Par minēto cenu tik tiešām neko jēdzīgu nopirkt nevar Ja nu vienīgi ka tik no punkta A uz B
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par minēto cenu tik tiešām neko jēdzīgu nopirkt nevar Ja nu vienīgi ka tik no punkta A uz B
Kamikadze rakstīja: probleema i skanjas signaals?!? savos 8 autobrauceeja gados laikam kaadas 2 reizes esmu lietojis skanjas signaalu nafig vinjsh vispaa i vaidziigs?
Nu, nu brāl, trīs reizes pie koka piesit... Manā praksē tikai pateicoties skaņas signālam nav notriekta pešehoda...
deksters rakstīja: Nu un ko tev tagad pastāstīs, ko? Ja jau tev nojēgas no procesiem nav nekādas, kā izskatās, tad ko tas dos, ka visi sāks tagad uzskaitīt iespējamos defektus?
Vai tas, ka jauns aķis un nav signalizācijas, tas ir kāds mērlīdzeklis?
Iespējams- aizdedzes atslēgas kontaktu grupas defekts.
Manā vēsturē arī bija gadījums, kad ampērmetrs nomira (vēl krievu laiku autiņam), arī viss nodzisa un neko negrieza
UUSA rakstīja:
Kā Tu vērtē nekustīgo stūres vidu(cik tas ir ērti/neērti) un lielo spidometru(diena/nakts)?
Pie nekustīgā vidus ir jāpierod, sākumā tā jocīgi jau ir, bet ātri aprod. Vislielākā problēma ir skaņas signāls, to diemžēl jāspiež uz nekustīgā vidus apakšu, vēl neesmu pieradis Ar to spidometru gan nav nekādu problēmu, spilgtumu var regulēt...
LyNx8 rakstīja: Biedri, jautājums - vai šitam TDI motoram tie virzuļi visi četri gab ir vienādi? Cilvēks, kam tie ir uz rokas, saka, ka tie ir vienādi un ne ar ko neatšķiras, bet jautājums ir - kāpēc tad tiem ir atšķirīgi indeksi?
038 107 065 EN 001 (1ais, 2ais virzulis)
038 107 065 EP 001 (3ais, 4ais virzulis)
Apskaidrojiet, kāds gudrs cilvēks, lai zinu, kuru no 3 pārpalikušajiem virzuļiem izvēlēties, lai aizvietotu plīsušo 3o virzuli savā motorā!?!?! Paldies!
Ir naivi cerēt te rast atbildi. Veči, kas ķīlē dīzeļus, inetā nesēž. Grāb to pārdevēju ciet ar visiem poršņiem un rauj pie spečuka. Ja šis nav braucējs, atstāj pie šā dēlu, draugu ar naudu vai vēl kaut kā (garantijas vēstuli ar pases kopiju atstāj), bet pirms pirkšanas parādi tos poršņus vīram, kas liks motoru kopā. Pretējā gadījumā būs spēkā sakāmvārds "Di*sā darbs un materiāls"
Man darbā ir jauns C4. Pārsēdos no Fokusa. Var jau būt, ka pie vainas 1.4 motors, bet Fokuss bija labāks. Piekare un izjūta, kā mašīna tev piespiežas pie sēdvietas, Fokusam ir labāka.
Citādi C4 tīri normāls braucamais, dizains savdabīgs, defaultā mūzika pat ļoti OK, kruīzs arī defaultā... Ja pērk jaunu operā, tad varētu būt 8 balles...
Oi, tad gan nē! Pašam arī pokaļpiedziņa ziemā ne visai (OK uz tukšiem ceļiem ulml, bet ne ikdienas satiksmē), kur nu vēl sievai ar minimālu braukšanas pieredzi
Paklau, pasaki sievai, ka viņu ļoti mīli un nopērc viņai tipa parastu fokusu ar mehānisko kārbu. Tici man, kad viņa spiestas vajadzibas dēļ būs to apguvusi pilnībā, viņa tev paldies pateiks, jo braukšanu būs perfekti apguvusi. A pēc tam vari pirkt kaut ferrari
P.S. Personīgā pieredze
Nja... 2 gada 1.9 dīzeļpasātu cenas tirgū laikam kritīsies...
Mefistofels rakstīja: Vsjo Viktor, ielidoji - Audi nav taa masiina, kuru var nemt par pedeejo naudu. Gribeesi, lai viss ir ideaalaa kaartiibaa maksaasi daudz un regulaari ))
Ja apmierina, ka sur tur kautkas papil, kaada kontakta nav un kautkas piegrab, tad gan var braukt neieguldot naudu...bet tad nav jeegas pirkt Audi
Tu man pasaki, kuru lietotu var ņemt par pēdējo naudu???
A vispār viss atkarīgs no tā, cik liela ir tā pēdējā nauda
ursis rakstīja: un par skivoku-tad ta probza. mainiisi siksnas+bliivsleegu. buutu par ko uztraukaaties
Paldies, kad sapratu, ka nav tik traki, ap sirdi vieglāk palika. Savu C4 pārdevu tāpēc, ka sāka no aizmugures gala eļļu dzīt. Tā ka vari iedomāties manu šoku līdzigu bildi ieraugot
ursis rakstīja: njuss uzraksti tak adminam. gribi teikt ka tauta tur rupja un nesakariiga
Labi, kad nākošreiz kad būs kāds jautājums, mēģināšu
Atvainojos, 6keur
un cik par to diizelaudi samaksaaji un cik ir nobraukums
6000keur un 193000 uz ciparnīcas. Braukta Latvijā 2 gadus, nobraukti 60kkm (CSDD ziņas). Iepriekšējais saimnieks vismaz pirmajā vērtējumā ir centies autiņu uzturēt. Nekādu servisa grāmatiņu nav, auto no Francijas. Nedaudz neštimme ar aizmugurējām durvīm, arī aizmugures bampers tāds pašķidrs. Taču tas ir labākais, ko mēneša laikā man ir izdevies atrast par šo cenu.
ursis rakstīja: Viktor b l e dj ! nu cik tev var prasiit vai zini uz kurieni tev jaaiet????????
vai nezini????
tev ir jaaiet uz www.audi-style.lv
es veel briinos cik mirmiiliigi te tevi uznjem....
Tavā audi-style es reģistrējos, man atsūtīja apstiprinājuma meilu, congratulēja, bet ar meilā norādītajiem username un password ielogotoes es NEVARU! Nezinu, moš esmu mūža banu izpelnījies? Šite ir vienkāršāk, tauta atsaucīga
Saprotu. Bet jebkurš auto ir jāsaved kārtībā, pēc iegādes.
Man izmaksāja 350 Ls, ieskaitot iepr. minēto un vārstu saļņiku maiņu+eļlā+filtrs+ pārlasīja stūres pastiprinātāju. Bet tas bija pirms vairāk nekā gada.
Paldies par infu, cik sapratu - gan jau izdzīvošu!
gonzalless rakstīja: Traks var palikt! Cer ar linka paliidziibu motoru labot Man ir links kaa sev viens veci DE zobus sev labo. Mosh kaadu kapeiku ietaupiisi Un vispaar nav, ko tos dizeljus pirkt, panem normaalu 3.5L V6 un brauksi beedu nezinaadams!
Vecīt, visi nevar būt tik kruti, kādam arī santīms jā***. Bet kritiku pieņemu, centīšos vairāk nopelnīt
Yonas rakstīja: Nezinu. No šejienes nevaru saskatīt tavu motoru.
Jebkurā gadījumā paldies Tev par infu!
Jā. Siksnas tak mainīsi?
Tu zini, tā ielīdu parādos to tačku pirkdams, ka vēl par kaut kādām izmakām i domāt negribas Paklau, cik saprotu Tev pieredze ir, cik tas varrētu piķot, ieskaitot zobsiksnas maiņu?
[
ņem rokās atbilstošus instrumentus un dara. Jānoņem kloķenes skriemelis. Un pēc tam atbilstoši jāuzliek atpakaļ kopā ar visām siksnām.Tas arī tas lielākais darbs.
Instrumentu atbilstošu nav, piekļuve (cik no bedres spēju saprast) ir fakaina, laikam jādzen uz servi, mož trīs ādas nenovilks. Paklau, Yonas, cits iemesls tur nevarētu būt?
anonimikis rakstīja: tak lai tek, nav po ?
manam šrotam arī tek. Pie 8k nobraukuma pieleju puslitru un maucu līdz 15K. Tad nemaz līdz minimumam nav.
Nu nez vai tas ir tik nevainīgi. Eļļas noplūde var šo to sabeigt, plus tomēr kaut kā negribas par sivnu būt
Yonas rakstīja: Kloķenes blīvslēgs tiešām ir kapeiku detaļa. Cik maksā darbs, nepateikšu. Ar tādiem sīkumiem parasti tieku galā pats.
Mož iedosi linku, kur var uzzināt, kā to dara???
Siksparnis rakstīja: Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Tu labi zini ?????
Dzonijs_007 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Ir pagāis zināms laiks un ir nonākts pie secinājuma - NEVAR!!!! Lai dabūtu cauri tehnisko apskati ir izravēti katalizatori, piedevām 90% "ideālo dīzeļu" ar nobraukumu ap 200kkm (servisa grāmatiņas to apliecina) ir tāda vibrācija kā vecam MAZ-am. Var jau būt, ka esmu galīgi tups, bet darbā autiņiem ar 200kkm dīzeļi salīdzinoši ir bitītes. Tad man jautājums znatokiem - vai Latvijā ir iespējams veikt dīzelim tādu remontu, lai tas būtu kā jauns (nu apmēram) un cik tas varētu piķot? Un vēl? - no kā rodas tā vibrācija, ka viss salons vibrē?
Nu tas ir unikums man vienk. truukst vaardu tu tak esi vienkaarsi slims ar savu diizeli panem nopeerc benziiniekku.
Ja peerk diizeli tad tikai jaunu taads ir mans viedoklis. Pusmiljons-miljons kaa minums visi tie diizeli ir noskreejusi.
Ir veel viens interesants fakts ja taa pskataas piemeram 2002 gada autinus vaacu lapaas tad diizleauto noskrejiens dominee +/- 200TK KM bet Latvijas autiniem un 95-97. g cipari ir loti liidziigi
Vācu lapās 95-97 gada arī noskrējieni ap 200kkm Laikam to gadu autiņi nekādi lielie skrējēji nebija vis
LyNx8 rakstīja: Nu augšā gan ir rakstīts, bet varu arī tepat uzrakstīt - vajag servisu / meistaru, kas var atjaukt 02' Pasāta TDi motoru vaļā un novērtēt, kas par vainu - ticams, jāmaina virzulis vai vārsti...
Šrotos lūkoji? Frontālu štoperi dabūjis lietojams nebūs, bet ja painteresēties par kādu labu kūleni metušu aparātu - domāju, ka būtu izdevīgāk
Uggga rakstīja: Vēl pārītis ar "pareizajām" cenām:
ss.ss.lv/...
ss.ss.lv/...
Tas otrais tak ar tjuuningu...