78% aptaujāto uztraucas par tālruņa fiziskiem bojājumiem 1

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 12.jūlijs 2019 11:05

Pamatojoties uz IPSOS veiktās aptaujas datiem , 78% Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāju uztraucas par telefona fizisku sabojāšanu.

Tieši tādēļ 15. jūlijā Huawei uzsāks jaunu tālruņu aprūpes kampaņu “Huawei Cares”, kas mazinās lietotāju bažas par potenciālajiem tālruņa bojājumiem. Tālruņa ekrāna izmaksas tiks segtas Huawei klientiem, kas savu tālruni iegādājušies laika posmā no 15. jūlija līdz 11. augustam, turklāt Huawei būs pirmais tālruņu ražotājs, kas piedāvās šāda veida pakalpojumu.

Janmins Vangs (Wang Yanmin) “Huawei Device” prezidents Centrāleiropas un Ziemeļu valstīs stāsta: „Pētījums atklāj, ka gandrīz visi patērētāji uzskata, ka saplīsis ekrāns ir visbiežāk sastopamā un satraucošākā problēma, ar ko viņi saskaras. Patērētājiem tālrunis ir vērtība un mēs, Huawei, novērtējam mūsu lietotājus un rūpējamies par tiem. Tieši tāpēc mēs piedāvāsim šo bezmaksas garantiju kopā ar mūsu jaunajiem tālruņiem, un centīsimies mazināt lietotāju bažas par tālruņa bojājumiem.”

“Huawei Cares” plāns attieksies uz problēmām, ar kurām tālruņu īpašnieki saskaras visbiežāk - bojātiem ekrāniem un stikla korpusiem. „Nelaimes gadījumi notiek - mēs visi esam tikai cilvēki,” turpina Janmins. „Mēs vēlamies būt saprotoši, palīdzot saviem lietotājiem. 75% patērētāju ir minējuši, ka viņi ļoti pārdzīvotu, ja pazaudētu sev vērtīgos datus, savukārt 78% uztraucas par telefona fiziskiem bojājumiem. Patērētāji uzskata, ka ražotājiem ir jābūt blakus, ja ar tālruni gadās kāda ķibele, un Huawei tam piekrīt. Šī iemesla dēļ mēs esam lepni, ka esam pirmais tālruņu ražotājs, kas sniedz palīdzīgu roku patērētājiem. Mēs ceram, ka citi uzņēmumi sekos mūsu piemēram.”

Aptaujas respondenti tāpat uztraucas par ierīcē saglabāto datu pazaudēšanu (63%), akumulatora darbības pasliktināšanos (59%) vai telefona apliešanu ar ūdeni (56%). Viedtālruņu lietotāji piekrīt, ka ražotājiem jādara vairāk, lai aizsargātu patērētājus no cilvēciskām kļūdām vai nelaimes gadījumiem (87,5%). Tāpat lielākā daļa respondentu uzskata, ka saplīsuša ekrāna remonts izmaksā pārāk dārgi (92%).

“Huawei Cares” tiks uzsākts 15. jūlijā un attieksies uz jaunajām ierīcēm, kas aktivizētas “HiCare” lietotnē līdz 18. augustam. Huawei P30 un P30 Pro lietotājiem būs atļauts vienu reizi 12 mēnešu laikā nomainīt bojāto ekrānu vai tālruņa stikla korpusu. Turklāt, pēc ekrāna nomaiņas, uz tā tiks uzlikta aizsargplēve.

*Aptauja tika veikta ar tiešsaistes platformas starpniecību šī gada jūnijā; aptaujāti tika Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 12.jūlijs 2019 20:38
0 0 Atbildēt

Līdz šim bija 6mēn.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 6

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO) 2

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti