Uzlabo situāciju ar bojātajām triecienu barjerām uz Dienvidu tilta un Slāvu pārvada (+ FOTO) 19

 

28.11.2019. Foto: iAuto.lv

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 29.novembris 2019 14:59

Rīgas domes Satiksmes departaments (turpmāk RDSD) saņēmās un uzlaboja bīstamo situāciju ar salauztajām drošības barjerām uz Dienvidu tilta un Slāvu gaisa pārvada - tagad tur uzstādītas atstarojošās ceļazīmes.

Augusta sākumā iAuto.lv vērsās pie RDSD, norādot uz bīstamo situāciju pie Dienvidu tilta nobrauktuvēm, kur ilgstoši bija un ir sabojātas drošības barjeras.

Sasistās drošības barjeras bija kļuvušas par apdraudējumu autovadītājiem, jo kļuva grūti pamanāmas. iAuto foto no 25.11.2019.

25.11.2019.

25.11.2019.

Vai arī

25.11.2019 Foto: iAuto.lv

25.11.2019 Foto: iAuto.lv

Tagad situācija labota un "plikā", slikti saredzamā dzelzs konstrukcija aizsegta ar atstarojošo ceļazīmi, kas norāda par šķēršļa apbraukšanu pa abām pusēm. Vai arī uzlīmēts jauns atstarojošais slānis.

iAuto.lv uzslavē atbildīgo instanču darbu uzlabojot drošību esošajā situāciju, ņemot vērā apstākli, ka pirmdien (25.11.) RDSD amatpersonai tika atgādināts par šo bīstamo situāciju.

Pirms

25.11.2019 Foto: iAuto.lv

Pēc

28.11.2019. Foto: iAuto.lv

Par salauzto barjeru tagad brīdina atstarojošā ceļazīme. 28.11.2019. Foto: iAuto.lv

28.11.2019. Foto: iAuto.lv

Pirms

25.11.2019.

Pēc

28.11.2019. Foto: iAuto.lv

28.11.2019.

Ir gan bažas, ka jaunās zīmes vietām uzstādītas nedaudz par augstu, ja notiek avārija, tā var apdraudēt vadītāja drošību ielidojot prieksējā stiklā. To lai vērtē RDSD drošības speciālisti.

iAuto.lv iesaka iepirkuma procedūrā iekļaut arī iespējamo skaitu drošības barjeru atjaunošanai, lai šādi sabojātas barjeras tiek nomainītas ātrāk. 

Tas, ka tās barjeras sitīs ir skaidrs, jo te atkal mūsu tiltu-ceļu projektētāji parūpējušies par bīstamību un nepietiekamu drošības barjeru apzīmējumu. 

28.11.2019.

Šis ir pozitīvs piemērs, taču tas arī apliecina, ka nenotiek ielu monitorings.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 29.novembris 2019 15:24
3 0 Atbildēt

Varētu šādās joslās izmantot asfaltā iestrādājamos atstarotājus kas sliktas redzamības apstākļos jau rādītu vadītājam, ka tas atrodas starp joslā. Nedaudz paši arī grēkojam, jo skatos citi ietiepīgi turās labajās joslās, lai gan jāturpina kustība taisni. Es parasti laicīgi ieņemu šeit kreiso lai neaizņemtu jau tā tur tās uzbraukt nobraukt domātās joslas.

Vēl tak ir iespēja tur led oranžu iebūvēt tās zīmes fonā. Tak tehno laikmets.

msh 29.novembris 2019 17:53
2 2 Atbildēt

Bet kā tu zini ka visi tie, kas saprātīgi turas labajā joslā, ir tāds tipiskais dižās pilsētas ikdienas planktons kā tu, kam skaidrs kurā brīdī kur pārkārtoties? Piemēram es, kas to vietu izbraucu uz pirkstiem saskaitāmas reizes gadā, braucu turoties pie labās malas, līdz ieraugu ceļazīmi ka labā josla mani vedīs neceļos...

ZZZZ 29.novembris 2019 18:09
2 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ja regulāri še nebraukā, ir stipri jāiespringst. Jūtu līdz jaunajiem auto vadītājiem, kam vis tas stress gāžas virsū

2020 29.novembris 2019 16:15
9 0 Atbildēt

Nez cik miljonus ,izmaksātu te uzlikt ,mirgojošas led bultas......

Bradypus 16.decembris 2019 12:36
0 0 Atbildēt

Esmu tās mirgojošās bultas atskatījies un priecājos, ka mūsējie nav līdz tām tikuši. Mirgojošās norādes riebjas - tās ir tikpat truacējošas un kaitinošas, kā spilgtie LED reklāmstendi ceļmalās un ir kārtējais piemērs, kā normāliem cilvēkiem ir jācieš dažu idiotu dēļ, ka nespēj saskatīt, kur brauc.

msh 29.novembris 2019 17:54
0 0 Atbildēt

Tās zīmes gan jau ir no stiklašķiedras tā ka tādas var droši stiklā lidot, pat ja tās to spētu, par ko šaubos.

lynx85 29.novembris 2019 18:53
17 0 Atbildēt

to zīmju vietā bija jāatjauno viegli deformējamās barjeras. To barjeru primārais mērķis jau ir absorbēt trieciena enerģiju (viegli grūstoša konstrukcija), lai pasargātu avarējušajā auto esošos cilvēkus. Šeit, pēc pirmās nopietnās avārijas, lūžņi ir novākti un nekas nav atjaunots. Un tā vietā, lai pieprasītu atjaunot ceļa infrastruktūras DROŠĪBAS aprīkojumu, mēs pieprasām, lai uzliek tupu zīmi... Tai zīmei bija jābūt barjeras galā, nevis tā kā tagad, jo barjeras kā tādas nav!

s 30.novembris 2019 12:54
7 0 Atbildēt

Uzgaidi nedaudz, vispirms sapirksim fotoradarus 360 grādīgos busus, pēc tam paštukosim, vai vēl kaut kas netrūkst, un tad varbūt pieķersimies pie šīs problēmas ar barjeru...

Palaidniex 27.decembris 2019 10:43
0 0 Atbildēt

Tak tās barjeras bija jāatjauno par OCTA naudu! Kur problēma? Vai nu AAS izmaksā kompensāciju, vai nu AAS organizē bojātās ceļa infrastruktūras sakārtošanu pašas spēkiem, ja negrib izmaksāt naudu...

Kanibaals 29.novembris 2019 23:13
5 0 Atbildēt

Naudu no OCTA saņem, bet barjeras neatjauno.

Kanibaals 29.novembris 2019 23:17
2 3 Atbildēt

》jo te atkal mūsu tiltu-ceļu projektētāji parūpējušies par bīstamību un nepietiekamu drošības barjeru apzīmējumu.

Nu nez, kādam aunam ir jābūt lai tur ieskrietu, tie ir tie paši kas aplī pabraucot garām izbrauktuvei rauj pāri visām joslām nevis izbrauc mierīgu vēl vienu apli. Vajag kameras uzstadīt izklaidei.

Vernons 30.novembris 2019 11:32
4 19 Atbildēt

CSN 100. punkts, kā mērvienība šķērslim, kuru speja pamanīt! Ja nav radīti apstākļi, tad, kas tad! Nepareizi izvēlēts ātrums vai... .

Kanibaals 1.decembris 2019 13:03
15 3 Atbildēt

100. punkts te ir nevietā, braucot pa savu joslu šķēršļa nav.

Vernons 1.decembris 2019 15:51
3 16 Atbildēt

Uz Jelgavu esi braucis? Un no Jelgavas ārā? Tur brīžiem grūti saprast, kur palika josla! Un zem sniega? Tev grūti aptvert Latvijas Īpatnības. Priekšā esošam ceļa posmam ir jābūt saprotamam! Loģiski aprīkotam, lai viena kļūda nerada lavīnu no kļūdām. Tāpēc ceļam, pa kuru braucam jāatbist CSL 19. P. 3. P. prasībām!

Krotow 3.decembris 2019 0:07
0 0 Atbildēt

Te gan piekrītu. 5 gadus nebiju braucis uz Jelgavu. Pirms pāris nedēļām tumsā pagrieziens no Rīgas puses uz Ozolniekiem atklājās tik savdabīgs, ka nācās griezt pa labi jau pāri nepārtrauktajai līnijai. Labi vēl, ka pa labi neviena nebija.

gunbox 2.decembris 2019 12:55
0 0 Atbildēt

Man arī iepriekš bija labi. Es braucu pa joslu un neignorēju nepārtraukto, kā 99% vadītāju.

Al 4.decembris 2019 18:01
0 0 Atbildēt

Diemžēl šorīt virzienā no Pļavniekiem pie nobrauktuves uz Krasta ielu kāds ir ielidojis tajā zīmē un barjerā...

Autobraucejs 13.decembris 2019 10:31
4 0 Atbildēt

Es vispār tajās barjeras ieliktu 'zobiņus' Respektīvi tie kas ietriecas, autiņā ieiet zobi kurus nevari izvilkt ārā autiņš paliek turpat kur ietriecies. Un tad jāgaida ir attiecīgie dienesti lai var sastādīt protokolu un tāmi par barjeras atjaunošanu. I VSJO!!!

Tilts ir pietiekami apgaismots lai pamanītu ar atstarojošajiem elementiem kur sadalās estekādes. Cilveki ir pārāk d... Brauc.. aizsapņojas pedejā brīdī met pa nažiem un griež...

Ja ieliks led zīmi ta remonts būs vēl dārgaks jo reizi mēnesī kāds tur met ieksā. Un kurš tad maksās?.. pašiem ceļu nodoklis no tā augs un pasi čīkstes.... Jo šo visu remonte ne jau no Rīgas domes vai ceļinieku priekšedētaju kabatas...

Palaidniex 27.decembris 2019 10:45
1 0 Atbildēt

to sedz OCTA

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti