Jau otro dienu pēc kārtas ceļu satiksmes negadījumā iet bojā velosipēdists 15

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 29.oktobris 2021 8:50

Aizvadītajā diennaktī Latgalē ceļu satiksmes negadījumā gājis bojā velosipēdists un tas šajā nedēļā ir otrais pēc kārtas gadījums, kad gājis bojā riteņbraucējs, liecina Valsts policijas (VP) apkopotā informācija.

Jau ziņots, ka trešdien Rūjienā, Pērnavas ielā, kādas sievietes vadītā automašīna "Volvo" saskrējās ar velosipēda vadītāju. Velosipēdiste no gūtajām traumām mira medicīnas iestādē.

Savukārt aizvadītajā diennaktī ceļu satiksmes negadījums, kurā gājis bojā velosipēdists, noticis Latgalē.

Kopumā Latvijā reģistrēti 107 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši 19 cilvēki, no tiem viens gājējs un trīs velosipēdisti, bet viens gājis bojā.

Rīgas reģionā cietuši seši cilvēki, no tiem viens gājējs un viens velosipēdists, Vidzemē pieci, no tiem viens velosipēdists, Kurzemē četri, Latgalē trīs, bet Zemgalē cietis viens velosipēdists.

Diennakts laikā Rīgas reģionā notikuši 60 ceļu satiksmes negadījumi, Zemgalē - 10, Vidzemē un Kurzemē katrā pa 12, bet Latgalē 13 avārijas, liecina VP apkopotie dati.

Tāpat diennakts laikā uz Latvijas ceļiem aizturēti 12 autovadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā, un viens, kurš transportlīdzekli vadīja, būdams lietojis narkotiskās vielas.

Pagājušā diennaktī uz Latvijas ceļiem likumsargi noformējuši 157 administratīvā pārkāpuma protokolus par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu un divus par agresīvu braukšanu.

Kopumā par dažādiem satiksmes noteikumu pārkāpumiem policisti noformējuši 365 protokolus, liecina VP apkopotā informācija.

 
Visi komentāri
 
Vernons 29.oktobris 2021 9:21
0 6 Atbildēt

Velosipēdisti velti noslogo policiju!

CP 29.oktobris 2021 9:34
5 0 Atbildēt

Vernons velti noslogo iAuto!

Vernons 29.oktobris 2021 12:44
0 0 Atbildēt

CP! Tu esi iegrožots ar Likuma "Par policiju" 4. pantu! Esi tik labs un dari, ko Tev Likums atļauj!

LMT 29.oktobris 2021 10:16
1 0 Atbildēt

Ta velo vai riteņbraucējs?

GTD2 29.oktobris 2021 12:34
3 1 Atbildēt

Lai mazāk ciestu velobraucēju varbūtās vajadzētu sākt ar izmaiņām csn , piemēram uz neregulējamām gājēju pārejām velobraucējam ir priekšroka vienīgi to stumjot, nevis drāžoties pāri pārejām un notriekšanas rezūltātā skaidrojot ka braucis gājēja gājēja ātrumā, ko protams grūti pierādīt, tas pats atiecās uz stāvdrāžiem

GTI 29.oktobris 2021 12:44
4 2 Atbildēt

Nē, pilsētās pirms pārejām kur ir liela gājēju kustība jāliek pampaki, lai auto tās šķērsotu LĒNĀM.

Vernons 29.oktobris 2021 12:50
0 0 Atbildēt

Vēl tikai uzraksti, kad Tev tur ir "priekšroka"!

15 30.oktobris 2021 10:28
0 0 Atbildēt

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Paskatos vai TL ir 50m līdz pārejai un eju, skatoties arī uz auto. Lai bremzē tagad, ja gājēju pie pārejas redzot, nav laicīgi samazinājis ātrumu.

Krotow 29.oktobris 2021 20:02
1 0 Atbildēt

Pampaki jāliek uz ietves pirms gājēju pārejas.

Vernons 29.oktobris 2021 12:48
0 0 Atbildēt

"Ceļu satiksmes Likuma" 19. pants "Pienākumi un tiesības", lai riteņbraucējs, vai gājējs izpilda savu pienākumu un pārliecinās par Savu drošību, tikai tad Tam radīsies tiesības šķērsot brauktuvi!

msh 29.oktobris 2021 12:54
1 1 Atbildēt

Pašol dirst. Izdomā kādu veidu kas liktu ciest tikai sliktajiem velosipēdistiem nevis visiem. Sešus gadus atpakaļ, kad velosipēds bija mans vienīgais transportlīdzeklis, šitādas prasības dēļ varēju normāli čakarēties - braucot ar velosipēdu ar kuru nebija nekādu problēmu samazināt ātrumu līdz kājāmgājēja ātrumam vai piestāties, es dabūju lēkāt nost no velosipēda pirms pārejām [atceries - nolaista pedāļa klīrenss plus pedāļa biezums ir braucēja augstums virs zemes] jo nebija nekāda garantija ka pie mašīnas, kurai būtu tikai bik jāpiebremzē lai mani palaistu, stūres nesēž kāds idiots kurš varētu izdomāt mani principiāli nobraukt. Vienreiz bija saskarsme ar tādu - braucot no muguras gājējiem kurus pāris mašīnas laida, viena veca opeļa braucējs mani izdomāja mēģināt nobraukt, pie viena pīpinot

Un tu 30.oktobris 2021 9:31
0 0 Atbildēt

nolēci no velo un iemeti to priekšējā logā opelim. Vai norāvi U-slēdzeni un ar to izsiti priekšējās lampas. Lai vecais perdaks atgrieztos uz zemes no orbītas, kurā tas biju uzlidojis.

GTD2 29.oktobris 2021 14:14
1 0 Atbildēt

kas tās par ciešanām ja jau ,kā saki samazini ātrumu līdz kājāmgājēju ātrumam tad laiki nepazaudētu nolecot nost no velo, ja vēlies prieksrocību pret auto. Arī es biežu braucu ar velo un it nemaz nav grūti no viņa nolekt un uzlekt atpakaļ, bet ja netuvojās auto tad taču neviens neliek no vina lekt nost, tikai tajā brīdī kad nav auto un Tev nevajag priekšrocību un tas attiec;as tikai uz neregulejam;am pārejām. Redz ja tas opeļa vadītājs būtu tevi sabraucis tad Tu varētu ņemt labu advokātu katrā ziņā labāku kā opelistam lai pierādītu uz cik un kā esi braucis pār pāreju. Ir vērts paciest sīkas neertības ja tas samazina bojāgājušo un traumētu riteņbraucēju skaitu,kas uz pārejām daudz tiek notriekti.

msh 29.oktobris 2021 22:31
0 0 Atbildēt

Ja tev tā tizlā lēkāšana liekas normāla tad laiks noregulēt ķebli, ar pareizi noregulētu ķebli tā vairs neliksies. Tas būtu apmēram tas pats kas prasīt autovadītājam pirms krustojuma piebremzēt vai apstāties bet gan izkāpt no mašīnas, apskatīties apkārt un tad kāpt atpakaļ lai brauktu tālāk. Un vēl - ja jau tu gribi lai velosipēds tiktu stumts pāri, kurš variants tev liksies pieņemams ar manu pitonu [un citiem līdzīgiem velosipēdiem] - palikt uz velosipēda un "pārsoļot" ar rokām vai tomēr apstāties, svempties ārā no ķebļa [mana dirsa ir 30 cm virs ceļa], pārstumties un tad atkal gulties iekšā un braukt tālāk?

Priekš traumētu un bojāgājušu velosipēdistu skaita samazinājuma ir jāatmet "mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku" sūds nevis jātaisa debīli ierobežojumi. Un vispār - ja jau tādi traumēti un bojāgājuši velosipēdisti ir, tātad notiek dabiskā atlase.

ojoj 30.oktobris 2021 9:37
1 0 Atbildēt

Man kā autovadītājam ir pieņemamāk, ka velosipēdists prognozēti pārbrauc pārejai, nevis kāpj nost, stenerē pāri stumjot velo - starpība ir tāda, ka vienā gadījumā es laicīgi noņemu kāju no gāzes un samazinu ātrumu, velo pārbrauc pāri un viss ir labi. Otrā gadījumā auto ir faktiski jāaptur - vai tas tiešām ir labāk satiksmei un atmosfērai?

Uz velo stumšanu es teiktu ka uzstāj braucēji, kas nespēj laicīgi ieraudzīt pārejas un anāli ņergas, kas vienkārši grib čakarēt vellapēdistus. Dzīvē tas nevienam neko nedod.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 3

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 10

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 3

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti