Nav gan īsti ideju, kapēc katls nestrādā no benzīna ģeneratora.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav gan īsti ideju, kapēc katls nestrādā no benzīna ģeneratora.
uge:
Nav īsti tiesa. Pret netīro sinusoīdu visimūnākie ir impulsu barošanas bloki, jo tiem tāpat ieejā ir diožu tilts, un kondensators, kas pārveido visu uz līdzstrāvu. Cita starpā tās ierīces var mierīgi darbināt arī ar līdzstrāvu. Un daudzi tv un tml iekārtu barošanas bloki ir ar 110-220 Tā , ka var salikt 10 auto akumulatorus virknē un skatīties TV
Transformatoram netīrā sinusoīda iet cauri! Un tad jau tālāk jāskatās, kas par shēmu. Ja tikai tiek iztaisnota par līdzstrāvu, tad viss ok. Bet var gadīties, ka kaut kur shēmā tiek izmantota arī pati sinusoīda. Piemēram, lai ietaupītos uz dažām detaļām kaut kādam ģeneratoram. Esmu redzējis tādu brīnumu, kā galda pulksteni, kuram bija noskauzts kvarca ģenerators bet skaitītājs sinhronizējās no tīkla frekvences. Tā, ka bija paredzēts amerikai, tad pie mūsu 50Hz nežēlīgi atpalika. Gāzes katlam vājais punkts šajā ziņā varētu būt aizdedzes transformators. Jāsaprot, ka kvadrātiskam signālam efektīvā vērtība būs vienāda ar maksimālo amplitūdu, taču sinusoīdai tā atšķirsies. 220V sinusoīsdai max vērtība sasniedz 310V Ja aizdedzes transformators taisīts tā, ka pietiekamu dzirksteli taisa tikai pie signāla amplitūdas sākot no kaut 250V tad tā saucamais modificētais sinuss nekad šo vērtību nesasniedz.
Tāda pirmā versija, kas varētu būt.
gonzalless rakstīja: Man ar ir ``Colas bundzas`` izskata paarveidotaajs (150w) laptops darbojas kaa ofisaa Ir laadeeti mobilie, foto aparati utt, viss OK. Fleksi vai leduskapi neesmu sleedzis klaat, droshi vien,ka nedarbotos
Ledusskapis drosi vien ka arii ietu, bet fleksim jaudas nepietiktu. Bet ideja par fleksi autinjaa man patiik.(iedomajos par ritenju bloketajiem)
Kaut kadiem specifiskiem gadijumiem, kad leetie nestraada, arii perk dargos. Laptopa baroklim buus toch vienalga.
Pirmais, kas nak prataa ar t.s. modificeto sinusu nestraadas ierices ar tiristoriem. Nu tur jaudas regulatori. varbuut motoriem kaut kaadi apgriezienu regulatori.
Pie kaajas sinusoiidu. Tur nav sinusoiidas, bet gan kvadr'ati. Esmu skatijies ar oscilografu. Bet tas nemazina atrumu. Jo laptopa parveidotajam taalaak tapat nak diozu tilts un tiek parveidots uz lidzstravu. Taa ka viss bus ok.
Pirms vairkāk kā 10 gadiem strādāju firmelē, kas pārstāvēja vienu angļu kompāniju, kas ražoja šitos verķus. Šite mums neizdevās nevienu ietirgot(netikām pie lobija ), bet Baltkrievijā labi aizgāja. Gan tiem, kas kā striķi pāri ceļam, gan tieem, kas iestrādāti asfaltā ir pjezoelektriski devēji. Transporta tipu nosaka kompis diezgan precīzi. Nu saprotams, kaut kādu garo limuzīnu var pieskaitīt arī pie kāda cita tipa. Svaru arī nosaka pēc tā, cik stipri uzbliež pa devējiem. Precizitāte pie 90km/h 20 - 30% Arī ātrumam nebija baigi augstā tā precizitāte, bet labāka. Tā, ka par mērierīcēm tās neder ne pēc vienas metroloģiskās klases. Tapēc arī nekas nesanāks ar to videokameru un CP piejūgšanu. Baltkrievijā uz trases uzlika šo te uzskaites sistēmu. Tikko kā konstatē palielinātu svaru uz asīm pēc gabaliņa automatiski nostrādā luksofors, kas novirza sānus uz precīzāku svēršanu. Tur arī svari, kas sver gaitā, bet līdz 5km/h un jau aprīkoti ar tenzodevējiem. Metroloģiski sertificētiem un pēc tiem jau var ierubīt skatītāju.
Nu bet, kommon, tas nevar būt par iemeslu pārrīvēt ratu. Humoristi
Man tagad ir 2 fordi un abi pūst kā siers. Protams, ja laiza ar zobu birstīti, katru s†ūri un veic ahūnās apstrādes un glabā telpā ar programmējamu mitruma un temperatūras režīmul, tad jebko var uzturēt ideālā stāvoklī gandrīz bezgalīgi ilgi. Bet vienmēr nav par ļaunu padomāt, vai tu strādā un dzīvo priekš auto, vai arī auto ir domāts, lai atvieglotu dzīvi Tev.
Ja kārtīgi mīnusi, tad pilsētā nemaz neuzkāpj. Knapi zaļajam sektoram sākumā.
Itaalijaa ir cits klimats un vinji liek jeelo uz paareejiem, kuri brauc ar Fiatiem.
Tas skaidrs, bet šito es iepostēju kā piemēru tam, ka "visu savedot kārtībā" var arī netikt pie problēmas risinājuma.
Vispār man tagad līdzīga problēma ar ford Tranzītu. Karma laikam tāda . Motoram normāla temperatūra tikai, ja pa šoseju uz 90. Termostats nomainīts. Vienubrīd domāju, kas tas tapēc , ka mazais loks cirkulē caur autonomku kura nestrādājot darbojas kā radiators. Bet nu nevarētu tak viņa tik labi nodzesēt. Normāla temperatūra uzkāpj tikai, kad vismaz 20min kruķos pa pilsētu.
Reiz vienam sranijam fiatam, kurš arī ziemā bija auksts, ķēros pētīt, kas par vainu. Termostats nomainīts, pečka atgaisota, kur problēma? Izrādījās viņam termostata korpusā ir speciāls kanāls, kurš apiet regulējošo elementu! Gribētu redzēt inženieri, kurš kaut ko tādu izdomāja un pajautāt kapēc. Vienīgais, ko varu iedomāties, ja termostats noķīlē, lai motors pārāk nepārkarst.
Sūknis ir uz Margrietas ielas pretīm Kapseļu ielai tai bodē kur pārdod detaļas krievu autiņiem. Bet cena bija ja nemaldos 20vai 25ls
Bija pāris gadus atpakaļ raksts, ka ANglijā izpakaļoja zvejniekus, kuri savos pepelacos zivju eļļu lēja. Tur bezmaz viss piejuras ciematiņš bija pārgājis uz alternatīvo degvielu. Pēc viņu likumiem sanāca, ka nedrīkst liet bākā degvielu (jebkādu) par kuru nav samaksāta akcīze. Sods kaut kur ap 1000Mārciņu. Droši vien vietējās degvielas tirgotavas nostučīja.
Hmm , tas mani interesee. klusais_sleepnis@yahoo.com . Nebutu slikti k'ada bilde, lai stados prieksaa.
Vecajiem ar trosīti var nemaz nekruķīt, uzbrauc ar priekšējiem riteņiem uz ruļļiem un pa nakti notrennē, ko pa nedēļu nobrauc. Nez tas skaitās? Formāli jau nekas griests netiek.
lidvaavere rakstīja: Kā lai tai vāka iekšpusei tiek klāt?
No iekspuses nonem apshuvumu un tur gan k'ads caurums atradisies, kur ieliet.
Klau, Cezars2, Tev tas monitors ir spējīgs darboties no video signāla, bez datora. Dažiem monitoriem ir tāda fīča.
uupis rakstīja: Viens jau tāds ānuss dzīvo mūsu likumos un noteikumos. Kamēr nenes glabāt auto numurzīmes uz speciālo seifu, tikām SIA CSDD uzskata ka tu vizinies ar auto apkārt un ceļu nodoklis jāmaksā ir apskate izieta vai nav.
Šitas jau vairs nav. Martā gāju vienam savam braucamam apskati, kuram iepriekšējā gadā nebiju gājis. Maksāju ceļa nodokli tikai par šo gadu. Štukoju , vai neiziet busam decembrī otrreiz apskati, lai ietaupītu nākamā gada ceļa nodokli.
Mož sieva čeko, vai nevazājas pie jaunības mīlestības citā pilsētā
Man tas Topla gāja labi kādus 3 gadus, tad pēkšņi nosprāga. Likās, ka kaut kāds pārrāvums platēs.
Shiirs rakstīja: ja tu vispar zinatu ka tie lodbalsti tiek "restaureeti", tad diez vai tu velreiz ko taadu dariitu.
Nu pareizi, ar kuvaldu arī pats var "restaurēt" pie tam "za bezplatno"
...tikai nu jūs paši sapratāt...
Radiniekam bija. Baigais strebējs. Vēl viņiem viegli var nospert priekšējos pagrieziena lukturus.
Viņam kaut kāds sūknis ir bākā?
Vēl varētu būt risinājums kādam elektroniķim-tautas daiļamata meistaram palūgt uztaisīt. Nekas jau sarežģīts nav, pilns nets un radiožurnāli ar shēmām. Vienīgi čakars trafu tīt. Bet gan jau var piemeklēt kaut ko gatavu.