Riviera varētu uzskatīt par amerikāņu Bentley Continental. Tas tika iecerēts kā Buick atbilde uz populāro Ford Thunderberbird, vienīgi hromējums un mirdzums bija atturīgāks. Riviera bija viens no skaistākajiem dizaina darbiem Detroitā 60. gados.
Tas bija straujš taču ar solīdu stāju un svaru, turpretim Cadillac un Chrysler Imperial bija vienkārši lieli. Vārdu sakot tā bija klase. Zem motora pārsega bija nemainīgs V8 motors – sākumā ar 6,5 litru, bet vēlāk ar 7,0 litru darba tilpumu un ar jaudu 365 ZS. Pat ar obligāto divpakāpju pārnesumkārbu šis lielais piecvietīgais spēja attīstīt ātrumu 209 km/h, taču vadīšana bija stingri konvencionāla atsevišķā rāmja dēļ un tādēļ, ka bremzes nekad nebija uzdevumu augstumos, kad brauca ar lieliem ātrumiem. Riviera interjerā vadītājs nevarēja vēlēties neko vairāk – bija elektriskie logu pacēlāji, stūres pastiprinātājs un aparatūras panelis, kas izskatījās izteikti gaumīgs atbilstoši Detroitas standartiem. Kā jau zemē ar strauji mainīgu modi, Buick centās uzlabot Riviera klasisko dizainu – visizteiktāk ar gliemežvāku formas lukturiem. Tā rezultātā pēc 1965. gada auto zaudēja savu unikālumu, saplūstot detaļās un struktūrā ar Cadillac Eldarado. Modelis atguva oriģinalitāti 70.gadu sākumā ar “laivas gala” variantu, taču zaudēja klientus pēc 1973.gada, kad samazinājās pieprasījums pēc Detroitas lielajiem auto. Ostops iAuto/Enciklopēdija Klasiskie auto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
7 litri wooooow!!!