Piebilstot, nav nekādā riska grupā - kasko ar atlaidi dabūju pa ~250EUR IFā, ceļa nodoklis ~ laikam 80 eur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piebilstot, nav nekādā riska grupā - kasko ar atlaidi dabūju pa ~250EUR IFā, ceļa nodoklis ~ laikam 80 eur.
Pašam bija līdzīga problēma. Pēc dažādu variantu izskatīšanas beigās tika iegādāts LV jauns pirkts un lietots 3 gadīgs 7 golfs ar 120t uz odometra. 1.4Tsi motors ar 122zs. Manuālis. Universāls.
Nobraukti ~35tkm ~14 mēnešu laikā. Remontēts nav nekas, ja neskaita divas spuldzītes nomainītas un logu slotiņas. Apkopes turpinu iet Moller, bija ~180 EUR.
Rij vidēji 6.2litri. Pilsētā ~7-7.5, uz šosejas ~5.2. Man ikdienā sanāk daudz pilsēta darba darīšanās, šoseja ~60km dienā, neskaitot garākus braucienus. Nav jaudīgs? Nav, bet ikdienas braukšanai man pilnībā pietiek, jo apzinos, ka par to maksāju ~6.2 litrus nevis 9 vai 10 litrus uz 100km . Nezinu kas būs, kad odometrs sasniegs 200 000km atzīmi, iespējams sāksies kaut kādas problēmas, bet pašlaik viss apmierina. Pietiekoši ietilpīga un ja godīgi, tad salīdzinot ar iepriekšējiem auto (jauns Kia Sportage, jauns Hyundai IX35) tad ir sajūta, ka viss ir nostrādāts daudz precizāk. Viss strādā kam jāstrādā. Pašlaik skatoties, iespējams ņemtu pilnīgi jaunu golfu pa tiem ~21-22tEUR un nerēķinātos ar iespējamiem remontiem, bet toreiz negribējās izmest tādu piķi un attiecīgi lēmums tika pieņemts tāds.
Ne mana darīšana, bet gan jau atrastos kāds draugs, kurš būtu gatavs pirms Tava pasākuma aizlaist tai Teslai uz Tallinu pakaļ un pēc pasākuma aizgādāt to atpakaļ. Jebkurā gadījumā vidējam tautietim tas būtu labs demo brauciens.
Sākumā būtu jāsaprot kāpēc pircējs izvēlas operatīvo līzingu, ja doma ir ar konkrēto auto braukt vairāk par 5 gadiem, tad no operatīvā lizinga nav jega. Ja tā doma ir ik pēc 3/5 gadiem auto mainīt uz jaunu, tad var skatīties uz op līzingu. Op līzinga ideja jau ir, ka maksājot konkrētu summu tu vari braukt ar jaunu auto. Bet Latvijā novērojama prakse, ka izmantojot operatīvo līzingu pircējs nopērk dārgāku auto kā patiesībā varētu atļauties jo ikmēneša maksājums sanāk mazāks kā finanšu līzingā. Es teiktu ka op līzings ir labs tiem, kuri ir gatavi ik pēc 3-5 gadiem mainīt auto, negrib paši tirgot un ir gatavi par to samaksāt vairāk. Ja auto pēc op līzinga tiek izpirkts ārā, tad zuda jēga no tā op līzinga. Pircējs ieguva mazāku maksājumu, bet vairāk samaksāja procentos.
1. VW Golf 7, 1,4TSI ar manuālo kārbu, 2013g, noskrējis 125tkm
2. Reizi nedēļā kā otrais auto ģimenes vajadzībām tiek izkustināta Mazda Premacy 2003g, 2,0TD. 202tkm.
Es izvēlētos Mitsu. Tīri no vizuālā aspekta un tālākpārdošanas iespējām. Bet, kā redzams, esot jāpērk tikai golfi un pasāti
Uuja, Edzuli, cik tad bomzu un tautas bankas tu zini te Latvijaa?
Varbuut pasaki kaut vienu labu argumentu ar ko tad AB ir labaka par visaam parejaam?
edzulis rakstīja:
Dragon rakstīja: 2009. gada 1. februārī mainās Aizkraukles bankas pakalpojumu cenrādis Latvijas klientiem „Norēķinu konts
privātpersonām”.
Turpmāk ikmēneša komisijas maksa par konta apkalpošanu būs 5 LVL. Lūdzam katra mēneša pēdējā darba dienā
nodrošināt komisijai nepieciešamo summu Jūsu norēķinu kontā.
AB banka +/- ir privātā banka, nevis tautas un bomžu banka. Lai atvērtu kontu AB tev arī jābūt attiecīgiem priekšnosacījumiem un apgrozījumiem uz kuru fona 5ls ir spļāviens jūrā. Kurš katrs jefiņš nemaz tur kontu neatvērs. Nezinu gan kā ir ar kredītu dēļ atvērtajiem kontiem.
Pirdien
kas tas ir par ķīniešu kvadru?
Man bija līdzīgi, pēc apdzīšanas manevra noslāpa. Izrādījās, ka bija noplīsusi zobsiksna.
Nortel rakstīja: Atkārtoju vēlreiz, kravas piegāde nav kravas aiznešana adresātam. Kravas piegāde ir kravas izkraušana no automašīnas uzskatāmi redzamā veidā. Piebrauci, piecu minūšu laikā čakli strādājot izkrāvi ceļa malā, pēc tam noliec auto atļautā vietā un nes to kravu kaut kilometru.
Tieši tāda ir arī mana izpratne par zīmi stāvēt aizliegts.
Ok, es tiešām visu neizlasīju. Piekrītu par takšiem, pilnīgs murgs. Un runāju vairāk vispārīgi, jo situāciju uz ielām ir pilnīgi sviestaina. Paskaties no citas puses uz to situāciju. Policists ierauga, ka tu apstājies, izkāp no mašīnas un ieej mājā. Paiet neilgs laiks, pie sevis policits vēl nodomā, cik bezkaunīgs, ka vēl viņu klātbūtnē var atļauties nolikt mašīnu stāvēšanai zem zīmes un principa vadīts atskrien taisīt bildes. Ja gribi, tad protams, vari kasīties par šiem vārdiem, kā īsti ir saprotams, apstāties. Bet tici man, vieglāk būs norīt to principa jautājumu, nekā tērēt savu laiku un cīnities par taisnību un tāpāt tie, kas negribēs nesapratīs, ko tu ar to esi gribējis pateikt.
Par tiem aplamiem tekstiem, izklausās jau stulbi, bet ja šis jautājums aizietu tālāk, tad domā tie divi policisti "nesadziedātos" un nepateiktu, ka neredzēja, ka tu tur kravu piegādāji? Viņiem ir bilde, kur mašīnai ir ciet visas durvis un nekas tur nenotiek.
Veiksmi cīņā ar birokrātiju.
Zinu tikai, ka vienreiz aizrādīju pašvaldības policijai pie Latgalītes tirgus, kur viņi bija nolikuši auto vārtu priekšā. Kā viņi uzskatīja, tad apstāties var, un to viņi pašlaik esot izdarījuši, viņi nestāvot. Tas nekas, ka paši staigāja apkārt un līmeja plāksterus, tā ka, kā katrs saprot, tā uzskata par pareizu.
Redz, satiksme sastāv no mums visiem, kas brauc. Ja mēs katrs ar savām ambīcijām un vajadzībām brauksim kā gribēsim, stāsimies kā gribēsim, tad tas novedīs pie tādas situācijas kā ir pašlaik uz ielas. Vienkārši, cieni sevi un citus. Paši, tač zinat, cik ļoti sadusmo tie, kas apstājušies zem zīmēm un neviens netiek garām vai knapi tiek.
Attiecīgi dari tā kā rakstīja Zoo, bet, ja negribas, tad saņem sodu, nevis principiāli kasies.
veiksmi darbos.
Pasažieru izkāpšanai vai iekāpšanai, kravai utt ir jābūt redzamai. Tāda jau ir arī šīs zīmes ideja.
Pec Jūsu loģikas sanāk, ka policistam ir jāstāv un jāfilmē 5 min tava mašīna, lai varētu uzlikt sodu. Bet, reāli, ja policists nepiefiksē kravas izkraušanu/ iekraušanu, pasažieru izkāpšanu/iekāpšanu, tad ir tiesīgs uzskatīt, ka nekas no tā netiek veikts un sods ir pamatots.
Kā precīzi rakstīja kāds lietotājs, tad zīme paredzēta kravas izkraušanai/iekraušanai nevis piegādei adresātam.
Padomā pats, cik laimīgs tu būtu, ka uz čaka, valdemāra utt ielām pirmajā joslā stāvētu šādi izkrāvēji (kas gan diemžēl notiek) un satiksme vispār apstātos.
Noliec mašīnu kur drīkst, piegādā kravu un brauc laimīgs, nevis kasies par 10Ls.
Graberis rakstīja: Vēl viens gudrais...
Klau, paņem sev auto operatīvajā līzingā un tad izstāsti, kā bija
Oho, kurs jau mums te ir gudrais.
Pats esi njemis kaut vienu masinu operativajaa lizingaa, jaa te blausties cik tas ir slikti?
Spriezot no taviem komentariem nee. Varbut tiesaam pamegini pats?
Vai arii vienkarsi pazzvani un noskaidro. Es komentos rakstu par hansa lizingu, bet domaju, ka visaas lizinga kompanijaas operativais lizings ir puslidz vienads.
Graberis rakstīja: Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
Atšķirības starp operatīvo un finanšu līzingu fiziskai personai:
1. Nobraukuma ierobežojums
O. Saistošs - sevišķi "auto par 99 Ls" variantiem.
F. Ierobežojuma nav, izņemot pirmajos gados uz KASKO jaunaizvietojuma opciju (vai kā nu tas saucās, kad pilnīga iznīcināšanas gadījumā tev dod pilnīgi jauna auto vērtību, nevis esošo tirgus)
2. Pirmstermiņa līguma izbeigšana
O. Līgumu lauzt var - pārtrauc maksāt un atdod auto. Vēl izīrētājs, protams, pačekos, lai nav pārsniegts nobraukums un citi līguma punkti, bet savādāk - "nemaksā, ej kājām". Ja sāc kavēt maksājumus, auto tev atņems un sāks drāzt sodus.
F. Principā tas pats, kas O., taču vēl pastāv iespēja auto pārdot kādam citam un atdot līzes atlikumu. Šeit ir 2 varianti - auto pārdod līzings, nomaksā 18 %, paņem sev pamatsummu, ja kaut kas paliek pāri, tad atdod tev. Otrs variants - sameklē pircēju pats, nomaksā atlikumu līzei, pārraksti auto uz sevi un tad pārdod tālāk.
Second hand vehicles - vai šiem pastāv operatīvais līzings?
fu,
Op.liz. gadijumaa, Graberi, paradi man ludzu kaut vienu dileri,kurs tavu auto panjemtu atpakalj, ja tu esi to lietojis tikai gadu,nevis kaa atpakalpirkuma ligumaa paredzets, teiksim 5 gadus. Operativo lizingu nevar taa vienkarsi partraukt un atdot auto dilerim.
Un ja tu gribi, tu vari izpirkt to auto jebkuraa bridi kaa operativaa taa finansu lizinga gadijumaa.
Un kura lizinga kompanija nodarbojas ar auto tirdzniecibu, tas nav vinju bizness. Vinji tirgo tikai atnjemtos auto,un tad tikai pastarpinati.
second hand vehicles - tiem pastav operativais lizings, pilnigi nekadu problemu. Galvenais, lai tam auto butu PVN. Dzen kaut vai no Vacijas.
Ir jaizmet no galvas tas viedoklis, ka operativaa lizinga gadijumaatev nepieder nekas. Pilnigas mulkibas. Tev venmier bus pirmpirkuma tiesibas uz so masinu. jebkuraa bridii tu so masinu vari izpirkt, samaksajot atlikumu, kaa arii no operativaa lizinga pariet uz finansu lizingu.
Izdevigaak no procentu viedokla bus finansu, bet operativaja lizingaa bus mazaks ikmenesa maksajums, un lielai Latvijas daljai tas ir loti svarigi.
Graberis rakstīja: Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
Atšķirības starp operatīvo un finanšu līzingu fiziskai personai:
1. Nobraukuma ierobežojums
O. Saistošs - sevišķi "auto par 99 Ls" variantiem.
F. Ierobežojuma nav, izņemot pirmajos gados uz KASKO jaunaizvietojuma opciju (vai kā nu tas saucās, kad pilnīga iznīcināšanas gadījumā tev dod pilnīgi jauna auto vērtību, nevis esošo tirgus)
2. Pirmstermiņa līguma izbeigšana
O. Līgumu lauzt var - pārtrauc maksāt un atdod auto. Vēl izīrētājs, protams, pačekos, lai nav pārsniegts nobraukums un citi līguma punkti, bet savādāk - "nemaksā, ej kājām". Ja sāc kavēt maksājumus, auto tev atņems un sāks drāzt sodus.
F. Principā tas pats, kas O., taču vēl pastāv iespēja auto pārdot kādam citam un atdot līzes atlikumu. Šeit ir 2 varianti - auto pārdod līzings, nomaksā 18 %, paņem sev pamatsummu, ja kaut kas paliek pāri, tad atdod tev. Otrs variants - sameklē pircēju pats, nomaksā atlikumu līzei, pārraksti auto uz sevi un tad pārdod tālāk.
Second hand vehicles - vai šiem pastāv operatīvais līzings?
Graberi, tu pats esi tizls vai ka?
Paradi
Ja par jauniem, tad labak njemtu taadu Honda Civic 1.8, kas operativajaa lizingaa butu ~ 150-160Ls/men, nekaa getzu, vai c'eed, vai ko tml. kuru nevienam velaak nevajadzes.
Graberis rakstīja:
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Tev kā finansistam vajadzētu saprast, ka operatīvais nav priekš fiziskajiem
Uja, tad kam?
Tici man, juridiskajiem daudz izdevigak ir njemt finansu lizingaa, jo var dabuut no valsts tos 18%. Operativaja lizingaa vinji nedabuj pavadzimi par so auto. Operativaa lizinga gadijumaa sis auto netiek likts pamatlidzekljos.
Ta ka nu ja gribi pec iespejas mazaku maksajumu, tad njem operativo lizingu uz 7 gadiem ar nobraukuma ierobezojumu 10t km/gadaa un tik brauc. Autosalons tev piesiesies par parbrauktajiem km tikai tad, ja tu to masinu pec tiem 7gadiem noliksi vinjam pie durvim un teiksi, lai vinjs savaac. Bet ta ka reti ir lautinji, kas brauc ar auto ilgaak kaa tos 2-3gadus, tad pec tiem 3 gadiem to auto pardosi kadam un autosalons bus priecigs,ka tas auto nav jasavac atpakalj.
11922166-682813
Daniels_Reebuss rakstīja: Nu labi,labi. Lai ir-minidžipītis. Blusiņa vai kaut kā tā. Tikai ne 'džips'.
pilnībā piekrītu. Tāpec jau arī rakstiju, ka gruti nosaukt par dzipu.
Ingarss rakstīja:
Roi rakstīja:
njaa tik tas 4.0 man neliekas ok...
Nez tu sev gribētu džipu ar 1,0 dzinēju???
bet es sev negribetu 4.0l dzineju, vismaz paslaik.
un ir jau masas attiecibas, suzuki tas 1.1 vai 1.3 l motorinji (kadi jau siem tur ir) esot par tiri ok, jo masa ir nekada, kaut gan tos par dzipiema rii gruti nosaukt.
filips rakstīja:
Dreipis rakstīja: Nebutu universalis, stipri padomatu, vismaz apskatitu.
Jo cena tiesaam ir ok.
Un ne jau no nobraukuma atkarigs masinas stavoklis, nojat var visu un diezgan atri.
Veiksmigu tirgosanu.
Uiversālis ir ideāls, ja ir mazs bērns, bērnu rati un suns!
Bet dinamikā un citāsīpašībās uz ceļa viņš neko no sedana neatšķiras.
Universalis tiesam varetu but labaks ssados variantos, bet nepatik man universalji kaa suga. Vienkarsi nepatik, vai tas ir pasats, vai impreza vai jeb kas cits, kam ir garaa pakalja - vnk nepiesaista.
Nebutu universalis, stipri padomatu, vismaz apskatitu.
Jo cena tiesaam ir ok.
Un ne jau no nobraukuma atkarigs masinas stavoklis, nojat var visu un diezgan atri.
Veiksmigu tirgosanu.
Tikko saņēmu no BTA atlīdzību, stāvietā kads bija noskrapejis autinam saanu visaa garumaa vai arī pats biju gar kaut ko nobraucis, bet nu divas svikas bija uz sana pasaa apaksaa. Pie auto mazgasanas pamaniju un aizbraucu uz BTA. Nepagaja ne 10 dienas, kad naudu sanjemu un loti pieklajigu summu, lai varetu labaa kantorii sataisiit un vel paari paliek liela dalja.
BTA žetons.
Ja domājot par kredītu jau tiek izskatīts variants par iespējamām brīvdienām, tad kredītu nevajag. Nelienu svešā maciņā, bet tad ir jāiegādājas vecāks auto par tādu summu ko var atļauties bez kredīta un miers. Likme tur ir no 8-18%, Komisijas maksa no 3-10%. Lēti nav. Un a/m iegādei nekad neliktu ķīlā nekustamo īpašumu.