tā, sestdien visi laipni aicināti pie manis uz pļavu.....
līdzi jāņem katram savs baļķis.... būs talka ![]()
![]()
![]()
tā, sestdien visi laipni aicināti pie manis uz pļavu.....
līdzi jāņem katram savs baļķis.... būs talka ![]()
![]()
![]()
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: a par tiem sodiem....
latvijā sodi ir ieplānoti - tobiš ir plāns iekasēt XXX latus gada laikā....
mērķis ir iekasēt vairāk naudas, nevis novērst pārkāpumus....
jau tagad par braukšanu šmigā vesela varza nabaga šoferu valstij ir parādā.... un cik vēl nav atpirkušies... uttt...
un šmigā ir pokui cik ir sods, ja gribēsies braukt, brauks. un sitīsies...
piemēri tālu nav jāmeklē...... tepat iauto ir viens personāžs (vārdā nesauksim), kurš šmigā ir uzsitis tumšas krāsas tačku...
vienkārši visu sodus paaugstināt nevar - būs baigā pretestība....
vispirms paaugstinās šmigotājiem (jo kā ta tas var būt, ka šmigā brauc) - pēc tam pacels pārējos sodus....
un tad par uz taisnas norobežotas apgaismotas šosejas "aizmirstu" 50 zīmi jums visiem būs jāņem hipotekārais lai nomaksātu sodu
Ja jau uzskati, ka sodus palielināt nevajag, tad pasaki, gudriniek, kā tad lai cīnās ar tiem pālībraucējiem?
ja cilvēkam nav to 400ls ko samaksāt, kur viņs raus 800?????
tāpat mizos pālī, muks un sitīsies
a cīņa ar pālībraucējiem ir elementrāra - nošaut uz vietas.... kādu pārīti paziņu nošaus un huj kāds pālī mauks
Tu pats saproti, ko tagad raksti. Gribētu redzēt, kā to realizēt dzīvē.
Tā kriminālatbildība arī visnotaļ nosacīta ir. Nu, iebāzīs aiz restēm, ko tālāk? Pilsonis degradēsies vēl vairāk, pie tam, par manu un tavu naudu.
kur es rakstīju, ka cietumā jāliek?????????
es teicu, ka jāšauj nost un viss.....
un visi, kas protestē, tie ir divkoši, kas tomēr uzskata, ka pāli var braukt ![]()
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja: Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Nav dzirdēts un šaubos vai EU ir... pārāk drakoniskas visādas prasības... ja ir tad dārgi un šaubos vai ar pielaidi satiksmei...
es gan neesmu manījis, ka diskiem ir kāds apzīmējums, ķipa kā lampām ē burts, kuru tehniskajā kāds čekotu un izbrāķētu par nepielaidi satiksmei.... man domāt tu vari tos diskus izlaizīt garāžā no priedes baļķīša un tehniskajā pat nepamanīs ![]()
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja: a par tiem sodiem....
latvijā sodi ir ieplānoti - tobiš ir plāns iekasēt XXX latus gada laikā....
mērķis ir iekasēt vairāk naudas, nevis novērst pārkāpumus....
jau tagad par braukšanu šmigā vesela varza nabaga šoferu valstij ir parādā.... un cik vēl nav atpirkušies... uttt...
un šmigā ir pokui cik ir sods, ja gribēsies braukt, brauks. un sitīsies...
piemēri tālu nav jāmeklē...... tepat iauto ir viens personāžs (vārdā nesauksim), kurš šmigā ir uzsitis tumšas krāsas tačku...
vienkārši visu sodus paaugstināt nevar - būs baigā pretestība....
vispirms paaugstinās šmigotājiem (jo kā ta tas var būt, ka šmigā brauc) - pēc tam pacels pārējos sodus....
un tad par uz taisnas norobežotas apgaismotas šosejas "aizmirstu" 50 zīmi jums visiem būs jāņem hipotekārais lai nomaksātu sodu
Ja jau uzskati, ka sodus palielināt nevajag, tad pasaki, gudriniek, kā tad lai cīnās ar tiem pālībraucējiem?
ja cilvēkam nav to 400ls ko samaksāt, kur viņs raus 800?????
tāpat mizos pālī, muks un sitīsies
a cīņa ar pālībraucējiem ir elementrāra - nošaut uz vietas.... kādu pārīti paziņu nošaus un huj kāds pālī mauks ![]()
a par tiem sodiem....
latvijā sodi ir ieplānoti - tobiš ir plāns iekasēt XXX latus gada laikā....
mērķis ir iekasēt vairāk naudas, nevis novērst pārkāpumus....
jau tagad par braukšanu šmigā vesela varza nabaga šoferu valstij ir parādā.... un cik vēl nav atpirkušies... uttt...
un šmigā ir pokui cik ir sods, ja gribēsies braukt, brauks. un sitīsies...
piemēri tālu nav jāmeklē...... tepat iauto ir viens personāžs (vārdā nesauksim), kurš šmigā ir uzsitis tumšas krāsas tačku...
vienkārši visu sodus paaugstināt nevar - būs baigā pretestība....
vispirms paaugstinās šmigotājiem (jo kā ta tas var būt, ka šmigā brauc) - pēc tam pacels pārējos sodus....
un tad par uz taisnas norobežotas apgaismotas šosejas "aizmirstu" 50 zīmi jums visiem būs jāņem hipotekārais lai nomaksātu sodu ![]()
Dzonijs_007 rakstīja: ļoti vienkāršs tests:
Atskruuvee tosola vaaku un uzgaaze taa normaali nu uz kaadi 4K apgriezieni varbuut pat tad ja motors ir silts.
Ja naak uz augšu burbuļi un tosols lien aaraa tad suu..i ir pamatiigi galvas bliive - nopietns motora remonts. Ja turpinaasi braukt vienaa briidi motora temperatuura aiziet riktiigi uz augsu un motors paarkarst. Ja tiesaam tosols naak uz augsu tad ar evakuatoru uz servisu ja serviss ir pataalu.
par opeli nezinu, var būt tā arī var....
ir tačkas, kurām pārplūdes trauks atrodas zemāk par sistēmas augstāko punktu.... atgaisošana tad notiek noņemot to pārplūdes bačoku, kas parasti turas uz gumijas un atgriežot atgaisošanas skrūves abpus termostata...
tām mašīnām atskrūvējot to vāku un uzgriežot uz 4k tosols līst ārā tāpat....
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: man pokui kā ir tribekai vai citronam
Nē nu jā tām mašīnām ir īpašie noteikumi – policists nedrīkst sodīt šo auto īpašniekus, kuriem lampiņu nevar nomainīt 5 minūtēs…
Noteikumi visiem vieni…
Un argumenti neinteresē, pokuj, vai visiem autosiem jābūt reņiem ir tikai Pirmā cienīgs izteiciens…
Pirmais teica, ka baumas par megānes lampiņas lampiņas nomaiņas sarežģītību ir pārspīlētas
un pieļauju, ka arī tribekas lampiņu var nomainīt uz ceļa nenoņemot rezerves riteni un neizceļot motoru
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: nedris, ja nezini
megānei tuvās gaismas lampiņa mainās minūtes laikā.... protams, ja rokas neaug no pakaļas
1) stūri vēlams pagriezt tajā virzienā, kura lampiņa tiek mainīta, bet var arī taisni
2) noņem paspārnā plastmasas gabaliņu... kreisajā viņš ir apaļš, labajā ovāls
3) iebāž roku līdz lukturim, pagriež vāciņu un noņem to...
4) nomauc no lampiņas vadus
5) atspiež lampu piespiedējatsperīti (ja tas ir vienu reizi izdarīts, tad nav nekādu problēmu) un izņem veco lampu
6) ieliek jaunu lampu un uzreiz uzliek to piespiedējatsperīti
7) uzmauc vadus - vēlams tagad ierubīt tuvos un paskatīties vai spīd
uzliek atpakaļ vāciņu un pagriež
9 ) uzsprauž atpakaļ paspārna cauruma aizbāzni....
p.n.
scenikam šo procedūru var izveikt arī "no augšas" - attaisa kapotu, noņem plastmasas (vajag 2 skrūvgriežus) un pāriet pie trešā punkta
Vai tuk tu nebūsi izgājis reno lietotāja maksas kursus 6 mēnešu garumā…
Pļā nu ja tāds specs tad nomaini Tribekai subārim kreiso lampu 5 minūtēs… umņiks…
Vari patrennēties uz citrona berlingas bez speciālas atslēgas nomainīt numura apgaismojuma lampiņu… kad tev tas izdosies 15 minūtēs tad varēsi ķerties klāt nākamajam francūzim…
man pokui kā ir tribekai vai citronam
par otro megāni es zinu, jo es samērā regulāri tās lampas mainu.... kopš sviestcs ir atvēris veikalu, esmu nomainījis 2....
mūsā lampiņa (kopā ar nomaiņu) maksā 7 latus.... ja ārā ir -20, tad braucu lai maina viņi
bet kāds kautkur ir izpūtis basņu un tad visi to intensīvi cenšas pārdot citiem ![]()
![]()
![]()
laikam uzsvars ir jāliek uz līkām rokām vai uz nepareizo pusi izgrieztu stūri....
ja nav prāta var arī ņemt ārā motoru ![]()
![]()
![]()
uupis rakstīja:
jaaanis rakstīja: P.S.S.Man mašīnā gandrīz vienmēr ir rezerves spuldze, kuru pāris minūšu laikā varu nomainīt, jo pa Latvijas līdzenajiem ceļiem tās diezgan bieži mēdz izdegt.
Pamēģini to izdarīt tādiem monstriem kā RENO megānis,......
nedris, ja nezini
megānei tuvās gaismas lampiņa mainās minūtes laikā.... protams, ja rokas neaug no pakaļas
1) stūri vēlams pagriezt tajā virzienā, kura lampiņa tiek mainīta, bet var arī taisni
2) noņem paspārnā plastmasas gabaliņu... kreisajā viņš ir apaļš, labajā ovāls
3) iebāž roku līdz lukturim, pagriež vāciņu un noņem to...
4) nomauc no lampiņas vadus
5) atspiež lampu piespiedējatsperīti (ja tas ir vienu reizi izdarīts, tad nav nekādu problēmu) un izņem veco lampu
6) ieliek jaunu lampu un uzreiz uzliek to piespiedējatsperīti
7) uzmauc vadus - vēlams tagad ierubīt tuvos un paskatīties vai spīd
uzliek atpakaļ vāciņu un pagriež
9 ) uzsprauž atpakaļ paspārna cauruma aizbāzni....
p.n.
scenikam šo procedūru var izveikt arī "no augšas" - attaisa kapotu, noņem plastmasas (vajag 2 skrūvgriežus) un pāriet pie trešā punkta
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Paldies Bamam. Interesanta informacija. Prieks, ka vismaz kaut kas notiek. Tas zilais D-pils tramvajs vizuali izskatās pavisam labi, grēks būtu to kādam atdot. RIKTĪGS tramvajs, ar kādu skolas gados braukts ikdienas.
Tam ir viena nepatīkama lieta - zemsprieguma ķēdes defoltā nāca ar 42V spriegumu. Nezinu, kapēc RVR tā uzkonstruēja. Dēļ kā ir problēmas ar kaut kādām tur elektroietaisēm.
Visiem pārējiem tagadējiem T3 un 15T ir 24V.
par šito fiģnu es esmu dzirdējis skaidrojumu, ka tā esot pārrakstīšanās kļūda
prasību dokumentācijā tā esot bijis netīšām ierakstījies un tad jamie sazimējuši kaudzi ar projektiem, kurus arī norealizējuši
bizenajs rakstīja: eu, purva aazzi!! Tev tur purvaa ir kaada tehnikas vieniiba, kas vareetu nobreidereet celju?? celja posms ir Maarupee, apmeram 3-4 km no purva, greidereejamais posms apmeeram 300-500 m???
pa rādio dzirdēju reklāmu, ka depo var nopirkt lāpstu
moči vispār ar tuvajiem nebrauc...
nu varbūt vienīgi deksters
vo viņam tālie ir izdeguši
vakar braucu mājās uz pļavu... dažādos vorzienos manīju braucam 4 baikus un vienu čoperi.... visi baiki mauca ar tālajiem
paga, es neiebraucu bazarā...
kāda deputāta pēc uz lietuvu ir jābrauc ar pārdevēju no latvijas????
kas tas par pārdevēju un kāda ir viņa pārdotā vērtība?
ķipa "pārdevējs" tevi aizvedīs pie džekiem lietuvā, kuriem ir tādi diski un par to informāciju noslauks no tevis piķi?
nostāvējušās riepas.... ja nemet 8niekā, tad pazudīs pēc laika tā problēma...
manā pārziņā armijā bija 19 urāli... 12 no tiem stāvēja boksā piekrāmēti ar "kaķušu patronām" uz kuzavā pieskrūvētiem speciāliem plauktiem katrā sakrāmēti 40 reaktīvie šāviņi, katrs ~70kg... itkā nekā īpaša, bet tās tačkas tā stāvēja, ķipa ja nu rīt karš
un kustinātas tika apmēram vienu reizi gadā.... tad tās tačkas gāja palēkdamās kā tie ripuļi bija nogulējušies....
bet par balansēšanu.... iztaisi eksperimentu
paņem un aizved balansēt pie "laba" meistara kādus ripuļus (vēlams uz prastiem diskiem lai neatceras) uz tačkas virsū neliec, bet otrā dienā palūdz kādu lai aizbrauc pārbaudīt balansējumu pie tā paša "meistara"
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.
Recluse,pirmais ?
Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.
P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.
P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.
Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.
teorētiski tas 10 gadi.....
mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....
tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....
ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs
Latvijā neviens tās birkas negriež nost.
griež
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?
a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?
varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.
vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei
labs jautājums (beidzot)! domāju, ka nē, bet nav bijuši tādi gadījumi, tāpēc 100% nepateikšu. pirms remonta uzsākšanas noteikti var, jāuzraksta iesniegums, ka vēlies servisu mainīt. tā kā vajadzētu tomēr pieturēties pie zināmiem servisiem vai tādiem, kuriem normāla reputācija.
augstāk minētais neattiecas uz BTA, jo tur, kā jau rakstīju, iet konkurss par lētāko remontu.
nu re
pats arī atbildēji
mašīnas īpašnieks var tikai tupa skatīties kā servīzē čakarē viņa tačku.... ja viņš ir bijs tāds lohs un laicīgi nav sacēlis haju, ka viņa megarulzu remontēs nevis dīleris, bet kautkāds vasja, kurš pa 3 reizēm niuhjā nejēdz nokrāsot nieka kapotu....
tūlīt sāksi brēkt, ka vispār man vajag parādīt likumu, kurā teikts, ka kapotam ir jābūt nokrāsotam bez paķokiem un 2 gadu laikā nevajadzētu būt rūsai
nesākšu. darbam, neatkarīgi no tā, kas maksātājs, jābūt kvalitatīvi izdarītam, tikai vajadzētu atcerēties, ka ne tikai dīleri prot kvalitatīvi darbu izdarīt, un ne vienmēr dīlera darbs ir garantija, ka viss būs ok. pie tam, daudziem dīleriem nemaz nav savas krāsošanas kameras, bet pie viņiem nonākušos auto tāpat dod vasjām.
nu nezinu.... man garantijas laikā iepiļīja mazda pakaļā - apdirsinātājs (tavs ļaunais bta) protams sūtīja uz mūsu (garantijas laiks) man vispār pokui... pēc nedēļas atdeva mašīnu, nomainīts pakaļas vāks, stikls vecais.... pārkrāsots buferis... nekādu pretenziju...
vēlāk mūsa man pat spārnu krāsoja (atsevišķi no tačkas) es paņēmu pie viņiem jaunu spārnu un viņi jamo nokrāsoja... nedomāju, ka deva vasjām
pie tam spārns ir plastmasas..... tāpat kā čoma buferis....
kāpēc man no spārna krāsa nelobās? bet kāpēc čoma buferim lobās?
un kuram būtu jābūt atbildīgam par to, ka krāsa lobās?
Nortel rakstīja:
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.
Recluse,pirmais ?
Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.
P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.
P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.
Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.
teorētiski tas 10 gadi.....
mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....
tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....
ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs ![]()
jugasvilli rakstīja:
HIPPY rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
HIPPY rakstīja: Par BTA atļaušos nepiekrist, viņiem ir labi līgumi ar respektabliem servisiem
Tā jau viņi apgalvo.
Kādreiz viņiem bija līgumi gan ar Autofavorītu gan Latbema.
Nu, to sarakstu ar līgumservisien 100% nezinu, zinu to, ka pēc negadījuma viņi izsūta saviem servisiem bildes un gaida tāmes. tas, kurš uzņemas saremontēt par viszemāko cenu, pie tā arī klientam jāremontē, vienalga vai serviss atrodas Liepājā vai Dagdā. It kā jau viņi saka, ka viss būs štokos, ka viņi rūpīgi izvēloties sadarbības partnerus, bet dzīvē diemžēl mēdz būt sūdzības par bezmaz ar košļeni salipinātām detaļām u.tml.
nu tu kā speciālists tagad pasaki pie kā ir jābrauc sūdzēties, ja buferis ir pielīmēts ar kožļeni, bet to klients atklāj 5 minūtes pēc tam, kā ir parakstījis p.n. aktu, ka viņam nav pretenziju ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?
a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?
varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.
vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei
labs jautājums (beidzot)! domāju, ka nē, bet nav bijuši tādi gadījumi, tāpēc 100% nepateikšu. pirms remonta uzsākšanas noteikti var, jāuzraksta iesniegums, ka vēlies servisu mainīt. tā kā vajadzētu tomēr pieturēties pie zināmiem servisiem vai tādiem, kuriem normāla reputācija.
augstāk minētais neattiecas uz BTA, jo tur, kā jau rakstīju, iet konkurss par lētāko remontu.
nu re ![]()
![]()
pats arī atbildēji ![]()
![]()
![]()
mašīnas īpašnieks var tikai tupa skatīties kā servīzē čakarē viņa tačku.... ja viņš ir bijs tāds lohs un laicīgi nav sacēlis haju, ka viņa megarulzu remontēs nevis dīleris, bet kautkāds vasja, kurš pa 3 reizēm niuhjā nejēdz nokrāsot nieka kapotu....
tūlīt sāksi brēkt, ka vispār man vajag parādīt likumu, kurā teikts, ka kapotam ir jābūt nokrāsotam bez paķokiem un 2 gadu laikā nevajadzētu būt rūsai ![]()
Bolzens rakstīja: Man lietošanā ir tieši šāds darba auto ar 1,6 l benzīna dzinēju kopš 2005. gada. Vidējais degvielas patēriņš 7l uz 100km. Problēmu praktiski nekādu. Ja slikto skaņas izolāciju salonā un samērā ātri skrāpējušos salona plastmasu var pieciest, tad citā ziņa autiņam nav nevainas. Interesējoties "garāmejot" Ford servisā par šiem autiņiem kā tādiem, teica ka ar benzīna dzinējiem problēmu neesot, bet ar dīzeļiem gan. Tieši kādas problēmas sīkāk neprasīju.
pirmajam un otrajam fokusam ir pilnīgi dažādi dīzeļi
par kuriem tā servīze bazarēja?
bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?
a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?
varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.
vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei
artamonz rakstīja: Steidzami vajadzīgi komentāri .....
a nafig?
mana čoma gadījumā... nu ar to buferi, kuram nolupa krāsa...
tur jau tas buferis autiņu saņemot bija smuks nokrāsots.... tā krāsa sāka tā ķipa plaisāt un lupt nost... izskatījās, ka jamā tā īsti nevēlējās turēties virsū uz tā bufera.... arī buferi uzstādīja serviss... ķipa "jaunu"
serviss izliekās, ka džeku nepazīst, apdrošinātājs rāda čoma parakstītu papīru, ka tačka ir ok.... ko darīt????
p.n.
es jau neko, stāstu tikai ko pats esmu redzējis
p.p.n.
par tām lietotajām detaļām ko uzstāda apdirsinātājku servīzes?
interesanti cik šrotā nonāk, teiksim 5gadīgi audī ar veseliem airbagiem????
incanti kāds ir iemesls nodošania šrotā? ķipa "pilns pelnutrauks"
vai tomēr tas tā netieši papildina nozagto auto statistiku? ![]()
![]()
![]()
No date provided
Reitings: