Magistrs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: A mož kāds zina labu paņēmienu, kā tā vāka grabēšanu novērst? Atvainojos topika autoram!
Makrofleks.
Iepūt sev to makrofleksu zini kur...?
Magistrs rakstīja:
viktors1961 rakstīja: A mož kāds zina labu paņēmienu, kā tā vāka grabēšanu novērst? Atvainojos topika autoram!
Makrofleks.
Iepūt sev to makrofleksu zini kur...?
A mož kāds zina labu paņēmienu, kā tā vāka grabēšanu novērst? Atvainojos topika autoram!
Nu skaidrs, ingus grib teikt, ka izmaksu ziņā viņam sanāk tikpat cik 8 l benzīna uz 100 km, kam varētu arī piekrist. Nez kāpēc tautā valda uzskats, ka lielie motori obligāti daudz rij. Uzstādot dažādas kubatūras motorus vienam un tam pašam modelim un piekopjot daudz maz identisku braukšanas stilu rezultāts atšķirsies minimāli, tik vien cik uz motoru iekšējās pretestības pārvarēšanas un motoru masu atšķirības. Domāju, ka tas varētu būt max līdz litram (kaut gan diez vai tik daudz, piemērs - A80 ar 2,8 bīdeli vai 2 litru, jauktajā režīmā nekas neatšķiras). Cita lieta, ka lielos motorus parasti liek iespaidīgiem izmēru ziņā dampjiem, lai tos var pietiekami dinamiski kustināt, nu un uz to protams arī patēriņš. Savu laiku braucu ar audi C4 2.o monomotoru, tagad ar Volvo S70 2,5 DOCH. Patēriņa ziņā starpības nekādas nejūtu. Trase 7 - 8, Rēzeknes pilsēta un tās tuvākā apkārtne - apmēram 10.
Pirmais rakstīja: nekas labāks par mitrumu uzsūcošajām kaķu tualetes smiltīm nelielā maisiņā ar diedziņu vēl nav izdomāts....
Neko tu nejēdz Pareizākais ir bremžu škidrumu ieliet bikuci lukturos, tad viss mitrums nonāk bremžu šķidrumā, plus reflektors nerūs. A kaķa smiltis pēc nedēļas sāk smirdēt un jāmaina... iespējams pat ātrāk, jo visi apkārtnes kaķi ies tur pakasties
Smart7 rakstīja: ss.ss.lv/...
Nu tur numurs vien ko maksā...
DeSuns rakstīja:
viktors1961 rakstīja: auto.newsru.com/...
Nu re, perpertum mobile ir gatavs. Tikai kāpēc šis vien 100 metrus nobrauca???)))
Dazhus simtus metru!
Nu noteikti jaudas truukuma deelj vairaak nepavilka. Bet pareizi jau izteicaas- tie jau tehniskie siikumi, galvenais ka straadaa ideja!
manuprāt losis izgudrotājs, a žurnālists vēl lielāks
Nu re, perpertum mobile ir gatavs. Tikai kāpēc šis vien 100 metrus nobrauca???)))
1. Dīzelīs jau pie -10 nemaz negrib silt. Tas ka uz ziemu radiatoram jāliek priekšā tjipa kartona loksne - svēta patiesība. Un nevajag te par termostata maiņas nepieciešamību stāstīt
2. Pie diktākiem mīnusiem žēl to bīdeli klausīties līdz brīdim, kamēr eļļa vismaz 60 grādus dabū. Jābūt pastulbam, lai celtu virs 1.5 kapgr/min, tobiš sāktu turbīnu ekspluatēt. Pat ja sintētika iekšā.
3. Ja ziemā braukt sanāk nelielus gabalus, tad dīzeļa darbināšana vnk ir noziegums pret autiņu. Benzīnniekam tas arī īpaši nepatīk, bet tas ātrāk darba temperatūru paķer.
Ņemot vērā augstāk minēto es nemaz necenšos pie lielākiem mīnusiem to dīzeli mocīt, sežos benzīnniekā un baudu dzīvi Nu izņemot gadījumu, kad kādi 100 km un vairāk pārvarami. Tad dīzelīt, sorry, atceros, kāpēc tevi pirku
modena rakstīja: nez kāpēc Vācijā ar visām akcīzem un ziemas aukstmu DD joprojam maksā lētāk neka benzīns.... pietam ceņa ievērojami patīkami zemāka....
Kas tur ko nezināt Nu būtu mums tie dīzeļi 10% no autoparka, soļarku mestu pakaļ par 40 santīmiem max. Nu bet kad dīzeļi jau bez maz ir vairāk nekā benzīnnieki ... no valdības puses arī būtu nekorekti tādu slaukšanas iespēju garām laist ...
Ja āķis nosprāgst pēkšņi, blīvums ir ok bet spriegums 0, tad parasti pie vainas ir izbeidzies kontakts plašu (vai arī bundžu) savienotājam. Tā gadās , vai nu vibrācijas, vai ražotāja brāķa dēļ, nezinu.
2.5 DOCH bīdelis. Briesmīgi nepatīk apgriezieni zem 1,5kapgr/min. Atskan nelaba rūkoņa. Tas viņiem visiem tā, jebšu manējais izcili riebīgs?
A tu virsrakstu paskati, tur ar neapbruņotu aci var redzēt
Ņem bošu. No tā ārā lien vislielākie un treknākie elektroni, kas īpaši piemēroti Hondas startera griešanai.
A nu re, izrādās volvisti arī var ko sakarīgu pateikt Autiņam ir 310 kkm, un jau drīz 10 gadi. Laikam sanāk, ka sajūga disks pie vainas. Tās dempferējošās atsperes arī rada klaudzoņu pie pārslēgšanās?
Uzsākot kustību (sajūgu laižot vaļā) ir vibrācija, diezgan pamatīga. Kādas būtu versijas? - sajūga disks savu nokalpojis?, motora stiprinājumu amortizējošajiem klučiem beigas?
Autiņš joprojām S70.
Centis_Nuudele rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Stulbākais, ka to kājlampu nevar atslēgt manuāli nekādīgi.
Tādas lampas, kuras nevarētu atslēgt manuāli, vēl nav izgudrotas.
Vispār jau laikam būs jāizčakarē tā spuldzīte. Drošs paliek nedrošs... Pārējās salona lampas vienmēr pamanāmas un ir izslēdzamas, bet šī sterva ....
Centis_Nuudele rakstīja: Jābūt taimerim. Ja neizslēdzas - salipuši kontakti relejam, vai kāds pirms tevis ir padarbojies pa elektroshēmu.
Sapratu
vol rakstīja:
viktors1961 rakstīja:
siamriP rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????
kur problēma???
aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....
Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista
Vai tad tās lampiņas nenodziest pēc 10-20sek?
Vot nenodziest gan un deg līdz sausam aķim Stulbākais, ka to kājlampu nevar atslēgt manuāli nekādīgi. Nu mož kāds tomēr zina, kur tas mikroslēdzis noslēpts????
Paņem un ar roku pakstini to monošprici pie strādājoša bīdeļa. ja apgriezieni mainās, lūko kuru gumiju mainīt. Kaut gan ja Tev patēriņš nav pieaudzis...??? ... varbūtība maza...
siamriP rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????
kur problēma???
aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....
Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista
Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????
Varbūt kāds zina, kur S-70 atrodas durvju mikroslēdzis? Gaismas izdziest tikaitā kārtīgi durvis pievelkot Bet cik tad ilgi var? Iepriekš paldies par padomu!
Uggga rakstīja: forum.lancer-club.ru/...
Pirms klausīties, vēlams bērniem ausis aizbāzt
nu ja, umom rossiju ņe poimješ
Mīļie Volvisti!!! Plīīīz, kur var dabūt elektroshēmu tai S70?!!!!
Ja pašam nav elementāras nojēgas par autiņa uzbūvi un tā darbības principiem, tad labākais ir aizbraukt uz servisu un noformūlēt problemu bez komentiem (tjipa mož sveces, mož sprauslas), jo tas tev var papildus izmaksāt . Gan jau veči diagonozi uzstādīs, labot vai nē varēsi pats izvēlēties. Ir nopērkami starta baloniņi, nu bet tas galīgam izmisuma brīdim...