Visi komentāri - Vai uzlabo satiksmes drošību samazinājums no 110 un 90 km/h ziemas periodā uz Rīgas Jūrmalas šosejas? (+ VIDEO)

Vai uzlabo satiksmes drošību samazinājums no 110 un 90 km/h ziemas periodā uz Rīgas Jūrmalas šosejas? (+ VIDEO) 85

 
iAuto | 24.janvāris 2025 11:38

iAuto jautā, kā tieši ziemas periodā samazinātais ātrums no 110 uz 90 km/h ietekmē satiksmes drošību uz Jūrmalas-Rīgas šosejas.

Pa kādiem ceļiem Vācijā ir atļauts braukt līdz 100 km/h arī ziemā?

Lietuvā 110 km/h uz auto maģistrāles ziemā! Latvijā?

 
Visi komentāri
 
0pis 24.janvāris 2025 12:02
13 5 Atbildēt

Atkal ņemšanās dēļ tiem 5km distances, kur vispār nav starpības ar kādu ātrumu braukt, ja vien ātrāk nekā ejot kājām.

iAuto 24.janvāris 2025 13:47
6 7 Atbildēt

Tas 110 km/h tāds komforta ātrums ir un tad zini, ka nepārkāp!

anonimikis 24.janvāris 2025 12:10
3 3 Atbildēt

Nu tak saskaitiet avārijas ziemā vasarā. Stulbus video tikai filmēt mākam? Kā uzlabo šāds bezjēdzīgs video parastā loha stāvokli? Lohs saprot, ka viņš tiek čakarēts un tas arī viss.

:-) 24.janvāris 2025 12:28
6 4 Atbildēt

Viņam to nesaprast! Ziemā ātrumu strapība starp automašīnām ir lielāka. Tas tak elementāri saprotams. Daudzi brauks piesardzīgi ra 90 km/h, vai lēnāk, bet būs varētāji, jeb slik'tākajā gadījumā atsaldeņi, kuri lidos nevis 110, bet 150. Esmi ievērojis, ka Mārim ar procesu izprašanu tā švakāk, bet lai paliek. Man ;sie ierobežojumi netraucē.

Sergejs 24.janvāris 2025 12:52
10 6 Atbildēt

Ir jau vēl arī tā ka ziemas riepai saķere kā tāda ir aptuveni par tiem pašiem 15-25% švakāka kā vasaras (salīdzinot līdzvērtīgas kvalitātes izstrādājumus) un tam vēl klāt glumās dubļu šļuras kārtiņa, tā kā piekrītu, loģika ir tam samazinājumam

ZZZZ 24.janvāris 2025 12:32
5 0 Atbildēt

iA piekrītu! BET KĀPĒC tik modernā laikmetā, kur pat vadi nebūtu jāvelk, nevar pat pie tiem pašiem laternu stabiem ELEKTRONISKĀS zīmes pieskrūvēt!!!???

 Viņas varētu tepat arī ražot/izgatavot. Nekāda raķešzinātne nav nepieciešama. Kas to NEĻAUJ? Tādam vajadzētu būt šit, jautājumam. Auto braucēji redz/saprot, ka par viņiem rūpējās un atgriezeniskā reakcija! Patreiz uz liepajnieka...nekas jau nav mainījies. Piebērta samaltā 2x ējā asfalta krava uz apmales, izlīdzināta KUR NĀVĒJOŠIE KREISIE pagriezieni. Ierobežojumi zīmju kakafonijā utt uc.

Sergejs 24.janvāris 2025 12:55
2 0 Atbildēt

Ir aidomas ka čakars un izmaksas, kaut gan no otras puses izmaksas tā būtu iespēja apgūt līdzekļus...

 Tā jau būtu loģiski kad sausā un saulainā janvāra dienā tur deg 120, bet duļķainā vakarā 80-90.

Freijers 24.janvāris 2025 14:01
5 1 Atbildēt

Elektroniskās zīmes vajag tiem, kam vajag stimulu uz ateju aiziet - bez ārēja rīkojuma nesanāk ?! Vajag vienkārši adekvātu limitu - piemēram tie 110 visu cauru gadu un viss, iespējams vēl kādu kampaņu tiem, kas nesaprot, kā jābrauc pa vairāku joslu vienā virzienā ceļiem, sliktā laikā paši cilvēki saprot uz cik var atļauties braukt.

Ir jāizbeidz regulēt tas, ko nav jāregulē un viss.

Braucējs 24.janvāris 2025 14:19
3 1 Atbildēt

Paga! Tad vajag vai nevajag regulēt? Kas ir un kas nav jāregulē? 110 nav regulēšana, bet 90 ir? Ja jau visi visu paši saregulēs, tad nah 110? Tad jau bezlimitā un miers mājās.

Sergejs 24.janvāris 2025 14:25
3 2 Atbildēt

Vajadzēt jau vajadzētu tiem cilvēkiem saprast, bet realitātē daudziem tas procesors par švaku lai ko saprastu. Ko tas ar busiņu uz Ventspils šosejas saprata, piemēram? Pazīstu arī tādus kas galīgi nemāk noteikt ka uz ceļa melnais ledus, ieraugot trīs sniega pārsliņas jau bikses pilnas bet pa melno ledu velk vēsā mierā 100km/h, kamēr panāk kādu un piespiež bremzes.

 Ja navar tās elektroniskās zīmes iekarināt tad piekrītu ka adekvātāk ir 110 tur atstāt, kam būs miglainā atkalas dienā lemts nosisties tas nenoslīks.

 Par to ka braukt tur retai māk piekrītu - kāds velkās ar -5-10 pa vidējo vai kreiso un kāds attiecīgi dambreti spēlē. Par to ka ārpus pilsētas jābrauc pa labo malējo nevajag man tuftu stumt - nah tad tur tās 3 joslas? Braucot tur pa labo būs nonstopa manevrēšana kopā ar tiem kas nogriežās vai izbrauc, kas nebūt neveicina drošību.

jobo 24.janvāris 2025 12:34
6 2 Atbildēt

Var vairāk iekasēt naudas valsts budžetā.

Ierēdņi tikai imitē rūpes par autovadītāju drošību.

uupis 24.janvāris 2025 12:40
1 10 Atbildēt

Var lūdzu studijā pierādījumus kuros teikts ka palielinot ātrumu par 20 km/h palielinās drošība kā 0.9 l Dacītēm tā arī 3 litrīgam BMW kuri brauc pa vienu šoseju!

ZZZZ 24.janvāris 2025 13:00
5 1 Atbildēt

uupis iedomājie situāciju UZ. Bieza migla no rīta vai vakarā, tad sniega putenis kartīgais, tad spēcīgs lietus un akvāĀrijs uz virsmas tam ceļam. Zīmēm iekšā mob čipiņš kā skolēna vecāku izsekosanai. Mākslīgais AL ieslēdz attiecīgi 70-50...Spīd saule, ziema sauss segums...lūdzu jūsu, kam to vajag, kreisajā joslā 110-120!? 

 Stellantis 0,9 dzinējs pat kāpumā uz bāņa 140 nav jāpārmet zemākā robā! Kā brauci kruīzā tā arī aizbrauci...Pamēģini kādreiz.

jobo 24.janvāris 2025 13:03
6 0 Atbildēt

Tev uupi neviens neliek braukt ar dacīti uz 110.  Brauc uz 90, ja ātrāk nevari.

uupis 24.janvāris 2025 14:31
4 5 Atbildēt

Bet te jau saskrien dalbajēbi, kuri saka ka es ar savu Dacīti un 80 km/h pārkāpju kaut kādus viņu sētas noteikumus...

jobo 24.janvāris 2025 14:36
4 0 Atbildēt

Uz 4joslu vai 6joslu šosejas tie tavi 80 nevienam netraucē. Ir citas joslas pa kurām tevi apsteigt.

Sūdi sākas, kad kāds izdomā uz 80 vilkties pa Liepājas vai Ventspils šoseju.

uupis 24.janvāris 2025 16:02
4 5 Atbildēt

Nu un piemēram manam mazdēlam ir jūras slimība un tabletes aizmirsušās mājās! Pie 60 viss ir ok! Kā man jārīkojas?

1) Jāliek uz jumta LCD monitors ar tekstu ka bērnam sāp vēders?

2) Jānoliek posma sākumā policists, kurš apturēs katru dauni un stāstīs ka papriekšu brauc auto kurā ir bērns ar sāpošu vēderu?

3) Vai arī būs DISKRIMINĀCIJA no tavas puses?

Nu ka uzraksti kā tu rīkosies!

Mr_Rums 27.janvāris 2025 9:31
3 0 Atbildēt

uupim, verbālā caureja katrā postā =tas arī traucē vadīt auto!

Sviesc 25.janvāris 2025 19:42
3 1 Atbildēt

Tad tu esi sūdīgs vectētiņš, ja zinot, ka mazdēls slims, nepaņēmi līdzi zāles.

Bradypus 25.janvāris 2025 14:27
7 1 Atbildēt

Ļoti vienkārši - jāiemācās braukt, rēķinoties ar citiem. IR iespējams braukt lēni tā, lai neveidotu aiz sevi sastrēgumu - un, ja tomēr izveidojas - autobusu pieturas neviens nav atcēlis. Bet tādiem, kā tev, kas paģēr citiem SAVA braukšnas stila ievērošanu, to nekad nesaprast. Tieši tāpat, kā savā pārliecinātajā burtklapībā vispār nepamanīt savus paša  nebeidzamos pārkāpumus.

uupis 25.janvāris 2025 15:58
1 2 Atbildēt

Nu ko tu tagad lej betonu, ka aiz lēnām braucošiem veidojas kolonna un neviens viņu  neapdzen! Un tad pēkšņi visi izdomā apdzīt un veidojas bīstama situācija - Ventspils skolnieku busa šoferis kolonnu apdzina vai lēnāk braucošo fūri? Lies te tagad betonu nebpa tēmu!

Jobo 24.janvāris 2025 16:37
3 1 Atbildēt

Man taču poh*j.  Vēlcies kaut vai uz 20km/h. Es garām tikšu. Bet jo lēnāk brauksi jo lielāka iespēja, ka nokļūsi avārijas situācijā. Noteikumus tu protams lēnam braucot nepārkāp, bet braucot uz 90 būtu drošāk.

uupis 24.janvāris 2025 17:36
8 3 Atbildēt

Nu es jau arī par to pašu! Man ir pajāt ja kāds brauc ar 70 vai 60! Es neiešu tērēt savu laiku lai uzzinātu iemeslu kāpēc viņš tā brauc! Ceļš ir domāts VISIEM! Gan lēnajiem, gan ātrajiem!

P.S. Liela daļa ātro domā ka viņi ir vienīgie ātrie uz ceļa un tāpēc ir tupi jo nepadomā ka pretim var nākt tāds pats lauznis!

Bradypus 25.janvāris 2025 14:30
1 1 Atbildēt

Precīzi. Ceļš domāts visiem, bet tu gribi lai visi piemērojas TEV.

uupis 25.janvāris 2025 16:01
2 1 Atbildēt

A huļi tu pa trotuāru ej lēnāk nekā es? Tev pendeli par to iedot? Jeb tev iedot pa tabulu par to ka tu ņirgājies par veciem cilvēkiem un pieprasi no viņiem jaunības asumu un ātrumu? Tu vecu cilvēku nīdējs!

uupis 25.janvāris 2025 16:04
0 1 Atbildēt

Ūpis saka ka vecums ir jāciena - un jādod pa purnu tādiem deģenerātiem kā bradypus, kurš lej betonu ka vecam cilvēkam aizliegts pārvietoties pa ielu kā ar kājām tā ar auto jo lūk priekš tāda deģenerāta kā bradypus veci cilvēki kavē viņa braukšanu un maldigo uzskatu ka ceļš pieder tikai viņam vienam!

Bradypus 26.janvāris 2025 21:19
1 1 Atbildēt

Ūpis vienkārši ir kretīnisks melis, jo es neko tamlīdzīgu neesmu teicis.

uupis 28.janvāris 2025 9:05
0 0 Atbildēt

Ko tad tu teici - kad es tev piedāvāju cienīt lēnāk braucošos? Tu teici ka lēnākiem ir jāpieskaņojas ātrajiem un lēnie NEDRĪKST kavēt ātros braucējus - tāda bija tava doma! Un tagad nolec un bāz galvu smiltīs ka neesi diskriminējis lēnākos un lej citu betonu!

Sviesc 25.janvāris 2025 19:49
1 0 Atbildēt

Automašīna ir paaugstinātas bīstamības nāvējošs ierocis. To vadīt nebūtu jādod kuram katram. Arī vecums varētu būt šķērslis auto vadīšanai. Būtu vēlams sasniedzot kaut kādu konkrētu vecumu, veikt med pārbaudes biežāk. Piemēram reizi gadā, divos. Atkarībā no vecuma, esošajām kaitēm utt. Bet nu, visiem zinams, ka mūsu zemītē medicīniskā ir tikai ķeksīša pēc. Nekādas reālas pārbaudes un izvērtēšanas nenotiek.

Jobo 25.janvāris 2025 16:17
4 0 Atbildēt

Nejauc ūpi auto vadīšanu un staigāšanu pa trotuāru. 

Ja vecam cilvēkam nav vairs asuma un ātruma, tad pie auto stūres vairs nav ko darīt. Ja vien negrib kādu paraut līdzi uz kapiem.

uupis 25.janvāris 2025 22:31
1 1 Atbildēt

Un ko tu pateiksi pendžam kurš Jelgavas ielā nonesa gājēju un tagad nosprāgs ķurķī! Kāpēc tu biji pret lai viņu notiesātu, bet savam fāterim nevari pateikt ka - Eu vecais tu esi par vecu lai stūrētu? Dubultie standarti (krievu stiliņš)?

AN 24.janvāris 2025 12:53
4 2 Atbildēt

Ja par Jūrmalas šoseju, tad man ir doma, pirmkārt aizsūtīt uz Vāciju uz divām nedēļām visus tos "vidējās joslas uz 88-92 km/h braucējus" lai saprot kā jābrauc  un pēc tam varētu mierīgi uzlikt zīmi 120 un viss būtu labi un droši.

0pis 24.janvāris 2025 13:30
4 5 Atbildēt

Aizsūtīt - cik saproti, Tu esi gatavs apmaksāt viņiem naktsmājas pa ceļam un Vācijā, ēšanas izdevumus, kā arī degvielu turp, uz vietas un atpakaļ - tevis pieminētajām 2 nedēļām? Domubiedrus jau atradi?

Tad labi, CP aptur kādu lēnbraucēju un izsniedz AN apmaksātu kuponu braucienam uz Vāciju "izglītības nolūkos". Un viss būs droši un labi.

AN 24.janvāris 2025 14:45
2 6 Atbildēt

Neko netaisos apmaksāt. Nav jāuztver burtiski ja domāts bija tēlaini. Un par dambretēm un USA-nemāk Latvijā autovadītāji spēlēt dambreti. Ideāls variants-katra paša apmaksāti dambretes kursi Vācija. Viesnīca Minhenē, kursi pa 9 aiz Ingolštates 21 nobrauktuvē (pirms lielā kalna), tur kur divas joslas viltīgi pāriet vienā, aiz kreisā līkuma, tur vēl lietus laikā ir peļķe ārmalā D

0pis 24.janvāris 2025 16:43
2 2 Atbildēt

Tēlaini sakot, brauc ar drošu ātrumu un piemaksā, ja gribi ar atļauto +20. Par komfortu ir jāpiemaksā.

0pis 24.janvāris 2025 13:55
4 3 Atbildēt

Ja tu gribi tās ekskursijas rīkot par visu nodokļu maksātāju naudu - nedomāju, ka kāds tevi atbalstīs, pat tavi plusotāji tevi passūtīs kad pienāks laiks balsot ar maku.

Freijers 24.janvāris 2025 13:57
0 0 Atbildēt

mīnuss par velti ;)

uupis 25.janvāris 2025 4:12
3 3 Atbildēt

Tu pats esi pārkāpējs! Cik bieži tu pats pa Jūrmalas šoseju brauc pa PIRMO joslu? Kā tā ne reizi? Pa kuru joslu jābrauc ārpus apdzīvotām vietām? Un tikai nevajag liet betonu ka katru reizi tev paralēli pirmajās 2 joslās ir auto!

Sviesc 25.janvāris 2025 12:58
1 0 Atbildēt

Kas tur tai Vācijā tāds savādāks, ja neskaita, ka ir ceļi bez ātruma ierobežojuma? Tāpat brauc i pa otro i trešo, i fūres uz bāņa iet viena otrai garām un spoguļos neskatās.

ZZZZ 24.janvāris 2025 13:06
6 1 Atbildēt

AN 2 zīmīti vēl pat nebūtu žēl, kreisajā joslā minimālā ātruma ierobežojumu...

 Par vidējo joslu nepiekrītu. Aizbrauc iĀ uz lielo auto braucēju usa zemi. Labā, īpaši pie apdzīvotajām un kur haivejs cauri iet, driveri paši cenšas izmantot nost un uz braukšanai. Nespēlē lieki dambreti pa joslām...

Sergejs 24.janvāris 2025 14:29
2 0 Atbildēt

Gluži manas domas, it sevišķi par to dambreti.

Freijers 24.janvāris 2025 13:57
14 3 Atbildēt

Sanāca LT pabraukt - bauda braukt pa bāni uz Viļņu - 110km/h - plūsma tur arī tā 110-120 ir, klimats tas pats, kas mums, bet normāla apziņa, kas ir ātrgaitas ceļš un kas nav !

Gan mašīnai optimāls ātrums, gan arī nav jāčakarējās un jāparkāpj, jo padomāts par cilvēku - šis lokālais stulbums, kad vajag, lai visi pēc iepējas lēnāk brauktu jau robežojas ar kaitniecību. 

Viens gan, losīšu leišos, kas dreifē kreisā joslā nav - apsteidzi un momentā atgriežas labā pusē, kreisā brīva, ja kāds cits grib braukt. Jurmalenei vēl ir debīls regulējums - ka daļa šosejas atrodas Rīgā ar balto zīmi - tur labi, ir 90 limits, bet tāpat var demagoģēt, ka tā redz pilsēta un tur nevar ātri, ļur ļur - visas ekopilsētnieku diframbas atdzejot...

Krotow 24.janvāris 2025 15:04
2 0 Atbildēt

Tas tiesa. Rīgā aiz pagrieziena uz Zolitūdi un sēnēm mierīgi var likt 110.

hue 24.janvāris 2025 15:09
1 1 Atbildēt

110 uz 90 kmh būtiski palielinās riepu saķere ar ceļu, kas ir svarīgi Latvijā, redzot ar kādām riepām brauc pat Teslisti.

650 24.janvāris 2025 15:11
4 0 Atbildēt

Elektroniskās zīmes "pieskrūvēt" (uz Valstī vis vis visnoslogot

ākās šosejas,ar REĀLI mainīgiem satiksmes apstākļiem pa atsevišķiem diennakts, gada un /vai lohu apmeklējumpieplūduma laikiem) - ta nu nēē, ta ko Jūs, cien LOhi ... -katramloham.elvē taču "nepieliksi" (un neatņemsi)..

Kur vēl lieliskāks apliecinājums, ka ar tā dēvēto "drošibu" un visuvisvisādo "plānošanu" (ieviešanu,apgūšanu,demagoģiju) pie mums nodarbojaas kāds tāds atsevišķs (ārpus loģikas un reālitātes eksistējošs) nenosakāms "āmata pērsonu" kopums, kurš sabiedrības "uzticību" vērtē tukša suuda līmenī- jo Viņu eksistencei un dabībai (vai bezDdabībai) tā nemaz nav nepieciešama.

Jūs, cien.LOhi, te ar tiem saviem loh-viedokļiem varat kaut vai ieskrieties un/vai apkākāties, tas tur nevienam nav nedz interesējoši, ne kur nu vēl ka saistoši.

24.janvāris 2025 20:15
0 1 Atbildēt

Autor, atbilde ir elektroniskās ceļazīmes. Kad viņas tur būs, tad arī būs ziemas periodā lielāks atļautais ātrums, ja laikapstākļi atļaus.

Freijers 24.janvāris 2025 20:27
3 0 Atbildēt

Kaut kā citur iztiek bez šādas fraktālās autovadītāju čikināšanas....

25.janvāris 2025 10:09
0 0 Atbildēt

LT, EE un Siguldas šoseja rāda kaut ko pretēju. Visur kur ir elektroniskā ceļazīme un laikapstākļi atļauj, tad ir virs 90.

gliemezis 24.janvāris 2025 20:34
1 0 Atbildēt

nekas tur  neuzlabojās.       tik vien  ākstīšanas ir vien     tas neko atsalūtni neuzlabo. 

tas vis fufelis. un sviests  

LV ceļi nav atbilstoši. eiropas. standartiem.

ro 24.janvāris 2025 22:17
4 2 Atbildēt

Mierīgi varēja ziemā atstāt tos 110..un vasarā 130..tāpat vasarā pa jūrmaleni uz "šausminošajiem" 130-140 jāvelk 😁..ciktāl pa drošību runājot, pietiek ar avāriju arī ja velcies uz 90 un neseko līdzi ceļam...

... 24.janvāris 2025 23:34
3 1 Atbildēt

Ja tev to jājautā tad varbūt pie stūres nemaz nosēdies. "Eksperts" atradies.

Arnis 24.janvāris 2025 23:55
1 0 Atbildēt

Zviedrijā, kur ziema ir nopietnāka nekā mums 100 un 110 km/h ir uz parastajiem ceļiem. Stāv šīs zīmes arī ziemā. Tās neviens nemaina, kā ir vasarā, tā arī ziemā. Pat pie polārā loka, kur jau ir ledus ceļš, visur zīmes 100 km/h.

650 25.janvāris 2025 2:29
4 2 Atbildēt

Vassarā uz šīs lohšosejas (ar tiem ATĻAUTAJIEM 110....) ir brīžiem totāls bīstams bardaks- brīvdiendienu 1majā pusē uz/Jūrmalu un gandrīz katrudienu vakarpēcpusdien atpakaļvirzienā.Kad saulē pārkarsušie LOhi pēkšņi lauka vidū sabremzējas 'no 1110' līdz nullei, vai pēc tam trauc mājup, viens/otram rādīdami "kā Pīle miez". Jā.

Turklāt, daļa no šiem lohiem pie tā dēvētā Bābītes Puņķu "mezgla" cenšas nokavēti ietrāpīt labējā josā uz apvedceļu, vai augšup pa pārvadu uz lohimantu, plus vēl Vienlaicīgi kāda (apķērīgākā!) daļa lien laukā no Piņķiem un/vai no debilā LN tanka, kur "ieskriešanās lohjosla" precīzi sakrīt ar "nogriešanās".BEET, tur reku visur ir formāls 110.Un NAV (mums,lohiem) cerību uz elektronisko zīmju uztādīšanu kāreiz tur, kur tās būtu reāli vajadzīgas.Katramloham/lohu (nu protttams..) nepieliksi, kaut gan nenāktu par ļaunu samazināt (vismaz to Vadošo) lohuskaitu kā tādu.Jā.

ZZZZ 25.janvāris 2025 8:41
2 0 Atbildēt

Visiem 650 savākties un to paraugA ē-krānu spico, kas visus tur žilbina noņemt nost. Un uzstatīt virs jūrmalgeitas tur ap lielajiem galvenās pilsētas burtiem iĀ augšā virs. Kādu studentu lai tur proga  dzeltenus ģīmīšiem rāda 😃 Ja kādi ūdi var sārkāno 😡 ps par iDeju neko nevajag...

650 25.janvāris 2025 13:45
7 1 Atbildēt

Es tik vienu te  gribēju "pateikt"- ka visā visumā šajā te "ātrumregulācijas" epopejā nav gandrīz neviena patiesa vārda.Gandrīz visi "oficiālie" runātāji ir meļi un demagogi.Nerunājot nemaz par tiem liekuļiem, kuri te savulaik klāstīja par elektronisko zīmju priekšrocībām.

Īpaši bezkaunīgam ir jābūt, lai mēģinātu cilvēkiem iestāstīt, ka "drošais" ātrums vasarā pie acīmredzami sasspringtas satiksmes situācijas būtu "pieļaujams" lielāks, nekā plusgrādu temperatūrā uz praktiski tukšas šosejas "ziemā".Un ka ziema ar vasaru tur mainās katru gadu tieši 13jā maijā un 13tajā oktobrī.Vai ka tieši intensīvas satiksmes vai miglas vai stāvoša sastrēguma gadījumā tur tomēr (kaut pieklājības pēc) mums nevajadzētu uzkarināt kaut vienu to "elektroniski/viedo" suudazīmi. 

Pilnīgs fufelis- te nekādas ne ticības ne cieņas nevar būt pat ne teorētiski nē.

Aoma 25.janvāris 2025 5:39
3 2 Atbildēt

Nu kādas muļķības, pie jebkuriem apstākļiem ar mazāku ātrumu būs mazāks bremzēšanas ceļš. Fiziku skolās vairs nemāca.

jobo 25.janvāris 2025 10:33
4 0 Atbildēt

Tad brauc ar pareizo distanci. Fiziku skolā nemācija?

Bradypus 25.janvāris 2025 14:28
3 1 Atbildēt

Pareizi jau itkā. Un muļķigi - jo vienīgais drošais ātrums ir 0. Šis arguments NAV derīgs, lai diskutētu par to, kur jāvelk saprātīgā robežā.

ZZZZ 26.janvāris 2025 8:10
3 1 Atbildēt

Tik satraucies esi, ka pat saprotamu tekstu uzrakstīt nevari? 🙈😂

00 ātrums arī galīgi nedrošs. Jo, ja Tu sēdi sastrēguma pakaļā, vari dabūt infarktu. iĀ gaidot kādu demagogu uz 140 iepļaujam tavā iAuto pakaļā...Saboteur.

Bradypus 27.janvāris 2025 9:46
0 0 Atbildēt

Tiešām tev grūti ar saprašanu. Pateikt, ka 0 ātrums ir nedrošs, jo... bīstams ir 140. Loģiski. Vai ne?

uupis 26.janvāris 2025 9:37
3 2 Atbildēt

Man nav saprotams kāpēc bradypus un pārējie meļi ir iedomājušies ka koplietošanas ceļš, kurš domāts VISIEM - šo vārdu nemāk izlasīt! Vārdu "visiem"  tie analfabēti lasa kā TIKAI TIEM KURI BRAUC MAKSIMĀLI ĀTRI!  Tā ir kaut kāda likrocības un ļoti zema IQ pazīme!

uupis 26.janvāris 2025 9:42
4 3 Atbildēt

Vakar lielveikala stāvlaukumā tante ar spieķi iet trotuāra virzienā visi pacietīgi gaida kamēr tante aiztipinās, bet te uzrodas bradypus veidīgais apdzen visus un sāk tauret tantukam, par ko ari atrāvās no manis un vēl viena kadra pa ņuņām! Savādāk nevar ar tādiem vernoniem un bradypusiem, kuriem sabraukt cilvēku ir norma!

core 26.janvāris 2025 15:51
5 0 Atbildēt

Nestāsti nu pasakas. Atrāvās no tāda zābaka 😂

Eu, vecais perdeli, kad ar savu velo mani grāvī trieksi? Nomīzi?

uupis 26.janvāris 2025 17:02
1 1 Atbildēt

Nu tu jau nevari atbraukt uz zaķu salu kad tevi aicina - uzreiz slapja bikšele un uzridas visāda di citi pseidodarbi! Bet ja vēlies dabūt bietē tad vari atbraukt uz CSDD nu piemēram rītdien 12:25! Garantēju ka nomīzīsi!

core 26.janvāris 2025 17:35
3 0 Atbildēt

Tu vispirms ietriec mani grāvī ar velo, tad sāc solīt dot bietē, savādāk vienus draudus neesi izpildījis, jau pie nākošajiem ķeries, mīzal. Es rīt 7:30 startēju no Baložiem uz Saulkalni, vari ar velo kaut kur ceļā gaidīt.

uupis 26.janvāris 2025 21:07
0 3 Atbildēt

Nomīzi!!!

Ko man ar šķidru puņķu tapu runāt - vēl jo vairāk, ja tu nemāki ar velo braukt!

core 26.janvāris 2025 23:45
2 0 Atbildēt

Tieši no kā nomīzu, ka ietrieksi mani grāvī? Nē, gaidu ar nepacietību, arī to kā mani apdrošinātāji izģērbs.

Bradypus 26.janvāris 2025 21:21
2 0 Atbildēt

MELĪGS KRETĪNS ESI TIKAI TU - tieši tu uzstāj, ka visiem ir japielāgojas TEV. Tieši es saku, ka ceļš ir domāts visiem, nevis tikai tādiem paštaisniem meļiem, kā tu, kas visus grib pakļaut savām iegriba'm.

uupis 27.janvāris 2025 7:12
1 1 Atbildēt

Es parasti braucu ar +15 un mani netraucē lēnāk braucošie!! Es ne no viena neprasu lai vācās malā tad kad es braucu! Tātad tikai loģiski ka bradypus melo kā betonlējējs! Un tagad atbildi uz jautājumu?

Pa ceļu drīkst braukt opis ar 65 ?

Bradypus 27.janvāris 2025 8:30
5 0 Atbildēt

Protams, ka drīkst. Un kādēļ tev tāds naids pret veciem cilvēkiem? Jo melo par to, ka tev "netraucē"? 

Un kadēļ esi tik egositiski individuālistisks, runājot tikai par "ES". Es savus iebildumus pret agresīvu braukšanu pamatoju ar novērojumiem, kā tie traucē CITIEM un normalai satiksmes plūsmai - savāct garus "vilcieniņus" un izraisot bīstamus manevrus. Vēlreiz - ja lēni pielec - iebildumi ir pret AGRESĪVU, nevis lēnu, braukšanu. Un nekādā sakarā ar vecumu, kas tevī izraisa tik lielu naidu.

Uuu 26.janvāris 2025 12:33
9 1 Atbildēt

Latvijas problēma ir politiskajā vidē kur katra ministrija ir noteiktas prtijas kompetencē un sadarbība ar citas partijas ministriju ir kā mērīšanās ar krāniņiem bernudārzā.

Satiksmes ministrijas kompetencē ir sasniegt ka līdz 2050 gadam uz ceļa nav neviena bojāgājušā. SM rīcībā ir tika satiksmes noteikumu grozīšana un sodu apmēru palielināšana. Un SM tad ar šiem diviem rīkiem to cenšas panākt. Iekšlietu ministrijas kompetencē ir Policija kurā ir kadru trūkums, jo vēsturiski un amatu hirarhijas dēļ tur policistam parastajam kas ir uz ielas normālu algu samaksāt nevar jo viņa alga ir vienmēr algu hirarhijas apakšgalā. Paskatieties Policijas mājas lapā viņu amatu hirarhiju un jus prātā sajuksiet. Deputāti Saeimā ātros SM grozījumus likumos sodīt, sodīt, sodīt pieņem uz urrā jo alagas policistiem pielikt un atrast zinošus policistus ir ilgi. Un pr to preses relīzi izlaist kā mēs visu sakārtojām nevar jo efektu redzēs tikai pie nākamā Saeimas sasaukuuma.

john 26.janvāris 2025 14:01
2 0 Atbildēt

0 mirušo uz ceļiem gada griezumā nebūs nekad.  Pat ja visas lielākās Latvijas pilsētas savienotu 4 joslu šosejas. Nu būsim reāli.

650 26.janvāris 2025 14:39
4 0 Atbildēt

Kā tā, nu kā ta nebūs,būsim taču 1reiz Reāli- reku: (c) ,,"Valstī samazinot vidējo ātrumu par 2 km/h gadā, var glābt 20 dzīvības un samazināt ievainoto skaitu par 400," aprēķinājusi SM... -ja katri samazinātie -2km/h valstiski/Vidējā ātruma mums ietaupa 20 dzīvības, tātad kkur aptuveni no 16tā samazinātā km/h Mūsu Vailstī vajadzētu krassi paaugstināties dzimstībai un izārstēto skaitam vajadzētu strauji pārsniegt ievainoto (un/vai galvāiedrātēto) kopskaitu! NO 20tā samazinātā km/h vajadzētu jau (beidzoot..) sagaidīt massviedīgu Dzemdētāju atgriešanos no Trimdas un/vai Verdzības! Katram loham personālo idiotu neplieliksi (nepietiksi), taču mēģināts nav zaudēts!

uupis 26.janvāris 2025 21:09
0 1 Atbildēt

Var vienu jautājumu? 

Satiksmes ministrija bija PREt sodu par +1?

Satiksmes ministrija vāca parakstus par to lai atļauj Dzīvijamā zonā pārsniegt ātrumu par +10?

650 26.janvāris 2025 21:38
0 0 Atbildēt

Tā sasatiksmes minestreja vistiešākajā veidā piedalījās Dižajā lohkultivēšanas procesā! Ar tās "laipnu aptļauju" tev e-krānā "par vajadzību no +1" pļ'jūtijā tas tur spožgalvainaiss Pr-nieks. Meloja tev izcili bezkaunīgi, acīs/skatotiees, acīmredzami nepārprotami uzskatot Tevi par galējo LOHu. Beeet, gadiem ilgi(!) viņš AIZKADRĀ (atsevišķām vip-personām lieliski zinot, taču "regulārajai" loh-sabiedrībai nezinot, atklātā textā demagoģiju un melus pielietotjot) procesu "kontrollēja" tikai no +13.Gan stacradaru, gan mobradaru,gan V/vidradaru zonās viņiem viss bija (un visdrīzāk joprojām arī ir!) iestatīts uz +13! Tādējādi ,lieliski "nodrošinot" iespējamos kasses ieņēmumus, gadījumā ja pie šī visa muldoņu inspirētā sūuuda pieradušie Lohi) aiz cilvēciska apjukuma vienkārši apkākātos pie pēkšņi ievestā +1.Vai (kaut vai) pat pie +5, ja vien reāli (atkal!) kādam būtu "iekāriens" šo suudu ikdienā kontrolēt.Jo vienglak ir nekontrolēt neko,bet pēc tam dižoties ar reidu un ākciju pēkšņajiem "panākumiem".

Dzīvojamā zonā- ta KUR tu esi tur kādureiz (iepriekš) redzējis normālu radaru??? Bet pag,tūliņ daudzi to "ieredzēs"!

To vņi, tie visi Brrriesmīgie šķebinnošie ķēēmi "aizkadrā" pieņēma neloģiskos grozījumus par sabtrans joslu izmainīto lietošanu un par atklātā tex'tā cilvēku apkāšanai (jāāāšanu), piemērojot šaubīgo fotoekameru piespriestos sodus.Daļa kameru tika novākta, taču acīmredzami nekaunīgi piespriestie "ssodi" tiem nabaga lohiem netika atmaksāti!

Tas vispār ir zem normāla cilvēka goda,ka tagad turpināt šos te nekaunīgos bezkauņas vispār klausīties un/vai ticēt kaut vienam viņu izpļ'jūtītajam vārdam!

650 26.janvāris 2025 13:36
0 0 Atbildēt

Nee,jāa, diem/žēl ,nava te neko ne ko jaunu izdrirst, ne arī ko sassaukt.Kas "ir" ko nosaukt,- tas ir šīJaunā glaunā gada pirmajās 25 dienās pirmie 12 līķi. Ko (nez kā pēc..) ne viens offic lohs ne kur īpaši "nepiemin.Izvairās, tāteikt, Uzsvērt.Atšķirībā no visāda cita viņu stumtā acīmredzami demagoģiskā suuda, kurš sen jau ir līdz rīklei noriebies katram kaut cik "normāli domājošam" braucējam.

Pamatojiet lūdzu- kāda suuda pēc uz Valstī vis vis vis noslogotākās, reāli ar vis visvisvis mainīgākajiem braukšanas apstākļiem apveltītās Jūrmalasšossejas visu šo mokoši garo 33(34) Varoņ gadu laikā NAV uzstādīta itin neviena no demagogu un šharlattānu tik bravūrīgi un šittik plaši izreklamētājām "elektroniskajām" ceļazīmēm.Absolūti pilnīgi galīgi (gaļīgi) itin Neviena!

Turpinam stumt demagoģiju pretējā virzienā- varbūt kāds tas Vadošais (lohs) vismaz kādu daļu paslepus zagšus izlasīs un pieņems tā dēvētos "mērus". Derētu gan tur vispābā noteikt "70" augu gadu, lai visādi bršķēmi varētu "ietaupīt" vismaz 6 līkus uz katriem 2km/h.

Mokošo 6km garumā gan jau būtu ietaupījuši vismaz kādus 18gab.No katriem 12 nosistajiem kādi vismaz 6 būtu augšup Cēlušies. Kā jau teica slavenie "noderīgie" orātōri- pilnīgi ikkatrs (jebkurš) ieviestais ierobežojums  kko ietaupa.

Ps,- pag,jāpadomā, varbūt vēl ko (vēl garāku un bezsakarīgāku) varētu šajā (bez)sakarā izdr.irst. Jā.

Šoferis 26.janvāris 2025 13:51
3 0 Atbildēt

Latvijā nevienam prātā nenāk rūpēties par satiksmes drošību, viss par ko spej padomāt parazītiski policeiskā iekārta, ir naudas iekasēšana, tāpēc ir tik kropla pieeja "satiksmes  drošbai" ar foto radariem un nepamatotiem ātruma ierobežojumiem.

VP 26.janvāris 2025 15:32
1 0 Atbildēt

Varbūt nodefinēsi, kas ir satiksmes drošība jeb droša satiksme? A to katrs trešais āksts to piesauc, bet tā arī turpina ēst, dzert, pīpēt un pirst pie stūres, remontēt/apkopt savus zārkus ar šrota detaļām un Ķīnas mēsliem. Runāt ar trubu rokās, nelietot jostas un dzīt savus pēctečus pāri ielām kur pagadās, tā vispār ir latviešu nacionālā īpatnība.

Ak jā, ja nezināji, tad valsti vēlētāji veido pēc sevis, pēc sava dzīves stila un attieksmes. Tā kā, visai muļķīgi būtu prasīt satiksmes drošību no valdības.

VP 26.janvāris 2025 15:24
4 0 Atbildēt

Šitajā posmā jau satiksmes vispār nav. Pilnīgi pie kājas kāds tur ātrums. Nedaudz tālāk, posmā Jūrmalas apvedceļš - Tukums, tur jā, tur vajag 50 stabili uzlikt. It īpaši rītos, kad tā pašnāvnieku masa nesās pie saviem Rīgas kaklakungiem.

Martins 26.janvāris 2025 15:47
1 0 Atbildēt

Kur ir bizness, tur drošība ir sekundārā.

Vaards 26.janvāris 2025 21:04
0 0 Atbildēt

Respektīvi, visus šos faktorus ņemot vērā, arī tu sāc neapzināti saprast, ka loģikas nav. 

Jo tas neietekmē avarēšanu.

650 26.janvāris 2025 22:16
0 0 Atbildēt

Lohkultivācijas Dižprocess turpinās: www.lsm.lv/raksts/zinas/...zimi.a584842/? - neievēroji "tikaipalabi" un pēc 10m pabrauci "zemķieģeļa"- ludzdzu,draudziņdziņ, saņem 2 sodus.Pabrauci  atpakaļgaitā uz izejpozīciju,loh-apjukumā neparādīji pagriezienu- saņem vēl trešo un ceturto.Es vēl būt iešķiebis arī par agressīvu braukšanu- viens/otram sekojoši vairāki rupji pārkāpumi.

ZZZZ 27.janvāris 2025 8:45
0 0 Atbildēt

iĀ un iNē. Bet NEZINI ceļu, brauc 650 reižu uzmanīgāk, skaties situāciju. Nebrauc vilcienā, seko zīmēm, īpaši nogriezties kur taisni un braukt zem ĶIEĢEĻA??? Nu tas kungs ir liels diļrunātājs...pa pus tik taisnība.

650 27.janvāris 2025 18:12
0 0 Atbildēt

Nu kā jau  stā'stīja izcilais psihofilozofs Jāsons Stāthams- kad viņš (Jāsons) bijis maziņš, viņš Tam Kungam sirsnīgi lūdzis velosipēdu.Pēc dažu gadu veltīgas gaidīšanas tomēr sapratis, ka Tas K-gs darbojas savādāk un strauji pamainījis savu uzvedību- kāroto velosipēdu vienkārši nozadzis un ikdienā sācis Tam Kgam lūgt Piedošanu...

ZZZZ 27.janvāris 2025 8:48
0 0 Atbildēt

Pagājuši vai paskrējuši nedaudzi gadi. Tik ātri palikuši esam...kur esam.

www.youtube.com/watch?v=xr30hYdQqu8

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Baltijas valstu atslēgšanās no Krievijas elektrotīkla noritējusi veiksmīgi 35

Baltijas valstu atslēgšanās no Krievijas elektrotīkla noritējusi veiksmīgi, aģentūru LETA informēja "Augstsprieguma tīkla" (AST) komunikācijas vadītāja Līva Jēgere. Lasīt vairāk

 

Bedrainu ceļu sekas – norakstīta automašīna un desmitiem bojātu disku 12

Lai gan īstā bedru sezona uz autoceļiem vēl nav sākusies, apdrošināšanas sabiedrībā BALTA (PZU grupa) jau konstatēts gadījums, kad bedres dēļ automašīnu nācies norakstīt, jo bojājumi bijuši tik pamatīgi, ka to remontēt nav bijis ekonomiski pamatoti. Klientam izmaksāta 23 800 eiro liela atlīdzība, bet kopumā pēdējo trīs gadu laikā bedraini ceļi izmaksājuši ap pusmiljonu eiro gadā. Lasīt vairāk

 

57 000 -75 000 eiro: Stellantis apakšzīmola flagmanis DS Nr`8 pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 6

Stellantis atvēris pasūtījumu grāmatu jaunajam elektrisko modeļu flagmanim DS Nr`8. Cenas sākas no atzīmes 57 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Elektrotīklu sinhronizācijas laikā sagaida operatīvu reakciju uz visiem riskiem

Sinhronizācijas ar Eiropas elektrotīkliem gaitā jābūt gataviem operatīvi reaģēt uz visiem iespējamiem riskiem, ceturtdien, tiekoties ar ar klimata un enerģētikas ministru Kasparu Melni (ZZS), uzsvēris Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti