V1600 klase – vieta, kur uzsākt karjeru autošosejā!

 

Foto: Publicitātes attēls

BATCC | 9.jūlijs 2021 11:04

Pēc ārkārtīgi sekmīgas “BMW 325 CUP” klases ieviešanas Baltijas autošosejas čempionātā(BaTCC), sacīkšu seriāla organizatori izvirzījuši jaunu prioritāti – V1600 ieskaites klasi, kas būs lieliska budžeta platforma uzsākt pirmos soļus autošosejā sporta veida iesācējiem vai kartinga braucējiem kā nākamais solis.

“Redzot “BMW 325 CUP” klases milzīgo popularitāti Baltijas valstīs, kļūst skaidrs, ka esošie un potenciālie sacensību dalībnieki vēlas izbaudīt autošosejas īsto esenci – cīņu trasē ar vienlīdzīgām automašīnām, nevis ieguldīt līdzekļus automašīnu uzlabošanā un pavadot visu brīvo laiku garāžā, sagatavojot automašīnu startam,” stāsta BaTCC čempionāta direktors Andis Meilands. “Līdzīgi kā ar BMW kausa klasi, arī V1600 klasei ir milzīgs potenciāls, jo ir reāla interese no potenciāliem dalībniekiem no visām Baltijas valstīm, kā arī Somijas. Prognozēju, ka jaunas automašīnas uz starta redzēsim arī nākamajā posmā.”

Klases attīstībā iesaistījušās arī visu trīs Baltijas valstu automobiļu federācijas, virzot kā vienu no prioritātēm reģiona autošosejas attīstībā.

“Tā kā V1600 automašīnas neizceļas ar milzīgu jaudu, svarīga nozīme rezultāta sasniegšanā ir absolūtai precizitātei un stabilitātei no pilota darbībām. Var lieliski izjust automašīnu un iemācīties pareizās darbības ātrākiem apļa laikiem un līdz ar to labākam rezultātam trasē,” stāsta pašreizējās sezonas čempionāta līderis Kārlis Ozoliņš. “Ceru, ka jau tuvākā laikā uzradīsies krietni vairāk konkurentu, lai cīņas trasē kļūtu daudz karstākas. Šai klasei ir liels potenciāls, lai izaugtu par ļoti masveidīgām sacensībām. Rekomendēju gan autosporta iesācējiem, gan arī rūdītiem pilotiem ar pieredzi.”

V1600 klase paredzēta automašīnām ne vecākām par ražotām 2000. gadā ar motora darba tilpumu līdz 1600 ccm, lai izlīdzinātu automašīnu veiktspēju tiek izmantota speciāla jaudas un svara formula, kas neļauj kādam konkrētam auto modelim būt izteikti pārākam – rezultātu trasē izšķirs sacīkšu automašīnas pilots! Lai vēl vairāk izlīdzinātu apstākļus trasē, visām automašīnām jābūt aprīkotiem ar vienādām Nankang ražotāja riepām. Automašīnas iegāde un pilnīga pārbūve atbilstoši V1600 klases tehniskajiem noteikumiem izmaksā aptuveni 8000 – 10000 EUR.

V1600 klases pamatideja aizgūta no Somijas autošosejas čempionāta, kur klase bauda lielu popularitāti jau vairāk nekā 10 gadus, katrās sacensībās uz starta stājoties vairāk nekā 20 automašīnām, kā piemēram Honda Civic, Mini One, Citroen C2, Toyota Yaris, Alfa Romeo 147, VW Lupo, Mazda 2 un citas automašīnas.

Jau šogad Baltijas autošosejas čempionātā ir ieskaite V1600 klasei. Pēc diviem posmiem līderis ir latvietis Kārlis Ozoliņš. Nākamgad klasei būs arī Latvijas čempionāta statuss. Ar V1600 klases automašīnām var piedalīties gan sprinta sacensībās(2x10 apļi sacīkšu distance), gan arī divu stundu izturības sacensībās, kur var startēt divi piloti.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Traģisks negadījums rallija ātrumposmā Lietuvā - Latvijas rallija ekipāža iebrauc skatītājos 5

Lietuvas pilsētā Utenā piektdienas vakarā latviešu rallija ekipāžai iebraucot skatītāju pūlī, gājis bojā viens cilvēks un 14 ievainoti. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 43

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 37

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 

Kad beidzot sāks labot Vanšu tiltu? (+ VIDEO) 5

Arvien pieaugošais bedru apjoms uz Vanšu tilta ietvēm pēdējā laikā atkal uzjundījis iedzīvotāju neapmierinātību. Viņuprāt, tilts ir kritiskā stāvoklī. Rīgas domē gan mierina, ka tilts ir drošs – gan autobraucējiem, gan kājāmgājējiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti