Kārtot: Augošā secībā
1 2
M1A1 18.08.2013 2:18

Nu vot atkal topiku pietaisīja ar offtopiciem. Par lančijas kappu tak runāja cilvēks, a jūs te da audi, da pasāts.

Man piemēram vizuāli jaunā Delta simpatizē. Sēdējis iekšā neesmu, bet ārēji pievelk.

M1A1 08.11.2012 18:25

smaidiigais rakstīja: 4menesibufalo.wordpress.lv/2012/10/05/par-automobili/

Labs apraksts par tur pavadīto laiku. Nākamgad pošamies uz to pusi tūristu statusā, tāds labs ieskats ko sagaidīt

M1A1 08.11.2012 2:42

ValdisM rakstīja:

...

Gribēto braukt ar šiem ~ 2000.g Volvo, bet benzīnnieki un konkrēti tas 2.4 ne velna neiet (vārda tiešajā nozīmē - lokomotīves dinamika) ...

Piekrītu Valdim par Volvo dinamiku. Ja gribas enerģiski kustēties, tad jāgriež redlainā. Bet tā jau tīri smuki murrā tie 5 cilindri.

M1A1 08.04.2012 12:49

DekstersFF rakstīja: A kad tas būs?

Būs sapelnīta liela nauda un visu brauks ar jauniem auto, mainot tos ik pēc 3 gadiem un neiesprings, kas ar korejieti notiks pēc 10 gadiem

M1A1 07.04.2012 12:26

Japnis rakstīja:

Pirmais rakstīja: man viens norvēģu kartupeļu audzētājs ir pazīstams

tupeņi rudenī pa taisno no lauka tiek pirkti ~3 reizes lētāk kā ziemā

tikai trīs reiz? Vācijā līdz pat 10x

Atliek tikai savu glabātavu ierīkot un tad var andelēt uz velna paraušanu - rudenī iepērk, nedaudz uzglabā un uz pavasara pusi tirgo nost

M1A1 07.04.2012 12:11

msh rakstīja:

...vai tu pirktu fofāgenu par pusotru reizi lielāku cenu nekā kujdaju kurā vienīgā atšķirība būtu ka viņš vēl 20 gadu vecumā būtu lietojams? as vāciešiem atliek? Ražot lētāk. Bet kā šķībačiem - visu smuki aprēķināt 10 gadiem - viņiem īpaši labi nesanāk...

Te tāda sena diskusija par getz tēmu, kad tie tikko parādījās.

www.iauto.lv/...

Pirmajiem pārdotajiem eksemplāriem nu jau laikam būs kādi gadi 8 pagājuši pa Latvijas ārēm. Lai novērtētu kā lētā Koreja uzvedas, vajag tik meklēt šo auto lietotājus, lai padalās pieredzē par auto, kam būtu jābūt tuvu pie sabrukšanas.

M1A1 17.03.2012 14:13

i_edgars rakstīja:

M1A1 rakstīja: Fūrēm jālej rapšu eļļa un traktoram arī, kas tos rapša laukus apstrādā.

Lai iegūtu 1 litru rapša eļļas ir jāiztērē 1,2 litri dīzeļa... Tā ka rapšu eļļa nekad pat teorētiski pārdošanā nevar būt lētāka par dīzeli. Citiem vārdiem sakot nevar iegūt rapšu eļļu tērējot tikai rapšu eļļu!

Tad jāpielej burgerēstuves "atrabotka"

M1A1 17.03.2012 11:21

Fūrēm jālej rapšu eļļa un traktoram arī, kas tos rapša laukus apstrādā.

M1A1 17.03.2012 11:15

Mašīnas šeit (Zviedrijā) ir salīdzinoši padārgas salīdzinot ar rietumeiropas lielāko autotirgu Vāciju. Ir cilvēki, kas tās arī dzen uz šejieni. Bet kā jau visur, jāvaktē piedāvājumi un momentāli jāskriet pakaļ. Te arī pietiek tuvo austrumu un postpadomju republiku pārstāvju, kas to vien vaktē. cenas priekštatam var papētīt iekš blocket.se Dīzeļi defaultā nobraukti, daudzas aprūsējušas (sāli kaisa cītīgi), labāka kvalitāte tām kas ziemeļos, jo tur sāls izmantots mazāk. Motorhaubes un priekšējie stikli bieži vien akmeņu apskādēti (smalkas granīta šķemas kaisa uz ceļiem). 1,8T ļoti populārs motors VW un Audi

M1A1 17.03.2012 10:45

DekstersFF rakstīja: MSH,kas teica, ka tie ir Forda izstrādātie? Forda ražotie jā .

Un man pilnīgi pajāt par to, manai mazdai foto2.inbox.lv/... virsū ir tabļička- Made in Japan, un tas ir pietiekami. Man ir džips, kurš var izbraukt tur, kur man vajag, aizvest to,ko man vajag un aizvilkt piekabi tur, kur man vajag.

Iepūt un turpini pārvietoties ar savu ūberkruto Audi 80

Piekrītu apgalvojumam par labu auto. Trīs gadi tādu dzinu pie ddiezgan lielām slodzēm. Ļoti labi pacieta pāridarījumus.

M1A1 29.02.2012 4:35

kasinsh79 rakstīja: nav labāka dīzeļa par VW/AUDI 1,9TDi.

Un tāpēc doma ar vienu šāvienu nobliezt vairākus zaķus (ekonomisks, dinamisks, ietilpīgs, moderns, aprīkots u.tml.)

Kāpēc te uzdodu jautājumu? Bija cerība, ka atsauksies kāds Touran lietotājs šobrīd. Vai vismaz kāds, kurš ar tādu saskāries iepriekš.

Man līdzīga situācija. Skatiens arī apstājies pie šī modeļa. Varbūt ka tomēr vēl kāds jūzeris vai testētājs padalīsies iespaidos, lai tā bilde pilnāka veidotos

M1A1 21.04.2011 19:01

Bucefals rakstīja: Braucu ar Opel Combo. 1.7 Di bezturbo brīnumu.

Kāds nezin vai šie dzinēji citiem modeļiem arī tika uzstādīti?

M1A1 16.04.2011 15:24

Kanibaals rakstīja: Ja gribi taupīt pērc ar gāzi, vienīgi ar uzpildi čābīgāk.

- ja nevari atļauties ieliet degvielu tad auto tev nafig nav vajadzīgs, nepienākas

Ar gāzi jau ir pozitīva pieredze. Ar Galaxy un BRC šprici jau 100t km būs nobraukti.

Ne nu gluži viss ir balts vai melns šai pasaulē Neredzu nekā krimināla attiecībā un kuģu degvielas "atlikumiem", tur pustonna un vienu vai otru pusi tāds dabīgs atbirums un piesārņotu balasta ūdeņu rēķina.

Tīrā veidā biodiesel jau nelies iekšā, tikai pielies biku klāt fosilajai, lai tīrāka atmosfēra

M1A1 15.04.2011 22:24

ValdisM rakstīja: zinu ka Volvo740 varēja liet iekša gandrīz da jebko..

A kā ražojuma motors stāvēja tam iekšā?

M1A1 22.03.2010 14:52

WALA rakstīja:

Tavs intrekūlera radiators ( ja tas ir tiešām intekūlers) izskatās tā itkā tev jams būtu aizD līdz malām ar eļļu un tagad tikko iepūš gaisu tā "spļauj" pāri malām un pa visām šķirbām !!! Tā eļļa uz viņa tev no kurienes īsti tur radusies ??? Esi bijis nojaucis un paskatījies vai jams ir tukšs ???

Atbilde ir negatīva. Skaidrs, ka jāsāk ar coolera pārbaudi. Ta jau ziņošu, ko atradu

M1A1 21.03.2010 18:58

WALA rakstīja: M1A1 - tev nav kaut kāda idiotiska atgāzu recirkulācija vai kartera ventilācija kas pievienota ieplūdei. Šitāds joks ir Celicām - tām tur regulāri aizD visu gan pirms gan pēc turbīnas - Vienīgais kā to mēdz risināt izlaist to visu pa starpu caur eļļas savācēju - tipa trumuli kurā ir kaut kāds siets vai nereti liek iekšā savītu velo vai moto ķēdi - tad tas pasāciens uzķer visu kam ieplūdē nevajadzētu nonākt.

Apskatījos. Nu nāk tur tāda gumijas caurulīte no kartera augšējās daļas un turbīnu. Varbūt tā arī ir tevis pieminētā. A tā kaut kāda atplūde nevar būt? Par turbīnām zinu dikti maz Šis pirmais auto ar tādu

Noeļļoto intercooler var apskatīt galerijā

M1A1 19.03.2010 20:22

WALA rakstīja: M1A1 - tev nav kaut kāda idiotiska atgāzu recirkulācija vai kartera ventilācija kas pievienota ieplūdei. Šitāds joks ir Celicām - tām tur regulāri aizD visu gan pirms gan pēc turbīnas - Vienīgais kā to mēdz risināt izlaist to visu pa starpu caur eļļas savācēju - tipa trumuli kurā ir kaut kāds siets vai nereti liek iekšā savītu velo vai moto ķēdi - tad tas pasāciens uzķer visu kam ieplūdē nevajadzētu nonākt.

Hmm... jāpapēta biku tuvāk, kā tas aparāts uzbūvēts.

M1A1 19.03.2010 17:28

draco rakstīja: man domaat, ja ellja ir no aarpuses - tur driizaak uz savienojumvietaam jaaskataas. cik noprotu, pati turbiina jaaskataas, ja ellja deg nost, jebshu nokljuust iepluudes traktaa - tb gaisvados peec turbiinas ellja. taadaa gadiijumaa laizh turbiiinas salnjiki. no aarpuses turbiina savas vainas deelj imho palikt elljaina nivar.

Pati turbīna ir principā sausa. Eļļa nokļūst gaisvados un pēc tam pa savienojuma vietām tiek izspiesta ārā. Ieplūdes kolektorā, noņemot nost cauruli, arī var redzēt nedaudz eļļas. Vienīgi mulsina apstāklis, ka starpdzesētājs ir principā sistēmas zemākā vieta, jo trubas pa augšu ienāk iekšā un otrā pusē pa augšu ārā. Tam intercoolerim riktīgi piedi.stam ar eļļu tad jābūt.

M1A1 19.03.2010 12:30

Nav gan gluži Volvo, bet nu tēma atbilstošā, lai nebūtu jauns topiks jātaisa.

Lieta sekojoša, pacientam Mazda B Series, turbīna laiž cauri eļļu, tobiš caurulēm savienojumu vietas pie intercooler un pie ieplūdes visas noeļļojušās. Ne gluži tā kā pilētu, bet par daudz nopuņķojies. Vai tā būtu pazīme, ka turbīna jāparemontē (IHI RHF5)? Nobraucu 2 gadus apt. 30t km ar tādām pazīmēm, bet tā kā vasarā paredzēts auto smagi slogot, tad negribās pārsteigumus. Eļļu "pēc grāmatas" 5W30, mainu ik pēc 8000km. Eļļa starp maiņām nav jāpielej.

Idejas? Ieteikumi? Pieredzedze?

M1A1 16.12.2009 22:05

nomiks rakstīja:

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

Tikko runāju ar savu amurikāņu draugu no Mičiganas. Stāstīju, ka mūs kārtējā "stihija" piemeklēja ziemas veidā un tauta panikā, jo pa sniegu jābrauc. Kā reiz pieminēju, ka visādu pseidodžipistu saradies, ka biezs, bet braukt nejēdz. Šis atkal saka, ka tajā galā pa nakti 18 collas (46cm) sniegs sasniga, ta ka šis ar savu 4x4 no pagalma netika ārā, kur nu vēl tālāk

Ta ka viss ir relatīvs šajā pasaulē

M1A1 19.11.2009 21:55

anonimikis rakstīja: Lai gan vajag uz vietas skrūvētāju+inženieri, kas spēj orientēties situācijā un pieņemt lēmumus. ASV, piemēram, tādiem jau algas sasniedz 100K gadā.

Cik zinu, piemēram, augstceltņu konstrukciju metinātājs saņem tuvu pie šitā cipara. Bet nu viņi tur ir akrobāti ar precīzi atstrādātām roku kustībām un ekstrasensa izjūtu un to metālu kausēšanu.

M1A1 19.11.2009 21:49

anonimikis rakstīja: nav runa par to ir vai nav gatavs darīt. īstenībā viņš to vienkārši nemāk darīt! specializācija "attīstītajās valstīs" ir tik smalka, ka krutais inženieris ir superlabs teorētiķis, bet viņš nejēdz no kura gala āmurs jātur rokā un nezina kas ir kreisā vītne.

Arī attīstītajās valstīs ir dažādi cilvēki, ar dažādām prasmēm, bet gribētu tomēr oponēt, ka sausie teorētiķi tieši austrumvalstīs vairāk tiek saražoti. Tur izglītība lielā mērā ir pakārtota ražošanai, bet tas ir pateicoties šo valstu vēsturiskajai industriālajai attīstībai. Tie kas ir mēģinājuši tepat Latvijā pieņemt darbā "fresh out of school" absolventus, ir saskārušies ar "iglītoto" kadru zināšanām, jeb nezināšanām par reālo pasauli ārpus auditoriju sienām. Par profesionālo izglītību nemaz nerunājot. Tur ledus laikmets vēl nav beidzies.

M1A1 19.11.2009 20:32

anonimikis rakstīja: nav jau to normālo metinātāju, santehniķu, atsledznieku. kaut kādi urlaki pusgudri tikai pieejami. Fiziku skolā nav mācījušies un rezultātā lielākā daļa jēdz tikai pašas vienkāršākās operācijas.

Kad ar vāciešiem runāju, tad šie atklāti atzina, ka 70% no populācijas jābūt vienkāršiem skrūvīšu skrūvētājiem pie konveijera, pārējie 30% sadalās uz uzņēmējiem, ierēdņiem, inženieriem, skolotājiem, radošo profesiju pārstāvjiem utt. Tikai tos skrūvētājus viņi apmāca par kvalificētiem skrūvētājiem, kam jau skolas solā iepotē, ka būs jāskrūvē galvu nepacēlušam no 8-17, ar pusdienas pārtraukumu. Ģimnāzijās (priekšnosacījums, lai iestātos universitātē) mācās salīdzinoši maz skolēnu, jo iestājeksāmeni bargi un mācību intensitāte liela. Skrūvētāji mācās videnēs un tjipa "profenēs", kas arī dalās pēc līmeņiem.

M1A1 19.11.2009 18:30

Kaut gan skaistā un neglītā izjūta atrodas katra indivīda subjektivitātes virsotnē

M1A1 19.11.2009 18:28

šitais tops tāds amerikāniski sviestains padevies. Ja pavēro aktuālos Āzijas un pašu amīšu ražotos modeļus Amerikas tirgum, viena daļa no tiem izraisa vemšanas refleksu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti