anoagask rakstīja: DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas
Es saprotu tā, ka ja auto ir aprīkots ar daļiņu filtru tad ir jābūt tam adblue vai kā bmw, ka sadedzina ar degvielu.
Es kļūdos?
anoagask rakstīja: DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas
Es saprotu tā, ka ja auto ir aprīkots ar daļiņu filtru tad ir jābūt tam adblue vai kā bmw, ka sadedzina ar degvielu.
Es kļūdos?
ezis71 rakstīja: Mjā,divas avārijas ar purnu,viss skaidrs,labi kad neslēpj kad nav pilns rublis,cienu tādus cilvēkus!
Rublis ne rublis, bet ar dzīvniekiem neiet man pēdējā gada laikā. Pirms tam nebiju nekad ar viņiem uz ceļa ticies, bet pagājušajā rudenī buks ar darba auto un šogad lielajā aukstumā vēl ar privāto auto arī mazu buciņu noķēru.
Izvairīšanās teju neiespējama abos gadījumos.
GB12 rakstīja: Tu esi pārliecināts, ka 2018.gada mašīnai nav DPF?
Pie pirmās apkopes prasīju, lai neaizmirst uzpildīt adblue, jo pats nezinu kur atrodas uzpildes vieta. Atbilde bija ka man vēl ir EURO5 motors, tikai katalizators ir un viss.
insekc rakstīja: Izskatās, ka Dacīte ekspluatācijā tomēr ir dārgāka par Subaru. Eļļas un filtru maiņa man izmaksā ~40 EUR, paša garāžā. Eļļu mainu ik pa 10 000 km. Subaru Outback '15 ar 80 k km uz šiltes, benzīns ar LPG. Bremžu kluči visi vēl dzimtie, hadenē nekas nav darīts. LPG viena apkope ir bijusi = 30 EUR.
Nu ja tu vestu uz obilgātajām plāna apkopēm pie dīlera, domāju ka tas pats viens apmēram būtu, ja ne vēl vairāk. Tu jau salīdzini tā īsti nesalīdzināmas lietas.
Tas tomēr ir/bija garantijas auto un līzingā un tādā gadījumā jau apkopes pie dīlera ir obligātas.
405 rakstīja: Sveiki visiem.
Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši
Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.
Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.
TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.
Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.
Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.
Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)
No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.
Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.
Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.
Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.
Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas
Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)
Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.
Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia
Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.
Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.
Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.
Laba diena visiem. Maza atskaite par auto.
Šobrīd nobraukums tuvu pie 110000 km, apkopes +/- ik pa 20000 km notiek pie dīlera. Pagaidām vēl arvien bez garantijas gadījumiem. Balstiekartā nekas nav mainīts, vēl arvien ir stingra. Pie 60 000 tika mainīti bremžu kluči priekšā un mainīti/apkopti bremžu loki/trumuļi aizmugurē. Auto piedzīvojis 2 avārijas, abos gadījmos priekša. Bleķi un plastmasas deformējas/plīst ļoti viegli. Pagājušo gadu rudenī no sadursmes ar mazu buku atkal nācās nomainīt bamperi, spārnu, lukturi un vēl dažādus sīkumus ap kontakta vietu. Buciņš aizlaidās tālāk mežā pēc pāris kūleņiem.
Dīlers informēja, ka pie 120 000 būšot lielā apkope, nāks klāt agregātu siksnas un zobsiksnas nomaiņa un kaut kas vēl. Kaut kas jau drusku čivina kādai siksnai no rīta aptuveni mēnesi.
Kopumā, auto savu darbu pilda labi.
90 eur par apkopi (mazo) pie dīlera manuprāt ir ļoti draudzīga cena klientam
Vai ir iespēja viņā tikt? Serviss Rīgā?
smaidiigais rakstīja: Ja vēsture no salona, tad Dacia Lodgy nav nekā jauna. Ripo, 3 gadi, leju degvielu (vēl joprojām 4.5-5 litri uz 100), eļļu pa 15-20 tūkst. km. Nobraukts 125 000, pie 120000 mainīta siksna (ap 200 e, laikam, jo bija kopā ar citām lietām citam auto), vēl joprojām (!) dzimtie bremžu kluči. Mainīts viens lodbalsts.
Sveiks. Ja nav noslēpums, tad kur tu apkop Daciju? Man arī tuvojas zobsiksnas un agregātu siksnas pirmā maiņa, bet Mūsa motors gandrīz 200e ņem tikai par mazo apkopi vien (eļla + filtri).
Tad šis darbs noteikti nostāsies uz 500-600 tajā vietā
MelnaPiektdiena rakstīja: Guļošas policists vieta kur apdzīt nevis piebremzēt, -tas pretendē uz gada tēzes balvu. Par spiediena sensoriem gan jūs alojaties, kā jūs viņus iedomājaties, pa Bluetooth vai wifi viņi dod signālu uz ECU? Nē taču, tur ir tupa apgriezienu skaitīšana, manuprāt. Izklausās, ka strādā xeroxa princips, jaunam- garantiju nevajag, vecam garantija ir beigusies un remonts ir paša problēma.
Tādu tēzi es pateicu, lai aptuveni varētu noprast auto ekspluatācijas veidu/intensitāti. Kā piemēru minēšu konkrētas vietas. Teiksim dzelceļa pārbrauktuve uz Ezera iela. Tur visi lien pāri lēnām. Es, ja man netraucē apdzīt vai nav auto priekšā, tur braucu normālā ātrumā pāri. Tāpat ar pārbrauktuvi Garciemā, un citas tādas vietas manā ikdienas maršrutā. Es nesaku ka daru pareizi/nepareizi, gudri vai stulbi, bet saku, lai var saprast, ko tas auto piedzīvo ikdienā.
Par spiediena sensoriem arī izstāstīju, kā realitāte bija. Piepumpējot klāt nepietiekošās nepietiekošo, brīdinājums par riepu spiedienu pazuda. Un viss.
Par pēdējo teikumu, domājams visdrīzāk tev būs taisnība.
darklight rakstīja: Savulaik man Astrai bieži dega ārā tuvo gaismu lampas - ik pa dažiem mēnešiem. Tad reiz nosprāga ģeneratora relejs, tika nomainīts, un lampas pārstāja degt ārā. Viela pārdomām.
Šo variantu pieminēšu dīlerim pie nākamās apkopes, lai pārbauda.
Paldies.
anoagask rakstīja: Augsta būda ar mazu pašmasu un mīkstu piekari - tur nevar nešūpot. Ja iekrauj max pieļaujamo kravu, arī vējš kustina?
Nu kad viņš ir piekrāmēts(vai nu visa ģimene sēž iekšā ar visām mantām bagāžniekā, vai tiek vestas briketes 200kg) tā druksu pamatīgāk, tad protams ir stabilāk, bet ikdienā jau viņš man ir tukšs un tāpēc arī kustina jūtami.
kasinsh79 rakstīja: Kāds bija iemesls nepirkt PEUGEOT? Esi taču PEUGEOT fans bijis
Nav bijusi man tāds auto nekad, veidojot profilu savulaik ielikās tāds logo un stāv joprojām ;)
smaidiigais rakstīja: Tak brauc citur veikt to apkopi.
Tas ir uzņēmuma auto. Uzņēmuma nostāja garantijas darbības laikā ir apkopes veikt pie dīlera. Bet ja būs kasko vai octas gadījums, noteikti izvēlēšos ko citu nākošreiz.
Sveiki visiem.
Pagājušajā nedēļā veicu pirmo TA pēc auto piereģistrēšanas, jau 2 gadi pagājuši
Iepriekš biju rakstījis par pieredzi jau līdz ar pirmo apkopi pie dīlera pie 20 000.
Tātad auto 2018.gada DACIA DOKKER, pasažieru variants, 1.5 dīzelis, 90 zs, variants bez dpf un bez ad blue.
TA veikšanas brīdī bija nepilni 71 000 uz odometra, tātad sanāk 35 000 gadā. Tehniskā apskate izieta bez aizrādījumiem, dūmainība 0,2. Līdz ar to uzlīme uz 2 gadiem. Bija interesanti veikt viņu tagad covid laikā. Pēc gaismu pārbaudes, lika pamest boksu un gaidīt ārā, kad beigs bremzes un kratīšanu.
Tātad, par to, kas piedzīvots šo divu gadu laikā.
Ir būts uz trijām apkopēm uz Mūsa Motors, katrus 20 000. Pirmās 2 apkopes sevī iekļāva eļļas maiņu, eļļas filtra maiņu, salona filtrs un man liekas, ka gaisa filtrs arī bija. Nepilni 200 eiro katru reizi. Pie 60 000 jau klāt nāca degvielas filtrs, priekšējie bremžu kluči, aizmugurējo loku regulēšana/kaut ko mainīja ar, savirze (pēc mana lūguma) un kaut kas vēl bija (vairs neatceros). Tie jau bija nepilni 500 eiro. Pie šīs apkopes liku kārtīgi izskatīt auto, lai nav pārsteigumu TA.
Kopumā neko jaunu par auto mīnusiem nevaru teikt, kā tikai to, ko iepriekš rakstīju (Visvairāk tracina tā kustināšana uz atklātas šosejas no jebkura stipruma vēja vai smagā pabraukšanas garām)
No plusiem varu noteikti izcelt izturīgo hadeni. Viņa gan ļoti labi apēd mūsu ceļus, gan ir arī izturīga. Jo es ar auto uzmanīgu ekspluatāciju neizceļos. Tramvaja sliedes, gulošie policisti un slikts ceļš man ir vieta kur apdzīt, nevis piebremzēt. Gandrīz katru nedēļu braucot uz laukiem, autiņš tiek dzīts pa ne visai labu granteni (posms ap 50 km) tādā pašā ātrumā kā uz šosejas. Dēļ tā gan ir noēsts melnais gruntējums no sliekšņiem kādus pirmos 10 cm aiz priekšējā riteņa, jo dubļu sargu nav.
Bet jebkurā gadījumā nevienu reizi par kaut kādiem garantijas jautājumiem vērsties nav bijis iemesls, ko pierādīja izietā TA bez aizrādījumiem. Kaut gan kad sāku lietot auto, biju pārliecināts, ka tik labi viņam manās rokās neklāsies, jo citkārt auto padodas manās rokās krietni ātrāk.
Ir gan viena interesanta un nepatīkama īpatnība. Tuvo gaismu spuldzes jāmaina apmēram katru 3 mēnesi, mistiski ātri izdeg. Sīkums, bet kaitinoši. Var stulbi uzrauties uz izsalkuša ceļu policista, nemaz nezinot, ka viņš nedeg.
Vēl interesanti, ka rezerves ritenim nav iekšā spiediena devējs un tad kad tu viņu uzliec, ik pa 10 km izlec brīdinājus par spiedienu riepās. Tāpat arī jāsaka, ka spiedienam riepās ir jābūt pēc viņu standartiem noteiktā (2.4 priekšā, 2.9 aizmugurē). Jo pēc sezonas beigām un riepu montāžas, izbraucot no montāžas vietas iedegās brīdinājums par spiedienu. Gribēju jau vainot servisu, ka salauzuši spiedienu devēju kādam ritenim, bet sākumā nodomāju piepumpēt riepas tankā pēc noteiktā auto standarta. Un tas nostrādāja, brīdinājums pazuda. Serviss vienkārši bija uzpumpējis visur ejošo standartu - 2.2 atmo.
Bet tā auto ir ietilpīgs, izturīgs, bez trokšņa izolācijas
Būtībā ļoti vienkārša, praktiska un izturīga skārda bundža. (Augsta, kas nav mazsvarīgi)
Ielikšu pamatīgu darvas karoti dīlerim Mūsa Motors.
Pirmkārt viņu izcenojums ir vienkārši kosmoss priekš tādas lētas mantas, kā Dacia
Otrkārt. Pagājušajā vasarā ieskrēju aizmugurē autiņam. Vaina mana, remontē mans kasko manu auto. Loģiski izvēlējos kā remonta izpildītāju mūsu dīleri. Pēc remonta pabeigšanas man bija 2 reizes viņiem jāliek pārtaisīt auto. Tātad es braucu pakaļ autiņam 3 reizes. Un ja es pēc rakstura būtu sīkumains/piekasīgs, tad noteikti būtu vēl 4.reize. Bet nu man vienkārši piegriezās un pieņēmu to auto.
Es nezinu vai viņi paši tur veic remonta darbus vai dzen pie kāda cita apakšuzņēmēja, bet es biju uz dirsas par šādas darba kvalitātes prezentēšanu no dīlera puses.
Pagaidām viss. Varbūt vēlāk vēl kas atminēsies.
Visdrīzāk ka sprauslas arī ir tālu no ideāla, tas gan. Paredzētais resurss noteikti viņām jau beidzies pirms 100 vai 200 tūkstošiem. Bet pagaidām tas ar nekādām kļūdām vai melniem dūmu mutuļiem par sevi manīt neliek.
Man ir lietošanā kādu laiku tas pats E46 fl universālis ar to pašu 2.0 dīzelīti, bet tikai automāts. Apskatē dūmainība bija 0.71. Vidējais patēriņš ir 8 litri, pēc bākas metodes, un uzskatu, ka nav nekas slikts.
Vienīgais, kas izbrīna, ka borta dators vidējo spītīgi rāda 5.3, tas nu galīgi neatbilst patiesībai.
Jopcik, cik daudz mēs tomēr braucam ar auto, kas ir vismaz 20 gadi veci
rudens68 rakstīja: Te atkal ziņa no Jēkabils . Vispār asveicami .
Ja tas ir bez nekādiem apslēptiem navariem un nevajadzīgi vairāk nepatērēs attiecīgā novada iedzīvotāju nodokļos samaksāto, tad tas tiešām ir baigi labi.
Pagājušajā nedēļā sakarā ar daudzajām bedrēm un daudzajiem upuriem ar pārsistām riepām ceļa malā Jaunciema gatvei un tālāk arī Viestura prospektam visur aizlīmēja ar melniem maisiem "70" ciet. Nu neko darīt, no valsts ceļu puses objektīvi skatoties "normāls" gājiens, jo protams salabot uz sitienu nav visu iespējams uzreiz. Nolika drusku vairāk atbildību uz šoferīšiem, sak, ja skrien un pārsit, tad mēs ar ātruma zīmēm bijām tevi brīdinājuši.
Bet nu piektdien un šodien no rīta pārņēma riktīgs rūgtums par mūsu ceļu policijas "lielisko pieslēgšanos" šai problēmai. Gan piektdien, gan šorīt, pa ceļam redzēju jau 3 upurus, ne jau vairs no bedrēm, bet jau par ātruma pārsniegšanu. Pieņemu, ka uz citiem posmiem, kur dēļ bedrēm tika veikts šāds risinājums, tāpat "ļoti noderīgi" viņi patrulē.
Manās acīs šī iestāde ir nokritusies pavisam zemu jau, ar pašu tās šefu galvgalī.
Man tēvs ar iepriekšējo T4, kam bija parastais atmosfēriskais 2.4D pieccilindru motors, brauca uz transformatoru eļļu apmēram 2 gadus. Pirka lielajās 200 litru mucās. Mēnesī 1 muca aizgāja, citreiz pat vairāk. Cena bija no 35-40 centi litrā. Tad vienā brīdī kanāls nočākstēja un viss. Nekādas sekas dzinējam nebija ne uz to brīdi ne vēlāk, vismaz tik cik nobrauca ar viņu. Tik smaržoja viņš smukāk, pēc kaut kā cepta
Pieņemu ka modernajiem dīzeļiem viss beigtos drusku savādāk.
Šonedēļ pēc bākas metodes sanāca pat 6,35, bet nu jāņem verā ka arī ziema ir normāla un daudz pa pilsētu nomīcījos.
Man arī patīkamāk ir bijis braukt ar Volvo(ir bijis 850, V70 I un II paaudze).
Es it kā baigi neskrienu ar viņu. Vienīgais, es nekad nebraucu tajā ECO režīmā, jo tad man liekas tas auto nomirst galīgi!
Es ticu ka var. Jautājis neesmu. Zinu, ka Dokkerim viņa nāk uz stūres.
Kas slikts Dacia? Laikam tas, ka šis nosaukums apzīmē lētu/pliku auto. Bet varbūt tas nemaz nav mīnuss, ja tā padomā. Nosaukums apzīmē/asociējas ar realitāti.
arba rakstīja: Kontrasts kurā virzienā ? Tad ar ko ir patikamak braukt ar 13 gadigu volvo vai Daciti ?
Volvo labā protams. Bet īsti korekti nav ko arī salīdzināt, tie ir dažādu klašu auto.
Skaidrs. Mana izpratne par DPF nav bijusi pareiza. Nu tad laikam sanāk ka ir tam auto tas DPF.
Nav tam auto adblue