Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
405 30.08.2018 12:08

Mans tev ieteikums ir tikt no auto vaļā. Metālā ir pārāk lēti, uz detaļām gan jau kāds paņems pa 300 ja nav galīgi norūsējis. Kāpēc. Es pats esmu gājis šī auto defektiem cauri, mainījis motoru, renovējis sprauslas, stūres pastiprinatāju, priekšējās atsperes netur jo motors ir smags, mainīts, un vēl daudz kas cits. Darbi ir salīdzinoši piņķerīgi, serviss par tiem prasīs bargu naudu un pareizi darīs. Es pats ar savām rokām visu izdarīju tāpēc vari man tās izmaksas gāja garām, bet laiku es daudz pazaudēju. Priekš pirmā auto pārāk daudz kam plīst, dīzelis efektīgs, bet ļoti cimperlīgs un ar sliktu apkari(sprauslas, turbīna, degvielas sūknis). Es runāju par tdci, ne par tddi.

405 22.03.2018 10:34

P.S. Starp citu, es arī pirku interkārā, jo tur bija par 3 eiro lētāk, un atveda uz garāžu, pie reizes ieķēru arī jaunu devielas filtru un nomainīju.

405 22.03.2018 10:30

405 rakstīja:

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

Laba diena.

Līdzeklis tika izlietots un pirmie iespaidi ir tādi, ka skan klusāk un purinās mazāk. Dodot slodzē, vairs nav tik skaļa tā tarkšķēšana, kas rodas kad sprauslas pārlej, bet nu pilnīgi viņa nav pazudusi. Par patēriņu nepateikšu, jo nobraukti tik 200km. Dūmainību skatē šodien izgāja, mazāk kā 1.

Ieteikums, kas dara ko līdzīgu. Augšup norādītajā video, tas netika darīts, bet citā video to noskatījos. Atplūdes caurulītei uzliekat pa vidu parastu devielas filtriņu, nu kā žigulīšiem kādreiz bija, jo tas līdzeklis skalo tās sprauslas un visu parējo pa kurieni tik cirkulē un tad caur atplūdi salej atpakaļ tai bundžā un atkal laiž to drazu pa sistēmu. Es uzliku to filtriņu, un pēc pusstundas rūkšanas tur bija pilns ar drazu.

Mans rezumē pagaidām: Līdzeklis strādā,sprauslu smidzinātāji jau savu ir nostrādājuši, auto vēl gadu jāpamoca un tad dzelžos.

405 13.03.2018 15:37

nordic rakstīja: Ja tam dīzelītim ir LV standarta nenosakāms nobraukums, vislabāk palīdzēs smidzinātāju nomaiņa, viņiem ir dabisks

mehānisks nodilums un tie nav paredzēti auto mūžam. Pie viena ēdīs mazāk degvielu un indēs mazāk apkārtējos.

Nu redz, visu smidzinātāju nomaiņa paredz sprauslu ņemšanu ārā, sprauslu izjaukšanu un smidzinātāju pirkšanu. Tas prasa daudz vairāk laika un līdzekļu nekā šāda iztīrīšana. Tikko iegādājos šādu līdzekli: www.amazon.de/LM-5170-Diesel-Sp%C3%BClung-500-ml/dp/B001CZKC32

Šajās brīvdienās vai nākamajās mēģināšu realizēt šādu procesu: www.liquimoly.by/novosti/kak-ispolzovat-promyvku-dizelnyh-sistem-liqui-moly-diesel-splung

405 12.03.2018 16:09

Jā, paldies. Tagad tik jāatrod īstā ķīmija

405 12.03.2018 13:06

Protams, tas palīdzētu jebkura degvielas veida sprauslām un ne tikai, bet tas paredz detaļas noņemšanu/izvilkšanu.

405 12.03.2018 11:50

Es sava žmoga pēc kādu laiku pabraucu ar sliktu devielu, tagad jūtu sekas, vairāk ēd, arī dzirdu pēc skaņas ka sprauslas pārlej. Vienkārši ir aizķepuši smidzinātāji visdrīzāk. Bākas piejaucamos vecam auto pēc ilgiem gadiem nedrīkst liet klāt, jo viņi bākā atšķīdini nost visus vecos netīrumus un tas labākajā gadījumā viss nonāk degvielas filtrā, bet ļoti bieži arī līdz sprauslām un tad sākas visādas problēmas. Es gribu pamēģināt pielikt pa taisno, trubiņu, kas nāk pēc filtra, kādu tīrāmo šķīdumu, ar kuru var paburkšķēt pāris stundas uz brīvgaitas apgiezieniem. Benzīnam tā dara, kā var redzēt video. Vai dīzelim var? Un ar ko var?

405 12.03.2018 11:42

Skaties vai nu garo pussasi(parasti tā ir labā puse) vai spararats.

Lielākoties, ar ko esmu saskāries, vainīga ir pussass, jo viņai ir papildus kustīgais elements vēl pa vidu. Pussasi maini visa garumā, neko neķīmiķo

405 12.03.2018 10:43

Kanibaals rakstīja: Šitā tīra sprauslas - youtu.be/tUE5m_UWCz4 (RUS)

Vai šādu procedūru var veikt arī dīzelim? Ja var, tad iesakiet lūdzu šķīdumus, ar ko to izdarīt.

Auto - Ford Mondeo 2.0 tdci, 07.gads

Paldies

405 05.03.2018 15:33
405 05.03.2018 15:10

Es pirms pusgada pats ar savām rokām mainīju šādu dzinēju, respektīvi bloku, spiedu virsū savu veco galvu virsū, un tur iet cauri dzesēšanas šķidruma kanāli, bet nu ja caur turieni kaut kā tiek eļļa, tad vai nu galvas blīve beigta vai arī blokā ir mikroplaisa. Jebkurā gadījumā galvas blīves remonts, vēl attaisno izdevumus bet bloka remonts ir pārāk dārgs, jāskatās lietota dzinēja virzienā, piedāvājumā viņu ir daudz un nav dārgi. Cita lieta ir darbs par motora nomaiņu, vismaz 400. Ja tev ir automāts un tā ir kārbas eļļa, skaties radiatoram savienojumus, jo dzesēšanas šķidrums silda kārbas eļļu

405 05.03.2018 15:01

Ja tev ir automāts, tad tā iespējams ir eļļa no kārbas. Ja tā tiešām ir motoreļļa, tad es pat nevaru iedomāties, pa kuru vietu viņa tur ir iekļuvusi.

405 04.04.2017 11:10

Nevaru nepiekrist. Ar zobsiksnas maiņu esmu bieži grēkojis, bet pagaidām veiksme ir stāvējusi klāt

405 04.04.2017 11:04

Precīzi manas domas. Pie tā izskatās ka arī palikšu, ja atradīšu apmierinošu eksemplāru

405 03.04.2017 11:01

RAV4 man galīgi nepatīk, pietam viņa D4D dīzelis ir kaprīzāks par iepriekš diviem manis pieminētajiem.

Jaunu auto es nevaru atļauties un punkts.

405 03.04.2017 10:56

osscar rakstīja: es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

par ziemu tev piekrītu, man jau tēvs to no padsmit gadiem borēja

405 03.04.2017 10:54

Laba diena,

Nu pirkums ir iesaldējies, jo kā bieži gadās šai dzīvē, pieteikusies aktuālāka problēma. Biju skatīt arī Hondas variantu ar dīzeli, placī. Kas uzreiz ir jūtams, krietni klusāks un mīkstāks tas dīzelītis kā Nissan, vispār nebija nekādu blakus trokšņu. Arī gāja klusāk. Bet teikšu godīgi, ka man tas nespēlē lielu lomu un man labāk gaitā patikās kā Nissans iet, nu tā masīvāk. Hondai par labu manā skatījumā runā tas, ka lietotāji esot ļoti apmierināti ar auto tehnisko uzticamību. Par to ķēdes maiņu runājot, priekš nissan man teica ka pietiek ar ķēdes spriegotāja maiņu un droši var rullēt tālāk, ķēdes daudz nestaipoties un nelūzt. Savam Ford dīzelim savulaik kā reiz mainīju tikai spriegotāju un droši rullēju tālāk, jo vecais jau pamatīgi trokšņoja.

Nu pagaidām kaut kā tā....

405 31.03.2017 9:10

Mani fotogrāfējuši daudz ir Lietuvā un Polijā, bet nevienu talonu tā arī neesmu saņēmis. Pēdējo reizi bija pāgājušajā vasarā Polijā 2x un vienreiz Lietuvā, un arī neko nesaņēmu. Biju pārliecināts, ka par Lietuvu saņemšu, bet nekā. Pirms gadiem pieciem vilku aiz fūrēm visu laiku uz 80-90 caur Polijas mazajām pilsētelēm, kas seko viena pēc otras (ceļš Bialyastok-Lublin-Rzeszow), fotogrāfēja mūs visu laiku, nekas pilnīgi neatnāca. Horvātijā pāgājušājā gadā divi taloni par stāvēšanu, ar nav atnācis.

Tā ka es neesmu vēl izjutis to vienoto sodu sistēmu

405 24.03.2017 14:24

Nu T4 gan ir pavisam cits auto, ja salīdzina ar jekuru citu auto pēc 2000.gada, kaut vai to pašu T5. Viņu pērkot, man liekas, ka vispār nav iespējas ieberzties,ja vien viņš nav pilnīgi sarūsējis. Man ir tieša saskare vienu tādu jau vairāk kā 10 gadus, tam ir apgriezies odometrs jau vienu reizi (tas ir tas ko es zinu) un tagad rāda 600 000, auto tiek ekspluatēts pārsvarā pa mūsu "vislabākajiem" ceļiem. Jā, tiesa, katru gadu apskatē ar īlēnu izbaksta kādu jaunu caurumu un tas ir jāpiemetina, UN VISS. Man šajos pašos apstākļos divu gadu laikā 1.paaudzes focus sadalījās reizinātājos, pat 2.paaudzes foresteris izrādījās krietni švakāks par T4, tagadējais autiņš jau arī pusgada laikā krietni sagura. Tā ka nobraukumu pēc manām domām šim auto tiešām var nemaz nezondēt

405 17.03.2017 15:27

Krāsa mērītājs man nebija diemžēl līdzi

405 17.03.2017 15:26

Skaidrs.

divus x-trail jau biju apskatīt un izripoju gabaliņu ar, abi plačos. No ritošās vipsār nekādu trokšņu, likās ka hadene atsrādā ideāli. Viens likās ka bija sists aizmugurē, jo bamperis bija mazliet savādā tonī, bet otram ļarkšķēja/pievibrēja motors uz 1200 apgriezieniem ķēdes rajonā, vai nu ķēdes spriegotājs vai pati ķēde jau galīgi izstiepusies. Nu abi man nepatika, tālāk uz servisu nemaz nebraucu.

nevienu Hondu neesmu vēl dzīvē apskatījis. Un kā jau teicu, labi pazīstams īpašnieks par savu Hondu ar benzīnu ļoti labu atsauci deva, tehniski vispār neesot pretenziju

405 17.03.2017 14:18

Protams. Eļļas maiņas intervālu tagad arī liek uzlīmēs 20 000- 25 000 padsmitgadīgām mašīnām, jo eļļas ražotājs tā ir norādījis, ka tā eļļa to pieļauj. Kaut gan autoražotājs ir noteicis 10 000 vai 12 000. Tas pats stāsts noteikti ar šo Bosch zobeni. (kaut gan Bosch iespējams ir tikai uzlīme)

405 17.03.2017 13:54

Nu tas varētu būt arī norādīts nākamās maiņas intervāls

405 17.03.2017 13:01

Gāzes priekšrocības zinu, ir bijuši 2 auto ar gāzi, bet nu šoreiz konkrētu iemeslu dēļ tiek izskatīts tikai ļergas variants

405 17.03.2017 12:13

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/gpmno.html

šādus es domāju atsijāt automātiski vai tomēr ja labs stāvoklis tas reālais nobraukums nav tik bīstams nemaz?

Zemāk foto no csdd bāzes

foto2.inbox.lv/babaso/Honda/honda.png

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti