Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
DimanC 11.05.2008 23:25

Viktos rakstīja: Tas vēl nekas, izmēgināt ceļa posmu no Jēkabpils līdz Rēzeknei

Tur ir kādi 20 luksafori, kur deg pa 10 min sarkanais

5dien naktī pamēģināju. no Zīlāniem [J-Pils...] līdz Stirnienei [pirms varakļāniem] saskaitīju 23 luksoforus. pirmos 4 godīgi gaidīju, pēc tam vienkārši palūrēju un maucu pa sarkano. VĀJPRĀTS!!!!! ar kuru galu tie kretīni domā?...

DimanC 12.05.2008 9:53

Ideots rakstīja:

DimanC rakstīja: VĀJPRĀTS!!!!! ar kuru galu tie kretīni domā?...

pār sarkano? uz D-pils šosejas? ar kuru galu pats domā ?

man ar domāšanu viss kārtībā, bet ģeogrāfijas zināšanas gan Tev pieklibo. es rakstīju - no Zīlāniem līdz Stirnienei. tā vairs nav DPils šoseja, tas jau ir JPils-Rēzekne. un 12os naktī virzienā uz Rīgu tiešām neviens nebrauca. ja nostāvi pie 5 luksoforiem pa 5 minūtēm un secini, ka NEVIENS nebrauc pretī - ko tur vēl gaidīt?

DimanC 12.05.2008 10:39

Ideots rakstīja:

domu Tu saprati, par ģeogrāfiju nepiesienies, tik plaša tā LV tik plaša

es drīzāk apelētu pie tā, ka, ja tevi tur ķertu CP, ko tad Tu stastītu?

drīzāk ir stingri jāvēršās pie TIEM, kas to tur tā ir nolēmuši un saorganizējuši....

menti mani noķēra jau izbraucot no Jēkabpils - 50km/h vietā bij 69 , vēl vienu mašīnu iepriekš redzēju uz tā ceļa dežurējam. varbūtība, ka tai maršrutā būtu vēl 3. mašīna [12os naktī] ir ļooooti maza.

a vērsties varētu, bet mūsu valstī atbildīgās institūcijas ir tik pārgudras, ka feedback's no prastās tautas tiem bijis-nebijis.

apakaļceļam izvēlējos Viļāni-Preiļi-Līvāni - laicīgi skatoties uz bedrēm sanāca ap 110..120 to posmu izbraukt - kaut kā veiksmīgi visām bedrēm pārlidoju pāri

DimanC 13.05.2008 10:27

Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,

tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)

- sanāca ap 3h.

Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili

ideja pareizā, bet...

kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?

DimanC 13.05.2008 18:26

UUSA rakstīja:

DimanC rakstīja:

Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,

tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)

- sanāca ap 3h.

Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili

ideja pareizā, bet...

kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?

Lieki ~7 km.

phe... domāju, ka Lielvārdē un Dzelmēs un Klidziņā uz ātruma ierobežojumiem tās 4 minūtes gandrīz ar' sanāk pazaudēt...

DimanC 21.05.2008 1:28

beidziet nodarboties ar velosipēda izgudrošanu, paskatieties tak apkārt... pašam uztaisīt projektu - dārgi, motivācijas nekādas, pad...s laiks.

www.elbilnorge.no/...

taisīts Norvēģijai, līdz ar to mūsu klimatam ar varētu būt +/- piemērots. cita lieta, ka pie mums nav NEKĀDA atbalsta šādām mašīnām - ne bezmaksas stāvvietas, ne atļaujas braukt pa [nedaudzajām] sabtransa joslām, ne nodokļu atvieglojumiem. KAROČ - LATVIJA SŪKĀ NEMĒRĀ

ja dikti gribās nodarboties ar jaunradi, savu intelektuālo potenciālu labāk ielikt kaut vai šāda auto uzlabošanā, nevis vēlreiz to visu domāt par jaunu.

DimanC 21.05.2008 1:33

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

savulaik iznāca apmeklēt Brēmenes Universitātes zinātniskajos institūtos. tur studenti MB busiņu pārtaisīja... 3 veidu enerģijas uzkrājēji [ar dažādiem uzlādes/izlādes momentiem - kondensatori straujai bremzēšanai, uzņemšanai, un tad 2 veidu aķi...], power management [kurā brīdī paredzēt bremzēšanu un atbrīvot kondensatorus uzlādei, un otrādi] īpaši elektromotori, utml... karoč, nopietna lieta.

tas bij studentu zinātniskajai grupai kā projekts vai bakalaura darbs, laikam 2 vai 3 gadu turpināts. viena grupa pabeidz [katriem diviem...3 studentiem savs uzdevums, ko uzlabot], patestē, pabraukājas, tad nākamajā gadā studentu uz tās bāzes turpina "cept" nākamo projektu.

DimanC 22.05.2008 17:28

Arnis76 rakstīja: ir kāds provējis pirkt čipu caur ebay? Tur čips ar visu atvešanu sanāk uz Ls 100,kamēr LV nočipot prasa apLs 250. Kur āķis?

dunduk, varbūt sāc ar to, ka pastāsti, kādu dzinēju taisies "čipot". katram tak savas īpatnības... dīzeļiem čipošana tiešām nereti ir "bolt-on-solution", taču daudz biežāk ir gadījumi, kad jāķerās pie lodāmura...

DimanC 27.05.2008 8:21

"MINI" ir autoražotājs? :lol: bišķi nekorekti daži jautājumi, bet aizpildīju.

DimanC 18.06.2008 10:50

uzliku adblock plus, iekš firefox. tagad nav miera - gribās apskatīt visas lapas bez reklāmām

DimanC 18.06.2008 11:57

edzulis rakstīja: paldies iauto par to, ka cilvēki sāk izmantot adblock

nu beidz, edzuli... principā tā ir reklāmas devēju un aģentūru vaina [nevis iauto], ka reklāmu uzmācība pārkāpj cilvēka pacietības slieksni un viņš sāk meklēt veidus, kā atkratīties no tās...

ja baneri būtu paciešami, normāli aizvācami un nedotu pa acīm, tad visādi adbloki tiktu lietoti daudz mazāk.

DimanC 02.07.2008 17:49

vēsturiski "parastajā" Eiropā VISA tiek labāk akceptēta, Skandināvijā - EC/MC.

Benzīntankos, arī Vācijā, būtu jāņem pretī jebkuru "normālo" (visādi Parex Blue ir ārpus šīs kategorijas) kredīt- vai debet- karti. par pārtikas veikaliem gan aizmirsti - tur viņi operē tikai ar savējām kartēm!

DimanC 10.09.2008 10:45

Apsara rakstīja: Paldies "kolumbs" par izsmeļošo info. Tas nozīmē, ka ja ir iesniegts protests CP vai iesniegums ar lūgumu atcelt sodu (sauciet kā gribat), tad CP nebija tiesības CSDD datubāzē ievadīt piešķirto sodu. Ar galīgo CP lēmumu taču neesmu iepazīstināts. Ierakstīto vēstuli par to, ko CP izlēmuši neesmu saņēmis!

sodus ievada un ievadīs, bet nedzēsīs. viņš Tev visu mūžu vilksies līdzi kā administratīvais pārkāpums. par kuru kaut kad vēlāk VARBŪT parādīsies ieraksts, ka ar tādu un tādu lēmumu tas pārkāpums tiek ATCELTS, bet viņu nedzēsīs!

DimanC 16.09.2008 11:16

tur vēl tā trolejbusa pietura aplī vēl ira? ja tā, tad tas vispār ir kaut kāds globālais unikums...

nezinu tur galvenos satiksmes virzienu, bet kāpēc tur nav uztaisītas 2 joslas - viena caur apli (uz Bauskas virzienu un centru), bet otra pa ārpusi - pa taisno gar bij. "Straumi". aplis ir laba konstrukcija arī pie vidēji lielām plūsmām, taču jājēdz to sakarīgi lietot. Rīgas lohatroni, izskatās, akal visu sačakarējuši...

DimanC 07.10.2008 16:50

varbūt no šitā saraksta kaut ko var izpīpēt:

www.quoka.de/...

DimanC 13.10.2008 13:01

preteejaa pusee shosejai LegoAuto.

DimanC 30.10.2008 9:37

reku Straifer\'am uz Preludes ira:

www.hondaclub.lv/...

AFAIK, uzstaadiitas Xenon\'aa - iespeejams, ka caur turieni var sarunaat arii apskatiishanu, prezentaaciju un pashu deal\'u

DimanC 30.10.2008 9:54

Uggga rakstīja:

DimanC rakstīja: reku Straifer'am uz Preludes ira:

www.hondaclub.lv/...

AFAIK, uzstaadiitas Xenon'aa - iespeejams, ka caur turieni var sarunaat arii apskatiishanu, prezentaaciju un pashu deal'u

A kur viņam priekšējais numurs?

ko Tu man prasi? gan jau bagaazhniekaa. bilde ir no Hondu dragreisa sporta kompleksaa 333, shaados pasaakumos starteejoshajiem v/n nav obligaata prasiiba.

DimanC 03.11.2008 12:35

ingusster rakstīja: es nezinu cik tur katrā laidumā pa smagajiem bija...bet pēc tava aprēķina sanāk ka slogots tikai katrs otrais tilta laidums! Tilta konstrukcijas shēmu aptuveni zinu, jo neesmu nekāds ceļu projektētājs...mans lauciņš ir cits.

tā arī bija - slogoja katru otro posmu.

tiešām varbūt nav ko purkšķēt, ja nezini.

DimanC 07.11.2008 11:24

tieši tā - donoram jābūt ar izslēgtu aizdedzi. donora aķim jāspēj pacelt "mironis" pašam no sevis, bez ģeneratora palīdzības.

DimanC 09.12.2008 1:13

kalfonso rakstīja: nezinu kaa citaas pilseetaas, bet Valmieraa jau vakar 95 nestee 53,9 sanjkjiki

riigaa 57,2 shoriit

interesanti, ar kaadiem cenu ietekmeejoshajiem faktoriem degvielas tirgonji izskaidrotu sho fishku?

atradis par ko pukstēt. tā ir 6% atšķirība. man dažās Eiropas zemēs ir gadījies redzēt 30% cenas atšķirību, atkarībā no tankštelles atrašanās vietas - pilsētas centrā un pie bāņa dārgāk, lauku apvidos lētāk..

DimanC 29.12.2008 0:49

UUSA rakstīja:

Rxx rakstīja: Kāda situācija tagad ir Jēkabpils - Varakļāni? Vēl aizvien labāk caur Madonu?

Var droši laist pa taisno-neviena luksofora,un reāli visur var braukt ar +40km/h,izņemot divus 30-niekus-tur labi met augšā/lejā.

pievienojos - arī izbraucu tur 26. un 28. datumā - braucams ir, jēga caur Madonu dzīties nav.

Zīmes pie salaidumiem ir izliktas diezgan sakarīgi, un, atkarībā no auto līganuma ar +20..+40 var izbraukt visus "tramplīnus". kā jau UUSA rakstīja - pie "30" gan vajag sabremzēties kārtīgi. kopumā ņemot - braukt var bez problēmām, tikai sanāk raustīt tempu. vai nu dēļ zīmēm, citiem satiksmes dalībniekiem, kas pārāk strikti cenšās tās ievērot

DimanC 20.01.2009 16:03

esmu apstrīdējis tādā situācijā.

atnāca 5lpp garš teksts ar megagaru juridisku blā blā (ķip, no sērijas - "vadītāja pienākums nebija fiksēt, bet viņš varēja fiksēt, bet tomēr nefiksēja"), bet štrāfu atcēla.

DimanC 30.01.2009 15:36

Shiirs rakstīja: pieskruvee riteni.

+1

es ar pāris reizes esmu sācis filozofēt par granātu maiņu, bet izrādījies, ka jāpievelk ritenis

p.s. vispār jau varēji minēt, kādas piedziņas mašīna ir - tas tomēr maina būtību...

DimanC 10.02.2009 10:49

jugasvilli rakstīja: ...

A6, vai tad Vācijā nedrīkst pa bāni uz 210 braukt? Pirms pusotra gada, kad biju tur, drīkstēja. Star citu, jocīga sajūta palika, kad mani ap 6 no rīta uz Hamburgas - Frankfurtes bāņa kā stāvošam (mans ātrums - 205 km/h) Poršs aizgāja garām. Pat nepaspēju saskatīt, kas par Poršu. Bet ātrums ap trīnīti noteikti bija.

jugasvili, Tu laikam tiešām ļoti pavirši pa to bāni esi braucis - arī uz autobāņiem ir ierobežojumi - 100, 110, 130... nav jau visur max atļauts

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti