Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
sleepnis 26.01.2011 10:50

Izdomāju! Savā saules kolektorā vari ieliet, kā siltumnesēju

sleepnis 26.01.2011 10:24

Ar šņabi var visādas noķēpātas lietas nomazgāt. Nesaēd plastmasas. Monitorus tīrīt, klaviatūtas utt. Tāpat no auduma traipus izņemt.

Mazajiem Mini, nu Bīna auto, amortizatoros varēja liet. Nu tā tāda teika no 90. gadiem.

sleepnis 01.01.2011 14:08

aizmirsu. Vēl taču paša filtra elementa blīvgumijas.

sleepnis 01.01.2011 14:02

Tur ir vairāki vājie punkti. Skaties degvielas trubeles no filtra uz sūkni. Tur nāk jaunmodīgās uzspraužamās ar klipšiem. Sev nomainīju uz parastām ar savilcējiem galos. Uzliec caurspīdīgu, tad uzreiz redzēsi, kas notiek. Otrā vieta ir rokas uzpumpējamā "ļaguška"-sūknītis filtra korpusā. Palīdz remontkomplekts.

sleepnis 25.11.2010 17:27

Draugs strādā Rīgas satiksmē pie autobusu apkalpošanas. Stāstīja, ka jau vairākiem autobusiem uzstādītas kaut kādas diezgan sarežģītas un gudras eļļas attīrīšanas sistēmas. Maiņa tikai pie kapitalkas. Būs jānojautā sīkāk, kad satikšu.

Priekš saviem vecajiem dīzeļiem pērku lētāko pussintetiku, kurai minēts, ka paredzēta motoriem ar turbopūti. 1.6 -1.8 Ls/l

sleepnis 09.11.2010 17:16

Es domaaju nebutu nekadu problemu sodiit. Ja policisti 2 un liecina, ka autinsh noteikto laiku nav izkustejies, tad vispaar bez variantiem. Tacu taapat kaa par aatruma parsniegsanu kerot ar feenu. Nekadas izdrukas nav, nekas nevienam nav jaaraada. Policista, kaa amatpersonas vaards pret tavu. Un maksaa kaa mazais.

sleepnis 09.11.2010 1:27

Slinkums bija meklēt CSN redakciju, bet, domāju, parkingpulstenis vai zīmīte ar laiku, ir tikai viens no priekšnoteikumiem, lai nenopelnītu sodu. Otrs, ir tiešām ievērot noteikto stāvēšanas laiku. Parkingpulkstenis ir tikai tapēc, lai vieglāk būtu kontrolēt. Ja jāņtārpiņs izdomās iet grūto ceļu un kontrolēt kaut klāt stāvot ar pulksteni, domāju viņam būtu visas tiesības uzlikt sodu, neskatoties ko rāda visi pulksteņi un zīmītes.

sleepnis 19.10.2010 23:36

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Volti griež,jampampiņ?

muhahāāāā

man jau liekas, ka te nevieam vairs nav nekādu ilūziju par tavu tupumu, bet šitā vēl šodien ierēcis nebiju

kas tad pēc tavām domām griež????

griež tieši "volti" jeb pilsonim Omam saprotamā valodā runājot "potenciālu starpība"

apskatamies Oma likumu I=U/R ..... R ir pretestība, kas tiešā veidā ķēdes posmam (starterim) paliek vairāk vai mazāk nemainīga.... tieši VOLTI ir tas, ko var mainīt un gūt rezultātu....

Tāks, tūlīt ieviesīšu skaidrību. Visa tā elektrības padarīšana ir, kā upe un elektrostacija. Turbīnu griež un darbu dara ūdens plūsma (strāva) Bet, lai tā ūdens plūsma sāktos un notiktos, vajadzīga līmeņu starpība (spriegums). Lai izspiestu maksimumu no dotās upes, vajadzīga pareizi aprēķināta un salāgota HES. (darbināmā devaisa pretestība)

sleepnis 19.10.2010 17:35

Sākas runas par akumulatoriem - drīz būs ziema.

sleepnis 16.10.2010 10:26

robchix rakstīja: Ja jau par elektriibas paartraukumiem runaajot...

Varbuut kaadam ir intrese par taisaamu APC Bac-UPS 900 Par kaadiem paaris aliem vareetu atdot. Verkjis nonaaca manaas rokaas, bet neizraada dziiviibas paziimes.Iekshaa ir 4 akumulaatoru bloki, kas visticamaak ir nospraagushi.

Pieljauju ka nomainot akumulatorus un sataisot to, izmaksas vienalga buutu leetaakas nekaa iegaadajoties taadu jaunu.

Arraa izmest taa kaa rokas neceljaas.

Man kā reizi ir "ienākušies" 4 gab 12 v kantainie akumulatori. Mazajos upšos 1 tāds nāk. Varētu pieteikties. Ja ne kam citam, tad vismaz tos 4gab varētu pielādēt un uzturēt kondīcijā. Kur tas verķis atrodas?

sleepnis 14.10.2010 10:02

Nu jau te matus skalda. Labi, ir primitīva metode, kā dabūt bišķi vairāk dzesējamo ārā no sistēmas. Kad apakšā norautas šļaukas, radiatora pusi aizbāz ar korķi, vai kādu palūdz pieturēt roku priekšā, Ievelc plaušās gaisu un pūt, cik iekšās tur, kur augšā dzesējamo lej. Kādu 1/3 litra vēl izpūtīsi.

sleepnis 13.10.2010 8:52

Ja mazos daudzumos gāzes nāk ārā, kaut kur pa plaisu vai gar blīvi, tad tā arī ir, ka viss nonāk pa tām mazajām trubelēm ārā. Bet, ja vaina lielāka tad vienkārši tik daudz tur nevar iznākt ārā. Iedomajies, sistēma pilna ar antifrīzu. Pēkšņi strauji uzgāzējot, kaut kur pa vidu veidojas liels burbulis. Kopējais apjoms sistē ir krietni palielinājies. Un kamēr, tas burbulis būs uzpeldējis un iznācis ārā, daļa antifrīza jau būs uz asfalta.

sleepnis 13.10.2010 8:29

A kas tur. Atvieno apakšā no radiatora trubu, noskrūvē bačoka korķi, iztecini, savieno atpakaļ, pielej, iedarbini, pakontrolē līmeni, atkal pielej un viss.

sleepnis 12.10.2010 8:59

Man rastos aizdomas uz plaisu galvā. Kad motors uzsilst , plaisa "atveras' un sākas sūdi. Kaut gan biežāk dīzeļiem jācīnās ar visādām plaisām.

sleepnis 07.10.2010 16:53

Taa. labaa zinja taa, ka sprauslas vairs nesulo. Peec neliela pardomu briizja, (tika ludzu nesmieties paarak skalji ) notinu ar pakulam un ieziedu ar krasnju blivejamo. Kaa ar'i kartigi pievilku. Sliktaa zinja , ka motors tagad brivgaitaa krataas. Laikam kaut kas vienai sprauslai nav iepaticies. Bija jabrauc uz darbu, nebija laika iedzilinaties. Ka tomeer rokas niez pec serkociniem.

Laukos chomam ir tas parbaudes verkjis. Savaa laikaa naca liidzi komplektaa PSRS razotam dizelgeneratoram. Nevajag nemaz nekadu video. Tajaa bridii, kad sprausla atveras un smidzina, spiediens saglabajas diezgan vienmerigs. Var paspet nolasiit.

sleepnis 22.09.2010 15:25

jugasvilli rakstīja: Priekš tam ir vispārējā CTA, kur nav iekļauts tikai ritenis, bet arī, ja nolej kaimiņa dzīvokli, uzskrien kādam virsū un izsit zobus utt. utjp.

Bet varbūt es dzīvojus zaru būdā un esmu žēlsirdīgs un negribu maksāt par fīčām, kuras nerealizēsies.

sleepnis 22.09.2010 14:25

Pavasarī tā hohmas pēc painteresējos ifā. Atšuva. Domāju, ka pa adekvātu cenu būtu normāli arī ritenim CTA, bet ne obligātu. Tiem, kas bieži braukā. Nu mazums kas , var kādu tantonu apskādēt, kuri nereti un ar viņu gadiem apskaužamu veiklumu pēkšņi izdomā mainīt virzienu. Vai jaunkundzi, kas ierauga ko interesantu šmotku veikalā, apcērtas uz papēža un...

Ja auto uz gadu man sanāk ~ 40Ls tad kādus 5-7 latus būtu jēdzīgi maksāt ritenim, par sezonu piem no maija līdz oktobrim.

sleepnis 22.09.2010 13:21

Ergo.

Nē, konkrēti letakpasam.lv , tas ir IFs, lapā neļāva tālāk tikt aiz šī paziņojuma. Citus nemēģināju.

sleepnis 22.09.2010 10:55

Sretsked rakstīja: Kurš kantoris octa dod uz 30 dienām ??

Viņi iedeva uz gadu. Tikai citos kantoros nevar nopirkt polisi, ja ir derīga cita un tās derīguma termiņš ir ilgāks par 30 dienām.

sleepnis 21.09.2010 10:57

Man ir 2 drapaki ar lucas sūkņiem un abi sākuši čakarēties.

Interesanti, tiem forda 1,8td ir arī atbilstošs bošinieks sūknis, ko varētu ielikt vietā?

Mondeo man ir viens tāda vieta uz 1700 1900 apgriezieniem, kad motors sāk raustīties. ja grib noturēt tieši uz kādiem 1800apgr. tad viņš it kā grib vai nu palikt uz zemākiem vai drusku augstākiem. Arī braucot, ja leeeeeni palielina ātrumu tad pie 1800 uznāk nīkums, bet nokrītoties uz kādiem 1700 motors pats itkā piedod gāzi. Es domāju, ka tur vienā punktā ir izdilis apgriezienu regulators. Vienkārši daudz vīlēts ar konstantu ātrumu.

Bet otram, Tranzītam 2,5 parādījusies lieta, kurai neredzu izskaidrojumu. Kā grib pabraukt ar konstantu ātrumu tad pēc brīža parādās nenormāli melni dūmi un nedaudz zūd jauda, motors sāk nīkuļot. Mēreni piedodot gāzi, dūmi pazūd un viss sāk strādāt normāli. Autiņš paātrinās. Pilsētas satiksmē vispār tas defekts neparādās. Atgāžu testā nav problēmu.

Ir kādas idejas?

Reiz pa googlēju informācoju par lucas. biju pat atradis diezgan sīku exploded wiev. Bet nu paldies par kūkām ārā nejaucu, jo noregulet to var tikai uz stenda.

sleepnis 31.08.2010 8:11

Tadai dushai laikam silditajs ar ventilatoru vislabakais. Troksnis tur nav tik butisks. Apvienojumaa ar taimeri, kas to var iesleegt 5min pirms modinataja zvana, dotu patikamu komfortu

sleepnis 06.08.2010 16:55

Jā, mani ar šitas interesētu. Fordiem taisa riktīgas barankas priekš mužikiem. Ja vēl ar kaut ko apvilktu, mana meita nemaz apķert nevarētu. Nesen piesēdos bemberim. Liekas, ka kaut kādu sievas matu stīpiņu rokā turu

sleepnis 06.08.2010 16:45

Atslābstiet, re kur lieta!

www.kp.ru/...

Nu, kurš būs celmlauzis un izmēģinās. auto portāls kā reizi piemērots. Vajadzīgais aprīkojums ne vienam vien atradīsies.

sleepnis 05.08.2010 6:26

Chankaishi rakstīja: Jaa, jaa, alinju un kolu no alumiinija bundzhaam gan nedzeriet - plaanpraatiiba garanteeta! Nevar raudzeet alumiinija traukos, paartvaiceet braagu - nekaada vaina, nezinu iisti to kjiimiju, bet laikam izruugusi braaga vairs nav skaaba. Un tieshaam - labaakais trauks tvaiceeshanai - slaucamaa aparaata kanna! Alumiinija, ja kas, pareizaak . viss ir sakauseejumi, ja reiz taa alumiinija kanna domaata pienam, tad arii braagai derees.

alumīnija kolas un alus skārdenēm ir plāns Pe pārklājums iekšā.

sleepnis 05.08.2010 6:20

draco: Daudz ko nosaka tās valsts likumi, kur auto jāsertificē un jārealizē. Pie mums tā ir ES gribi vai negribi. Veco atmosferisko dīzeli jaunu te vairs nedabūt. Jo tāds te neatbilstu spēkā esošām izmešu normām. Un nekādām citām normām arī. Nākas vien bāzt iekšā visādu kuiņu, lai tajās normās ielīstu. Redz, tas pats indiešu Tata, kas Indijā varētu maksāt ~2000USD, Eiropā, lasīju, varētu tikt tirgots pa ~6000 jo jāatbilst visām prasībām. Es domāju, ka tas nav īsti pareizi. Patērētājam būtu pašam jāļauj izvēlēties, kas viņam vajadzīgs. Varbūt kādam vajag tikai katru otro dienu aizbraukt pāris km uz veikalu, vai darbu. Un vienīgā ekstra, kas nepieciešama, ir jumts aizsardzībai pret lietu. Nafig viņam 2sajūgu ātrumkārbu ESP un navigāciju. Tādam patreiz nav ko piedāvāt. Vispār interesanti. Mopēdus un močus var tirgot, kaut tie pa lielākai daļai neatbilst nekādām izmešu normām, nemaz nerunājot par drošību, bet tikko kā uz 4 riteņiem, tā jābūt sazin kam iekšā.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti