Tirgo gan jaunus, gan lietotus. Par lietotu kvalitāti nezinu, bet šķiet apgalvoja esam 3 lielākais placis vācija. Nedaudz virs Berlīnes
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tirgo gan jaunus, gan lietotus. Par lietotu kvalitāti nezinu, bet šķiet apgalvoja esam 3 lielākais placis vācija. Nedaudz virs Berlīnes
Piekrītu - man ar šķita, besīgi vilkties 110 pa bāni. Bet pensionārs ar treileri drīzāk brauks pa "nebāni"
Netaisos pierādīt, bet ja bez treilera auto vidēji tērē 8..8.5 litri, tad ar treileri bija 10-10.5 (līdz 90km/h) Tiklīdz sāk kāpināt +10..+20 km/h, tad patēriņš kāpj uz ~11.5-12
Bet kā jau minēju - stipri atkarīgs no vēja virziena un apvidus reljefa.
Tas dzīves veids vairāk pensionāram piemērots - nekur nav jāsteidzas.
Dāņiem, angļiem vieglāk - nav jāšķērso Polija
Tie, kas brauc ar treileri - viņiem nav nepieciešams skriet - lēnā garā ceļo. Vajag normālu auto nevis "mini", tad vējš netraucē. Degvielas patēriņš atkarīgs no ātruma + vēja virziena. Līdz 90 km/h apmēram +2 litri
Nopirkt citu auto.
Vācijā uz divjoslu ceļiem (ne bāņiem), vieglo auto limits ir 100km/h, kravas auto līdz 7.5t = 80 km/h, smagākiem tikai 60 km/h - vēl lielāka starpība.
ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/germany/speed_limits_en.htm
Man vairāk nepatīk piekabes / treilera ātruma ierobežojums 80 km/h
Par kādu centru ir runa? A/C - Air conditioning
Arī lieku piečuku uz A/C
LV tehpases izmērs ir tieši laikā. Ja uzražos kredītkartes izmērā, tad gan jāmaina maks. Jau tagad daļu karšu nākas turēt mašīnā nevis makā.
Ar neredzu racionālu iemeslu nepazīstamam cilvēkam izīrēt auto, ja vien tas man nav naudas pelnīšanas veids.
Nepieciešams ņemt vērā, ka ja auto jaunāks par 01.01.2009 un motors ir virs 3.5 litriem (Kāds no vojādžeriem, utt), tad pie ekspluatācijas nodokļa (no nākamā gada) būs +300 eur
Granulas vs Gāzes vads, ērtības noteikti nav gandrīz tās pašas.
Šis pasākums aktuāls varētu būt tiem, kas nākamā gada laikā cer auto pārdot un nodokli uzkarināt uz pircēju vai arī pastāv aizdomas, ka ilgāk par ziemu auto neizvilks
Google saka, ka Tev ar nav pareizi - Skrupulozs
Tā atslēga jau standartā tikai līdz pusei ir jāieliek. Vai arī Tev sanāk ielikt tikai par 1/4?
nu nebūs tīrs izpūtēja gals bez DPF, lai kā brauktu, ja vien pēc katras braukšanas mazgāsi
Var būt, ka praktiski nekūp, ja viss kārtībā, bet laika gaitā sodrēji sakrāsies.
Nedēļas nogalēs izbrauc apli līdz Siguldai, tad vajadzētu būt OK.
VW ar tomātu - vienīgais veids kā varu pamanīt- pie 90 normālā režīmā parasti ir 8. pārnesums, bet pie reģenerācijas 7.
Viofo 119s skaitās labs
Ja mums būtu ziemeļkorejas režīms, tad gan jau ieviestu, bet tā izklausās pēc utopiskiem murgiem.
Cik lasīju, bija apskatītas divas versijas - gps iekš auto vai iekārtas ceļu malās, kas fiksē transporta līdzekli.
Diez vai būs daudz tādu posmu.Kaut kādā intervijā par piemēru minēja salu tiltu.
Uzliks Rīgā pāris posmus un ar to viss arī beigsies.
Pagājušogad vasarā ar kolēģiem sarunas gaitā "palielījos" ka pārvietojoties Latvijā, nevadāju līdzi rezerves riepu, jo pēdējo 9. gadu laikā nav bijusi vajadzība. Pēc pāris nedēļām, braucot pāri tramvaja sliedēm, pamatīga skrūve riepā.
Vismaz riepu serviss bija uzreiz aiz pāris krustojumiem.
Tavs scenārijs labāks
Cik sarežģīta situācija: Pistole cimdu nodalījumā un beisbola nūja bagāžniekā (šutka)
Latvijā pietiek ar standarta aprīkojumu + striķi un telefonu.
Benzīna patēriņš mēdz stipri variēt atkarībā no maršruta un auto vadīšanas stila.
+ lielu degvielas cisternu
Šāds aparāts vairāk piemērots neskartās dabas meklētājiem.