phenom rakstīja: Par degvielas ekonomiju runājot ir pilnīga taisnība. Vienība niānce ir tāda, ka vadības bloks regulējas sāvādāk. Tiek palielināts griezes moments uz "lejām" un līdz ar to tiek samazināts degvielas patēriņš. Šo sauc par "ECONOMY tuning". Ārzemēs tas ir ļoti populārs!
Man melna aizdoma, ka pats nesaprati, ko uzrakstīji... Vot gribētu es zināt gan, kā palielinot griezes momentu, degvielu var ietaupīt???? Kopš kura laika fizika vairs nav spēkā? Līdz Perpertum mobile nevar aiztjūningoties???? Nekādai ekonomijai no tā čiptjūninga nav jābūt, spiedienu turbīnā palielina, lai vairāk iepūš gaisu un var sadedzināt vairāk degvielu. Tas ir viss. A ja grib ekonomiju, jāliek magnēti un degvielas trubām, lai ūdeņraža saites rauj pušu
nu a ja drusku konkrētāk pa tēmu un bez nepamatotiem apvainojumiem ? Kā nesadedzinot vairāk degvielu griezes momentu pacelt???