Kārtot: Augošā secībā
1 2
Storms 03.10.2012 16:25

Esi ļoti tuvu patiesībai. Man par +10km/h uz Venēcijas tilta gadu atpakaļ ieslēdza 36EUR sodu, plus vēl visādas nodevas etc = 62.20EUR.

Sākumā vietējā varasiestāde sūta cedeli īpašniekam (manā gadījumā Hertz). Tad nomas kantoris šiem aizsūta datus par to, kas šajā laikā ir nomājis auto. Protams, par šādas informācijas izsūtīšanu (tb soda kvīts atfutbolēšanu) Hertz no kredītkartes novilka 36.60EUR "administratīvie izdevumi".

Kad varasiestāde saņem informāciju par to, kurš tad īsti ir vainīgais (tipa es), tad šie sāk lemt ko īsti darīt ar sodu. Galu galā esmu saņēmis cedeli itāļu un vēl kaut kādā man nesaprotamā valodā par 62.20EUR.

Pārkāpums fiksēts 23.09.2011, bet ierakstīto vēstuli no pasta izņēmu tikai šodien 03.10.2012.

Un šeit sākas pats interesantākais: Itālijas policija (manā gadījumā municipālā policija) jau gadu gadiem saglabā "bremzes" statusu. Viņiem ar likumdošanu ir noteikt 360dienu termiņš soda kvīts piestādīšanai nerezidentiem, bet ļoti bieži viņi nespēj ievērot šo termiņu - arī manā gadījumā. (Viņiem pat sagādā problēmas piestādīt kvīti vietējiem 90 dienu laikā.)

Otra lieta ka pēc ES oficiālajiem papīriem viņiem ir jānodrošina soda kvīts tulkojumu man saprotamā valodā (nu, vismaz angļu).

Itālija jau reiz ir dabūjusi pa kaklu no EK tiesas par abiem šiem punktiem.

Šobrīd ir doma paprasīt tulkojumu tam, ko šie ir atsūtījuši. Un pēc tam padomāt ko darīt ar termiņiem. Skaidrs ir tas, ka municipālā policija neko vairāk kā cedeles atsūtīšanu pasākt nevar un ja 5 gadu laikā (nu jau 4) es netaisos iegriezties Itālijā tad pēc būtības varu to papīru sarullēt...

Ja sodu būtu uzlikusi tipa valsts policija - tad ir nedaudz skarbāk, tie var arī līdz šejienei tikt.

BET, vienu gan ir vērts ielāgot: Itālijā sodi ir nežēlīgi. Par +10 var piespriest līdz 143EUR + visādas nodevas etc. Ja labi "paveicas" var norauties 1400EUR. Un ja tas ir nomas autiņš, tad ne tikai papildus 36EUR nomas kantorim būs jāmaksā, bet arī Itālijas varasiestādes zinās kam un kur sūtīt cedeles.

Tā kā varam priecāties par saviem 5Ls par +10km/h.

KSI rakstīja:

Seene rakstīja:

Protams, tikai uz šāda līguma pamata var tiesiskā ceļā piedzīt sodus, kas ir uzlikti īpašniekam.

Bet nekādi nevar piedzīt sodu, kura NAV.

Nepiekrītu.

Nedomāju, ka viņiem Romā sistēma tikpat stulba, kā pie mums, ka soda ĪPAŠNIEKU. Gan jau Romas policija nosūtīja nomas kantorim informāciju par pārkāpumu ar lūgumu informēt par automašīnas vadītāju pārkāpuma laikā. Tā kā nomas līgumā ir noteikts vadītājs, tad nomas kantoris policijai nodeva visu info par konkrēto pilsoni no Latvānijas, t.sk. adrese, personas kods, vadītāja apliecības kopija.

Un IT policija arī sūta dokumentu pa tiešo konkrētai fiziskai personai - vadītājam.

Tāda ir mana versija par juridisko ķēdīti šāda Romas soda gadījumā.

Nav izslēgts, ka Itālijā ir īpaša kārtība attiecībā uz nomas kantoriem (kam regulāri vadītāji mainās) un ir paredzēs izņēmums - sodīt var īpašnieku (nomas kantori). Tad tālāk papīreli uz LV sūta nomas kantoris savā vārdā kā regresa prasību.

Šādā gadījumā gan manuprāt rēķinu nesūta - normāla prakse ir kredītkarte ar automātisku noskaitīšanu un pa pastu post factum atnāk tikai kvīts

Storms 27.12.2010 11:48

Pēdējā laikā strīpanie mēdz uzdarboties Ulmaņa gatves sākumā virzienā uz Jūrmalu uzreiz aiz krusta ar Vienības gatvi.

Jauki protams ka viņi izķer un soda rupjus pārkāpējus, agresīvus bremzētājus vai velns viņu zina ko, tikai, vai to nav iespējams izveikt kaut kā... māzāk "ķorķiski"? Kamēr šie tur 4 nostopētajiem kopē protokolus, tikmēr 1 josla ir nelietojama un Salu tilta galā sāk veidoties korķis. Pieplusojam klāt darba dienas rītu un atšķaidam ar sniega pļuru pēc garšas... :-/

Storms 02.03.2010 19:39

Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...

Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...

Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...

Nu nezinu gan. Ja neviens nemaisās starp riteņiem - velku. Bet līdz lampām - nākamais svetofors manējais. Man gan parasti sanāk laikam pretēji vilnim braukt, bet nu nezinu... nemīl tā iela mani i basta. Valdemārene un Čakene jā - vienā mierā. Tik tur tas vilnis tāds... nu ne priekš 50km/h, bet "maķenīt" ātrāks, kā reizi manam kruīza ātrumam... :->

Kuznecss, tām ekosēnēm Smakoila dakteris āķis ieborējis smadzenēs ka velkoties un bremzējot var ieekonomēt 100 gramus, bet aizmirsa pastāstīt ka tusēšanā pie luksoforiem viņi nokurina vairāk. Un vēl vairāk - Smakoila dakteris galīgi piemirsis pastāstīt ka dēļ tās ekosēnes vēl vismaz 20 dabūs nodedzināt katrs pa 150 gramiem. A te skat jau nākamais Smakoils aiz stūra kur papildināt nosēņoto zupu pa cenām kas apsteidz pat Europu...

Febrāra sākumā pa Spāņu zemi kurināju zupu kas maksāja pa ~2-3 santikiem lētāk kā mūsu Banānijā. Un es tur sajutos kā sēne, jo vietējie tantuki no svetofora plēsa kā pie mums atsalēdie Xi, toties vairāk par 50-60 centās necelt pilsētā. Un tur svetofori no zaļā uz sarkano pāslēdzas bez dzeltenā. Tobiš tu brauc, redzi ka ir zaļš un pēkšņi blaukc - jau sarkans. Rāpies kaut kokā aiz pārsteiguma.

Storms 02.03.2010 13:52

Veiga rakstīja:

Bet es vēlreiz uzsveru, ka problēma ir normālas satiksmes organizācijā, nevis satiksmē kā tādā.

Stiepjams jēdziens.

Varšava. Darba diena, pīķa stunda, galvenā iela, virzienā uz pilsētas centru. Krustojumi ik pa 100-150 metriem. Sarkanais ieslēdzas tieši tajā brīdī, kad pie luksofora pietuvojas plūsma kas gaidījusi zaļo pie iepriekšējā luksofora. Īsāk sakot tāda kā ķengura lēkāšana - KATRS svetofors tavējais. Tur arī piedzīvoju lielāko "vilcieniņu" kādu esu redzējis - no viena svetofora līdz nākošajam. No vidus neskartas izbrauca 2 mašīnas - es un viens aiz manis.

Barselona. Pofik kurš laiks un virziens. Centrālā iela kas šķērso visu pilsētu. Luksofori ik pa 100-150 metriem. Pārslēdzas visas ielas garumā vienlaicīgi - vai nu viss zaļš vai nu viss sarkans. Mēģināju pabraukt - pilnīga šiza. Tāpēc uz tās ielas maz transporta - visi gasē pa bāņiem vai arī nespringstot ar metro. Starpcitu pārbaudīju - ar metro sanāk ātrāk nekā ar auto (pat taksis netiek līdzi).

Rīga. Ārpus pīķa stundām, vēlos vakaros/agros rītos. Līdz lampām kurā virzienā braucot, KATRS luksofors uzskata par pienākumu mana autiņa priekšā pārslēgties uz sarkano. Neatkarīgi no mana braukšanas ātruma un plūsmas intensitātes. Es šo ielu neciešu... un šķiet ka viņa mani arī. Jebkura cita iela man sanāk ātrāk par Brīvības ielu. Manuprāt kaut kāds sviests...

Sviests ir visur. Tikai tur, kur mums šķiet ka nav sviests, tas ir atrisināts savādāk kā mēs domājam. Parasti šajās pilsētās ir normālas šosejas/bāņi _un_ metro. Parastās ielas un luksoforus vajag tikai priekš tam lai no bāņa nokļūtu līdz mājai/veikalam un atpakaļ uz bāni. Un ta ka esi normāli vilcis pa bāni, uz mazās ieliņas ar tur klīstošiem pensionāriem galīgi vairs negribas lidot. Tāpēc visi nespringstot brauc 50 vai pat vēl lēnāk. Līdz ar to visa satiksme kopumā ir mazāk nervoza un bīstama.

Dienvidu tilts ar visām savām kārtām un Ziemeļu koridors manuprāt būs liels solis uz satiksmes normalizēšanos. Bet ne zemās grīdas tramvaji... Viņi ir baigi OK, bet ne mūsu apstākļiem. Liela datorkaste ar dzelzs riteņiem nespēj normāli noreaģēt situācijā kad sliedes ir 50cm zem ūdens... Barselonā vētras laikā zemās grīdas tramvajs pārvietojās rīstīdamies, jo uz sliedēm bija sapūstas drazas...

Storms 27.01.2010 13:41

Aizd*** izpūtēji gadās arī benzīnniekiem. Sēņojot ar štruntīgu zupu katalizators aizaug itin veiksmīgi. Tikai lēnāk kā dīzeļiem. Papildus tam veidojas uzdegumi uz vārstiem, virzuļiem svecēm un tā tālāk līdz eļļas gredzenu iecepšanos mēslos.

Braucot dinamiski ir augstākas temperatūras kas izdedzina tos mēslus. Diemžēl pie viena tiek izdedzināts arī pats katalizators kā tāds, kautgan... vismaz nau kam aizd***ies.

Tāpēc reizēm sēņotāju benzīnniekiem iedodot spuslās šie paliek ņiprāki.

P.S. - Pie mana braukšanas stila gan uzdegumi neveidojas un nau jāķēpājas ar katalizatoru izņemšanu - tie dematerializējas paši.

Storms 02.01.2010 22:52

P.S. - Bet topiks pēc zsvētku un jaungada svinībām ar nosaukumu "slāpst" ir visai divdomīgs. Un pirmā doma - šalim labas paģiras...

Storms 02.01.2010 22:51

Pārbaudi vakuma šļaukas no ieplūdes kolektoru uz kur nu viņas tur aiziet - bremžu pastiprinātājs etc.

Storms 30.11.2009 13:42

Kaksis rakstīja: Nebūtu slikti, ja visi motobraucēji sabrauktu Daugavā. Vismaz drošība Rīgas ielās palielinātos.

Nogalini sevi. Par vienu sabiedrības atkritumu mazāk būs...

Storms 30.11.2009 12:42

Brrr, šitādā laikā peldēties... Galīgi dulns...

Storms 06.05.2009 0:06

Starp citu, kādam nav nevajadzīgs Zubrjonok priceps. Var nebūt tehniskā kārtībā. Interesē tikai dīsele ar daļu rāmja. Ja ir kas piedāvājams būšu pateicīgs par info uz mailiņu storms [at] vwmotion.lv

Storms 27.04.2009 15:03

msh rakstīja: Varētu padomāt ka centimetrs gumijas kaut ko milzīgi amortizē un aizvietojot to ar poliuretānu, vairs nekas neamortizētos

Un kā vēl amortizējas! Piekare uzvedas absolūti savādāk ar poliuretānu. Un piedevām nenolietojas.

P.S. - Un es ietilpstu tajos 10% ar ielas un sporta autiņiem kas apgādāti ar poliuretāna buksēm. Tā kā kautko bišķiņ zinu ko saku.

Storms 25.01.2009 10:59

Degvielas filtru nomaini. Apakšā labajā pusē zem pakaļējā beņķa. Jāmaina regulāri, nevis kad autiņš apstājas.

Un nav nekādu elektromagnētisko vārstuļu monošpricei. Viena elektriskā sprausla un sauja vakuma trubiņu - that's all.

Storms 29.10.2008 13:33

Dzirdēju ka šorīt dēļ Slāvu apļa svetofora uz Krasta un Maskavas esot bijis tusiņš?

Vispār jau tas ir mūsu gaumē. Uzbliezt satiksmes pārvadu pa miljardu, lai novērstu sastrēgumus, un pēc tam ieļepīt svetoforu lai atkal būtu sastrēgumi ar kuriem cīnīties...

Storms 22.07.2008 9:17

Izurb grīdā caurumu lai tek ārā un uzliec lielāku tosola bačoku lai ilgāku laiku var nobraukt bez pieliešanas.

Vai arī vienkārši saved kārtībā autiņu kamēr tas vēl ir iespējams. :\

Storms 11.07.2008 0:02

Rīga-Klaipēda, Klaipēda-Sassnitz ar prāmi, a tālāk līdz Berlīnei 1 pūtiens. Priekšpusdienā izripinies no prāmja izgulējies, atpūties un pa taisno uz bāņa. Ap 14:00 Berlīnē.

Pavasarī šito pārbaudīju abos virzienos. Lielais kravas prāmis pat vētras laikā ne pārāk tika šūpots. Cilvēku ļoti maz. Sakarīgs barčiks, cenas ļoti pieņemamas, baro superīgi.

Izmaksu ziņā ja 4 cilvēki autiņā tad sanāk pa pārdesmit Ls dārgāk kā pucēt pa šoseju caur Poliju.

www.lisco.lt/...

Storms 10.07.2008 16:25

Master_D rakstīja: Šorīt atkal ķēra uz A7. Fotoradaram ir K-band un dzirdams viņš ir pa kilometru.

Biezi! Nevaig pat nekādus ūberdetektorus ar ultramodernajām radaru tehnoloģijām kas cenšas "slēpties" no detektoriem. Tb jaunākie radari nāk ārā "neredzami" detektoriem. Lietuvieši tādus esmot iepirkuši. A mūsējie... laikam uz X-band neviens vairāk neražoja, vot i paņēma K.

Īsāk sakot uz ceļiem bez izmaiņām. Tagad krūmos sēdošas ekipāžas vietā reizēm būs figņa ceļa malā, kura ir pat labāk "saožama" par ekipāžu.

Šādā skatījumā man nav itnekādu pretenziju pret fotoradariem - viņi man absolūti netraucē. Manispēc tos droši var izvietot arī bez brīdinājuma zīmēm.

P.S. - Lielākais traucējumu devējs ir "X". "K" ir krietni mazāk. Bet ja "Ka" sāk ņerkstēt ir vērts pavērot apkārtni vai nav kāda mobilo telefonu torņu tuvumā.

Storms 14.06.2008 23:31

Šoferis jau nu točno nevienu nesauca. Šis intervijā teica ka nesaprot vispār kas par ņemtni, jo X reizes tā jau ir darīts un nekā bīstama tur nau, piedevām ka tā zapte ar ūdeni atšķaidīta.

Storms 13.06.2008 10:22

Ronalds_ rakstīja: ...Ja tajā mucā nebija ielikti vismaz pāris Kg dinamīta vai citas sprāgstvielas - iespēja ka tā muca uzprāgtu ir vienāda ar 0 !!!!

A vaitad bīstamās kravas pārvadā bez dinamīta tajās?

Storms 12.06.2008 0:06

matanz rakstīja:

osiss rakstīja: Kompetenta atbilde: transporta llīdzekļa tehniskā apliecība būs tā lapa!

precizēju: web lapa, kurā var iegūt atšifrējumu konkrētajam VIN kodam!!!

Tem kas tankā: KĀDAS MARKAS AUTIŅAM? Katrs ražotājs savādāk kodē savus VIN, un pat atšķiras tas kas ASV un tas kas EU. Universālās zāles ir tikai purgens, ja nepatīk tad klāj vaļā kas īsti sāp.

Storms 11.06.2008 10:53

WALA rakstīja: Mja pazīstama sajūta šajā valstī, ka tev vienmēr un visur ir jācenšas pierādit ka neesi "ēzelis", nevis ka kompetentās iestādes spētu sakomunicēt un uzvilkt raspisdjajus pēc pilnas programmas, kamēr tevi pašu liek svētā mierā.

Neraudi. Īrijā ir vēl traģiskāk. Čomam māju aptīrīja viens poļu šmurgulis tieši pirms ziemassvētkiem, ar visiem lieciniekiem kas centās šo noķert līdz šis ieskrēja savā kāpņutelpā. Policija pie tā šmurguļa aizbrauca tikai janvāra pirmajās darba dienās. Pat ne aizbrauca, piezvanīja telefoniski un uzprasīja vai viņš gadījumā nav apsadzis tādu un tādu māju!

Čoms ir bijušais kriminālpolicijas izmeklētājs. Šis absolūtā šokā par šādu policijas rīcību. Beigās izrādījās ka viņiem nav tiesību aizdomās turamo traucēt oficiālajās brīvdienās, jo tas ir cilvēktiesību pārkāpums. Aiz kam kratīšana netika veikta laicīgi un nekādu lietisko pierādījumu vairs nebija. Kā arī policijai (Īrijā tas saucas "Garda" laikam) nav tiesību neticēt aizdomās turamajam un līdz ar to ja viņš pasaka ka nav vainīgs (pat bez alibi) tad tālākās procesuālās darbības pret viņu tiek pārtrauktas.

Rezultātā čoms ar visu ģimeni mēnesi bija bez naudas un 2 mēnešus bez jebkādiem dokumentiem. Jo nozagtas bija kredītkartes (LV izdotas), nauda un dokumenti (LV pases). Konsulāts arī protams ka pa brīvdienām nestrādāja.

Tas jau vēl nekas, tas pats šmurgulis mēnesi vēlāk vēlreiz centās apzagt to pašu māju...

Storms 11.06.2008 10:40

P.S. - Šitā cisterna bija paredzēta igaunijas karjeram spridzināšanas darbiem. Labi ka tas vēl nebija nitroglicerīns...

Storms 11.06.2008 10:38

Chankaishi rakstīja: Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!

ASV viens no pirmajiem un smagākajiem terora aktiem bija viena valsts kantora uzsperšana gaisā. Teroristi pie ēkas uzspridzināja smago mašīnu piekrautu ar minerālmēsliem. No daudzstāvu ēkas palika pāri tikai gruvešu un līķu kaudze...

Tādi lūk pīrāgi ar tiem s..da minerālmēsliem. :/

Storms 10.06.2008 15:17

Graberis rakstīja: Jo, ja tāda cisterna aiziet pa gaisu, neko tur lāgā vairs glābt nevar - man šķiet, ka vienīgā iespēja ir sekunžu laikā visu to teritoriju norobežot un nodedzināt visu gāzi pa tīro. Citādi var sanākt, ka lielā teritorijā piepeši atbrīvojas dzīvojamā platība.

Degpunktā onka stāstīja ka kravas papīros esot noteikta bīstamības gadījumā drošības zona 100-500 metri. Tātad teorētiski 500 metru apkārtnē pēc bāziena būtu tuksnesis, bet kravas mašīnas riepas pēc kāda laika nokrišņu veidā piezemētos dažus kilometrus tālāk.

Storms 10.06.2008 14:03

Gan Degpunktā gan Panorāmā bija sižeti par šito trādrīdi. To gan jau ka nebūs izcenzējuši ārā. Kautgan nesaprotu kādēļ tik ļoti būtu jāslēpj šī informācija, vai tad tur bija kautkāda liela kļūda policijas darbā?

Storms 10.05.2008 17:52

Bļāviens, bet tas tak ir absolūti pretēji pamatidejai napig vispār OCTU sāka ieviest! Gribēja cietušos atbrīvot no reketiera statusa bet vainīgo pasargāt no reketa. Tb maksā par apdrošitāšanu un apdrošinātājs sedz zaudējumus ja kas gadās. Tagad atkal viss kājām gaisā! Atgādina vecos bandītu laikus kad maksāji jumtam kas tevi centās pasargāt no mēsliem, bet ja uztaisi ziepes tad tā pat pie tevis atbrauc baņģugas un uzsēdina uz skaitītāja. Tas tak ir sviests kautkāds...

Ja nu vienīgi šie klienti ir pacentušies lai apdrošinātājam būtu pastiprināta interese par viņiem.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti