Publicēta šā gada smagāko ceļu satiksmes negadījumu karte - iAuto

Publicēta šā gada smagāko ceļu satiksmes negadījumu karte 3

 

Foto: ekrānšāviņš

Latvijas Valsts ceļi | 28.decembris 2016 15:44

VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) mājaslapā vienā no kartēm ir apkopoti smagie ceļu satiksmes negadījumi, kuri notikuši kopš šā gada 1. janvāra: http://lvceli.lv/#celu-satiksmes-negadijumi.

LVC speciālisti saņem oficiālu informāciju no Valsts policijas (VP) un kopš šā gada sākuma regulāri papildina karti ar datiem par ceļu satiksmes negadījumiem (CSNg) valsts autoceļu tīklā, kuros ir bijuši cietušie vai bojāgājušie. Pie katra CSNg ir arī apraksts, laiks un dati par cietušiem vai bojāgājušiem.

Kopš šī gada sākuma kartē ir atzīmēti apmēram 90 CSNg ar bojāgājušajiem un ap 300 CSNg ar ievainotajiem valsts autoceļu tīklā. Atbilstoši VP sniegtajai informācijai, 36 % no bojā gājušajiem dzīvību zaudēja sadursmēs, 34% gadījumos notika uzbraukumi gājējiem, 16 % nomira tehnikas apgāšanās dēļ, 9 % letāls iznākums bija dēļ uzbraukuma šķērslim un 5% bojā gājušo ir velobraucēji.

LVC Ceļu satiksmes negadījumu karte, ar gada laikā uzkrātu informāciju var kalpot kā vēl viens rīks, lai identificētu ceļu posmus, kur visbiežāk notiek smagākie ceļu satiksmes negadījumi. Šogad līdz 28. decembrim visvairāk smago ceļu satiksmes negadījumu valsts autoceļu tīklā notika Rīgas apkārtnē - uz Rīgas apvedceļiem Salaspils–Babīte (A5) un Baltezers–Saulkalne (A4), kā arī uz Liepājas šosejas (A9) pie Saldus un Brocēniem, uz Ventspils šosejas (A10) pie Tukuma.

Krustojums uz Ventspils šosejas pie Tukuma jau agrāk tika identificēts kā viens no “melnajiem” punktiem, tāpēc 2017. gadā šosejas rekonstrukcijas gaitā, uzlabojot satiksmes drošību, šis krustojumus tiks pārbūvēts par rotācijas apli.

Lai nepakļautu sevi un citus ceļu satiksmes dalībniekus paaugstinātam riskam, aicinām autovadītājus izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un stilu. Ceļu apledojums var izveidoties strauji un negaidīti, tāpēc autovadītājiem ir jābūt maksimāli piesardzīgiem un jāizvēlas lielāka distance līdz priekšā braucošajiem.

Aicinām autobraucējus informēt par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem, ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem jautājumiem pa LVC diennakts tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma Twitter un Facebook kontos.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 28.decembris 2016 18:32
2 2 Atbildēt

Pilni ceļi ar līķiem, ar negodu vajag patriekt CSDD valdi!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti