji ar manu auto vizināties!? Varbūt es te pret kādu labu draugu fleimoju... Ko...?[addsig]

RX-7 15.04.2004 15:07

Keanu, pašķir diskusiju par 200SX un tur ieraudzīsi AUDI-RS izteikumus... [addsig]

RX-7 16.04.2004 22:27

Nu ko jūs ņematies

Karstāks laiks paliek... un arī jaudas tādēļ krītās. Vēsā rītā, kamēr vēl mototrs arī nav uzkarsis nemērā, mans Krokodils ir gatavs jebkuru Ferrari iebāzt maisā... Bet, dienai iesilstot, jauda manāmi krīt, lai gan turbīnas spiediens aizņem visu skalu un pat drusku lien no tās ārā (skala ir līdz 450 mm Hg jeb 8.7 psi jeb 0.6 bar). Piebildīšu, ka spiedienu kontrolē standarta nepārprogrammēts ECU, turbo kontroliera nav, Fuel Cut Defenser nav uzstādīts (bez tā ECU pie 8.3 psi nocērt degvielu uz pakaļējo sekciju, ja nav paspējis boostu noregulēt laikus...).

Vai Fii to Apex'i grasās tirgot nost? Ja tā, tad cik par to gribi? Varbūt man rodas interese atpirkt... [addsig]

RX-7 16.04.2004 22:30

Nē.. injektoru leiku nav (vari iepirkt no Remus bračkas vienu šrotkāru detaļām par 1100 Ls un no tā noskºūvēt inžektorus. Es paņemtu diferi un vēl šādus tādus sīkumus, turbīnu varbūt...)

[addsig]

RX-7 17.04.2004 0:09

Klau, kas tas varētu būt par gļuku...

Šodien Krokodilam pamērījām dzirksteles oscilogrammu, meklējot iemeslu, kāpēc pēdējā laikā auto sācis izgrūst zilus dūmu mutuļus, kad riktīgi velkot atmet gāzi, kā arī naidīgi šaut izpūtējā šādos momentos... Un ko mēs ieraudzījām? Ārprāts!!! Izrādās, ka uzgriežot apgriezienus un atmetot gāzi AIZDEDZE PAZŪD VISPĀR... Sajūta tāda, it kā būtu pēkšņi samainījusies vietām aizdedzes un sprauslu vadība... (jo tad, kad tiek atmesta gāze, jāaizveras sprauslām, izdedzei paliekot nemainīgai...). Kas tas varētu būt par joku, kā jums liekas? Vai ECU varētu tā pēkšņi izprogrammēties? Interesanti arī tas, ka ECU sācis rādīt kļūdu par PRC (Pressure Regulator Control) Valve jeb degvielas spiediena regulatora vadības solenoīdu, kaut gan tas ir pilnīgā kārtībā - gan pats solenoīds, gan elektriskā ķede... Tas arī darbojas kā tam jādarbojas... Mistika...[addsig]

RX-7 17.04.2004 0:11

Pie kam man personīgi likās, ka kādu laicīņu atpakaļ ECU gļukoja ar turbīnas vadību - spiediens necēlās reizēm, tad atkal lēca kaut kur debesīs ...[addsig]

RX-7 17.04.2004 2:05

Neloģiski ir tas, ka bendža degkamerās nonāku un ievērojamā daudzumā - blīkšķi ir neganti un liesmas no izpūtēja ap 20 cm garas... Mērīju stāvot, protams, jo Bosch motortestera stendu ar kompi braucot līdzi nevar paņemt...

Nu kļūda pēc koda viennozīmīgi ir degv. spiediena solenoīdam... Tagad jau turbospiediens regulējas normāli... Bet pirms tam bija vēl interesantāka fīča - ECU rādīja kļūdu Nr. 35... kuras vispār nav grāmatā, ne arī kādā no diagnostikas sistēmām, ne arī ASV RX-7 forumos kāds par to būtu dzirdējis - visi bolīja lielas acis... Tā kļūda pazuda, kad pieslēdzu atpakaļ visus ekoloģijas solenoīdus, taču to kļūdu cipari bija pēc grāmatas pavisam citi un tie arī rādījās pirms tam...

Vēl par aizdedzi - laikam tāpēc arī mirst nost tukšgaitā, ka sveces tikmēr, kamēr apgriezieni krītas, aizlejas un aizdedze nepaspēj atgriezties, sasniedzot tukšgaitai tuvu apgr. līmeni...

Liekas tomēr, ka d.i.r.s.ā ir tas ECU... Būs laikam jāliek kāds Motec vai Haltec [addsig]

RX-7 17.04.2004 2:10

Arī eļļas iešprici vada tas dzimtais ECU, un liekas, ka dūmi griežas drīzāk ne turbīnas (tā tikai pirms kādiem 2000 km remontēta un pārremontēta) vainas dēļ, bet gan tāpēc, ka ECU never pietiekami ātri ciet to eļļas dozētāju pēc boosta nomešanas caur Blof Off Valve... Komplektā ar vaļējām sprauslām un atslēgušos aizdedzi sanāk bezmaz reaktīvā degošās eļļas strūkla no izpūtējiem un tanka cienīgs dūmu aizsegs... [addsig]

RX-7 17.04.2004 9:50

Turbīna tika remontēta un pēc uzlikšanas atkal ņemta nost un vēlreiz pārbaudīta, jo baigi dūmoja... Kad uzlika otrreiz atpakaļ, dūmi atkal negaidīti parādījās (riktīgi atvelkot), dūmoja veselu dienu tā, ka cauri tiem nevarēja redzēt, otrā rītā dūmu vairs nebija necik un tā tas turējās visus 2000 km... Tāpēc nodomāju, ka tā nebija turbas vaina, bet gan eļļas iešprices gļuks..

1) aizdedze parādās tad, kad tiek iemīts pedālis, lai dzinējs nenomirtu pavisam...

2) liekas, ka strādā, jo izpūtējā pamatīgi blīkšķina un nāk liesmas no tā

3) tā rī zinu - no simptomiem - notiek aizdegšanās karstā izpūtējā un aiz mašīnas veidojas "gāzes kamera" no benzīna tvaikiem. Patēriņš kļūst nenormāls, bieži bremzējot ar motoru vai vienkārši bīdoties pa pilsētu, kad visu laiku jāpumpē rpm, lai dzinējs neslāptu...

Nu strādā tas vienkārši - kā jau teicu jauda pacelta nevis ar turbospiediena kontrolieri, bet gan tikai atbrīvojot izplūdi, ieplūdi un palielinot ieplūdes takts ilgumu un ieplūdes "caurumu" izmērus... Vairāk gaisa var saspiest dzinējā, ko savukārt nomēra gaisa plūsmas mērītājs, kas savukārt liek ECU dabīgā ceļā sniegt nepieciešamo degvielu... Sūkņa ražības pietiek, spiediena arī...

Uzraku grāmatā tabulu ar ECU rīcības aprakstu dažādos stāvokļos (startēšana, atvilkšana, mierīga braukšana, gāzes atmešana, tukšgaita pie auksta un karsta motora u.t.t.). No tās izriet, ka aizdedze nestrādā tikai pie izslēgta motora... Ja atmet gāzi, aizdedzei būtu jāpaliek vēlākai, bet sprauslām - ciet...

Liakam tātad ir noticis neiespējamais un ECU nobojājies, taču tā, ka vēl mototru iespējams iedarbināt... [addsig]

RX-7 17.04.2004 22:32

Ir vēl viena versija - eļļas smidzinātājos esošie vārstiņi vienai sekcijai ir uzkārušies un sekciju aizlej ar eļļu... Aizdedzes oscilogramma pazūd tāpēc, ka beidzas degšana... Blīkšķinās (aizdegas) eļļa... Atvelkot ir pietiekami daudz bendžas, lai to lieko eļļu labi sadedzinātu... Pie maziem apgriezieniem un mierīgi čunčinot bendžas nepietiek un eļļa nesadeg...

Šo teoriju mēģināsim pirmdien pārbaudīt [addsig]

RX-7 18.04.2004 11:17

Ej tak Tu, Remus, pa gaisu![addsig]

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti