Pagarina termiņu konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas - iAuto

Pagarina termiņu konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas 3

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 17.maijs 2021 9:53

Divu Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) iesniegtu sūdzību dēļ līdz 8.jūnijam pagarināts pieteikumu iesniegšanas termiņš VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS).

Sūdzības par iepirkuma dokumentos iekļautajām prasībām iesniegusi SIA "Kemek Engineering" un SIA "Dexfor".

Kā ziņots, inteliģentās transporta sistēmas ieviešanai uz Vidzemes šosejas plānots atvēlēt 1,259 miljonus eiro. Paredzēts ieviesti viedos dinamiskās satiksmes vadības risinājumus ar nolūku paaugstināt satiksmes drošību un samazināt braukšanas laiku posmā Rīga-Sigulda-Veclaicene.

Pēc LVC pārstāvju skaidrotā, viedie satiksmes vadības risinājumi sniegs jaunas iespējas informēt autovadītājus par brauktuves stāvokli, satiksmes situāciju uz ceļa, kā arī drošas braukšanas principiem ziemas apstākļos. 

Konkursa uzvarētājs veiks sistēmas projektēšanas un instalācijas darbus, uzlabos un uzstādīs jaunu autoceļa meteoroloģisko staciju, uzstādīs autoceļa monitoringa kameras un maināmās informācijas ceļazīmes, kā arī ieviesīssatiksmes vadības sistēmu.

No projekta kopējā finansējuma lielākā daļa jeb 1,02 miljoni eiro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļi. Projekts tiek realizēts sadarbībā ar Igaunijas transporta administrāciju.

Atbilstoši Ceļu satiksmes likumam inteliģentās transporta sistēmas ir tādas, kurās informācijas un sakaru tehnoloģijas izmanto autotransporta jomā, ietverot infrastruktūru, transportlīdzekļus un ceļu lietotājus, satiksmesun mobilitātes pārvaldībā, kā arī, lai nodrošinātu saskarni ar citiem transporta veidiem.

LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nu zjbs 18.maijs 2021 9:09
1 1 Atbildēt

Tagad visi lohi krosoveros nevis vēros ceļu un ziemā - āra termometru, bet mauks uz maksimālo atļauto jo sistēma garantē drošību. Vienkāršāk un lētāk būtu domāt jebkādos laika apstākļos, bet kungi kas ievieš šādas sistēmas, tad negūtu peļņu, vai ne.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti