Visi komentāri - LTAB: Jāņi, vadot auto bez OCTA, pērn izraisījuši deviņus ceļu satiksmes negadījumus, kamēr Līgas - vienu

LTAB: Jāņi, vadot auto bez OCTA, pērn izraisījuši deviņus ceļu satiksmes negadījumus, kamēr Līgas - vienu

 

Foto: iAuto.lv

LTAB | 22.jūnijs 2017 12:47

Pagājušajā gadā Jāņi, vadot automašīnu bez transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas polises, izraisījuši deviņus ceļu satiksmes negadījumus, bet Līgas - vienu, aģentūrai LETA pavēstīja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB).

LTAB informēja, ka 2016.gadā autoīpašnieki Jāņi, vadot spēkratu bez OCTA, izraisījuši deviņus ceļu satiksmes negadījumus, kuros nodarīto zaudējumu summa sasniedz 10 409 eiro, tostarp lielākais neapzinīgā autoīpašnieka Jāņa pērn izraisītā ceļu satiksmes negadījuma zaudējumu apmērs bija 4397 eiro. Tikmēr tikai viena autoīpašniece ar vārdu Līga pērn, vadot transportlīdzekli bez derīgas OCTA, izraisījusi ceļu satiksmes negadījumu, nodarot zaudējumus kopumā par 984 eiro.

Tāpat LTAB dati liecina, ka autoīpašnieki Jāņi šobrīd proporcionāli vairāk nekā Līgas, reģistrēti augstākajā "Bonus-Malus" klasē - 17.klasē reģistrētas 277 Līgas un 5668 Jāņi, kas procentuāli no visiem autoīpašniekiem ar šādiem vārdiem, ir attiecīgi 5,61% un 11,11%. Sākotnējā jeb sestajā "Bonus-Malus" klasē reģistrēti attiecīgi 25,04% un 27,67% Līgu un Jāņu, bet zemākajās klasēs (no 1. līdz 5. klasei) - 2,04% Līgu un 1,45% Jāņu.

"Kā redzam no statistikas, autoīpašnieki Jāņi ilgtermiņā ir apzinīgāki nekā autoīpašnieces Līgas, ko apliecina to proporcionālais īpatsvars augstākajās un zemākajās "Bonus-Malus" klasēs. Tiesa, ar transportlīdzekļiem, kuru īpašnieki ir Jāņi un nav bijusi spēkā esoša OCTA polise, vēsturiski izraisīti ceļu satiksmes negadījumi ar nopietnākām sekām. Tā Latvijas vēsturē lielākā zaudējumu atlīdzība par negadījumu ar autoīpašniekam Jānim piederošu un neapdrošinātu automašīnu ir 23 806,55 eiro, bet autoīpašniecei Līgai - 10 867,70 eiro," sacīja LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti