CSDD jauna vidēja termiņa stratēģija 2024.-2026.gadam un vērtībās balstīta korporatīvā identitāte 8

 

Foto: CSDD

Nozare.lv | 3.februāris 2024 18:45

CSDD atklāj plānus attiecībā uz tuvāko divu gadu stratēģiju.

VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir apstiprinājusi jaunu vidējā termiņa stratēģiju 2024.-2026.gadam, kuras vispārējais stratēģiskais mērķis ir nodrošināt kvalitatīvu un inovatīvu ieguldījumu ilgtspējīgas satiksmes drošības paaugstināšanā, uzturēt un attīstīt transportlīdzekļu un iekšējo ūdeņu kuģošanas līdzekļu uzskaites un vadītāju kvalifikācijas pakalpojumus, transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa apskates un kontroles pakalpojumus, kā arī uzturēt nozīmīgus ar satiksmes jomu saistītus infrastruktūras objektus.

“Pēdējo gadu laikā CSDD pieeja korporatīvās ilgtspējas vadībai arvien vairāk ir vērsta uz ilgtermiņa vērtību radīšanu, īstenojot aktivitātes, kas papildus ekonomiskajai komponentei ietver vides, sociālās un pārvaldības dimensijas. CSDD veic pāreju uz ilgtspējīgu pakalpojumu sniegšanu un iesaistās to atbalstošu procesu un aktivitāšu veidošanā”, uzsver CSDD valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks. “Ģeopolitisko un sociālekonomisko apstākļu rezultātā pieaugošie drošības riski liek arvien vairāk rūpēties arī par informāciju sistēmu drošību, kā arī personas datu aizsardzību. Savukārt, energoresursu u.c. izmaksu pieaugums rada nepieciešamību strādāt efektīvāk.”

Jaunas vērtības, vizuālā un korporatīvā identitāte

Lai īstenotu izvirzītos stratēģiskos mērķus, CSDD ir radījusi jaunu organizācijas vizuālo identitāti, kā ieviešana norisināsies pakāpeniski.

CSDD jaunā identitāte balstīta uz trīs uzņēmuma vērtībām – “Virzi. Maini. Līdzi.”. Šīs vērtības raksturo CSDD pieeju klientu apkalpošanā, organizējot iekšējos procesus uzņēmumā tā, lai nodrošinātu pasaules līmeņa klientu apkalpošanas kvalitāti ikvienam klientam visā Latvijā. Jaunās vērtības iemieso arī savstarpēju cieņu un profesionalitāti, sadarbībā ar visām iesaistītajām pusēm. Tāpat CSDD nebaidās meklēt jaunus ceļus savā darbā un nebaidās atmest tās prakses, kas vairs nav aktuālas.

Jaunā vizuālā identitāte simbolizē nemainīgu virzību uz priekšu, balstītu vienotās vērtībās un noteikumos – kā dzīvē, tā uz ceļa. Ceļš no atsevišķa elementa logotipā, kļuvis par vienojošu elementu, plūstot cauri visai grafiskajai zīmei kopumā. Vizuālā identitāte ir dinamiska, tajā jūtama kustība un arī pēctecība.

Respektējot uzņēmuma ilgtspējas nostādnes, vizuālo elementu ieviešana notiks pakāpeniski, pāris gados. Vispirms vizuālās pārmaiņas būs redzamas ikdienas komunikācijā sociālo tīklu kontos un dokumentācijā, kam sekos CSDD eksāmenu transportlīdzekļu vizuālās pārmaiņas marta vidū. Pakāpeniski korporatīvās identitātes grafiskie elementi tiks integrēti visos 26 CSDD klientu apkalpošanas centros. Savukārt, jauns informācijas un pakalpojumu portāls, kur vienuviet būs integrēta CSDD mājaslapa un e-csdd.lv sniegtie e-pakalpojumi, klientiem būs pieejams gada nogalē.

Korporatīvās vizuālās identitātes vadlīnijas izstrādāja Latvijas uzņēmuma SIA “Kid Design” komanda Maijas Rozenfeldes vadībā. Vadlīnijas paredz identitātes integrēšanu CSDD dokumentācijā, digitālajā vidē un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā.

Uzziņai – CSDD vidējā termiņa stratēģija 2024.-2026.gadam apstiprināta CSDD Padomes 2023.gada 21.decembra sēdē. Ar stratēģijas saturu var iepazīties CSDD mājaslapā.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 3.februāris 2024 21:14
5 0 Atbildēt

Teksts vienkārši ir, ka CSDD ļāvusi nopelnīt "Latvijas uzņēmuma SIA “Kid Design” komandai Maijas Rozenfeldes vadībā."

"Lai īstenotu izvirzītos stratēģiskos mērķus, CSDD ir radījusi jaunu organizācijas vizuālo identitāti, kā ieviešana norisināsies pakāpeniski."

Interesanti, kā "stratēģisko mērķus" ietekmē "vizuālā identitāte". Tas ir līdzīgi tam, kā pasažieru vilciens "ievērojami uzlabojās" nosaucotoes par "vivi" un ieviešot attiecīgos dizaina elementus.

x 3.februāris 2024 21:07
3 0 Atbildēt

Ilgtermiņa vērtību radīšana:

Ļaut braukāt pa Latviju dīzeļiem bez DPF

650 3.februāris 2024 23:13
3 0 Atbildēt

Ko diez nozīmē "uzņēmuma vērtība" ar nosaukumu "Līdzi." ??

Pēctecība ilgtermiņa vērtības apgūšanā skaidri jaušama un sociālās pārvadības ilgtspējīgajā dimensijā kļuvusi par vienotu korporatīvās atpazīstamības vizuālo elementu- kā uzrakstīt pāris lappušu garu identitatīvi integrēto mašīntekstu un vienlaikus (vidējā termiņā) lai būtu par neparko.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti