Karro: Šogad lielāku akcentu liku darbam ar jauno motociklu

 

Foto: Bavo Swijgers | Wilvo Forkrent KTM

Mārtiņš Jankovskis, Matīsa Karro preses pārstāvis | 4.marts 2014 7:34

Šajā nedēļas nogalē startēs jaunā pasaules motokrosa čempionāta sezona, kurā startēs arī MX1 klases braucējs Matīss Karro. Īsi pirms jaunās sezonas starta piedāvājam Jums nelielu interviju ar Matīsu, kurš pastāsta par gatavošanos jaunajai sezonai, tās mērķiem un jauno motociklu.

Šai sezonai gatavojies pēc citādāka treniņplāna. Pastāsti, ko darīji ziemā un kā gatavojies jaunajai sezonai.

Jāsāk ar to, ka pagājušo sezonu sanāca finišēt bez traumas, kas ļāva man justies fiziski spēcīgam jau pirms gatavošanās jaunajai sezonai. Šajā sezonā izdomāju pastrādāt nedaudz savādāk, jo gribējās pārmaiņas treniņos. Šoreiz lielāku akcentu liku darbam ar motociklu, tāpēc šajā starpsezonas posmā kopā ar Andri Bārbali izdevās aizvadīt ļoti intensīvus treniņus. Šis ir cilvēks, kurš ar visu sirdi un dvēseli palīdz man. Viņš ir stingrs, taču es cenšos izdarīt visu, ko man liek. Pagaidām izskatās, ka viss izdodas.

Biji izbraucis uz treniņnometni ārpus Latvijas. Pastāsti, kā tev tur gāja?

Jā, biju deviņas dienas ilgā nometnē Spānijā, kur aizvadījām ļoti labus testus. Šeit lielu uzmanību pievērsām jaunajam motociklam. Jāsaka, ka varu just labu atšķirību starp šo un iepriekšējo motociklu, kas ļauj pozitīvi lūkoties jaunās sezonas virzienā.

Pagājušajā gadā pirms jaunās sezonas vairāk strādāji pie fiziskā un mazāk brauci. Šogad atkal vairāk brauci un mazāk strādāji pie fiziskajiem treniņiem. Kā Tu jūties šobrīd, salīdzinot ar pagājušo gadu?

Lai arī šogad braucu vairāk ar motociklu, tāpat sanāca gan daudz skriet, gan arī trenēties bez motocikla. Domāju, ka šobrīd man nobrauktās motocikla stundas ir divas trīs reizes vairāk nekā šajā pašā laikā pagājušā gada sākumā. Jūtos ļoti labi, jo, arī ar moci braucot, tu trenē savu fizisko sagatavotību. Šobrīd tiešām jūtos ļoti labi.

Arī šogad turpināsi pārstāvēt to pašu komandu?

Jā. Vispirms jāsaka, ka esmu priecīgs, ka varu palikt šajā pašā komandā. Šogad mums nākuši klāt divi jauni sponsori, tāpēc šogad mūsu komanda sauksies Wilvo Forkrent KTM.

Šogad pasaulē Tu brauksi MX1, bet Anglijā MX2 klasē. Kāpēc tā?

Šogad pasaulē turpināšu braukt MX1 klasē, bet ar 350 kubikcentimetru motociklu (pagājušajā gadā Matīss brauca ar 450 cm3). Anglijā šogad braukšu MX2 klasē, jo tā nolēma komanda. Taču arī šeit būs spēcīgi konkurenti, tāpēc cīņas būs sīvas.

Kāpēc izvēlējies 350 cm3 motociklu?

Tāpēc, ka motocikls ir vieglāks. Jaudas ziņā viņš ir tikpat jaudīgs, cik 450 cm3, taču tā jauda ir savādāka. Šogad KTM mūsu komandai nāk vairāk pretim un mēs varam tikt pie labākām detaļām, kas ļauj sagatavot labāku un spēcīgāku motociklu.  

Kādi ir tavi sezonas mērķi?

Pagājušajā sezonā Anglijā biju trešais, tāpēc šogad noteikti gribētu pacīnīties par augstāku rezultātu un uzvarēt. Pasaulē pagājušajā sezonā dažos posmos izdevās uzrādīt ļoti labus rezultātus, tāpēc šogad beidzot sezonas kopvērtējumā gribas ielauzties Top 10.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti