Atjaunotais „Sorento” Latvijā(+ foto)

17.janvāris 2013 13:43

Lai arī šo automobili Kia uzskata par Sorento otrās paaudzes atjaunoto versiju, mediji un auto eksperti daudzviet pasaulē to ir nosaukuši par Sorento trešo paaudzi ar otrajai paaudzei līdzīgu dizainu.

Iemesls - lielais tehnisko izmaiņu skaits, kas nav raksturīgs parastai modeļu modernizācijai.

Nozīmīgāko tehnisko uzlabojumu vidū ir pilnībā pārstrādāta virsbūves arhitektūra un balstiekārta, kā arī modernizēti dzinēji. Papildināts arī papildus tehnoloģiju un drošības aprīkojuma klāsts. Lielākā daļa izmaiņu ieviestas, lai ievērojami uzlabotu automašīnas stabilitāti un vadāmību, kā arī komfortu un drošību gan ikdienas satiksmē, gan dodoties ārpus asfaltēto ceļu tīkla. To visu papildina uzlabots virsbūves dizains ar samazinātu aerodinamisko pretestību un interjera dizains, kā arī jauns apdares materiālu klāsts.

Vizuālie uzlabojumi vislabāk ir ievērojami automašīnas priekšpusē un aizmugurē. Jaunais Sorento ir saņēmis jauna dizaina radiatora resti, priekšējos lukturus ar diožu dienas gaismām un jauna dizaina bamperi ar vertikālas formas miglas lukturiem. Savukārt automašīnas aizmugure ir ieguvusi jauna dizaina bagāžnieka vāku un bamperi. Attiecīgi ir modernizēti arī aizmugurējie lukturi, kuros arī iestrādātas gaismas diodes. Papildus nianses kopējam izskatam piešķir jauna dizaina 18 vai 19 collu vieglmetāla riteņu diski.

Arī automašīnas salonu, kas pieejams ar piecu vai septiņu sēdvietu modifikācijā, ir skārušas ievērojamas pārvērtības – sākot no jaunas viduskonsoles un instrumentu paneļa, beidzot klasē labāko skaņas izolāciju. To visu papildina plašs standarta un papildus aprīkojuma klāsts, kurā iespējams atrast gan navigāciju ar septiņu collu ekrānu un divdaļīgu panorāmas jumtu, gan apsildāmus un ventilējamus priekšējos sēdekļus, apsildāmu otro sēdekļu rindu un atsevišķu gaisa kondicionieri trešajā sēdekļu rindā sēdošajiem. Vienlaikus automašīnas salonā ir atvieglota iekāpšana un palielināta vieta pasažieru kājām otrajā un trešajā sēdekļu rindā.

Latvijā jaunais Sorento ir pieejams ar modernizēto 2,2 litru, 197 zirgspēku TCI dīzeļdzinēju, kas, pateicoties jaunai izplūdes gāžu recirkulācijas sistēmai, ir kļuvis ekonomiskāks un videi draudzīgāks. Latvijā jaunie Kia Sorento tiek piedāvāti ar visu riteņu piedziņu, kas komplektēta ar sešu pārnesumu manuālo vai automātisko pārnesumkārbu.

2009. gadā, kad tika laista klaja Sorento otrā paaudze, tā saņēma Euro NCAP piecu zvaigžņu novērtējumu. Kopš tā laika ir mainījušās drošības prasības, tādēļ Kia inženieri nolēma pārskatīt Sorento drošības aprīkojumu. Tādējādi uzlabotais Sorento ir ieguvis vēl stiprāku un pret vērpi stingāku virsbūvi, stiprāku bremžu sistēmu, kā arī plašu klāstu elektronisko drošības iekārtu. To vidū ir ne tikai elektroniskā stabilitātes kontrole un kalnā braukšanas asistents, bet arī aklo zonu kontroles sistēma BSD un braukšanas joslu maiņas brīdinājuma sistēma LDWS, kā arī automātiskā parkošanās sistēma SPAS.

Ar jauno Kia Sorento tuvāk iespējams iepazīties Kia Automobiles salonā Pulkveža Brieža ielā 31, Rīgā. Testa braucieniem iepriekš iespējams pieteikties mājas lapā www.kiaauto.lv.

Pēc Auto Asociācijas 2012. gada pasažieru automašīnu reģistrācijas datiem Kia populārāko divdesmit auto zīmolu starpā ir piedzīvojis visstraujāko pārdošanas apjomu kāpumu – 69% un tā tirgus daļa ir sasniegusi 2,7%.

Vairāk informācijas:
Didzis Kalnietis
KIA Automobiles SIA direktors
Pulkveža Brieža iela 31, Rīga,
Tālr. 67320044
e-pasts: didzis.kalnietis@kia.lv
www.kiaauto.lv


 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 14

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 16

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti