Ja ir garāža, esi draugos ar uzgriežņu atslēgam, pie tam esi drosmīgs vīrs, tad gāzi var ielikt pats. Nopērc ss.lv lietotu padarbojies pāris vakarus pa garāžu un duj. Uz tehnisko tik izcel balonu un noskrūvē reduktoru.
Njā, ar 250W īpaši neatvēzēsies. Ar 4kw gan tīri pieklājīgs mopēds sanāk. Kā reizi balkankāriem ir 4kW motori
Interesanti būtu pastudēt pirmdokumentu, kur šitas aprakstīts, tik nevaru atrast. Bet kaut kādu samopalu piereģistrēt laikam baigais čakars, ja vispār tas iespējams?
Da nu labi, lieta tāda, ka tepat viens bija nopublicējis kaut kādus noteikumus kas definē, kas ir kas. Tur pat kaut kāds maksimālais svars figurēja. Tikai vairs nevaru atrast, kur
Politiķi ir duraki. Es sen būtu izveidojis partiju, kuras programmas vienīgais punkts būtu TA reiz divos gados. Nu labi vēl vienu punktu varētu -Lielu sodu, līdz pat izsūtīšanai no valsts pie atkārtotas semočku graušanas un spļaušanas uz ielas. Saimā tiktu.
Mūsdienās, kad par kapeikām ir pieejams makrofleks, svina tehnoloģija ir ne tikai arhaisms, bet arī kaitniecība apkaºtējais videi.
Svina tehnoloģija nav nedz arhaisms nedz arī vairak kaitīga videi kā tavu autosa riteņu nobalansēšana !!! Tā vienkārši ir tehnooģija kas tiek atzīta par autentisku tā laika auto restaurēšanai.
Līdz šim lodēšana tika atzīta par veselībai un videi kaitīgu darbu. ES laikam ir citi noteikumi
Nu jā, svina un alvas tvaiki nav nekāda dāvana. Tāpat, kā tie, kuri izdalās metinot cita starpā. Tur vairak par veselību jāuztraucas ne par ekoloģiju, jo tas tvaiku daudzums ir niecīgs ,bet nedrīkst ļaut lai tie tiktu ieelpoti.
Nu re, tur ar džeki kaut ko lodē. Vēl discovery redzēju tādu restaurātoru tehnoloģiju, kā caurumu aiztaisīšanu ar svinu. Laikam līdzīgi, kā lodēšana, bet salīdzinoši lielākos apjomos. Pēc tam ar rupjo vīli izvīlē vajadzīgo formu.
Es reiz darīju tā, izgriezu sapuvušās vietas ar rezervi ārā. Metināmā nebija, pie veselā metala pielodēju loksni misiņa sieta. Sietu apgriezu, izlocīju pēc vajadzīgās formas un tālāk parastā špaktele. Vairs nav kam rūsēt
Pirms pusstundas pa LTV1 bija kaut kāds raidījums vides fakti laikam. Kur šamie ieradās pie kādiem džekiem garāžā, kuri testēja uz jaudas stenda kaut kādu drapaku ar HHO ģeneratoru un bez. Teicās degvielas ekonomija 15 - 20%
Tajā piedāvātajā verķī jau nu gāze ir ļoti minimālā daudzumā. Tikai tik cik "burciņas" augšgalā un šļauciņās.
Vispār prasītos pēc kaut kādas neatkarīgo ekspertu laboratorijas, kas pārbaudītu visus šitos piedāvājumus sākot no veļas pulveriem un beidzot ar aukstās kodolsintēzes kabatas reaktoriem.
Nu pirmām kārtām es ar tā padomāju, ka efektivitāti var uzlabot tiem dzinējiem, kas līdz šim strādājuši ne pārāk efektīvi. Gan jau nāks ar laiku kaut kādi nopietnāki pētījumi vai arī atspēkojums tam visam.
Vispār dzīve nebūs garlaicīga. Uzbridu arī tādai lietai, kā hidrodinamiskie siltuma ģeneratori. Ideja - elektromotors griež turbīnu-sūkni vienu vārdu sakot kaut kādu devaisu. kurā ūdens maisās un no kustības uzsilst. Tālāk var padot pa radiatoriem. Varēti padomāt, kapēc nepadot elektrību pa tiešo uz radiatoriem vai kaut neslidīt ūdeni ar teniem. Nafg tāda muiņa ar motoriem vēl pa vidu jaāliek. Bet izrādās, ar speciāli izstrādātiem hidrodinamisiekm ģeneratoriem pievadot 1kW var dabū ārā 1.7kW! Pagaidām pat zinātniekiem nav sakarīga izskaidrojuma no kurienes nāk tie 0.7kw Taču efekts tiek izmantost un šādi ģeneratori ir rūpnieciskā ražošanā. Uz sitiena nevaru atrast linku otrā kompī palika.
Es ar, protams, domāju, ka tas viss ap HHO ir kārtējais lohatrons bet tad vienā raidījumā laikam \" vides vēstis\" dzirdēju , kur viens no Latvijas zinātniekiem garāmejot pieminēja šo sistēmu un ka HHO gāzes piejaukums pat nelielā daudzumā ļauj degvielai pilnīgāk sadegt tādejādi samazinot izmešus un palielinot ekonomiju.
Sāku rakt Un uzraku diezgan daudz ko.
Kaut vai informāciju par tādu vīru, kā Stanley Meyer , kurš 90gadu sākumā izgudroja un nopatentēja elektrolīzes paņēmienu ar kuru var ar to pašu pievadīto jaudu palielināt elektrolizera ražību ~6X salīdzinājumā ar parasto līdzstrāvas (faradeja) paņēmienu.
Meyers drīz pēc tam gāja bojā un daudzi jau sāka bīdīt dažādas konspirāciju teorijas.
Cik saprotu, tad pagājušajā gadā beidzās patenta termiņš un jebkurš var izmantot šo principu savās konstrukcijās. Tad nu arī sākās šito lietiņu bums Amerikā. Jāsaka tur ir krietni liberālāki braucamlidzekļu pārbūves nosacījumi, tapēc var eksperimentēt bez aiztures.
Tas protams neizslēdz iespējamību, ka konkrētā piedāvājamā ierīce ir fufeļmaksis, bet kopumā šitās lietiņas ir uzmanības un izpētes vērtas.
A ko jūs sakat par hmm, nezinu, kā īsti to sauc projektor brilles, 3Dbrilles. Nu tās, kur ekrāns brillēs iestrādāts?
Vieni vienīgi plusi. Apgaismojums netraucē, vienmēr optimāls redzes leņķis. Var baudīt kvalitatīvu HD kaut autobusā. Neviens sīkais vai kāds cits mājinieks nevar aizdīdīties ekrānam priekšā. vienlīdz laba bilde gan atlaižoties, gad stāvus, kaut guli uz vēdera. Nu labi, tad baigie loki ap acīm iespiedīsies
Vienīgie mīnusi varētu būt kaut kāds svars, un līdz ar to noguruma sajūta otrs - nav acu kontakta ar partneri un arī var nokļūdīties un čipšu vietā mutē iebāzt ko citu.
Paldies, žēl, ka visu uzzinu tikai tad , kad beidzies.
Bet pie reizes jautājums. Laukos ir viens 50.gadu Kovrovec . Izskatās līdzīgi, kā tā Minska. Var teikt mazlietots bet īpašnieks miris, un nākamā persona, kas varēja mantot, arī. Laikam jau baigais bezceris.
Līdz šim esmu mēģinājis ar biodīzeli. Nu labi, tas neskaitās. Ar transformatoru eļļu, automātisko ātrumkārbu eļļu. Tagad kārta otrabotkai Tikai vēl centrfūga jāuzķīlē, savādāk nespēs vien filtrus piepirkt.
Pēc manas necilās pieredzes gan ar citādākiem auto, jāpārbauda aizmugurejie amortizatori.