Visi komentāri - LVC piesaistīs 6 miljonus eiro no pārrobežu sadarbības programmām

LVC piesaistīs 6 miljonus eiro no pārrobežu sadarbības programmām

 

Foto: iAuto.lv

Latvijas valsts ceļi | 25.aprīlis 2017 11:16

Nākamajos trīs gados VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) plāno īstenot virkni projektu, papildus esošajam valsts budžeta un Eiropas Savienības (ES) finansējumam piesaistot vēl gandrīz 6 miljonus eiro no pārrobežu sadarbības programmām.

Viens no projektiem – Smart E67. Tā ietvaros uz VIA Baltica trases Latvijas un Igaunijas teritorijā (Tallina–Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (E67)) tiks ieviestas viedās satiksmes vadības sistēmas. Līdz 2018. gada nogalei plānots uzstādīt mainīgās informācijas ceļa zīmes, modernizēt esošos luksoforus un pielāgot tos adaptīvam darba režīmam (signāli luksoforā pārslēdzas, ņemot vērā aktuālo satiksmes situāciju), uzstādīt jaunas ceļu meteo stacijas un modernizēt esošās, kā arī ieviest satiksmes krīzes situāciju reāllaika monitoringu atsevišķos satiksmes mezglos.

Projekts pašlaik tiek realizēts sadarbībā ar Igaunijas Ceļu administrāciju. Kopējais piesaistītais finansējums ir 2,5 miljoni EUR, no tiem 85 procenti ir Centrāleiropas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam līdzfinansējums. Latvijai pieejamais finansējums būs 1,4 milj. EUR.

Otrs projekts – sadarbībā ar Lietuvas Ceļu administrāciju iecerēta trīs pierobežas ceļu posmu rekonstrukcija gandrīz 27 kilometru garumā. Kopumā katrā no valstīm plānots piesaistīt ap 4,5 milj. EUR, kas veido 85% no projekta kopējām izmaksām. Pašreiz tiek sagatavots projekta pieteikums investīciju piesaistei no Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam ierobežotas atlases projektu konkursa ietvaros. Darbi plānoti:

1. Latvijā: Bauska–Bērzi–Lietuvas robeža (V1028) (7,44.-14,62.km), Lietuvā: autoceļš Vileišiai–Žeimelis–Adžiūniai–Latvijas robeža (Nr. 2912)(0,0.-5,1.km);
2. Latvijā: Jēkabpils–Lietuvas robeža (P75)(56,09. - 60,50. km) un Nereta–Sleķi (V961)(0,00. - 1,20.km), Lietuvā: autoceļš Pandelys–Suvainiškis–Nereta–Latvijas robeža (Nr. 3647)(13,3.-18,3.km)
3. Latvijā: Ezere–Embūte–Grobiņa, Zaņas tilts (P106)(0,07.-14,00.km), Lietuvā: autoceļš Ežere–Mažeikiai–Latvijas robeža (Nr.163)(0,0-9,19.km).

Darbus plānots uzsākt šovasar.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti