Pie Krāslavas būvnieki garantijas ietvaros un par saviem līdzekļiem labo ceļa remontdarbu defektus - iAuto

Pie Krāslavas būvnieki garantijas ietvaros un par saviem līdzekļiem labo ceļa remontdarbu defektus 1

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts Ceļi | 6.septembris 2019 11:55

Līdz piektdienai 6. septembrim turpinās būvdarbu garantijas saistību laikā radušos defektu labošana uz autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona (P62) posmā no Krāslavas līdz krustojumam ar vietējo autoceļu Krāslavas stacija–Ļudvikova (V661) pie Krāslavas dzelzceļa stacijas (0,8.-4,0. km).

Remonta vietā tiek veikti ceļa zemes klātnes nogāžu nostiprināšanas darbi un ir brauktuves sašaurinājums. Satiksme tiek organizēta ar priekšrocības zīmēm. Būvdarbus šajā posmā no 2016. gada jūlija līdz 2017. gada jūlijam veica SIA Lemminkainen Latvija (tagad SIA YIT Infra Latvija) par līgumcenu 3,3 miljoni eiro (ar PVN), ko līdzfinansēja ERAF.

Šovasar jūnijā uz šī paša autoceļa tika veikti garantijas termiņa defektu labošanas darbi pērn pārbūvētajā posmā no Bašķiem līdz Preiļiem – vietām tika ieklāta jauna asfalta kārta un vietām veikti lokāli labošanas darbi. Tos par saviem līdzekļiem veica SIA YIT Infra Latvija. Tādējādi sākotnējie posmā konstatētie defekti – paaugstināts poru saturs asfalta virskārtā un nelīdzenumi – tika novērsti un posmu pieņēma ekspluatācijā. Taču pa šo laiku ir radušies vairāki iesēdumi posma vidusdaļā, un uz tiem tāpat attiecas būvdarbu garantijas termiņš. Patlaban ceļa posma stāvoklis tiek novērots un lēmums attiecībā uz jaunajiem defektiem tiks pieņemts, kad ceļa sega būs nostabilizējusies, – pavasarī.      

Būvdarbos posmā no Bašķiem līdz Preiļiem SIA YIT Infra Latvija laikā no 2017. gada augusta līdz 2018. gada novembrim pārbūvēja 13 km garo iepriekš nokalpojušo ceļa posmu. Izbūvēja jaunu salturīgo un šķembu kārtu, ieklāja divas kārtas asfalta. Projekta ietvaros tika veikti arī apjomīgi zemes darbi – visā trases garumā zem ceļa esošā kūdra un vājas nestspējas grunts tika nomainīta ar stabilu smilšainu grunti. Atjaunoja tiltus pār Preiļupi un Jašu.  Būvdarbu līgumcena bija 17,464 miljoni eiro (ar PVN), no kuriem 80 procentus līdzfinansēja ERAF.

Garantijas termiņš SIA YIT Infra Latvija veiktajiem būvdarbiem posmā no Bašķiem līdz Preiļiem ir pieci gadi, kas atsevišķos posmos pagarināti līdz septiņiem gadiem. Garantijas laikā konstatētie defekti uzņēmējiem jālabo par saviem līdzekļiem.

 
Visi komentāri
 
650 6.septembris 2019 12:51
0 0 Atbildēt

Šeit viens labs cilvēks priekš viņiem bij nofilmējis detalizētu "pamācību" : www.facebook.com/intars.berzin...8304708193831/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti