Savulaik, apmeram pirms diviem gadiem 3-shas paaudzes preludei ar 2.0 dzineju taisiju kapremontu. Shales, gredzeni un galvas un kartera blives maksaja Honda centra nedaudz virs 200 Ls, plus rekini klat ellju, elljas filtru, jo pec tam liet atpakalj veco ellju nebutu prata darbs, plus vel par darbu - toreiz darbs bija kaut kadi 150-200 Ls, neatceros precizi, ka ir tagad - nezinu, atkariba no ta kur un pie ka to dara. Ta ka naudas zinja tas kopa Tev pavilks uz saviem 400 Ls +/-. Pec tam it ka dzinejs jaiebrauc - pirmos 3000-5000 km ipashi talak par 2500 rpm dzineju nevajadzetu griezt, lai gan par to dzineja iebraukshanu pashi meistari stridas - vieni saka, ka vajag, citi, ka nee un tas esot bijis aktuali tikai zhiguljiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aaa, un vel - vispar shitie dzineji - visi 3-shas paaudzes, un visi 4-tas paaudzes ir diezan riebigi, cik pazinjam ir - lielakai daljai rij ellju un vel visadas mocibas ar vinjiem, te ari bija stasts - caur pazinju pazinjam, ka noperk rumbula 4-to preludi un pec pusotras nedeljas nokile dzineju un ielido uz kapremontu. Ta ka domaju ka Tev pasham ir japienjem lemums, vari meginat aizdzit uz diagnostiku - pastities, ka ir ar dzineja resursiem, pavero dzineju - ed ellju vai ne.